Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία - Επιπτώσεις στην αεροπορία

Δηλαδή το εμπάργκο έγινε για να μην εξάγουμε Ελληνικά προϊόντα και να μην εισάγουμε σιτηρά, πετρέλαιο, αέριο, τουρίστες, κλπ. Αποτέλεσμα πυροβολήσαμε τα πόδια μας !!!!!!!
 
Το εμπάργκο γίνεται για να μην τρώνε Big Mac ο Ιγκορ και η Αλιόνα από το Γεκατερίνμπουργκ.

Συγγνώμη, αλλά δε μπορώ να δώσω σοβαρή απάντηση στο παραπάνω ποστ.
 
Παράλληλα, η δική μας AEGEAN κάνει κανονικότατο πάρτι στο δρομολόγιο από Αθήνα προς Γιερεβάν, αφού οι πτήσεις γεμίζουν πλέον με Ρώσους που εκμεταλλεύονται την υποστήριξη της αρμενικής κυβέρνησης προς το καθεστώς Πούτιν και χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο της αρμενικής πρωτεύουσας ως σταθμό μεταπιβίβασης.
Ένα δρομολόγιο δεν φέρνει την άνοιξη ;) με ένα 321 ακόμα και όλοι Ρώσοι να είναι τι να σου κάνει. Θα μπορούσε να βάλει και δεύτερο.
Έχει και από Βελιγράδι και από Istanbul, Baku κλπ. δεν πιστεύω ότι ειναι και η πρώτη επιλογή των Ρώσων. Εχει ποίο φιλικές επιλογές. Εχει και από Καζακστάν για Κρήτη. Απορώ που δεν έκαναν ανάλογη κίνηση από Αθήνα η Θεσσαλονίκη
Εδώ το group Lufthansa πετάει κανονικά στην Τεχεράνη.
 
Last edited:
Σαφέστατα δε φέρνει την άνοιξη, σώζει όμως ένα thin route από πιθανό κλείσιμο και το καθιστά κερδοφόρο. Το αν θα μπορούσε να βάλει και δεύτερο δρομολόγιο, έχει σχέση και με τη διακρατική. Πιθανό να μη γίνεται. Πίστεψέ με πάντως ότι με τα €2000 σε Y που ζητά η THY για να σε φέρει από Μόσχα oneway, το Yerevan έχει γίνει hub για τους Ρώσους.

Τι σχέση έχει η Τεχεράνη με όλα αυτά;
 
Last edited:
Περιγράφετε ως "πάρτι" τις προγραμματισμένες, πριν τον πόλεμο, πτήσεις της Α3 προς μια χώρα στην οποία δεν ισχύουν διεθνείς κυρώσεις και ταυτόχρονα είναι απολύτως φυσιολογικό για τον όμιλο Lufthansa να πετάει στην Τεχεράνη όπου ισχύουν διεθνείς κυρώσεις. Tι δεν είναι ξεκάθαρο;

Το Ερεβάν ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν από τον πόλεμο, δεν πήρε τα δικαιώματα χθες. Δεν βλέπω αυτό που περιγράφεις ως “πάρτι” ή ως κατι μεπτό. Aν είχαν ξεκινήσει τη διαδρομή μετά τον πόλεμο, θα ήταν διαφορετική ιστορία. Προσωρινά μπορεί να έχει υψηλότερη κίνηση και υψηλότερες αποδόσεις, so what! Αν δεν είχε νόημα να κρατήσει την διαδρομή, θα ήταν ήδη στην ιστορία, ειναι δεν ειναι thin.

Για το Ερεβάν, η Α3 πετάει από Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρνακα, οπότε διοχετεύουν τους επιβάτες μέσω αυτών των εναλλακτικών χωρίς να χρειαστεί δεύτερη πτήση από την Αθήνα. Δεν είναι δύσκολο να αυξήσει τις συχνότητες ή να αλλάξει τον τύπο του αεροσκάφους. θα μπορούσαν να έχουν προσθέσει και “ναυλωμένες” πτήσεις.
 
... και ταυτόχρονα είναι απολύτως φυσιολογικό για τον όμιλο Lufthansa να πετάει στην Τεχεράνη όπου ισχύουν διεθνείς κυρώσεις. Tι δεν είναι ξεκάθαρο;
Εννοείτε ότι η LH παραβαίνει κάποιες κυρώσεις;
 
Γιατι, σοκαρίστηκες;
:laola:

Νομίζεις ότι είναι οι μόνοι;

Η λέξη που θα χρησιμοποιούσα είναι παράκαμψη αντί για παράβαση. Δεν χρειάζεται να είμαστε τόσο αυστηροί. Ίσως!:mrgreen:
 
Αν και είμαστε οφτόπικ, καλό είναι να μην μένουν αναπάντητες τέτοιες ανακρίβειες. Κανείς νόμος ή κύρωση δεν απαγορεύει σε καμία αεροπορική εταιρεία της ΕΕ να εκτελεί επιβατικές πτήσεις προς το Ιράν.

Η LH ούτε παραβαίνει, ούτε παρακάμπτει. Απλώς επιλέγει να πετάξει εκεί ως έχει δικαίωμα.
Ο παραλληλισμός των κυρώσεων προς τη Ρωσία με εκείνες προς το Ιράν είναι εντελώς άστοχος.
 
Last edited:
Μάλλον δεν έγινα κατανοητός. Τι θα σας ικανοποιούσε ως φράση αντί για αυτήν που χρησιμοποίησα μεταφορικά ως "πάρτι";

- Τρίβουν τα χέρια τους;
- Ευχαριστούν το θεό;
- Γεμίζουν τα αεροπλάνα τους;
- Δεν πέφτει καρφίτσα στις πτήσεις;
- Το δρομολόγιο πάει καλύτερα απ' ότι περίμεναν;
- Τα 'κονομάνε;
 
Γεμίζουν τα αεροπλάνα τους
 
Top