Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Καλησπερα παιδια.

Τι αλλο να πουμε ... εδω ερχεται η Ryanair και πεταει Γερμανια με το καλημερα.
Η Olympic Air ακομα στραγαλια μετραει...μηπως ο Θοδωρης τους εχει παρει τα slots και τα εχει κλειδωσει σε κανενα συρταρι??? :wall:
 
From 12Apr (άρα θα είναι και το "εγκαινιάζων" δρομολόγιο): 2,6 SKG-HHN 1110-1310/655-1045
Μου κάνει εντύπωση που δίνει block-time 3ωρες τη στιγμή που η Α3 στο congested του κερατα FRA δίνει 2 40'
 
spoterakis
οι loco το συνηθειζουν επειδη εχουν short turn around time συνηθως..ετσι αποφευγουν περαιτερω delay σε περιπτωση καθυστεριμενεις αναχ απο το Hub.
 
aakunz":b53ahkjn said:
payneful_tales":b53ahkjn said:
Νουμεράκια βλέπω εδώ. 700 θέσεις εργασίας, 350 εκ γιούρο στην τοπική οικονομία.. Από πού να προκύπτουν άραγε τα νούμερα αυτά.

Μάλλον εννοεί τα κέρδη από τις εγχώριες τουριστικές επιχειρήσεις που αναμένεται πως ΔΕ θα κλείσουν μετά την εθνοσωτήρια έλευση των ιρλανδών στη Χώρα των Θεών...

Καλώς να ορίσουν, αλλά θα ήθελα οι επιβάτες τους να μείνουν εδώ. Έτσι κι αλλιώς η Αλικαρνασσός (Bodrum) και η Μαρμαρίς απέχουν μόλις μία ωρίτσα από την Κω και τη Ρόδο αντίστοιχα (για να μην ξεχνάμε ότι όσοι έρθουν εδώ, δε σημαίνει πως και απαραίτητα θα μείνουν κι εδώ). Το ίδιο άλλωστε φαίνεται πως συμβαίνει και την Κύπρο: η Κερύνεια είναι μόλις 70 χλμ μακριά από τη Λάρνακα και το πέρασμα στην κατεχόμενη Κύπρο είναι πιο εύκολο από ποτέ.

Τα 350εκ. γιούρο δεν είναι κέρδη αλλά τζίρος. Οπως είχα ξαναπεί, ένα ζευγάρι που μας έρχεται με loco αφήνει χοντρικά ένα χιλιάρικο (βαριέμαι να ξανακάνω το spend break down). Το πιό σημαντικό όμως, που πολλοί δεν λαμβάνουν υπ' οψιν μάλλον επειδή είναι μακριά, είναι ότι τα λεφτά αυτά δεν τα μοιράζονται ο Τ.Ο και το ξενοδοχείο (με αναλογίες που θλίβουν) αλλά διαχέονται, δημιουργείται ένας κύκλος επιχειρήσεων που έχουν έσοδα απ' τους επισκέπτες που δεν είναι κλεισμένοι μέσα στα ξενοδοχεία. Εθνοσωτήρια δεν είναι αλλά βοηθάνε και ταρακουνάνε. Στην τελική, αν τα έσοδα (και δεν έχει σημασία αν είναι 100,200,500, αρκεί που τα έχουμε) δεν είναι επιθυμητά σε κεντρικό επίπεδο, καμμία αντίρρηση, να αφαιρέσουμε ΦΠΑ κτλ ώστε να γίνουμε ακόμη ανταγωνιστικότεροι.

Οι επιβάτες, τουλάχιστον στη Ρόδο που γνωρίζω τι γίνεται, εδώ μένουν. Ειδικά οι Ιταλοί, λιώνουν κυριολεκτικά ολημερίς στις παραλίες και ξεκουνιούνται μόνο για φαγητό και νυκτερινή διασκέδαση. Στα απέναντι παράλια πάνε επισκέπτες -στη συντριπτική πλειοψηφία- αυθημερόν αλλά μην ξεχνάμε ότι το καραβάκι έρχεται απο εκεί γεμάτο αφού και οι Τουρκοι κάνουν το ίδιο, τους πουλάνε εκδρομές για εμάς. Αν δείς τις συνδέσεις που προσφέρουν Νταλαμάν και Μποντρούμ (μην πούμε για την Αττάλεια), είναι πλέον ίδιες με των νησιών μας, δεν έχουν ανάγκη να έρθουν εδώ για να περάσουν απέναντι. Η U2 έχει κάνει απόβαση απέναντι.

Κλείνοντας, νομίζω δεν έχει πλέον νόημα να κάθομαι και να γράφω τα ίδια και τα ίδια γιατί κουράζω και κουράζομαι. Ο καθένας είναι ελευθέρος να πιστεύει ότι θέλει και όπως το θέλει. :D

ΥΓ
SKG-RHO με FR? ;)
 
Και μία πρώτη ματιά στα δρομολογια της Ρόδου με τις απαραίτητες τιμοληψίες σε δύο διαφορετικές ημ/νίες που θα προσπαθήσω ανα μήνα να παρακολουθώ.

:arrow: Μπολόνια(BLQ): ξεκινάει 14/4, κάθε Δευτέρα και Πέμπτη.
14-21/4: 69,58Ε , 15-22/8: 176,89Ε
:arrow: Βρέμη(BRE): ξεκινάει 13/4, κάθε Τετάρτη και Κυριακή.
13-20/4: 124,41Ε , 17-24/8: 111,98Ε
:arrow: Κάλιαρι(CAG): ξεκινάει 15/4, κάθε Δευτέρα και Παρασκευή.
15-22/4: 91,98Ε , 15-22/8: 111,98Ε
:arrow: Φρανκφούρτη(HHN): ξεκινάει 14/4, κάθε Πέμπτη και Κυριακή.
14-21/4: 83,98Ε , 18-25/8: 140,26Ε
:arrow: Κάουνας(KUN): ξεκινάει 12/4, κάθε Τρίτη και Σάββατο.
12-19/4: 75,26Ε , 16-23/8: 124,50Ε
:arrow: Λίβερπουλ(LPL): ξεκινάει 14/4, κάθε Δευτέρα και Πέμπτη.
14-21/4: 99,58Ε , 18-25/8: 175,34E
U2: 13-20/4: 248,94E , 17-24/8: 380,80E
:arrow: Λονδίνο(STN): ξεκινάει 14/4, κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο.
14-21/4: 109Ε , 18-25/8: 120,92Ε
U2/LGW: 16-23/4: 411,90E , 18-25/8: 283,75E
:arrow: Μιλάνο(BGY): κάθε Πέμπτη και Κυριακή.
14-21/4: 83,98Ε , 18-25/8: 246Ε (1 τελευταία θέση στις 18 με 60Ε & 2 τελευταίες θέσεις στις 25 με 130Ε)
U2(MXP): 16-23/8: 229E
ΑΖ/Α1(MXP): δεν το βγάζει το σύστημα
A3(MXPviaATH): 12-19/4: 260E , 18-25/8: 320E
:arrow: Πίζα(PSA): ξεκινάει 28/3, κάθε Δευτέρα και Σάββατο.
16-23/4: 101,98Ε , 15-22/8: 229,50Ε (2 τελευταίες θέσεις στις 16 με 85Ε & 3 τελευταίες θέσεις στις 23 με 130Ε)
:arrow: Ρώμη(CIA): κάθε Πέμπτη και Κυριακή.
14-21/4: 63,98Ε , 18-25/8: 224,70Ε (1 τελευταία θέση στις 18 με 60Ε & 1 τελευταία θέση στις 25 με 105Ε)
A3(FCO): 13-20/4: 305,36E , 18-25/8: 288E
:arrow: Στοκχόλμη(NYO): ξεκινάει 12/4, κάθε Τρίτη και Σάββατο.
12-19/4: 118,77Ε , 16-23/8: 158,17Ε
:arrow: Τραπάνι(TPS): ξεκινάει 15/4, κάθε Δευτέρα και Παρασκευή.
15-22/4: 107,47Ε , 15-22/8: 134,11Ε
:arrow: Weeze(NRN): ξεκινάει 17/4, κάθε Κυριακή.
17-24/4: 111,98Ε , 14-21/8: 180,38Ε

Πολύ καλές τιμές για Λονδίνο, Λίβερπουλ και Στοκχόλμη, ειδικά τον Αύγουστο. Η Ρώμη και το Μιλάνο αντίθετα εμφανιζονται ακριβά.

Για τους νέους προορισμούς που ανακοινώθηκαν, εάν και εφόσον παραμείνουν ώς έχουν, θεωρώ λογική την επέκταση στην Ιταλία, πολύ θετικό το άνοιγμα της Σουηδίας και ενδιαφέρον το Κάουνας. Την Αγγλία και τη Γερμανία τα θεωρούσα εν μέρει αχρείαστα αφού υπάρχει ήδη υπεραρκετή προσφορά (αν και η U2 για LGW τσουρουφλίζει) ωστόσο οι χώρες αυτές είναι οι στυλοβάτες με τεράστια νούμερα. Θα προτιμούσα στη θέση τους περισσότερη Σουηδία αλλά και Νορβηγία, θα ήταν καλό να υπάρξει μία "πρώτη επαφή" με τα ανατολικά παράλια της Ισπανίας (BCN/GRO/REU, VLC) ενώ υπάρχει "ψωμί" σε Κύπρο, Ισραήλ και Λίβανο.
 
Γεια σας αγαπητη κοινoτητα του airliners. Παρακολουθω το site σας για πανω απο 2 χρονια (ή μηπως 3 :? ) χρονια αλλα τωρα αξιωθηκα να γραφτω.
Δεν εμπλεκομαι σε καποιο επαγγελμα σχετικο με τις μεταφορες, ταξιδια ή τον τουρισμο ουτε εχω τεχνικες γνωσεις αλλα μ'αρεσει να παρακολουθω τετοια θεματα εγκυκλοπεδικα.

Σαν κατοικος Λονδινου και με κατα μεσο ορο 10 πτησεις τον χρονο απο/προς αυτην την πολη (με αφετηρια/προορισμο την Θεσσαλονικη) τα τελευταια 7 χρονια, καλωσορισα με μεγαλη χαρα την προσθηκη τoυ δρομολογιου για Stantead.

Εχοντας περιοσμενο budget και αναγκες ταξιδιου ολο τον χρονο μονο θετικα βλεπω μια τετοια κινηση.

Στο ζητημα για το αν θα ειναι ανταγωνιστικο δρομολογιο? Απολυτως κατα την γνωμη μου για τους κατωθι λογους:

1. 9 στα 10 ταξιδια μου Λονδινο-Θεσσαλονικη και τουμπαλιν εχουν πληροτητα ανω του 95%.

2. Πολλες φορες εχει χρειαστει να πεταξω με ενδιαμεσο σταθμο γιατι ολες οι αλλες απευθειας πτησεις ηταν πολυ πιο ακριβες. Το περιεργο ειναι οτι δεν ημουν ο μονος καθοτι το μισο αεροπλανο εκανε το ιδιο πραγμα με μενα! Εβλεπα τους ιδιους και τους ιδιους επιβατες να ανεβαινουν και στην δευτερη πτηση που σιγουρα θα προτιμουσαν μια φθηνοτερη απευθειας πτηση αν ηταν διαθεσιμη.

3. Πολυ βολικη ωρα. Δεν φανταζεστε ποσο βολευει τους συγγενεις μου να πεταξουν το μεσημερι παρα τα αγρια χαραματα με τις αλλες (ΟΑ, ΕJ, η ΒΑ εχει τον μισο χρονο καλη ωρα και τον αλλο μισο...βραστα).

4. Ανταγωνισμος. Δεδομενα θα πεσουν οι τιμες και στις αλλες εμπλεκομενες εταιριες.

5. STANSTEAD! Πραγματικα απορω γιατι τοσα χρονια δεν εχει γινει μεγαλυτερη επενδυση με πτησεις Ελλαδας προς τα δυο "βορεια" αεροδρομια του Λονδινου (Stanstead, Luton). To LGW βρισκεται πιο μακρια απο το Λονδινο (οριζοντας το κεντρο του για την αποσταση) και λιγοι ταξιδιωτες απο Ελλαδα το χρησιμοποιουν για connecting flights.


Προσωπικα και μενοντας στο Β.Λονδινο ειναι απειρως πιο βολικο να πεταω απο το Stanstead παρα απο το Gatwick. Αν πληγει καποιος απο αυτο το δρομολογιο θα ειναι ειτε η ΟΑ ειτε η ΒΑ που πρεπει να αρχισουν να δινουν λιγο πιο ανταγωνιστικες τιμες (η ΒΑ εχει αρχισει να το πιανει το νοημα τους τελευταιους μηνες στο συγκεκριμενο δρομολογιο) ειτε επιτελους να αρχισουν να πετανε SKG -> LHR.

Αυτααααα.

PS. Η πρωτη μου κρατηση εχει ηδη γινει εδω και 10 μερες απο STN για SKG για μεσα Ιουλιου και παροτι σιγουρα δεν την λες και φθηνη η διαφορα τιμης της με οποιαδηπωτε αλλη εταιρια (ακομα και connecting flights) ειναι πραγματικα μεγαλη.
 
Τελος η GIRONA, η ryanair δεν τα βρήκε με την νέα τοπική διήκηση της καταλονίας,αφου όπως λέει δεν τίμησαν την συμφωνία της προηγούμενης διήκησης.Τέλος αυτού του μήνα τα 5 738 που έχουν βάση το εν λόγω αεροδρόμιο φεύγουν για άλλες βάσεις.Tόσο απλά.

πηγή Flight International
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... tions.html
 
Συγνώμη, να ρωτήσω γιατί οι τιμές για ελλάδα είναι τοσο αυξημένες σε σχεση με άλλους προορισμούς;

Και γιατί στις προσφορές με τιμή 6, δεν βγαίνει ποτέ (φέτος) κανενας ελληνικός προορισμός;

πχ από Βέλγιο πας μέχρι και οσλο και ιταλία με 6 ευρώ ενώ για βόλο θες 31 και για Κω 46
 
Θα πέσουν οι τιμές αν μείνουν θέσεις. Η λογική νομίζω είναι απλή, σε προορισμούς που δεν υφίσταται ανταγωνισμός παρα μόνο απ' τους "πακετάδες" γιατί να πουλήσουν πολύ φτηνά?

Γενικά, οι LCCs απ' ότι διάβαζα και όσα κατάλαβα, ακολουθούν διαφορετικό yield management. Η Easy που την είχε παράδειγμα διαλέγει προορισμούς που θα πουλήσει φτηνά κι όχι θέσεις για όλους τους προορισμούς. Με "τσιμπημένες" τιμές και 94% load factor η U2 για τα νησιά γιατί να πουλήσει φτηνά ας πούμε?
 
Τελικα η πρωτη πτηση SKG - RYG απο 16 Απριλιου πηγε στις 12, απο οτι φαινεται μαλλον για να υπαρχουν δυο πτησεις την ημερα των εγκαινιων μια που το HHN θα ειναι στις 11.10 και το RYG στις 12.20 (αρα κοντα οποτε θα εχει περισσοτερο νταβαντουρι η μερα) ... Δεν βρισκω αλλο λογο γι' αυτην την αλλαγη ...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top