Πάντως γι ' αυτό, νομίζω πως φταίει και η ίδια η εταιρεία με τον τρόπο που συνέταξε την αγγελία της.Οταν γράφει ''A320 Type Rating θα θεωρηθεί ιδιαίτερο προσόν (οι υποψήφιοι με A320 Type Rating θα αξιολογηθούν κατά προτεραιότητα και μέχρι την κάλυψη του απαιτούμενου αριθμού υποψηφίων)'' αυτό
τί σημαίνει για κάποιον που καίγεται να βρει δουλειά και δεν έχει πολλά άλλα αεροπορικά προσόντα?Τρέχα
πάρε τον ''τύπο'' ΑΣΧΈΤΩΣ εμπειρίας και προσπερνάς αυτομάτως σε πιθανότητες ,όλους όσους δεν έχουν ''τύπο'' αλλά έχουν πιο πολλά γενικά αεροπορικά προσόντα από σένα.
Αρα λοιπόν οι έχοντες τον τύπο , έχουν και τον πρώτο λόγο.Και ας έχουν 300 ώρες ή 500 ώρες γενικό σύνολο.Αμέσως πετάν έξω, κάποιον που έχει 1500 ώρες γενικό σύνολο με instructional ώρες και εμπειρία σε νύχτα IFR , multi engine κλπ.Επίσης, βάσει πάντα της αγγελίας,πετάν έξω και κάποιον που έχει 2-2500 ώρες airline σε π.χ. B-737NG,RJ,Embraer αφού δεν έχει τύπο όπως ο άλλος των 300 ωρών...Μάλλον οι Emirates , Etihad κλπ κλπ δεν ξέρουν καλά τα του recruitment όπως η Aegean και βάζουν ένα ''-A minimum of 4000 hours total flying time (may include 25% P3 or FEO time to a max of 500 hr).
- A minimum of 2000 hours multi-crew, multi-engine jet aircraft'' στα minimum requirement τους για να αποκλείσουν τους άπειρους....
Δεν πειράζει όμως, μην ξεχνάμε πως στην Ελλάδα βρισκόμαστε.Όλα έχουν τον λόγο που γίνονται....Αλλωστε τυχαία φτάσαμε ως εδώ σαν έθνος???