Πιστεύω ότι η Ε.Ε. θα πρέπει κάποια στιγμή να επιβάλει ένα regulation για να περιορίσει τις αυθαιρεσίες των αερομεταφορέων.
Θυμίζω ότι κάποτε η Ryanair χρέωνε €5 ανά πτήση για το online check-in και service fee για ηλεκτρονικές κρατήσεις, παρ' ότι αυτή η μέθοδος αποτελούσε το μοναδικό κανάλι διάθεσης του προϊόντος της. Η ίδια η Ryanair χρέωνε €2,50 ως επασφάλιστρο, ώστε εάν κάτσει το irregularity, να έχει χρήματα για να αποζημιώσει τους επηρεαζόμενους επιβάτες.
- Ενδεικτικά, επιβάτες που βρίσκονται στο ίδιο PNR και επιλέγουν τυχαία εκχώρηση θέσης, θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι η εκχώρηση θα αφορά σε συνεχόμενες θέσεις. Έκλεισαν τα εισιτήρια μαζί και θα ταξιδέψουν μαζί.
- Ελάχιστο Εγγυημένο Seat Pitch. Στην Ευρώπη είμαστε κατά κανόνα ψηλότεροι από τους Ασιάτες. Δε μπορείς να έχεις configuration ινδονησιακής low cost και να πετάς Τελ Αβίβ-Δουβλίνο. Δεν είναι εξαίρεση να είσαι 1,80.
- Δωρεάν εκτύπωση κάρτας επιβίβασης για όλους τους επιβάτες. Δε μπορείς να τιμωρείς έναν επιβάτη που λόγω ηλικίας ή ελλιπούς εξοικείωσης με την τεχνολογία και τα smartphones, να πρέπει να πληρώνει για να εκτυπωθεί η κάρτα του, επειδή δε μπορεί να χρησιμοποιήσει το κινητό του.
- Δωρεάν νερό.
- Μη χρέωση OPC (Optional Payment Charge) όπως γίνεται στην Ελλάδα, όπου το «καπέλο» για συναλλαγές με κάρτα είναι παράνομο και τυχόν κόστος επιβαρύνει τον έμπορο.
Αυτά και πολλά άλλα.