Από τη στιγμή που υπάρχουν ενδείξεις ότι οι κινητήρες ακούμπησαν στον διάδρομο, οι περισσότεροι συμπεραίνουν ότι το master warning που ακούγεται στο readback του Landing clearance έχει να κάνει με το σύστημα προσγείωσης.
Το συμπέρασμα είναι λίγο βιαστικό, διότι δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο του να αναγκάστηκε το πλήρωμα να κάνει go around από οποιοδήποτε άλλο warning. Σε περίπτωση warning που δεν συνδέεται με το landing gear, η επιλογή του συστήματος προσγείωσης στην θέση up, πριν να διασφαλιστεί το safe flight path του αεροσκάφους, θα έχει προκαλέσει την επαφή των κινητήρων.
On May 23rd 2020 Karachi Airport reported based on CAA inspection report that the runway inspection revealed scrape marks of the left engine start 4500 feet down the runway, the right engine scrape marks begin 5500 feet down the runway. About 6000-7000 feet past the runway threshold the scrape marks end.
Το ότι το αεροσκάφος έπιασε 4500 πόδια μέσα στον διάδρομο, και το ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν επαφή άλλου μέρους της ατράκτου (ουρά), φανερώνουν υπερβολική ενέργεια μέχρι την στιγμή που αυτό ξεκόλλησε από τον διάδρομο.
Η rat κάνει extend αυτόματα όταν σταματήσουν να τροφοδοτούνται οι 2 main AC bars. Αυτό σημαίνει ότι δεν λειτουργούν τα generators των κινητήρων. Μπορεί να είναι αποτέλεσμα πτώσης των στοιχείων του κινητήρα (engine failure), όμως μπορεί να είναι και αποτέλεσμα ζημιάς του generator κατά την επαφή του καλύμματος του κινητήρα με τον διάδρομο.
Το συμπέρασμα είναι λίγο βιαστικό, διότι δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο του να αναγκάστηκε το πλήρωμα να κάνει go around από οποιοδήποτε άλλο warning. Σε περίπτωση warning που δεν συνδέεται με το landing gear, η επιλογή του συστήματος προσγείωσης στην θέση up, πριν να διασφαλιστεί το safe flight path του αεροσκάφους, θα έχει προκαλέσει την επαφή των κινητήρων.
On May 23rd 2020 Karachi Airport reported based on CAA inspection report that the runway inspection revealed scrape marks of the left engine start 4500 feet down the runway, the right engine scrape marks begin 5500 feet down the runway. About 6000-7000 feet past the runway threshold the scrape marks end.
Το ότι το αεροσκάφος έπιασε 4500 πόδια μέσα στον διάδρομο, και το ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν επαφή άλλου μέρους της ατράκτου (ουρά), φανερώνουν υπερβολική ενέργεια μέχρι την στιγμή που αυτό ξεκόλλησε από τον διάδρομο.
Η rat κάνει extend αυτόματα όταν σταματήσουν να τροφοδοτούνται οι 2 main AC bars. Αυτό σημαίνει ότι δεν λειτουργούν τα generators των κινητήρων. Μπορεί να είναι αποτέλεσμα πτώσης των στοιχείων του κινητήρα (engine failure), όμως μπορεί να είναι και αποτέλεσμα ζημιάς του generator κατά την επαφή του καλύμματος του κινητήρα με τον διάδρομο.