Πτώση Α320 της Pakistan International Airlines

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν ειναι το gear μονο το θεμα φιλε.

“At 500 ft, the FDR indicates: landing gear retracted, slat/flap configuration 3, airspeed 220 knots IAS, descent rate 2000 ft/min.”

Στα 500 ποδια εχουν το gear πανω, ταχυτητα 220kts (max Flap 3 speed ειναι 185) και 2000 ft/min :shock: :shock: :shock:

Τα δεδομενα του approach ειναι τοσο μακρια απο οποιοδηποτε λογικο parameter που θελω να πιστευω οτι θα επρεπε να συμβαινει κατι αλλο εκει μεσα εκεινη την ωρα.

Ειναι απιστευτο πραγματικα. Ο καιρος ηταν καλος. Το αεροσκαφος ηταν μια χαρα. Η προσεγγιση ηταν απλη. Πρεπει να ειναι απο τα χειροτερα και πιο απιστευτα ατυχηματα της συγχρονης εποχης.
 
To θέμα παίζει σε πολλά ΜΜΕ και είναι να αναρωτιέται κανείς πώς σκέπτονται μερικοί άνθρωποι. Σύμφωνα με τους ΝΥΤ οι πιλότοι συζητούσαν για τον ιό πριν και μετά τις προειδοποιήσεις του πύργου ελέγχου. Φαντάζομαι το όλο σύστημα στην χώρα θέλει ξύλωμα και χτίσιμο από την αρχή.

“The pilots were discussing corona throughout the flight,” Mr. Khan said. “They were not focused.”

“When the control tower told the pilot about the plane’s dangerous height, the pilot said ‘I’ll manage’ and the pilots started discussing coronavirus again,” the minister added during a hearing at the National Assembly in Islamabad, the capital. “There was overconfidence.”

https://www.nytimes.com/2020/06/24/worl ... a70eb9f84c
 
Στο κράτος παρωδία όπου το 1/3 των επαγγελματιών πιλότων έχουν πλαστά πτυχία, είναι θαύμα που δεν πέφτει ένα αεροπλάνο την ημέρα.

Η PIA ανακάλυψε τους δικούς της χθες. Σπουδαία αντανακλαστικά.

https://edition.cnn.com/2020/06/25/busi ... index.html
 
Και πόσοι άραγε από τους έχοντες κανονικά πτυχία να περνάνε κάθε χρόνο αξιολόγηση χωρίς πολιτικές παρεμβάσεις υπέρ τους, πόσοι να περνάν εξομοιωτή, σεμινάρια CRM, ιατρικές εξετάσεις...
 
Οι οργανωμενες ερευνες στο κυκλωμα των πλαστων αδειων στο Πακισταν ξεκινησε επισημα το Φεβρουαριο του 2019.

Ειναι σοκαριστικο οτι μοιραζόμαστε τους ιδιους ουρανους.
 
Λέτε Ωρέ να έχω πτηχίο πειλώτου και να κάθουμε ακόμι στη Στάνη;
 
Δεν έχει ακόμη γίνει γνωστό εάν οι συγκεκριμένοι χειριστές είχανε πλαστά πτυχία.

Η συντριπτική πλειοψηφία των συμβάντων και ατυχημάτων έχει γίνει από χειριστές που είχανε γνήσια πτυχία και τύπους.

Ακόμη και αν ήταν πλαστά τα πτυχία, αυτοί οι άνθρωποι αξιολογήθηκαν για τις ικανότητες τους από το εκπαιδευτικό σύστημα της εταιρίας και κρίθηκαν άξιοι να πετάξουν(ευθύνη του συστήματος).

Στην Ευρώπη έχουμε επίσης περιστατικά :

https://sverigesradio.se/sida/artikel.a ... el=3483764

Στην χώρα μας υπάρχουν περιοχές στις οποίες, ανήλικοι οδηγούν οχήματα / μηχανές, χωρίς καν να έχουν συμπληρώσει το όριο ηλικίας που προβλέπει ο νόμος. Επίσης σε πολλά τουριστικά μέρη γίνεται ενοικίαση οχημάτων/σκαφών σε άτομα που δεν έχουν το ανάλογο δίπλωμα.

Ας μη μιλήσουμε για τα περιστατικά δωροδοκίας που όλοι έχουμε ακούσει, όσον αφορά την εξέταση διπλώματος αυτοκινήτου.
 
Μία περίπτωση ενός πιλότου στην Ευρώπη βαφτίζεται «έχουμε κι εμείς παρόμοια περιστατικά», ενώ εδώ μιλάμε για ένα κράτος που κάνουν πάρτι οι παράνομες διαδικασίες σε κάθε βαθμίδα διοίκησης.

Επίσης (για άγνωστο λόγο), κάπου βρίσκεται μια σύνδεση με τους νεαρούς που οδηγούν παπάκι χωρίς δίπλωμα ή όσους νοικιάζουν γουρούνες στα νησιά, ενώ το θέμα μας είναι οι κανόνες και οι διατάξεις της Πολιτικής Αεροπορίας όπως και οι μηχανισμοί επιβολής τους στις πτήσεις και στις διαδικασίες των εταιρειών.

Είστε σίγουρα αεροπόρος;
 
PILOT-737 ελπίζω να αστειεύεσαι; Βρίσκεις πραγματικά ομοιότητες στις γουρούνες από έφηβους σε καλοκαιρινές διακοπές και σε επαγγελματίες πιλότους μεγάλων αεροσκαφών που μεταφέρουν 180 επιβάτες;

Έχω ένα σύστημα στο αυτοκίνητο που με ειδοποιεί αν υπάρχει κάποιος κίνδυνος μπροστά μου πχ σε 1-2 χλμ. Συνήθως είναι κάποιο μικρό αντικείμενο που άντε να γρατσουνίσει τον προφυλακτήρα. Με το που το ακούω, πάω σαν την χελώνα καλού κακού και είμαι μόνος μου, χωρίς ευθύνη άλλων, δεν είμαι επαγγελματίας οδηγός και βρίσκομαι στο έδαφος. Και γενικά δεν είμαι συντηρητικός στην ταχύτητα μου, στην Γερμανία δεν έχει όριο. Αυτοί οι δυο άκουγαν τον πύργο να τους λέει ότι πετάνε σε λάθος ύψος λίγο πριν την προσγείωση, το αγνόησαν και κουβεντιάζαν, φαντάζομαι αγνόησαν και πολλαπλές ειδοποιήσεις από το Α320 και τώρα έχουμε 100 νεκρούς στην πλάτη, ένα αεροσκάφος και μερικά σπίτια κατεστραμμένα και είναι το ίδιο;
 
Top