Πτώση Α320 της Pakistan International Airlines

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.510
Likes
1.077
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Πτώση ενός Α320 της ΡΙΑ πριν λίγο στο κοντά στο Καράτσι, χωρίς περισσότερες πληροφορίες για τα αίτια ως τώρα. 99 επιβάτες και 8 πλήρωμα στον αεροσκάφος.

https://www.bloomberg.com/news/articles ... rd-crashed

Βίντεο από το σημείο της πρόσκρουσης, που φαίνεται να είναι σε κατοικημένη περιοχή:

https://www.aviation24.be/airlines/airb ... -pakistan/
 
Απο τα πρώτα στοιχεία που έγιναν γνωστά:

Για κάποιο αδιευκρίνιστο μέχρι στιγμής λόγο το α/φος προσγειώθηκε με το σ/π επάνω, οι κινητήρες έπαθαν μεγάλη ζημιά απο την επαφή, έγινε go-around αλλά προφανώς λόγω της ζημιάς μετά από λίγο έχασαν ισχύ με αποτέλεσμα την συντριβή.
 
https://youtu.be/xfzwYKGLNnY

Στο παραπάνω βίντεο είναι οι τελευταίες συνομιλίες των πιλότων με τον πύργο ελέγχου.
Έχει ακουστεί και το ενδεχόμενο bird strike αλλά εφόσον έχει προηγηθεί απόπειρα για belly landing για μένα δεν είναι τόσο πιθανό σενάριο τα πουλιά στους κινητήρες
 
Μηπως εμεινε απο καυσιμα??αυτο λενε οι πακιστανοι του λονδινου....
 
Δύσκολο, συνήθως έχουν αρκετά καύσιμα για τουλάχιστον 1 ώρα ακόμα.
 
Και μενα το σεναριο φταιω μου φανηκε δυσκολο....για να δουμε τι θα δειξει...πως εμεινε απο κινητηρες και οι 2 βγηκαν off ξαφνικα αραγε??
 
Το έγραψα στο προηγούμενο μήνυμα.
Οι κινητήρες καταστράφηκαν από ακούσιο belly landing, Πιθανώς ξεχάσαν να κατεβάσουν το σ/π -όσο απίθανο κι αν ακούγεται και κατόπιν επιχείρησαν go-around.
Στις συνομιλίες με το ATC ακούγεται το warning οτι πάνε για προσγείωση με το σ/π επάνω ή ανασφάλιστο.
 
Όντως απίστευτό να το ξέχεσαν με το Master Warning να "χτυπάει" και το GPWS να "φωνάζει" TOO LOW, GEAR.

Ωστόσο εδώ φαίνεται ότι οι κινητήρες έχουν υποστεί ζημιά καθώς και το RAT σε λειτουργία, κάτι που υποθέτω σημαίνει Dual Engine Failure :
EYn1AsDX0AABagE


Και σε αυτό το τo video φαίνεται ότι το σ/π έχει κατέβει (εκτός και αν βλέπω λάθος).
 
Πιο ρεαλιστικό σενάριο είναι να προέκυψε ένδειξη μη ασφάλισης κάποιου σκέλους, το πλήρωμα να ανέσυρε το σύστημα προσγείωσης απασχολούμενο με το πρόβλημα και να έκανε go around καθυστερημένα, με αποτέλεσμα την αναπόφευκτη επαφή των κινητήρων με τον διάδρομο...
 
Top