Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

320stallion":i45cobvq said:
Οι ρομαντικές εποχές που οι αεροπορικές εταιρείες σε κάνανε από το 0 συγκυβερνήτη περάσανε ανεπιστρεπτί!! Όποιος είχε αυτή την εντύπωση λοιπόν μάλλον δεν ήξερε τι παίζει, οπότε μη κατηγορείτε κανένα που αντί να κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια
, και να περιμένει πότε θα τον καλέσουν (και αν τον καλέσουν) , διάλεξε να αφιερώσει και άλλο χρόνο, και να δώσει ακόμα περισσότερα χρήματα(να χρεωθεί ακόμα περισσότερο!!), για να γίνει πιο ανταγωνιστικός στην αγορά. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του, αλλά δεν μπορεί κανείς να κατηγορεί τον άλλο γιατί διάλεξε να κάνει τύπο!! Ίσως αυτοί που κατηγορούν έχει ο Μπαμπάκας τους λεφτά με την σέσουλα και δεν τους ενδιαφέρει το πότε θα προσληφθούν, ή το βύσμα τους έχει διαβεβαιώσει ότι είναι μέσα και να μην αγχώνονται!!

Δεν μπορώ να βγάλω λογική από το κείμενο σου. Έχεις σχηματίσει κάποιες απόψεις, οι όποιες είναι παράλογες. Θεωρείς δηλαδή ότι υπάρχει κόσμος ο οποίος μπορεί να διαθέσει τα χρήματα για τον τύπο, αλλά παρόλα αυτά, επειδή δεν βιάζεται η δεν αγχώνεται να προσληφτεί, κάθεται και κατηγορεί άλλους οι οποίοι έχουν κάνει αυτό που βάση του ισχυρισμού σου, οι περισσότεροι από αυτούς δεν μπορούν? Δηλαδή να χρεωθούν και άλλο και να χρηματοδοτήσουν έναν τύπο;
Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να το κατανοήσω αυτό που θες να πεις.
 
Τι δεν μπορείς να καταλάβεις?? Αυτό που γράφω είναι ότι όποιος δεν μπορεί(για οποιονδήποτε λόγο), δεν θέλει, η στην τελική δεν γουστάρει, δεν μπορεί να κάθεται και να βγάζει χολή για όποιον διάλεξε να κάνει τύπο!! Έγινα κατανοητός??
 
Νομίζω έχεις πάρει λίγο προσωπικά τα τελευταία λεγόμενα και με βάση το όνομα χρήστη σου, μπορώ να καταλάβω και το γιατί.

Οι περισσότεροι εδώ δεν κρίνουν τα άτομα που πήγαν να βγάλουν τύπο, μα πίστεψε με οι περισσότεροι αν είχαν τα λεφτά, τύπο θα έπαιρναν τώρα. Αυτό που κρίνεται εδώ είναι η κατάσταση του τομέα. Το χρηματικό ποσό που απαιτείται από κάποιον ο οποίος επιθυμεί να κάνει καριέρα ως χειρίστης, τώρα που οι περισσότερες εταιρίες δεν διατίθενται, η αποφεύγουν να καλύψουν το κόστος του τύπου, επιβαρύνοντας έτσι τον ενδιαφερόμενο.
Το πρόβλημα που δημιουργείται είναι ότι πλέον το βασικό κριτήριο που προσδιορίζει ποιος μπορεί να κάνει καριέρα ως χειρίστης, δεν είναι οι δυνατότητες και ικανότητες ενός, αλλά η οικονομική του κατάσταση.

Έμενα πάντως δεν είναι θέση μου να κατακρίνω κάποιον ο οποίος έχει την δυνατότητα και επομένως επέλεξε να χρηματοδοτήσει τον τύπο. Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι έτσι συνεισφέρει στην δημιουργία ενός κλίματος, μέσα στο οποίο καμιά εταιρία δεν θα προσφέρει εκπαίδευση τύπου. Θα έχει την απαίτηση να την χρηματοδοτεί ο ενδιαφερόμενος, αυξάνοντας κατά πολύ το συνολικό κόστος εκπαίδευσης. Από ένα σημείο και μετά παύει να είναι σωστή επενδυτική κίνηση.
Μερικοί έχουν δεσμευτεί χρηματικά για να φτάσουν μέχρι εδώ, δεν μπορούν να δανειστούν αλλά (σε περίπτωση που κάποιοι δεν ενημερώνονται κατάλληλα με τα οικονομικά θέματα της χώρας, δεν είναι εύκολο να βγάλει κάποιος ένα τέτοιο δάνειο, για πολλούς είναι αδύνατον) και επίσης πρέπει να σχεδιάσουν και το πώς θα τα εξοφλήσουν, βάση των προβλεπόμενων αποδοχών.

Βέβαια είναι κάποιοι οι ο οποίοι διαθέτουν μια αστείρευτη χρηματική πηγή και θα την εκμεταλλεύονται μέχρι να καταφέρουν αυτό που θέλουν. Άτομα τα οποία δεν αγχώνονται αν θα κάνουν ποτέ απόσβεση. Όσο και να ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ αυτό που κάνουμε, δεν παύει να είναι επάγγελμα και όχι χόμπι.
 
Tα λογια ειναι φτωχια. Την θεση του F/O την αγοραζεις ...... γιατι αλλοσται ειναι προς πωληση.

Την θεση του CAPTAIN την κερδιζεις ... αν αξηζεις.

Τελος ........ :cool:
 
Φαίνεται πως η θέση του Flynaked παρεξηγήθηκε.
Συμφωνώ και γώ πως είναι μεγάλη αδικία στον τομέα μας οι "πλουσιότεροι" υποψήφιοι να βγαίνουν μπροστά στην σειρά απλά και μόνο επειδή έκαναν ένα τύπο. Σε κανένα industry ανα το παγκόσμιο δέν γίνεται αυτό!
Δέ λέω μπορεί να αξίζουν τη θέση όμως στερούν από εμάς τους υπόλοιπους το δικαίωμα ισάξιου ανταγωνισμού. Αρχικά ,γι αυτό το καταραμένο P2F scheme νόμιζα πως έφταιγαν οι ίδιες οι εταιρείες όμως, όπως αποδείκτηκε, υπαίτιοι είναι αυτοί που πάνε και αγοράζουν την "κάρτα εισόδου" και που δίνουν το δικαίωμα στα airlines να ασελγούν εις βάρος τον υπολοίπων (οι οποίοι το μόνο που θέλουν είναι ένα υγιεί και δίκαιο συναγωνισμό). Λέξεις και έννοιες ακατανόητες για ορισμένους.

Όπως και να χει, καλά ξοδέματα και εύχομαι πραγματικά να καταφέρετε να μπείτε...αλλιώς θα πρέπει να αγοράσετε καμια 500αρια ωρίτσες και να την κάνετε για το FAR EAST. Πάντως οι υποψήφιοι θα ξεπερνούν τους 150 αφού θα πλακώσουν και Κύπριοι , σχεδόν όλοι με τον τύπο εννοείτε ε. :great: . Οι θέσεις γύρω στις 20.

Αλλά μήν πτοείστε, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, θα πάρουνε type rated, τυχεροιιι :D
 
Συμφωνώ και γώ πως είναι μεγάλη αδικία στον τομέα μας οι "πλουσιότεροι" υποψήφιοι να βγαίνουν μπροστά στην σειρά απλά και μόνο επειδή έκαναν ένα τύπο. Σε κανένα industry ανα το παγκόσμιο δέν γίνεται αυτό!



Φιλε στην Αμερικη αν δεν εχεις τον τυπο και line training δεν μπαινεις σε Regional σημερα.
 
Για πες και σε μένα σε ποιόν χώρο δεν προτιμούν κάποιον με μεταπτυχιακό από έναν απλό πτυχιούχο?? Επίσης δεν κατάλαβα από που και ως που σου στερούν το δικαίωμα υγιούς ανταγωνισμού, από την στιγμή μάλιστα που ο εκάστοτε υποψήφιος με τύπο
θα εξεταστεί όχι μόνο σε αυτά που θα εξεταστείς και εσύ, αλλά πρακτικά και στον τύπο για να δουν αν όντως αξίζει ή είναι άσχετος. Για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα (στις μέρες μας) φταίει ότι δεν υπάρχουν εταιρείες οι οποίες να παίζουν το ρόλο του φυτώριου για τις μεγαλύτερες (πχ Αμερική), πράγμα που σημαίνει ότι οι μόνες 2 εταιρείες που προσλαμβάνουν μαζικά κόσμο στην Ελλάδα, μπορούν να ζητάνε από τους υποψήφιους ότι θέλουν με την δικαιολογία ότι "κοίταξε να δεις κύριε εγώ σε βάζω συγκυβερνήτη στο 320 άρα θα πάρω αυτόν που αξίζει και με συμφέρει περισσότερο". Το ξέρατε πριν ξεκινήσετε την εκπαίδευση ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει στον χώρο, και πλέον ο τύπος θεωρείτε σχεδόν απαραίτητος αν θες να μπεις εξαρχής σε μεγάλη εταιρεία και σε τζετ αεροσκάφος, οπότε το να ειρωνεύεστε μέσα από το forum όποιον επέλεξε να κάνει τύπο
και να λέτε ότι τάχα χαλάει την πιάτσα γίνεστε το λιγότερο γραφικοί :D
 
traveler1":mhcge74h said:
Φιλε στην Αμερικη αν δεν εχεις τον τυπο και line training δεν μπαινεις σε Regional σημερα.

ΨΕΜΑ ...

Qualifications
To be considered for a First Officer interview with American Eagle, applicants must hold commercial pilot certification with multi-engine and instrument ratings. Total fixed wing of 800 hours, multi-engine fixed wing time of 100 hours and 250 PIC is preferred. Applicants must hold a current FAA First Class Medical Certificate, IFR currency and an FCC license. All candidates must have the ability to work weekends, nights, shifts, holidays and overnight trips, and must fulfill government-required criminal background checks to qualify for unescorted access privileges to airport security identification display areas. Must secure airport authority and/or U.S. Customs security badges, if applicable. Must be able to read, write, fluently speak and understand the English language. All pilots are required to have a valid passport.

ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ μονο στην SOUTHWEST ζητάνε ΤΥΠΟ στο 737...
 
Επισης παιδια ενας ακομα λογος που μπορει να ειναι δυσκολο να βρειτε δουλεια σαν πιλοτος αερογραμμων ειναι γιατι μπορει να ειστε οσο ανορθογραφοι οσο ειναι ο traveler1! :mrgreen:

Ο μονος λογος για τον οποιο οι εταιριες ζητανε τον τυπο ειναι μειωση του κοστους εκπαιδευσης και οχι για να εχουν πιο εμπειρους χειριστες. Πολυ συντομα, επειδη σχεδον ολοι οι εμπειροι Ελληνες πιλοτοι θα φυγουν στο εξωτερικο και οι εταιριες στην Ελλαδα δεν θα βρισκουν κοσμο να πεταξει τα αεροπλανα λογω των μισθων που δινουν, θα αναγκαστουν να παρουν και κοσμο χωρις τον τυπο.
Γενικα μην το βαζετε κατω.
 
Γιατί να πρέπει να μπείς σε jet απο την αρχή? Δέν το καταλαμβαίνω....
Ε μα βέβαια, τι θα πεί μετα ο μπαμπάς κ η μαμά στους συγγενείς. ? Τί θα πεί η γκόμενα στην παρέα....?
Πήγε ο κανακάρης μας έγινε κοτζαμ πιλότος και τώρα πετάει bush pilot στην Θαιλάνδη? '
Η αντί να φορά το κουστούμι με τα bling-blings να κρέμονται απ΄το πουκάμισο και να διασχίζει το terminal του LGAV όλο καμάρι, πετάει σαφαρι στην Botswava και στην Κένυα με μονοκινητήριο ?
Οχι δα!! ! Θα δώσουμε ακομα 20000 (type μονο ε) και θα τον κάνουμε επιστήμονα με δοκτοράτο φυσικά! Απευθείας στα jet της AEGEAN, μπας και μας φύγει για τα ξένα.... :D
 
Top