Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Καλη η πληροφορια σου yourpilot ευχαριστουμε,καλη επιτυχια σε ολους μας !! :laola:
 
Μπορεί να επιβεβαιώσει κάποιος (ή και να διαψεύσει αν θέλει) φήμες που κυκλοφορούν οτι η Aegean καλεί ήδη (και προσλαμβάνει κι ολας) άτομα που έχουν στείλει βιογραφικό (η διαδικασία λήγει στις 15 Οκτωβρίου) για την θέση του συγκυβερνήτη;
 
Να υποθέσω πως δεν ενδιαφέρει κανέναν εδώ μέσα η αγγελία της Aegean ,γι ' αυτό και δεν απάντησε κανείς στο προηγούμενο ερώτημα? Ή μήπως , λέω μήπως , δεν έχετε χρόνο επειδή παίρνετε τον τύπο(Α 320) στην Jetstream? Ή μήπως δεν απαντάει κανείς ,γιατί φοβάται μην ξυπνήσει κανέναν και δηλώσει συμμετοχή?
 
χαχαχα FlyHigh :thx: μακάρι να μην ενδιαφέρετε κανείς ώστε να πάρουμε οι μή έχοντες €€€ την θέση.Αλλα μάλλον όλοι είναι απασχολιμένοι με τον τύπο :(
 
Εγγυάται η ΑEGEAN ότι θα δώσει τις θέσεις μόνο σε όσους έχουν τον τύπο δηλαδή?
 
Απο οτι ξερω δεν εχει ερθει κανενας για Interview ακομα στην εταιρια. Το μονο σιγουρο ειναι οτι οντως η JETSTREAM εχει γεμισει για το τυπο του 320 .. μιλαμε για ξεφτιλα .. κριμα πως καταντησαν τα πραγματα ... του χρονου οταν ξανα παρει η εταιρια θα πρεπει να εχεις το Α320 .. κριμα το πως καταντησε το επαγγελμα, ειλικρινα ντρεπομαι.
 
Πάντως γι ' αυτό, νομίζω πως φταίει και η ίδια η εταιρεία με τον τρόπο που συνέταξε την αγγελία της.Οταν γράφει ''A320 Type Rating θα θεωρηθεί ιδιαίτερο προσόν (οι υποψήφιοι με A320 Type Rating θα αξιολογηθούν κατά προτεραιότητα και μέχρι την κάλυψη του απαιτούμενου αριθμού υποψηφίων)'' αυτό τί σημαίνει για κάποιον που καίγεται να βρει δουλειά και δεν έχει πολλά άλλα αεροπορικά προσόντα?Τρέχα :rant: πάρε τον ''τύπο'' ΑΣΧΈΤΩΣ εμπειρίας και προσπερνάς αυτομάτως σε πιθανότητες ,όλους όσους δεν έχουν ''τύπο'' αλλά έχουν πιο πολλά γενικά αεροπορικά προσόντα από σένα.
Αρα λοιπόν οι έχοντες τον τύπο , έχουν και τον πρώτο λόγο.Και ας έχουν 300 ώρες ή 500 ώρες γενικό σύνολο.Αμέσως πετάν έξω, κάποιον που έχει 1500 ώρες γενικό σύνολο με instructional ώρες και εμπειρία σε νύχτα IFR , multi engine κλπ.Επίσης, βάσει πάντα της αγγελίας,πετάν έξω και κάποιον που έχει 2-2500 ώρες airline σε π.χ. B-737NG,RJ,Embraer αφού δεν έχει τύπο όπως ο άλλος των 300 ωρών...Μάλλον οι Emirates , Etihad κλπ κλπ δεν ξέρουν καλά τα του recruitment όπως η Aegean και βάζουν ένα ''-A minimum of 4000 hours total flying time (may include 25% P3 or FEO time to a max of 500 hr).
- A minimum of 2000 hours multi-crew, multi-engine jet aircraft'' στα minimum requirement τους για να αποκλείσουν τους άπειρους....
Δεν πειράζει όμως, μην ξεχνάμε πως στην Ελλάδα βρισκόμαστε.Όλα έχουν τον λόγο που γίνονται....Αλλωστε τυχαία φτάσαμε ως εδώ σαν έθνος???
 
ο μονος λογος που ζηταει 320 ειναι γιατι οταν πηρε πριν 2 χρονια ηρθαν πολυ με 320 και ειπαν "ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ"
ΞΕΦΤΙΛΑ φιλαρακι .. ευχομαι να μπουν οσοι πανε καλα στις εξετασεις και ΔΕΝ εχουν 320
 
Κύριοι, Καλημέρα.

Μην παίρνετε την αγγελία κυριολεκτικά. Αν έχει κάποιος τύπο, δεν σημαίνει τίποτα αν δεν κατέχει τις απαραίτητες, αντίστοιχες θεωρητικές γνώσεις σε επιθυμητό επίπεδο, δεν διαθέτει έναν κατάλληλο και επιθυμητό χαρακτήρα, δηλαδή να είναι συνεργάσιμος και ικανός να απορροφήσει το line και base training. Όλα αυτά θα φανούν στα γραπτά και στην συνέντευξη. Δηλαδή, αν ο άλλος είναι στόκος, δεν τον σώζει ούτε τύπος στο Α380.

Επίσης δεν πιστεύω ότι είναι στενόμυαλοι στο τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της Αιγαίου. Δεν πιστεύω ότι το βιογραφικό κάποιου χωρίς τύπο στο Α320 θα πάει κατευθείαν στο καλάθι των αχρήστων. Αν τους τραβήξει κάτι την προσοχή, θα το ξεχωρίσουν.

Αξιολόγηση Flight Simulator (για τους κατόχους A320 Type Rating η αξιολόγηση θα γίνει σε Simulator A320)

Αυτό ξέρετε τι σημαίνει; Έχεις τύπο; Απόδειξε το. Δεν έχει αστειάκια. Οποίος δεν έχει τύπο θα αξιολογηθεί σε ένα “Twin Turbine Procedural Trainer”.

Σίγουρα είναι πολλοί με τύπο. Πολλοί έτρεξαν άρον άρον στην Jetstream.
Υπάρχουν και πολλοί Κύπριοι με τύπο, γιατί μονό έτσι έχουν ελπίδες να μπουν στην Cyprus Airways οι περισσότεροι τους.

Μην επηρεάζεστε από όλα αυτά μα δεν συμβαίνουν μόνο Ελλάδα. Σας παρακινώ να διαβάσετε στο PPRuNE να ενημερωθείτε για τις προϋποθέσεις πρόσληψης και συνθήκες εργασίας της Ryanair, για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης. Κάποιος μπορεί να φέρει την εξής αντιπαράθεση, ότι η μια είναι Legacy και η άλλη είναι Uber-Loco, αλλά εγώ το βλέπω μέσα από τα μάτια ενός χειριστή στην αναζήτηση εργασίας. Δεν δικαιολογώ εταιρίες που προσλαμβάνουν μόνο με τύπο, αλλά δεν προβλέπεται να βελτιωθεί η κατάσταση στο άμεσο μέλλον. Κάνουμε ότι μπορούμε με αυτά που διαθέτουμε.


Επιμονή και υπομονή.
 
Οι ρομαντικές εποχές που οι αεροπορικές εταιρείες σε κάνανε από το 0 συγκυβερνήτη περάσανε ανεπιστρεπτί!! Όποιος είχε αυτή την εντύπωση λοιπόν μάλλον δεν ήξερε τι παίζει, οπότε μη κατηγορείτε κανένα που αντί να κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια
, και να περιμένει πότε θα τον καλέσουν (και αν τον καλέσουν) , διάλεξε να αφιερώσει και άλλο χρόνο, και να δώσει ακόμα περισσότερα χρήματα(να χρεωθεί ακόμα περισσότερο!!), για να γίνει πιο ανταγωνιστικός στην αγορά. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του, αλλά δεν μπορεί κανείς να κατηγορεί τον άλλο γιατί διάλεξε να κάνει τύπο!! Ίσως αυτοί που κατηγορούν έχει ο Μπαμπάκας τους λεφτά με την σέσουλα και δεν τους ενδιαφέρει το πότε θα προσληφθούν, ή το βύσμα τους έχει διαβεβαιώσει ότι είναι μέσα και να μην αγχώνονται!!
 
Top