Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία - Επιπτώσεις στην αεροπορία

Έλα ντε, τι άλλο θέλει τέλος πάντων; Προτείνω να μαζέψουμε υπογραφές για να τον εξαναγκάσουμε να παραδοθει! Δεν πάει άλλο...
Σωστά!!!!!! Χαχαχαχαχα
 
Ανακοινώθηκε πως η SU παρήγγειλε 323(!) ρωσικά αεροσκάφη (73 SSJ, 210 MC21, 40 TU214). Τέτοιες παραγγελίες πρέπει να είχαν να γίνουν από την εποχή της ΕΣΣΔ... Συμβολική κίνηση (μιας και ο ορίζοντας παραδόσεων πρέπει να είναι 2025+) αλλά ενδεικτική του πως ενδεχόμενα να εξελιχτεί η κατάσταση
 
Προβλέπω έναν αργό και βασανιστικό θάνατο τόσο για την SU όσοι και για τους τρεις κατασκευαστές (εκτός αν συμβεί κάτι πραγματικό δραματικό και θεόσταλτο, π.χ. να εξοντωθεί ο Βλαδίμηρος).

Χωρίς πρόσβαση σε δυτική τεχνολογία και χρηματοδότηση, θα φτιάχνουν κάτι σαν τρία αεροπλάνα το μήνα για την τιμημένη Aeroflot (που φέρει ακόμα ως σήμα της το σφυροδρέπανο γιατί το χούι δεν κρύβεται) και θα καμαρώνουν για την επιστροφή στην εποχή της "αυτάρκειας". Δεν λέω, ωραίο όραμα αν κοιμάσαι και ξυπνάς με την ανάμνηση της παντοδύναμης ΕΣΣΔ. Καλή επιτυχία.
 
Οι Κύριοι διαχειριστές συνέστησαν να μην κάνουμε πολιτικές τοποθετήσεις. Αφορά άραγε όλους μας??? Αφού δεν τηρείται επιτρέψτε μου μια τοποθέτηση (ξέρω θα πάει στο καλάθι). Το να κάνεις εμπάργκο και να φέρνεις τους τουρίστες δια της πλαγίας οδού είναι νόμιμο και ηθικό? Αφού η κατασκευή των Ρώσικων α/φων απαιτεί και δυτικά εξαρτήματα και τους τα στερούν και αυτοί στερούν από την Δύση το σιτάρι, το αέριο και το πετρέλαιο!!!! Καλό χειμώνα να έχουμε !!!!!!
 
Αξίζει να διαβάσετε τη στιχομυθία μεταξύ του CEO της Aeroflot Σεργκέι Αλεξανντρόφσκι με τον Πούτιν, όπου μόνο μεγαλειότατο δεν τον λέει και τον ευχαριστεί για τη στήριξη στην Aeroflot, τις επιδοτήσεις κλπ (όχι, για τα κλεμμένα δυτικά αεροσκάφη δεν είπαν τίποτα).

Εκεί αναφέρουν επίσης ότι θα χρειαστούν 3.500 πιλότους καθώς και τεχνικούς, εξομοιωτές κ.λπ. Τα βασικά, δλδ, για όποιον φτιάχνει αεροπορική βιομηχανία από την αρχή.

Φαίνεται και σ' εσάς το 500 αεροσκάφη ως το 2025 εξαιρετικά αισιόδοξο;
 
To 2022 υπάρχουν ακόμα πολιτικοί που έχουν τα άντερα να ανακοινώνουν τέτοια ανέκδοτα στον κόσμο τους. Σίγουρα κάποιοι πρέπει να τα πιστεύουν και να υπερηφανεύονται. Ότι η Αεροφλοτ θα αγοράσει +300 α/φη, από τα 180 που έχει τώρα και όχι μόνο αυτό, αλλά οι παραπαίουσες ρωσικές βιομηχανίες θα το κάνουν ενώ η χώρα είναι σε αποκλεισμό από παντού.

Το πιο ενδιαφέρον μέρος του παραμυθιού για μένα είναι πού θα καταλήξουν τα Α350, τα neo και τα 777. Πονηρές εποχές και είμαι σίγουρος ότι αρκετοί αγοραστές ανατολικά (γκουχου-γκουχου) και δυτικά δεν θα έχουν πρόβλημα να δώσουν και ένα μπαχτσίσι στην παρέα της Μόσχας για να είναι όλοι ευχαριστημένοι.
 
Το πιο ενδιαφέρον μέρος του παραμυθιού για μένα είναι πού θα καταλήξουν τα Α350, τα neo και τα 777. Πονηρές εποχές και είμαι σίγουρος ότι αρκετοί αγοραστές ανατολικά (γκουχου-γκουχου) και δυτικά δεν θα έχουν πρόβλημα να δώσουν και ένα μπαχτσίσι στην παρέα της Μόσχας για να είναι όλοι ευχαριστημένοι.
Κάπου διάβασα ότι πιθανολογείται (αν και πολλά αλλάζουν με τον καιρό) πως θα εξαντλήσουν την πτητική τους ικανότητα εντός Ρωσίας μέχρι να απομείνουν κουφάρια για σκραπ που θα τα πουλήσουν σε όποιον δεν έχει πρόβλημα να τα πάρει. Η Ρωσία δεν έχει λόγο να τα πουλήσει/παραχωρήσει νωρίτερα, οι ανάγκες της σε δρομολόγια είναι τεράστιες.

Όσο περνάει ο καιρός, οι πιθανότητες να είναι αξιόπλοα (τεχνικά και νομικά) μετά την ρωσική τους περιπέτεια ολοένα και μειώνονται.
 
Στο μεταξύ στην ΕΕ δεν υπάρχει συμφωνία σχετικά με το ban σε Ρώσους τουρίστες (μόνο για να δυσκολέψουν τη βίζα) κάτι που σημαίνει πως τα ευφάνταστα δρομολόγια εξυπηρέτησης θα συνεχιστούν.

Προσωπικά, είχα την απορία πόσοι Ρώσοι πετάνε ακόμα (και που πάνε υπό τις παρούσες συνθήκες και κάθε πόσο), για το οποίο υπάρχει κάποια αναφορά σε αυτό το άρθρο του AJ (με το όποιο bias προφανώς αφού προέρχεται από κάποιο δυτικό thinktank)

"less than a third of Russians can travel abroad and when they do, the EU is not their destination."
 
Όπως αναμενόταν η ΕΕ αναστέλλει τη συμφωνία μεταξύ ΕΕ-Ρωσίας για τη διευκόλυνση έκδοσης βίζας σε Ρώσους πολίτες. Στο εξής η διαδικασία έκδοσης θα είναι δυσκολότερη, πιο χρονοβόρα και ακριβότερη.

Οι Βαλτικές χώρες, οι σκανδιναβικές, κάποιες ανατολικές καθώς και η Ολλανδία ήταν υπέρ της πλήρους απαγόρευσης εισόδου για Ρώσους πολίτες.


Ξέρει κανείς τι διάρκεια έχουν οι βίζες που ως τώρα εγκρίνονταν για Ρώσους; Προφανώς, δεν θα καταργήσουν την ισχύ στις ήδη υπάρχουσες. Πόσο χρόνο έχουν δηλαδή όσοι Ρώσοι έχουν ήδη βίζα για την ΕΕ;
 
Προφανώς κ έχει λογική αυτή η κίνηση αλλά κάποιες χώρες πλήττονται δυσανάλογα…ελπίζω να ζητήσαμε καποια αποζημίωση για το συνάλλαγμα που χάνουμε….
 
Last edited by a moderator:
Top