Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία - Επιπτώσεις στην αεροπορία

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η Aeroflot έστειλε ένα A330-300 στο Ιράν ώστε να γίνει συντήρηση από μηχανικούς της Mahan. Στην αιχμή της τεχνολογίας οι σύντροφοι, ζήτησαν τη συνδρομή των μαστόρων από την Περσία. Λογικά, «με μιά αλοιφή, φιλαράκι θα γίνει σαν καινούργιο!»
 
Θα του βάλουν 2 JT3D που έχουν απόθεμα!!!
 
Σύμφωνα με το aviationweek, πρόκειται για 1 από τα 4 333 που η SU ακόμα δεν έχει αγοράσει από τους lessors (ήδη έχουν αγοράσει 8. Που σημαίνει πως, ε, αν κάτι πάει στραβά, ε το πολύ πολύ να το επιστρέψουν σε λίγο διαφορετική κατάσταση...
 
Last edited by a moderator:
Ούτε καν στην Turkish Technic στην Κωνσταντινούπολη.
 
1 χρόνο+ μετά τις κυρώσεις οι ανάγκες για συντήρηση φαίνεται πως αυξάνονται. Μετά τη Mahan, η επόμενη πιστοποίηση ήρθε για τη Belavia(!) η οποία δηλώνει πως μπορεί να κάνει έως και D-check! Να πούμε εδώ πως και η Belavia έχει επηρεαστεί από κυρώσεις, οπότε πως ακριβώς λειτουργεί η προμήθεια ανταλλακτικών δεν είμαι σίγουρος.

Πρακτικά πάντως το 738 της Smartavia RA-736600, πήγε στο Minsk στις 16/3 και επέστρεψε χθες στη Ρωσία, και μπήκε ευθύς αμέσως σε υπηρεσία (και πετάει ακόμα αν αναρωτιέστε).
 
Η επόμενη πράξη του δράματος που ονομάζεται "συντήρηση αεροσκαφών στη Ρωσία" περιλαμβάνει την Aeroflot να ζητάει από τα πληρώματα να αναφέρουν τυχόν προβλήματα κτλ "προφορικά" ώστε να αποφεύγεται η καθήλωση αεροσκαφών εφόσον το πρόβλημα αναφερθεί επίσημα. Πόσο καλά μπορεί να πάει αυτό;
 
Από 7/7/2022: Η συμμετοχή της Ρωσίας στο πρόγραμμα του κινεζικού CR929 (widebody, δικινητήριο, ανταγωνιστικό του 787) κινδυνεύει σοβαρά καθώς οι Κινέζοι δεν επιθυμούν με τίποτα την κατασκευή του αποκλειστικά με κινεζικά και ρωσικά εξαρτήματα, κάτι που ήθελαν από παλιά να επιβάλουν οι Ρώσοι και που τώρα (λόγω κυρώσεων) είναι αδύνατον να υλοποιήσουν.

Επισημοποιήθηκε πριν λίγες μέρες η αποχώρηση της Ρωσίας (το επιβεβαίωσε ο CEO της UAC) από το πρόγραμμα του CR929 αφού, προφανώς, οι Κινέζοι δεν θέλουν να αυτοπυροβοληθούν κρατώντας ως συνέταιρο το κράτος-παρία του Βλαδίμηρου.

Οι διάφορες περιπέτειες του CR929 σημαίνουν ότι ήδη το EIS δεν προβλέπεται να έρθει πριν το 2030. Οι Ρώσοι της UAC δηλώνουν ότι επιθυμούν να παραμείνουν στο πρόγραμμα έστω ως υποκατασκευαστές (καλή τύχη) δίπλα στις Eaton, Honeywell, Liebherr, RTX, Safran, Thales, Zodiac Aerospace και άλλες δυτικές εταιρείες. Ευσεβείς πόθοι.

Οι Κινέζοι επιδιώκουν να ενσωματώσουν όσο γίνεται περισσότερη κινεζική τεχνολογία (π.χ. τους κινητήρες CJ-1000A που είναι υπό εξέλιξη) αλλά τα περισσότερα υποσυστήματα στηρίζονται σε δυτικούς προμηθευτές και πατέντες.

Πηγή εδώ
το άρθρο κάνει επίσης κι ένα update για την πορεία του MC-21 (καμία παράδοση πριν το 2025) και των SJ-100 χωρίς δυτικά εξαρτήματα (φέξε μου και γλίστρησα).
 
Top