Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Διάβασα πρόσφατα στο βιβλίο 'Ruinair' κ στο κεφάλαιο 'Annual Shareholders Meeting' (η κάπως έτσι) οτι στην διάρκεια αυτής της συνάντησης κάποιος παρευρισκόμενος ρώτησε τον Ο'Λήρυ γιατί δεν πετάνε στην Αθήνα κ αυτός απάντησε οτι 'οι επιβάτες μας έχουν συνηθίσει σε χαμηλές τιμές, και δεν είμαστε σε θέση να προσφέρουμε χαμηλές τιμές σε μια πτήση 4 ωρών, εξάλλου η Αθήνα έχει υψηλά τέλη προσγείωσης' (ή κάπως έτσι - κάποιος φίλος στο φόρουμ έχει αναφέρει το βιβλίο αυτό πριν 2-3 εβδομάδες, αν το έχω μεταφέρει λίγο διαφορετικά ας με διορθώσει - το βιβλίο δεν το έχω τώρα, βρέθηκε περιστασιακά στα χέρια μου)

Το ερώτημα αφορούσε απευθείας πτήσεις απο Δουβλίνο για Ελλάδα. Αν ισχύει αυτή η δικαιολογία για πτήσεις απο Ιρλανδία/Η.Β. τότε γιατί δεν έχουν ανοίξει απο Γερμανία/Ιταλία που δεν είναι 4 ώρες μακριά, αλλά 2? Αν η Αθήνα είναι ακριβή γι'αυτούς, τότε γιατί δεν πετάνε στην Θεσσαλονίκη/Γιάννενα/Χανιά κτλ κτλ κτλ.?

Αρα θα συμφωνήσω οτι μάλλον αυτοί δεν θέλουν να έρθουν...
 
Χώρια που η Ryanair έχει και 4ωρες πτήσεις στο δίκτυό της, όπως Tenerife - Prestwick. Όμως, συμφωνώ και επαυξάνω

YCNZ":2l4u2wih said:
τότε γιατί δεν έχουν ανοίξει απο Γερμανία/Ιταλία που δεν είναι 4 ώρες μακριά, αλλά 2? Αν η Αθήνα είναι ακριβή γι'αυτούς, τότε γιατί δεν πετάνε στην Θεσσαλονίκη/Γιάννενα/Χανιά κτλ κτλ κτλ.?
 
Φίλε kadmos,
αρχικά χάρηκα πάρα πολύ που κάποιος από τα κεντρικά της FR γράφει στο forum αφού όλοι έχουμε απορίες σχτικά με το πως αντιμετωπίζει η Ryanair το όλο θέμα "Ελλάδα" αλλά για να είμαι ειλικρινής απογοητεύτηκα από τα posts-φωτοβολίδες που έγραψες και το "over n out" επίλογό σου.

Ο aas59 έγραψε πολύ ωραία και με επιχειρήματα αυτά που υποστηρίζει και αντί να ακούσουμε μια εμπεριστατωμένη απάντηση, πέταξες 3 link ως απάντηση (που απότι είδα δεν έχουν και άμεση σχέση) και εξαφανίστηκες.

Anyway, για να μην γίνομαι κουραστικός, σίγουρα η Ryanair έχει έναν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τρόπο που αναπτύσσεται.
Απότι φαίνεται στην Ελλάδα δεν μπορεί να δουλέψει έτσι.

Υ.Γ και για να είμαστε και ακριβοδίκαιοι, πες μας σε παρακαλώ, τί ζητούσε από τον Δήμο Βόλου η FR για να του κάνει την χάρη να πετάξει?
 
Kαλησπερα,

Καταρχας δεν εκπροσωπω την εταιρεια ουτε και εχω καμια σημαντικη θεση. Απλα ειμαι στα κεντρικα (συγκεκριμενα στο ΙΤ) και καθημερινα λεω δυο κουβεντες με τους ανθρωπους εδω.
Το προβλημα δεν ειναι οι ωρες πτησεις. Τελεια και παυλα. Ουτε και θα ξεκινουσαν απο Δουβλινο οι πτησεις. Λονδινο-Βολος θα ηταν.

Κανω quote μερικες γραμμες απο ενα email (αν και δεν θα επρεπε)

I am afraid that it is impossible to work with the government there-or Olympic Airways as handling company. We shall not be going there this summer for sure. The reality is that the cost and operational efficiencies have to meet our requirements to secure flights-nobody there seems to understand that; they imagine that at full charge and with a poor and expensive handling service, we shall deliver tourists anyway. Rgds bb

Ζηταω συγνωμη και παλι αν φαινεται να μιλαω καπως αλλα οι συνομιλοι φιλοι μου στο Βολο ειναι ανεργοι.
 
Μάλιστα...Ξεκαθαρίζει κάπως το τοπίο...
ούτε ώρες πτήσεις, ούτε έγκριση, ούτε πολιτικές γνωριμίες...
Καθαρά οικονομικό είναι το θέμα...

Η FR ζήτησε -φαντάζομαι- μια βαρβάτη επιδότηση για να πετάει στον Βόλο και δεν την πήρε.
Αν δεν ξέρουμε ακριβώς τι έγινε με ποσά και από τις 2 πλευρές, μάλλον δεν μπορούμε να βγάλουμε συγκεκριμένο συμπέρασμα...
 
Σκέφτομαι...
Η Ράιαν έστελνε ευρωπαϊκούς κρατικούς αερομεταφορείς στα δικαστήρια για παράνομες επιδοτήσεις...

Σύμφωνα με τα λεγόμενα κάποιων εδώ μέσα:
η Ράιαν ζήτησε επιδότηση από την Τοπική Αυτοδιοίκηση προκειμένου να έρθει στην Ελλάδα...

ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνει φόρους για την Τοπική Αυτοδιοίκηση...

άρα:
ο Έλληνας φορολογούμενος θα καλείτο να πληρώσει έμμεσα την επιδότηση προς τη Ράιαν...

και μετά από όλα αυτά, η Ράιαν έχει το θράσος να μιλάει για παράνομες επιδοτήσεις;
 
teris3":1krqakmy said:
...μάλλον δεν μπορούμε να βγάλουμε συγκεκριμένο συμπέρασμα...
Και γιατί να βγάλουμε συγκεκριμένο συμπέρασμα αγαπητέ;
Είμαι πεπεισμένος ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.
Η Ryanair ζήτησε από το Βόλο και τις (τοπικές και μη) αρχές να ξεβρακωθούν, αυτοί δεν το έκαναν, δεν έκατσαν καν να σκεφτούν αν πρέπει να το κάνουν ή όχι και έτσι δημιουργήθηκε αυτό το αγεφύρωτο (κατά πως φαίνεται) χάσμα.
Αν συνυπολογίσουμε ότι
α) για να δοθεί απάντηση από το Ελληνικό Δημόσιο σε μια πρόταση/προσφορά χρειάζεται περιφορά της απαντητικής επιστολής σε μερικά γραφεία και παραμονή της επί διήμερο σε κάθε ένα από αυτά προς υπογραφή και
β) η Ryanair έχει (σωστά ίσως) την εντύπωση ότι με τα λεφτά μου γ%#$#μώ και το Βόλο,
τότε δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε το λόγο για τον οποίο δεν έρχεται.

Κακώς, κατά τη γνώμη μου, ο Βόλος δε γίνεται λίγο πιο "ευέλικτος".
Θα μπορούσε να έδινε μια καλή επιδότηση σε δυο-τρεις χαμηλού κόστους εταιρείες ακόμα (έτσι ώστε το ίδιο προσωπικό να δουλεύει το handling για περισσότερες εταιρείες, άρα να μοιράζεται το κόστος) και τότε να "ξεβράκωνε" τη Ryanair που (μάλλον) θα στραβωμουτσούνιαζε αν της "φόρτωναν" την Easyjet ή κάποια άλλη και την υποχρέωναν να αφιχθεί σε συγκεκριμένες ώρες (πχ μέσα στο εξάωρο 10:00-14:00 μαζί με τις υπόλοιπες).


---EDIT---
Άσε που για κάποιο λόγο η Ryanair τώρα τελευταία μου τη δίνει στα νεύρα :lol:
 
kadmos":3nhult1q said:
Κανω quote μερικες γραμμες απο ενα email (αν και δεν θα επρεπε)

I am afraid that it is impossible to work with the government there-or Olympic Airways as handling company. We shall not be going there this summer for sure. The reality is that the cost and operational efficiencies have to meet our requirements to secure flights-nobody there seems to understand that; they imagine that at full charge and with a poor and expensive handling service, we shall deliver tourists anyway. Rgds bb

Ζηταω συγνωμη και παλι αν φαινεται να μιλαω καπως αλλα οι συνομιλοι φιλοι μου στο Βολο ειναι ανεργοι.

Φίλε kadmos φαντάζομαι σαν ΙΤ ξέρεις το καθεστώς ενδοεταιρειακών μηνυμάτων, αν είναι ό,τι λες ..πάντως μπορώ να φανταστώ προβλήματα που συναντούνται μόνο με Έλληνες, τα χω δει κ αλλού...
 
Μα φυσικά δεν θεώρησε κανείς μας πως εδώ μέσα μιλάς σαν εκπρόσωπος της εταιρείας αλλά μόνο σαν συν-Έλληνας που ενδιαφέρεται για τον τόπο του και την πρόοδό του.

flesland":3qvsqb1g said:
The reality is that the cost and operational efficiencies have to meet our requirements to secure flights-nobody there seems to understand that;

Διαβάζοντας αυτά , μόνο αυτό που ανέφερα επιβεβαιώνεται .
Δηλαδή ότι
aas59":3qvsqb1g said:
Βλέπεις , το πρόβλημα στην ουσία δεν είναι οι εταιρείες Handling , αλλά ο τρόπος που η FR θέλει να κάνει business...........

Επίσης οι φίλοι σου που είναι άνεργοι στον Βόλο νομίζεις ότι με τον τρόπο που θέλει να πετά η FR θα έβρισκαν δουλειά στο αεροδρόμιο???


Χάρη θα τους κάνεις αν καταφέρεις να δώσεις να καταλάβουν εκεί στα κεντρικά ότι ο τρόπος που κάνουν business δεν περνά στην Ελλάδα .
ΑΝ θέλουν (ποτέ) να πετάξουν εδώ , θα πρέπει να επανεξετάσουν την πολιτική τους. Θα πρέπει αυτοί να κάνουν "meet the requirements" των Ελληνικών αεροδρομίων...............
 
Συγνώμη κιόλας, αλλά αυτό θεωρείται εξυπνάδα των ελληνικών αεροδρομίων/ΥΠΑ? δηλ. σε όλες τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες που συζητούν και έρχονται σε συμφωνία με την Ryanair είναι οι μακάκες και εμείς είμαστε οι έξυπνοι της Ευρώπης και στα τέτοια μας αν μας φτύνει η Ryanair, γιατί "φυσικά" δεν την έχουμε ανάγκη και "ποτέ μη σώσει κι έρθει..." Πάντα έτσι σκεφτόμασταν (και πως θα γδύσουμε τον τουρίστα με το που θα πατήσει το πόδι του, στο μικρότερο δυνατόν διάστημα,γιαυτό οι ισπανοί,ιταλοί,τούρκοι μας κουνάν, όχι το χέρι, αλλά το δάχτυλο τουριστικώς..)
νομίζω ότι η εταιρεία έχει αποδείξει ότι όπου "προσγειώνεται" κι ανοίγει βάση και θέσεις εργασίας δημιουργεί και τουριστικό ρεύμα και δίνεται η δυνατότητα σε πολύ περισσότερους επιβάτες να ταξιδέψουν στο εσωτερικό της χώρας τους και στο εξωτερικό. Και ούτε όλα τα αεροδρόμια της είναι μικρά, νεκρά και απομακρυσμένα..
Μια χώρα που εξαρτάται τόσο πολύ από τον τουρισμό και που κλαίγεται συνεχώς ότι χάνει τουρίστες, θαπρεπε να αποδειχθεί πιο ευέλικτη κι έξυπνη στην προσέλκυση εταιρειών που θα τη βοηθήσουν να αυξήσει την είσοδο τουριστών στα εδάφη της..κι όχι να συνεχίζει με "εξυπναδίστικες" πολιτικές που δεν της προσφέρουν τίποτα..
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top