Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Παράλειψή μου. Εννοούσα και εγώ εκτός των περσινών προορισμών. Είχε δηλαδή αιτηθεί ούτως ή άλλως για Bergamo και Hahn και επιπλέον για Weeze και Δουβλίνο. Πάντως για κανένα από τα σημερινά που ανακοινώθηκαν. Και εγώ αυτό πιστεύω ότι φυλάγεται. Σε συζήτηση με τους αντιπροσώπους της ανέφεραν πως περιμένει πρώτα να δει πως θα πάνε οι πωλήσεις της...
 
Με ιδιαίτερη χαρά είδα οτι μπαίνει και το HAHN Thessaloniki. Νομίζω οτι θα πάει καλά γιατί εξυπηρετεί και Λουξεμβούργο και τις περιοχές πέριξ ήγουν koblenz Trier κτλπ. Ίσως και την Φρανκφούρτη αλλά με κάθε επιφύλαξη αφού υπάρχει και η Αιγαίου που λογικά θα κάνει μια ρύθμιση των τιμών της αλλά και η ΤUI
Η πληροφόρηση μου είναι οτι ο Μπουτάρης βγήκε μπροστά και έφερε την ομόνοια σε όσα κατά καιρούς ταλαιπωρούσαν τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσ/νικής αλλά και τα βρήκε και με τους ξενοδοχους χαλκιδικής. ¨Ομως ακόμα να πέσει το χρήμα διότι κατά την κρίση μου ο οργανισμός ούσα εν μέρη δημόσιο εν τη ευρεία εννοία δεν μπορεί να συνάψει συμφωνία με την εταιρεία αν δε προηγηθεί διαγωνισμός κτλπ Μάλλον θα κλειθούν να βάλλουν το χεράκι στην τσέπή επιμελητήρια και ενώσεις απ ευθείας.
Αφού διεκδικήσω για μια φορά ακόμα τον χαρακτηρισμό του γραφικού θα ήθελα να επισημάνω και πάλι οτι είναι σημαντικό να δούμε και το θέμα της μεταφοράς στο αεροδρόμιο. Η Ryanair εχει δώσει την δυνατότητα σε μικρές επιχειρήσεις να στηθούν γύρω από τα δρομολόγια της μιας και τα αεροδρόμια που πετά έχουν πολλές φορές κακή συνδεση με τον έξω κόσμο. Είναι ευκαιρία να δρομολογηθούν συνδέσεις με τις πόλεις της Β Ελλάδος και της Θεσσαλίας ώστε να μπορούν να πετάξουν με τους χαμηλούς ναύλους όλοι. Άλλωστε τι νόημα έχει να έρθει ο επισκέπτης από το Όσλο με κόστος ας πούμε 120 ευρώ και να χρειάζεται άλλα τόσα για να πάει στο κάμπινγκ της σκοτίνας?
 
Αν αυτή η σελίδα μας τα λεει καλά τότε:
Δεν υπάρχει Θεσ/νίκη-Φρανκφουρτη και ουτε Κω/Ρόδο-Καουνας αλλά το ανάποδο.
 
Λάθος,
τελικά με μπέρδεψε το site με τα νέα της εταιρείας
(είναι όντως τρισάθλιο) :D
Μπράβο ανοίγματα η fr...
 
Αρα για φετος έχουμε,εκτός αν στην πορεία ανακοινωθούν και άλλα, τα παρακατω:

RHO-BGY,CIA,PSA,BLQ,CAG,TPS(!),BRE,HHN,NRN,STN,LPL,NYO,RYG,KUN
KOS-BGY,BRI,BLQ,HHN,CRL,LPL,RYG,KUN
SKG-STN,CRL,HHN,NYO,RYG
VOL-BGY,CIA,CRL,HHN

Το RHO-CAG είναι,για μένα, λίγο περίεργο,2 νησιωτικοί παραθεριστικοί προορισμοί..σαν να συνέδεε RHO-IBZ..Από την άλλη και οι..Καλιαριώτες /Καλιαρινοί( :D ) μπορεί να θέλουν να δουν το Γκρέτσια..

Πάντως, εάν το πείραμα πετύχει, πιστέυω ότι θα είχε ψωμί από SKG year round προς NRN,BRE,MAD,BCN,MAN..και εποχιακά να φέρνει τουρίστες από PSA,BLQ,BGY,CIA,EDI,BHX,PIK,DUB,GSE,LBC (Βούλγαροι,Τούρκοι,Κροάτες τα καταφέρνουν, εμείς γιατί όχι?)..Αν δεν βάλει η ΕΖΥ SKG-FCO,θα μπορούσε να χτυπησει την ΑΖ με SKG-CIA..Aρκεί να μάθουν οι Έλληνες τι εστί CIA..Kι Επειδή υπάρχουν αρκετοί φοιτητές στις περιοχές Toscana,Emilia-Romagna με καλό μάρκετινγκ θα μπορούσε να δοκιμάσει και το SKG-BLQήPSA πιάνοντας και τουρίστες για Φλωρεντία,Πίζα κτλ..
 
AirNewZealand":wbpcqddq said:
Όχι ότι δεν το συνηθίζει η Ryanair σε τέτοιες συνδέσεις, αλλά εμένα μου κάνουν εντύπωση τα εξής δύο :
Kaunas-Κως και Kaunas-Ρόδος... :!: :!:
Με τσίγκλισε η απορία σου (όπως και η άλλη, 1.200Ε βρήκα τον συνδυασμό που προτείνεις :mrgreen: ) και μη έχοντας παραστάσεις απο Λιθουανούς (ή Λευκορώσους. Λετονούς παρά μόνο Εσθονούς) προέβην εις ανασκαφάς στα στατιστικά του Διαγόρα. Το 9μηνο λοιπόν 1-9/2010 στο νησί αφίχθησαν 1.077 (1.340 το αντίστοιχο του '09) Λιθουανοί, 859 (από 1.546 το '09) Εσθονοί, 1.403 (από 502 το '09) Λευκορώσοι και κανένας Λετονός. Γιατί τους ανέφερα μαζί? Γιατί απ' ότι τσέκαρα, θεωρητικά, το catchment area του Κάουνας περιλαμβάνει και τα γειτονικά Μίνσκ και Ρίγα (~200-250km) ενώ στα 500Km προστίθεται το Ταλίν αλλά και Βαρσοβία (οι Πολωνοί το '10 ήταν ~42.000). Έξυπνη κίνηση στη σύλληψη (δείχνει μελέτη), βοηθάει και η βάση της FR στο Κάουνας, μένει να δούμε στην πράξη.

spinal":wbpcqddq said:
Και εγώ αυτό πιστεύω ότι φυλάγεται. Σε συζήτηση με τους αντιπροσώπους της ανέφεραν πως περιμένει πρώτα να δει πως θα πάνε οι πωλήσεις της...
Ή αυτό ή περιμένει να μαζέψει κρατήσεις ώστε να ζητήσει λεφτά γιατί αν έχω καταλάβει, λεφτά δεν πήραν ακόμη για τα νέα δρομολόγια.

spotterakis":wbpcqddq said:
Το RHO-CAG είναι,για μένα, λίγο περίεργο,2 νησιωτικοί παραθεριστικοί προορισμοί..σαν να συνέδεε RHO-IBZ..Από την άλλη και οι..Καλιαριώτες /Καλιαρινοί( :D ) μπορεί να θέλουν να δουν το Γκρέτσια..

Πάντως, εάν το πείραμα πετύχει, πιστέυω ότι θα είχε ψωμί από SKG year round προς NRN,BRE,MAD,BCN,MAN..και εποχιακά να φέρνει τουρίστες από PSA,BLQ,BGY,CIA,EDI,BHX,PIK,DUB,GSE,LBC (Βούλγαροι,Τούρκοι,Κροάτες τα καταφέρνουν, εμείς γιατί όχι?)..Αν δεν βάλει η ΕΖΥ SKG-FCO,θα μπορούσε να χτυπησει την ΑΖ με SKG-CIA..Aρκεί να μάθουν οι Έλληνες τι εστί CIA..Kι Επειδή υπάρχουν αρκετοί φοιτητές στις περιοχές Toscana,Emilia-Romagna με καλό μάρκετινγκ θα μπορούσε να δοκιμάσει και το SKG-BLQήPSA πιάνοντας και τουρίστες για Φλωρεντία,Πίζα κτλ..
Και το TPS είναι νησί, και τι νησί. Γενικά, οι νοτιοιταλοί (από Νάπολη και κάτω) είναι μεγάλες μορφές. Κι όπως είχα ξαναπεί πέρσι, όταν ανακοινώθηκαν οι 2 πρώτοι προορισμοί για Ιταλία, είναι πολύ σωστή η κίνηση. Μας αγαπάνε, τους αγαπάμε, τα τσάρτερ δεν είναι πολλά, οι τιμές ήταν υψηλές και οι περισσότεροι έρχονται Ιούλιο-Αύγουστο. Καθόλου τυχαία νομίζω δεν άνοιξε και η ΑΖ/Αir1 το Μιλάνο, το οποίο πλέον πέραν των τσαρτεράδων μάζεψε FR, U2 και ΑΖ.
Για την SKG, δεν θα βαρεθώ να λέω ότι με τον κατάλληλο αγώνα μπορεί να καταστεί ανετότατα 12μηνη βάση σε 1-2 χρόνια. Διάθεση για δουλειά θέλει και επενδύσεις. Ιδέες υπάρχουν, μία ας πούμε έδωσε ο dvixos παραπάνω.
 
Πότε αναμένονται οι ώρες και οι τιμές των νέων πτήσεων; Έως τώρα για όλο το καλοκαίρι έχει όσες ανακοινώθηκαν μέχρι πριν μια εβδομάδα...

edit: Διάβασα την ανακοίνωση τους, σήμερα λέει θα δοθούν προς πώληση. Για να δούμε...
 
Αγαπητά μέλη, ας φιλοξενήσουμε και τις σχετικές δηλώσεις επικεφαλής Επικοινωνίας του Στέφανου Μακναμάρα...

Ryanair’s Stephen McNamara said:

“Ryanair is delighted to boost Greek tourism and the Greek economy with 17 new low fare routes to Kos, Rhodes and Thessaloniki, including new routes to currently un-served markets such as Lithuania. Ryanair’s 30 Greek routes will deliver 700,000 passengers p.a. sustain 700 local jobs and ensure over €350m to the local economy.
To celebrate our 17 new routes Ryanair is launching 1million €6 seats, for travel across Europe in late February and March which are available for booking until midnight Monday. Since seats at these crazy low prices will be snapped up quickly, we urge passengers to book them today on http://www.ryanair.com.”
πηγή: http://www.airtransportnews.aero/articl ... =&id=28051

Νουμεράκια βλέπω εδώ. 700 θέσεις εργασίας, 350 εκ γιούρο στην τοπική οικονομία.. Από πού να προκύπτουν άραγε τα νούμερ ααυτά. Ενδιαφέρον να τα δούμε πάντως.
Η αγορά της Βαλτικής ζώνης θεωρείται(;) πάντως μία δυνητικά ανερχόμενη αγορά (όσο φυσικά μπορεί να πιάσει οροφή...η Λετονία φέτος πάντως έδωσε ρέστα) ενώ αυτή της Ν. Ιταλίας, παραδοσιακά πρέπει να στέλνει λαό στα Δωδεκάνησα. Οι εμπειρίες μου από τις 9 επισκέψεις διακοπών στην περιοχή έδειξαν πολύ μεγάλο σχετικό ρεύμα, με την Μπολόνια όμως να ξεχωρίζει και αυτή αρκετά σε επίπεδο βάσης άφιξης. Νομίζω οι λόκος και οι άλλες μπαίνουν σε λημέρια τσαρτεράδων και τους χαλάν την πιάτσα :mrgreen: Εύχομαι τα καλύτερα για τον κόσμο πάντως.. όσο καλά μπορεί να δώσει μία...άρπα.

δικός σας
 
payneful_tales":3q2fyplf said:
Νουμεράκια βλέπω εδώ. 700 θέσεις εργασίας, 350 εκ γιούρο στην τοπική οικονομία.. Από πού να προκύπτουν άραγε τα νούμερα αυτά.

Μάλλον εννοεί τα κέρδη από τις εγχώριες τουριστικές επιχειρήσεις που αναμένεται πως ΔΕ θα κλείσουν μετά την εθνοσωτήρια έλευση των ιρλανδών στη Χώρα των Θεών...

Καλώς να ορίσουν, αλλά θα ήθελα οι επιβάτες τους να μείνουν εδώ. Έτσι κι αλλιώς η Αλικαρνασσός (Bodrum) και η Μαρμαρίς απέχουν μόλις μία ωρίτσα από την Κω και τη Ρόδο αντίστοιχα (για να μην ξεχνάμε ότι όσοι έρθουν εδώ, δε σημαίνει πως και απαραίτητα θα μείνουν κι εδώ). Το ίδιο άλλωστε φαίνεται πως συμβαίνει και την Κύπρο: η Κερύνεια είναι μόλις 70 χλμ μακριά από τη Λάρνακα και το πέρασμα στην κατεχόμενη Κύπρο είναι πιο εύκολο από ποτέ.
 
Θα ηθελα να κανω καποιες παρατηρησεις στα προηγουμενα:

dvixos":avsu15o1 said:
Ίσως και την Φρανκφούρτη αλλά με κάθε επιφύλαξη αφού υπάρχει και η Αιγαίου που λογικά θα κάνει μια ρύθμιση των τιμών της αλλά και η ΤUI

H ΤUI δεν πεταει πλεον για Θεσσαλονικη, εχει παραδωσει ολα της τα δρομολογια στην AirBerlin η οποια βεβαια εχει πλεον κατι τιμες οι οποιες συναγωνιζονται (και περνανε πολλες φορες) αυτες της Αιγαιου. Ισως με την ελευση της Ryanair αυτες συνετιστουν και βαλουν λιγο νερο στο κρασι τους.
Ξαναλεω οποιο δρομολογιο ανοιξει για Γερμανια πιστευω οτι θα εχει μια σχετικη επιτυχια και ακομα καλυτερα αν ειναι year-round. Πιστευω οτι και ενα δρομολογιο για Weeze θα βοηθουσε, ισως και για Memmingen αν και δεν ειναι βαση.

payneful_tales":avsu15o1 said:
Νουμεράκια βλέπω εδώ. 700 θέσεις εργασίας, 350 εκ γιούρο στην τοπική οικονομία.. Από πού να προκύπτουν άραγε τα νούμερα αυτά.

Δεν ξερω με ποιο τροπο υπολογιζει η Ryanair οτι με καθε 1000 επιβατες που θα διακινουνται απο ενα αεροδρομιο θα δημιουργειται μια θεση εργασιας. Αυτο φαινεται σε καθε ανακοινωση που κανει για καποιο αεροδρομιο. Αν καποιος ξερει πως αυτα τα νουμερα βγαινουν ας μας διαφωτησει.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top