FlyHigh
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/03/2010
- Μηνύματα
- 187
- Likes
- 0
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα!!Σε μία πτήση VIP οι πόρτες του cockpit δεν είναι κλειστές και οι κανόνες ασφαλείας πιο χαλαροί.Το δημοσίευμα εξάλλου, αναφέρει φωνές μέσα στο cockpit 16- 20 λεπτά πριν από την πτώση του μοιραίου αφους,άρα πολύ πιθανόν να εισήλθαν άτομα μέσα για να τους ενημερώσει ο captain για την πιθανότητα αποτυχημένης προσέγγισης και τι άλλες επιλογές υπήρχαν από κοντινά α/δ.
Επειδή έχω τύχει σε ανάλογες περιπτώσεις πτήσεων VIP, όταν κάτι μπορεί να αλλάξει από το προκαθορισμένο, αρχίζουν οι παρατρεχάμενοι(υπασπιστές,συνεργάτες,γραμματείς κλπ) να τρέχουν από τον κυβερνήτη προς το VIP πρόσωπο πανικόβλητοι μεταφέροντας πληροφορίες και θέτοντας ερωτήματα για να ενημερωθεί πλήρως ο VIP.Προφανώς κάτι τέτοιο συνέβη και γι ' αυτό υπήρχαν και άλλοι μέσα στο cockpit λίγο πριν την καταστροφή.Είναι κρίμα να ξεφτιλίζετε έτσι εύκολα συναδέλφους.
Επειδή έχω τύχει σε ανάλογες περιπτώσεις πτήσεων VIP, όταν κάτι μπορεί να αλλάξει από το προκαθορισμένο, αρχίζουν οι παρατρεχάμενοι(υπασπιστές,συνεργάτες,γραμματείς κλπ) να τρέχουν από τον κυβερνήτη προς το VIP πρόσωπο πανικόβλητοι μεταφέροντας πληροφορίες και θέτοντας ερωτήματα για να ενημερωθεί πλήρως ο VIP.Προφανώς κάτι τέτοιο συνέβη και γι ' αυτό υπήρχαν και άλλοι μέσα στο cockpit λίγο πριν την καταστροφή.Είναι κρίμα να ξεφτιλίζετε έτσι εύκολα συναδέλφους.