Περιγράφετε ως "πάρτι" τις προγραμματισμένες, πριν τον πόλεμο, πτήσεις της Α3 προς μια χώρα στην οποία δεν ισχύουν διεθνείς κυρώσεις και ταυτόχρονα είναι απολύτως φυσιολογικό για τον όμιλο Lufthansa να πετάει στην Τεχεράνη όπου ισχύουν διεθνείς κυρώσεις. Tι δεν είναι ξεκάθαρο;
Το Ερεβάν ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν από τον πόλεμο, δεν πήρε τα δικαιώματα χθες. Δεν βλέπω αυτό που περιγράφεις ως “πάρτι” ή ως κατι μεπτό. Aν είχαν ξεκινήσει τη διαδρομή μετά τον πόλεμο, θα ήταν διαφορετική ιστορία. Προσωρινά μπορεί να έχει υψηλότερη κίνηση και υψηλότερες αποδόσεις, so what! Αν δεν είχε νόημα να κρατήσει την διαδρομή, θα ήταν ήδη στην ιστορία, ειναι δεν ειναι thin.
Για το Ερεβάν, η Α3 πετάει από Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρνακα, οπότε διοχετεύουν τους επιβάτες μέσω αυτών των εναλλακτικών χωρίς να χρειαστεί δεύτερη πτήση από την Αθήνα. Δεν είναι δύσκολο να αυξήσει τις συχνότητες ή να αλλάξει τον τύπο του αεροσκάφους. θα μπορούσαν να έχουν προσθέσει και “ναυλωμένες” πτήσεις.