Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
μαριγούλα καλά κάνεις και ρωτάς και το site της ryan είναι όντως άχρωμο,άοσμο και όλα τα σχετικά "α".
έτσι ενημερωτικά έχεις ιδέα που περίπου βρίσκεται το Stansted?(Το αεροδρόμιο στο Λονδίνο που σε πάει η Ryanair)

Στο θέμα μας τώρα,σε σύγκριση με την Αθήνα ή οποία έχει πολύ περισσοτερες ανταποκρίσεις και επιλογές αποτι η Θεσσαλονίκη, i second οτι ίσως είναι μια απο τις καλύτερες κινήσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια.όχι μόνο για τον τουρισμό αλλά και για μας που ταξιδεύουμε.τα πλεονεκτήματα είναι πολλά και προσωπικά πιστεύω ότι υπερτερουν των μειονεκτημάτων.τώρα ειδικά με την Καρτέλ αιρ τα δρομολόγια που θα έχουν ως ενδιάμεσο σταθμό την αθήνα σε ανταποκρίσεις θα βαράνε κόκκινο.
ποτέ δεν ήμουν φαν των loco(ισα ισα το αντίθετο) αλλά αν θέλω να πάω στοκχόλμη δεν θα πάρω ουτε τις σκανδιναβικές απο αθήνα ούτε την Swiss μέσω ζυρίχης κι ας μαφήνουν στη μέση του πουθενά.and to the down down of the written,ούτε το φαγητό τους μαρέσει,ούτε τα ψεύτικα χαμόγελα.άλλωστε,ζούμε για την περιπέτεια και η FR μας το προσφέρει με λιγότερη τιμή(αποκλεισμοί αεροδρομίων λόγω χιονιού,ηφαίστεια και τα τοιαύτα)
 
Προς Μαριγούλα: σημασία δεν έχει το σάιτ τόσο, αλλά να βρεις καλά εισιτήρια..Στο κάτω κάτω έχεις 4 επιλογές..3 για Gatwick εκ των οποίων η μόνη φθηνή η Easy, και μία για το Stansted..Ψάξε τα εισιτήρια και κλείσε αυτά που σε συμφέρουν..μπορείς και συνδυαστικά..πας με Easy ερχεσαι με Ryanair ή με ΟΑ ή με ΒΑ, ό,τι σε βολεύει..

Για αυτούς που πέσατε να την φάτε την FR και τις τιμές της..ναι στο κατακαλόκαιρο και με τουσ σουηδούς να κλείνουν από τώρα σίγουρα θαναι ακριβά,αλλά αν κοιτάξετε απρίλιο μάιο έχεις καλές τιμές και για Όσλο..Εχει και εισιτηρια με no taxes..Αλλά και γιαυτούς που σκίζονται για τη LX το κατακαλόκαιρο δεν θαναι φθηνα,θαναι με ανταπόκριση κ οχι απευθείας και πετάει στις 445..δηλαδη πρεπει να φύγω άυπνος..και να γυρισω 145,μεχρι να παρω βαλίτσες και να παω σπίτι και να κοιμηθω, θα πάει 3 και 6 παώ στη δουλειά..Για μένα παιζει ρόλο,για άλλους όχι..ποτέ μεχρι τώρα δεν πέταξα με LX από SKG ακριβώς γιαυτό το λόγο!Μόνο γύρισα με LX..Ο καθείς με τις λόξες του..

Παραδόξως ακόμα δεν έχει κάνει ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της αλλά φαντάζομαι οσονούπω κι ελπίζω ναρθουν και οι προσφορές..Στα ωράρια τώρα:καλά σε γενικές,του Λονδίνου και των Βρυξελλών τα καλύτερα..Αναλυτικά

SKG-STN 1,3,5 1835-2000/1215-1750 Είναι η 4η εταιρία που βάζει πτήσεις δευτέρα,τετ,παρ..έλεος! Αν είχε Κυρ θαταν τέλειο πσκ μετά τη δουλειά διότι οι άλλες πετάνε πρωί...Τα ωράρια της χτυπάνε την ΒΑ που πετάει τις ίδιες ώρες περίπου από τέλος Μάρτη..Θα γίνει μάχη..Μόνο αν μας κάνει την τιμή και παει LHR θα σωθεί η ΒΑ..

SKG-CRL 2,6 1900-2115/1400-1820 4 1810-2025/1310-1730..Ασ μου εξηγήσει κάποιος πως γίνεται η επιστροφή ναχει μεγαλύτερο blocktime απτην αναχωρηση;

SKG-NYO 4,7 1240-1555/700-1215!! Μηπως έχει γίνει λάθος;4 15' για Στοκχόλμη!!! Για όσλο ίσως αλλα για Στοκχόλμη;
SKG-RYG 2,6 1220-1535/640-1155
 
Και μόλις έκανα ένα crash-test στο ανταγωνιστικότατο δρομολογιο Θεσ/νίκη-Λονδίνο για 10-13 Ιουνίου..Οι κάλπες έδειξαν :FR 141/161 eur ανάλογα τι βαλίτσα θα πάρετε.U2 174eur, BA 310!! OA 299!!..Δλδ καμία δεν είναι πολύ λόκο για μια πτήση 5 μήνες αργότερα!!Τι έγινε,ξεφύγανε οι τιμες από τώρα ή μου φαίνεται..
 
Πραγματικά δεν το γνώριζα πως αυτό το site απευθύνεται κυρίως σε άτομα με κάποιο συγκεκριμένο (και κυρίως άνω του μέσου) μηναίου εισοδήματος.
Αν κάποιοι έχουν χρήματα καλά κάνουν και τα έχουν (και μαγκιά τους φυσικά ;) ) και εύχομαι να τα ξοδέψουν όπως λαχταρά η ψυχή τους.
Όμως υπάρχουν και συνάνθρωποι μας που, ο καθένας για τον δικό του λόγο (οικογενειακοί λόγοι, λόγοι υγείας, λόγοι αναψυχής) θα θέλουν να χρησιμοποιήσουν το αεροπλάνο για να ταξιδέψουν 4 ώρες, αλλά δεν θα ήθελαν να πληρώσουν πάρα πολλά λεφτά (είτε για λόγους οικονομίας είτε για λόγους αντίληψης).
Κάθε γνώμη και κάθε άποψη είναι απόλυτα σεβαστή και δεν θα πρέπει να κρίνεται μονόπλευρα.

Τώρα στο θέμα που αφορά τον ερχομό της Ryanair στη Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να αφορά όχι μόνο την τουριστική ανάπτυξη της πόλης αλλά και όλης της κεντρικής Μακεδονίας, και θα πρέπει να ληφθεί σαν αφορμή για την ανάδειξη των φυσικών κάλων της ευρύτερης περιοχής. Ο τουρίστας έχει χίλια δυο πράγματα να δει (λίμνες, ποτάμια, βουνά, δάση, χιονοδρομικά κέντρα, αρχαιολογικοί χώροι, βυζαντινές εκκλησίες, λουτρά, παραλίες) από τις Σέρρες και την Χαλκιδική μέχρι την Πέλλα και την Πιερία.
Αρκεί ο καθένας εμπλεκόμενος (ιδιοκτήτης είτε κρατικός φορέας) να πάρει στα χέρια του το θέμα της διαφήμισης και της προβολής του. Δεν είναι δύσκολο στον ηλεκτρονικό ιστότοπο μια επιχείρηση να βάλει στην καρτέλα "πως να φτάσετε σε εμάς" και μια γραμμή με την πληροφορία πως υπάρχει και αεροπορική σύνδεση του αεροδρομίου "Μακεδονία" με 4 ευρωπαϊκές πόλεις με Ryanair. Εδώ ολόκληρο ΚΤΗ το κάνει !!!!
http://www.kth.se/studies/programmes/master/stockholm-sweden/transports-1.41836?l=en_UK.

Επίσης για το τι είδους τουρίστες θα μας έρθουν, αυτό που έχω να πω είναι ας αναρωτηθούμε τι είδους τουρίστες μας φέρνουν και τα μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία από UK. Αν στην Κώ και στη Ρόδο και στη Κρήτη οι κάτοικοι και οι ιδιοκτήτες των περιοχών δεν θέλανε άλλο πια σκηνικά "απείρου κάλους" κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, θα μπορούσαν να αποτρέψουν τέτοιες καταστάσεις. Αλλά "για τα λεφτά τα κάνεις όλα !!!!"

Αυτό που εγώ θέλω σαν άτομο 30 χρονών είναι να γίνουν οι Έλληνες περισσότερο πολίτες και λιγότερο ιδιώτες
(http://www.greek-language.gr/greekL...riantafyllides/search.html?lq="ιδιώτης+2"&dq=)

Υ.Γ. γιατί ακόμη δεν έχουν μπει πληροφορίες για τον Βόλο, την Κώ και τη Ρόδο στο site της Ryanair; Τσάμπα έχουμε δώσει τα λεφτά μας ;;; :rant:
 
Mακαρι να κανει και την εμφανιση της στο Ηρακλειο!
 
Κοίτα να δείς σύμπτωση!!! Σε σημερινό άρθρο της, τοπική εφημερίδα σημειώνει ότι έχει δημιουργηθεί μείζον θέμα λόγω της εμμονής του υφυπουργού να επεκταθεί η σύμβαση της FR για τη Ρόδο αλλά και γενικότερα για υπογραφές νέων συμβάσεων με άλλους προορισμούς (αναφέρονται Θεσσαλονίκη, Βόλος, Χίος και Κρήτη). Μάλιστα, επειδή γενικώς τα ταμεία είναι μείον, η εφημερίδα ισχυρίζεται ότι ο Κος Νικητιάδης προτρέπει τους εμπλεκόμενους να "φάνε" λεφτά απ' το ΕΣΠΑ ώστε να πληρωθεί η FR.
:arrow: http://www.dimokratiki.gr/article.asp?articleID=8552&catID=18&pubID=1

Μου μυρίζει τεράστιο γλέντι-καβγάς και ελπίζω να μην βρεθούν στη μέση οι προορισμοί γιατί αν οι ΤΟ θυμώσουν την κάτσαμε τη βάρκα. Εν αναμονή νεοτέρων λοιπόν.


Πάντως, άλλη μία σύμπτωση, χθές "παρέλαβα" τα slot requests της FR για φέτος το καλοκαίρι στη Ρόδο και δεν συμπεριελάμβαναν κανένα νέο προορισμό. Αναμένω update αν και για να ανακοινώθηκαν απ΄το site, σίγουρα θα είναι. Θα τα σχολιάσω πλέον μόλις λάβω την "επίσημη" πληροφόρηση του ΚΑΡΔ.
 
Όντως φίλε morpheus πολύ καλές οι πληροφορίες σου. Μου κάνει εντύπωση πάντως που π.χ. οι αντιπρόσωποί της στην Κω δεν είχαν ιδέα όπως και τα ζητούμενα slots της στον ΚΑΚΩΙ ήταν όπως αναφέρει και ο OA701 για τη Ρόδο εντελώς άσχετα. Τι να πω περίεργο..
 
Τα καλοκαιρινά σλοτ του ΚΑΡΔ δεν ήταν άσχετα όπως κατάλαβα ότι ήταν για την Κώ, απλά περιελάμβαναν μόνο τους περσινούς προορισμούς τους (PSA,BGY,CIA), με τις ίδιες μάλιστα συχνότητες (χ2/w) και με μοναδικές διαφοροποιήσεις στις μέρες/ώρες. Ποιός τους ξέρει, μπορεί να φυλάγονται...
 
Όχι ότι δεν το συνηθίζει η Ryanair σε τέτοιες συνδέσεις, αλλά εμένα μου κάνουν εντύπωση τα εξής δύο :
Kaunas-Κως και Kaunas-Ρόδος... :!: :!:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top