Δεν ειναι το gear μονο το θεμα φιλε.
“At 500 ft, the FDR indicates: landing gear retracted, slat/flap configuration 3, airspeed 220 knots IAS, descent rate 2000 ft/min.”
Στα 500 ποδια εχουν το gear πανω, ταχυτητα 220kts (max Flap 3 speed ειναι 185) και 2000 ft/min :shock: :shock: :shock:
Τα δεδομενα του approach ειναι τοσο μακρια απο οποιοδηποτε λογικο parameter που θελω να πιστευω οτι θα επρεπε να συμβαινει κατι αλλο εκει μεσα εκεινη την ωρα.
Ειναι απιστευτο πραγματικα. Ο καιρος ηταν καλος. Το αεροσκαφος ηταν μια χαρα. Η προσεγγιση ηταν απλη. Πρεπει να ειναι απο τα χειροτερα και πιο απιστευτα ατυχηματα της συγχρονης εποχης.
“At 500 ft, the FDR indicates: landing gear retracted, slat/flap configuration 3, airspeed 220 knots IAS, descent rate 2000 ft/min.”
Στα 500 ποδια εχουν το gear πανω, ταχυτητα 220kts (max Flap 3 speed ειναι 185) και 2000 ft/min :shock: :shock: :shock:
Τα δεδομενα του approach ειναι τοσο μακρια απο οποιοδηποτε λογικο parameter που θελω να πιστευω οτι θα επρεπε να συμβαινει κατι αλλο εκει μεσα εκεινη την ωρα.
Ειναι απιστευτο πραγματικα. Ο καιρος ηταν καλος. Το αεροσκαφος ηταν μια χαρα. Η προσεγγιση ηταν απλη. Πρεπει να ειναι απο τα χειροτερα και πιο απιστευτα ατυχηματα της συγχρονης εποχης.