Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Την Constanta την είδα ,
Είδα ότι δεν πετά από Αγγλία αλλά από Ιταλία (Δηλαδή πτήση περίπου δύο ωρών..............)
Γεγονός που μάλλον υποστηρίζει το σκεπτικό του aakunz.
 
Κι εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα απόστασης..Ακόμα κι αν έχει δρομολόγια 4 ωρών η εταιρία,αυτά αφορούν την πίτα μεταξύ Αγγλίας(καθώς και Γερμανίας/Σκανδιναβίας) και Ισπανίας όπου το εκατέρωθεν τουριστικό ρεύμα είναι τρομακτικό καθ'όλη τη διάρκεια του χρόνου..Λεπτομέρειες όλοι λίγο-πολύ ξέρουμε..
Το θέμα όμως είναι ότι,όπως έχει ήδη προαναφερθεί,θα μπορούσαν να ανοιχθούν δρομολόγια από Γερμανία και Ιταλία που αποτελούν και μεγάλες αλλά και εγγύτατες αγορές για την Ελλάδα..

Τέλος μια ερώτηση..
Βρήκα στο παρακάτω λινκ (το μπλογκ αξίζει προσοχής) πληροφορίες για αεροδρόμιο στη Λειβαδιά.
Γνωρίζει κάποιος αν έχει προχωρήσει το εγχείρημα;Θα μπορούσε να αποτελεί πολύ καλή και ρεαλιστική λύση για τις Λοκο που θέλουν να έρθουν στη χώρα μας..

http://skg2020.wordpress.com/page/4/
 
Μα νομίζω ότι και το ρεύμα αγγλίας-ελλάδας είναι όλο το χρόνο εξαιρετικό, δείτε μόνο πόσες εταιρείες δραστηριοποιούνται απτο Ελ.Βελ. για Λονδίνο .. και πιστεύω ότι και από θεσσαλονίκη θα έπιανε.'οπως επίσης και εποχιακά δρομολόγια προς κρήτη,ρόδο,κω,μύκονο κτλ.. η "Εύκολη" το'πιασε το νόημα..Φυσικά τα δρομολόγια από Ιταλία-Γερμανία θαταν όλα τα λεφτά,στην κυριολεξία..
 
aakunz":2ezgy6cl said:
... Το ίδιο και για την Κύπρο, η οποία διαθέτει δύο ιδιωτικοποιημένα αεροδρόμια, που πρόσφατα μείωσαν τα τέλη τους. Είναι άλλωστε γνωστό πόσοι βρετανοί και ιρλανδοί πηγαίνουν στην Κύπρο κάθε καλοκαίρι και τις δυνατότητες που ενδεχομένως να είχε η FR να πάρει ένα κομμάτι από την πίτα;

Η αλήθεια ειναι ότι μετά το κλείσιμο της XL αυτό θα ήταν πολύ καλή κίνηση αφού η XL πετούσε για Κύπρο και τσιμπημένες τιμές. Δεν ξέρω όμως ακόμα τι τουρισμό θα στείλει η Αγγλία φέτος η οποία αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα σαν χώρα με την ανεργία στο κόκκινο.
 
Οι πληρότητες της U2 από LGW προς HER και αντίστροφα είναι το λιγότερο ικανοποιητικές !!!!
Σίγουρα υπάρχει περιθώριο και για την FR να εντάξει το ίδιο δρομολόγιο στο πρόγραμμά της .
Έχω όμως παρατηρήσει ότι αποφεύγει συστηματικά να πετά σε ίδια δρομολόγια (δηλαδή σε απ' ευθείας αντιπαράθεση) , οπότε μάλλον δεν θα την δούμε να πετά προς HER.......
 
...και Θεσσαλονικη. Θα πουλαει μουρη οτι πιανει μ ενα σμπαρο δυο τρυγωνια. Αν πεταγε Ηρακλειο, θα το διαφημιζε ως "Χανια". (Τουτεστιν,οπως λατρευω να λεω γι αυτην την εταιρεια, Για Φαπες!)
Εγω έω μη βαλει καμια Σητεια,που δε πεταει και η U2!

Εγω συμφωνω με τη γνωμη οτι ΑΝ ηθελε θα εβρισκε να πεταξει!Στη τελικη εμεις ειμαστε οι χαζοι που δε καταλαβαινουμε το τροπο που θελει να κανει business η Ryanair?

Και στη τελικη αν φερουν στο Βολο και αλλες 2-3 εταιριες μεσα στο ιδιο 8ωρο,να μοιρασουν καπως το κοστος του handling να δουμε αν θα εξακολουθει να θελει η Ryanair να πεταει Βολο!Με μονοπολιο και επιδοτηση,φυσικα και δε θελω να ερθει να κανει business και φυσικα και ποτε δε προκειται να το καταλαβω και ας ειμαι Ελληνας.Αμα εισαι μαγκας στη τελικη αποδειξε το...Οχι να ζητας μονο λες και πρεπει να σε παρακαλεσει ολος ο κοσμος!

Ειπαμε,η U2 ειναι χαζη και πεταει ΑΤΗ χωρις επιδοτηση.Επρεπε να ζητησει και αυτη!
 
H FR δεν μπορεί να δουλέψει όταν τους κανόνες τους θέτει το κράτος.

Πρόσφατο παράδειγμα η χθεσινή ανακοίνωση / απειλή (εκβιασμός...) ότι θα κλείσει την βάση στο Dusseldorf ( Τι !!!!!!!!!! 100 ΧΜ μακρυά είναι το Weeze σε σχέση με την πραγματικότητα ........) και ότι θα χαθούν 2500 θέσεις εργασίας , ΑΝ δεν πάρει πίσω το Γερμανικό δικαστήριο (που είχαν προσφύγει οι κάτοικοι) την απαγόρευση πτήσεων κατά τις πολύ βραδυνές και πρωινές ώρες........

Αυτόν τον "τσαμπουκαλίδικο" τρόπο θέλει να εφαρμόσει και στον Βόλο αλλά δεν τους "έκατσε".
 
«Τσαμπουκαλίδικος» ο τρόπος? Δηλαδή τι περίμενες από μια ιδιωτική εταιρία που, ως γνωστόν, έχει σκοπό το κέρδος; Πετάει όπου τη συμφέρει, όχι όπου της ζητούν. Αμα η τοπική κοινωνία προσφευγει στα δικαστήρια εναντίον της (έστω και εμμέσως) θα πάει αλλού. Σε όποιον δεν αρέσει, φεύγει. Και φυσικά προειδοποιεί για τι θα πράξει αν δεν αλλάξει η απόφαση. Fair enough.

Στο μεταξύ, όλοι χάνουν από την απόφαση. Και η εταιρία, και το αεροδρόμιο και οι εργαζόμενοι (κάτοικοι της περιοχής και αυτοί, όπως και εκείνοι που έκαναν την προσφυγή). Δεν έχω καιρό να δω σε τι στηρίχτηκε η απόφαση απαγόρευσης (περιβάλλον? ησυχία των κατοίκων? άλλο?) αλλά βλέπω ότι από το αεροδρόμιο πετούν 8 εταιρίες που επηρεάζονται επίσης. Και κυρίως επηρεάζονται οι 2500 άνθρωποι που θα χάσουν τις δουλειές τους στο σημερινό περιβάλλον κρίσης επειδή άλλοι κάτοικοι εχουν χάσει -ενδεχομένως- τον ύπνο τους. Σωστά. Ο ύπνος είναι σημαντικότερο αγαθό από την εργασία.

Οσο για το Βόλο, είπαμε, είναι άγνωστος ο ακριβής λόγος που δεν έγινε πράξη το σχέδιο αλλά είναι και γνωστό πως όταν η μεγαλύτερη loco της Ευρώπης θέλει να έρθει στην επαρχιακή σου πόλη τότε τις παραχωρήσεις τις κάνεις εσύ και όχι αυτή. Επιπλέον, όταν ο τουρισμός σου πάσχει και δεν έχεις από πού να πιαστείς και ταυτόχρονα η μεγαλύτερη loco της Ευρώπης θέλει να προσγειώνεται στο ετήσιας κίνησης 30-40 χιλιάδων επιβατών αεροδρόμιό σου, τότε της επιτρέπεις και κάνεις και τεμενάδες. Αλλιώς μένεις υπερήφανος μεν, αλλά εσαεί υπανάπτυκτος.
 
Αγαπητέ OveLix,

Πάντα παρακολουθώ τα μηνύματά σου τα οποία πολλές φορές με καλύπτουν απόλυτα σε σημείο να ταυτίζονται οι απόψεις μας.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως νομίζω πώς δεν θα συμφωνήσω.
Όχι γιατί έχεις άδικο ώς προς το ποιος έχει ανάγκη ποιόν , αλλά γιατί θεωρείς δεδομένο ότι όποιος έχει ανάγκη πρέπει και να "κάνει υποχωρήσεις" ενώ αυτός που "σου κάνει την χάρη" έχει δίκιο......

Ευτυχώς η δυστυχώς ζούμε σε μία κοινωνία που δεν επικρατεί πάντα το "συμφέρον" και η "λογική".

Υπάρχει νομοθεσία και για τα επίπεδα θορύβου και για τα επίπεδα μόλυνσης όχλησης κλπ.που καλώς η κακώς δίνει περιθώρια για προσφυγές στα δικαστήρια αυτών που θεωρούν πως θίγονται από κάτι .

Η τακτική της FR που έχει βάση την λογική τύπου :"Δεν μου κάνετε τα χατίρια σας φτύνω και φεύγω" είναι και αυτοκαταστροφική.
Έχει περιθώριο να το κάνει για μία βάση (ίσως και για δεύτερη...) , άν όμως με την πάροδο του χρόνου του κάτσουν και 5-6 ακόμα βάσεις με περιορισμούς θα τις κλείσει όλες???

Δεν έχω μέσα μου καταλήξει αν η FR θα είναι ευχής έργον να έρθει στην Ελλάδα η αν η τυχούσα έλευσή της θα είναι η καταστροφή του Ελληνικού αεροπορικού γίγνεσθαι .
Η τακτικές όμως που χρησιμοποιεί αν μή τι άλλο δεν την κάνουν ιδιαίτερα συμπαθή.


Υ.Γ: Πιθανότατα θα είσαι ενήμερος ότι και για το LGAV έχουν αρχίσει προσφυγές ώς προς το ωράριο λειτουργίας του από επιτροπές αγώνα κατοίκων που (παρά το ότι) μένουν αρκετά μακρυά θεωρούν ότι ενοχλούνται.
Για μένα παραλογίζονται , για τον (τους) δικαστή(-ές) όμως που θα κρίνει(-ουν) την υπόθεση είσαι βέβαιος ότι δεν θα τους δικαιώσουν???
Προφανώς αυτό που δεν θα κρίνει την υπόθεση είναι οι τυχούσες απώλειες θέσεων εργασίας.
 
Πολλές φορές, αγαπητέ, οι «βάρβαροι» είναι και αυτοί μια κάποια λύση. :-)

Δεν είπα ότι η Ryan έχει δίκιο και όλοι μας ξέρουμε τον εκβιαστικό τρόπο με τον οποίο κλείνει τις συμφωνίες της και τον ακόμα πιο εκβιαστικό με τον οποίο τις ανανεώνει. Πέρα από το δίκαιο και το άδικο, η συγκυρία είναι αυτή που επηρεάζει περισσότερο. Αν η κεντρική Ελλάδα θέλει να αναπτύξει τον τουρισμό της ΙΣΩΣ η Ryanair είναι ένας τρόπος (μαζί με άλλους τρόπους φυσικά). Αλλιώς ας κάνουν κονέ με την Ιζι ή με όποιον άλλον θεωρούν ότι θα ωφελούσε. Το βέβαιο είναι ότι η τρέχουσα κατάσταση στη Θεσσαλία είναι στάσιμη σε βαθμό κακουργήματος.

Συμπαθής ή όχι μια αεροπορική εταιρία θέλει να είναι μόνο στους πελάτες της και αυτοί θέλουν να πληρώνουν και μία γκινέα αν είναι δυνατόν. Σε νοιάζει εσένα ποια είναι τα landing fees σε όποιο αεροδρόμιο προσγειώνεσαι; Εδώ στο φόρουμ πανηγυρίζουμε επειδή κλείσαμε εισιτήριο σε προσφορά σε απίστευτη τιμή και δεν δίνουμε δεκάρα για το πώς ακριβώς πέτυχε η εταιρία αυτή την τιμή. Συνεπώς η «συμπάθεια» δεν αφορά σε κανέναν άλλον πέρα από τον πελάτη.

Τέλος, σκέψου τι αναστάτωση μπορεί να προκαλεί μια δραστική αλλαγή στις ώρες λειτουργίας ενός αεροδρομίου. Εκεί που σε συνέφερε να πετάς από εκεί, ξαφνικά μπορεί να μη σε συμφέρει και άρα πετάς στα σκουπίδια όλο το μπίζνες πλαν σου, τις προοπτικές ανάπτυξης από τον συγκεκριμένο τόπο κλπ. Ουσιαστικά, αλλάζουν οι κανόνες στο μέσο της παρτίδας.

Τέσπα, είναι καλό που τα παρακολουθούμε αυτά και πιο πολύ θα έπρεπε να τα παρακολουθούν (αν και αμφιβάλλω) οι αρμόδιοι/υπεύθυνοι κλπ του Βόλου που μιλούν/μιλούσαν με τη Ryanair. Για μένα, το αν θα πληρώνει τέλη προσγείωσης μια εταιρία στο αεροδρόμιό σου είναι αστείο σε σχέση με το πόσες άλλες δραστηριότητες θα ωφεληθούν. Για μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ το χρόνο σε landing fees, (χρήματα που ευχαρίστως πετιούνται σε καμπάνιες στο CNN) ΔΕΝ έρχονται δεκάδες χιλιάδες τουρίστες στην κεντρική Ελλάδα και ΔΕΝ έχουν οι κάτοικοι έστω μια σύνδεση απ' ευθείας με την Ευρώπη. It's fine by me αν είναι ευχαριστημένοι εκεί πάνω.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top