Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

:thx: :thx: Arizonas πραγματικα εισαι ΟΛΟΣΩΣΤΟΣ...και φυσικα δεν ισχυει μονο για τους πιλοτους αυτο...
 
Μα τι μεταπτυχιακά και μπούρδες είναι αυτα που λέτε ρε παιδιά...Είναι δυνατόν να γίνονται τέτοιες συγκρίσεις!Πρίν κάποια χρόνια δεν υπήρχε αυτο το πράγμα με τον τύπο πουθενά εδω δεν υπήρχε καν, να κάνεις το ΜCC. Μόνοι μας βγάλαμε τα μάτια μας οταν με την πρώτη δυσκολία και την πτώση της αεροπορικής αγοράς αρχίσανε κάποιοι να πληρώνουν τον τύπο, μετά άρχισαν να πετάνε χωρίς μισθό, ωσπου καταλήξαμε στο να πρέπει πλέον να πληρώνεις για να δουλέψεις...Φυσικά οι ετερείες δεν είναι χαζές και εκμεταλευτείκανε στο έπακρον την κατάσταση! Δεν πρόκειται να καλυτερεύσουν τα πράγματα όσο υπάρχουν άτομα που είναι διατεθειμένοι να τα "σπρώχνουν" συνέχεια! Και φυσικά οι περισσότεροι απο αυτούς προέρχονται απο πλούσιες ή αεροπορικές οικογένειες..Αλοίμονο σε εμάς που ξεκινήσαμε ξέμπαρκοι και βασιζόμαστε μόνο στις γνώσεις και στην τύχη μας! Μόνοι μας δημιουργήσαμε αυτη την κατάσταση και εμείς θα την γευτόυμε κιόλας, ειδικά όσο υπάρχουν άτομα που πιστεύουν οτι ενας τύπος σε κάνει καλύτερο αεροπόρο...Πολλά παραδείγματα πιλότων με τύπο και ώρες που δεν ξέρουν να κάνουν ενα QDM/QDR...Όσο για τον φίλο που λέει να βρούμε μια πραγματκή δουλειά για να επιβιώσουμε να μας πεί τι σκεφτόταν αυτός οταν ξεκινούσε την καριέρα του..σίγουρα οχι αυτά που με την ασφάλεια πλέον της θέσης του εύκολα ξεστομίζει..Είναι δυστηχός χαρακτηριστικό των Ελλήνων να θέλουν μόνο το δικό τους καλό και όλοι οι αλλοι στον γκρεμό! Κακός ανταγωνισμός χωρίς μάλιστα και κάποιο όφελος..όλα ενας εγωισμός(γιατί να είναι και αυτός πιλότος). Τέλος για να μην σας κουράζω άλλο, περί ορθογραφικών λαθών, δεν γράφουμε σε μπλοκ διαγωνισμού νεοελληνικής γλώσσας αλλά αεροπορικού ενδιαφέροντος..Έχω φίλους γιατρούς, μαθηματκούς κτλπ... που θα κάνανε πιο πολλά ορθογραφικά λάθοι..αυτό τους κάνει χειρότερους στην δουλεία τους...τι να πώ!
 
Γιατί καλώς η κακός αυτά τα αεροσκάφη έχει ο ελλαδικός χώρος (στην ερώτηση "γιατί να μπει κανείς από την αρχή σε τζετ;") , καθώς επίσης αν έχεις την δυνατότητα να μπεις κατευθείαν σε τζετ γιατί να μην μπεις δεν κατάλαβα??? Από την στιγμή μάλιστα που το ίδιο το σύστημα στην Ευρώπη το επιτρέπει!! Πηγαίνετε λοιπόν να παραπονεθείτε για τους ξένους κοντράκτορες που έχει γεμίσει η αγορά στην Ελλάδα, και αφήστε την καραμέλα με αυτούς που κάνουν τύπο !!


Υ.Γ Το bush pilot και το inter island operation που το είδατε στην Ελλάδα;;
 
Κατ'αρχάς ποιος εξασφαλίζει πως η απόκτηση τύπου σημαίνει και αυτόματως πρόσληψη? Ένας εκπαιδευτής μου πέρυσι, μου έλεγε για ένα παλικάρι ο οποίος είχε αποκτήσει τύπο για κάποιο Airbus γιατί του είχαν πει απο την Aegean συγκεκριμένα, ότι θα τον έπαιρναν, κάτι που δεν έγινε όμως και έπρεπε να ανανεώσει τον τύπο. Δεν γνωρίζω τι ακριβώς έγινε, αν τον εξέτασαν στον εξομοιωτή και κόπηκε εκεί ή αν δεν τον ειδοποιήσαν και καθόλου.

Αλλά και το δεύτερο ενδεχόμενο να ισχύει, δεν θα με εξέπληττε αυτή η συμπεριφορά από ελληνική εταιρία.

Του έμεινε ο τύπος βέβαια, αλλά και πάλι, έπρεπε να τον ανανεώνει κάθε τόσο (δεν γνωρίζω το κόστος της ανανέωσης παρεπιπτόντως).

ΥΓ: όσο για αυτό που λέει ο φίλος EFFECTIVEa για την ορθογραφία θα διαφωνήσω όσο πιο ευγενικά μπορώ.
Η σωστή ορθογραφία αν μη τι άλλο δείχνει πρώτον ότι ο γραφών έχει ανοίξει μερικά βιβλία στην ζωή του και δεύτερον ότι
τον ενδιαφέρει το να μην βγάλει τα μάτια του ο κάθε αναγνώστης και ότι τον σέβεται. Εμένα προσωπικά με επηρεάζει
αρνητικά η ανορθογραφία όταν την συναντάω σε επαγγελματίες του κάθε χώρου για τους λόγους αυτούς. Δεν είναι βίτσιο,
οι γλώσσες είναι ζωντανές και είναι υποχρέωση μας να μην τις κακοποιούμε.
 
Καλησπέρα,

Σχετικά με την τροπή της κουβέντας με αφορμή τις αγγελίες τύπου Ο.Α και Αιγαίου: Παρακολουθώ κάποιους απο τα γραφόμενα πάντα, να ειρωνεύονται απαξιώνοντας συναδέλφους τους επείδη κάνουν ότι μπορούν να βρουν μια θέση εργασίας έστω πληρώνοντας απο την την δική τους τσέπη και πέρνωντας τα ρίσκα τους ένα type rating. Βαρέθηκα να ακούω σε φόρουμ ότι τα τάχα οι πλούσιοι και κάλα κάνουν τύπους αεροσκαφών και βρίσκουν δουλειά εις βάρος των φτωχόπαιδων. Έλεος δηλαδή σε λίγο θα πείτε ότι στον διαγωνισμό της Ο.Α κάποιοι ήρθαν κατευθείαν απο την Ζώνη επισκευής του Περάματος και μέσα στη μουτζούρα. Για μένα δεν υπάρχει κανένα φτωχόπαιδο στον σημερινό αεροπορικό τομέα ή τουλάχιστον δεν θα με πείσει κανένας. Και τι θέλετε ορισμένοι και την πέφτετε σε ανθρώπους που ούτε καν γνωρίζετε και μιλάτε για τύπους και πράσινα άλογα? Γιατί κάποιος αν εξεταστεί και γράψει το ίδιο στις τεχνικές γνώσεις με κάποιον άλλον αλλά έχει και το type ( που για να θυμίσω δεν το πληρώσατε μαζί) γιατί να μην το προτιμήσει? Γιατί χαλάει την αγορά κάποιος με τύπο? Αυτός που κάνει ένα τύπο στο πτυχίο του σίγουρα δεν τον έκανε να πιάσει δουλειά στην Ελλάδα. Απλά έχει ένα ακόμα πλεονέκτημα να στείλει κανα δυο βιογραφικά παραέξω. Περάσαν οι καιροί που με ένα FAA CPL έπιανες δουλειά. Κλείνωντας θα συνιστούσα λιγότερη χολή και περισσότερη υπομονή.
 
Νόμος της ζούγκλας, ο ισχυρότερος επιβιώνει. Μεταφράζοντας και προσαρμόζοντας τον νόμο αυτό στις σύγχρονες αεροπορικές και μη επιχειρήσεις, ο "φθηνότερος" είναι ο ισχυρότερος που τελικά επιβιώνει. Ο ανταγωνισμός γίνεται σκληρότερος, η μείωση των λειτουργικών εξόδων με οποιοδήποτε "κόστος" είναι πλέον κανόνας. Και όλο αυτό πολλές φορές σε βάρος της ποιότητας.Το φαινόμενο δεν είναι Ελληνικό αλλά παγκόσμιο. Το αποτέλεσμα, στην εύρεση εργασίας, είναι το ότι θα πρέπει κάποιος να επενδύσει 70-90Κ (μην ξεχνάτε ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια, αεροπορικά εισιτήρια κλτ) προκειμένου να ξεκινήσει, όταν και εφόσον ποτέ ξεκινήσει, με αρχικό μισθό λίγο μεγαλύτερο από αυτό μιας γραμματέας απόφοιτης γυμνασίου. Φυσικά όλοι εμείς που έχουμε το αεροπορικό πάθος, αγάπη, μικρόβιο κτλ τείνουμε να παραβλέπουμε την σκληρή πραγματικότητα και προχωράμε αδιαφορώντας για το ότι η απόσβεση του κόστους εκπαίδευσης ίσως αργήσει πολύ......Σχετικά με το self-sponsored Type Rating, μακάρι να ήταν έτσι εύκολο και αντί 70-80Κ να δώσεις άλλα 20Κ και να εξασφαλίσεις έτσι μια θέση εκεί στα δεξιά. Οι περισσότεροι από εμάς θα το κάναμε. Αυτό όμως δεν ισχύει και αυτοί που επιλέγουν να κάνουν Type Rating χωρίς προηγούμενη δέσμευση από κάποια εταιρεία, γνωρίζουν πολύ καλά το ρίσκο που παίρνουν. Δεν θεωρώ ότι χαλάνε την πιάτσα, απλά αυξάνουν τις πιθανότητες τους να εξασφαλίσουν μια θέση εργασίας, που τελικά αυτό είναι και το ζητούμενο. Είναι λυπηρό το ότι πλέον ζητούν ακόμη και μεγάλες εταιρείες να καλύψεις το κόστος εκπαίδευσης TR, αλλά γι`αυτό δεν φταίνε οι χειριστές...Αυτοί φταίνε για πολλά άλλα :D
piperwarrior έχεις απόλυτο δίκιο για την ορθογραφία...
 
320stallion":18b8sbpr said:
...αν έχεις την δυνατότητα να μπεις κατευθείαν σε τζετ γιατί να μην μπεις δεν κατάλαβα???

Από την στιγμή μάλιστα που το ίδιο το σύστημα στην Ευρώπη το επιτρέπει!! !!

Το bush pilot και το inter island operation που το είδατε στην Ελλάδα;;

3 προτάσεις που εκφράζουν την ιδιοσυγκρασία του νεοέλληνα. Έτσι μας κατάντησαν φίλε, δέ φταις εσύ.
Όπως και να χει, φαίνεται εγώ ονειροπολώ και φαντάζομαι ένα aviation αμερόληπτο και δίκαιο. Όπως στη δικηγορική, ιατρική και μηχανική... πληρώνεις για να τα σπουδάσεις όμως σε εκπαιδεύουν, κατόπιν προσλήψεως , και αν δεν κάνεις σε διώχνουν.

Όσο για το bush flying, δεν είπα τίποτα για Ελλάδα, διάβασε τις τελευταίες 7 λέξεις και θα καταλάβεις.
 
ilikefly":4uv3ed4x said:
Καλησπέρα,

να ειρωνεύονται απαξιώνοντας συναδέλφους τους επείδη κάνουν ότι μπορούν να βρουν μια θέση εργασίας έστω πληρώνοντας απο την την δική τους τσέπη και πέρνωντας τα ρίσκα τους ένα type rating. Και τι θέλετε ορισμένοι και την πέφτετε σε ανθρώπους που ούτε καν γνωρίζετε και μιλάτε για τύπους και πράσινα άλογα? Γιατί κάποιος αν εξεταστεί και γράψει το ίδιο στις τεχνικές γνώσεις με κάποιον άλλον αλλά έχει και το type ( που για να θυμίσω δεν το πληρώσατε μαζί) γιατί να μην το προτιμήσει? Γιατί χαλάει την αγορά κάποιος με τύπο? Κλείνωντας θα συνιστούσα λιγότερη χολή και περισσότερη υπομονή.


Ασχολούμαι με διάφορα φορουμ φίλε και ξέρω πώς η λειτουργία τους βασίζεται στην έκφραση της αντίθετης άποψης. Απλά εξέφρασα την γνώμη μου και πιστεύω πως το έκανα με νηφάλιο και ορθό τρόπο. Έχω μεγάλη εκτίμηση και σεβασμό προς όλους τους αεροπόρους, ούτε χολή βγάζω ούτε σε κανενα την πέφτω, αν νιώθεις ότι σε ειρωνεύτηκα απολογούμαι, δεν το έκανα κακοπροαίρετα, ίσως από απογοήτευση για την κατάντια του commetcial aviation.

Φίλε yourpilot, απο τα καλύτερα ποστ που έχω διαβάσει εδω μέσα... :great: Μια χαρά τα λές!
 
Φίλε Arizonas δεν είναι ακριβώς όπως τα λες. Στην οδοντιατρική πχ, αν δεν έχεις φράγκα να ανοίξεις ιατρείο πας άκλαφτος. Στα deliveries ζητάνε ανθρώπους με δικό τους μηχανάκι. Τα λογιστικά γραφεία θέλουν προϋπηρεσία. Τα καταστήματα θέλουν πιτσιρίκες πωλήτριες. Και ούτω καθ' εξής...
Οι ιδιωτικές εταιρίες, μπορούν (δυστυχώς, είναι η αλήθεια, αλλά σε αυτές τις αρχές βασίζεται όλο το πολιτικοοικονομικό μας σύστημα) να ζητάνε ό,τι θέλουν από τους υποψήφιους εργαζομένους τους. Και όσο αυξάνεται η προσφορά σε εργατικά χέρια, τόσο οι απαιτήσεις τους ξεφεύγουν. Μπορείς να τις κατηγορήσεις επειδή επιδιώκουν το στεγνό κέρδος; Νομίζω πως όχι - αυτος είναι άλλωστε ο λόγος που δημιουργήθηκαν.
Από την άλλη, έχουμε τους υποψηφίους. Δεν είναι λίγο τρελό να τους κατηγορείς πως χαλάνε την πιάτσα; Ποιά πιάτσα; Το μέλλον τους κοιτάνε να φτιάξουν οι άνθρωποι και χρησιμοποιούν ό,τι μέσο διαθέτουν. Και μιλάμε για θεμιτά μέσα, δηλαδή το type rating. Ακόμη και αθέμιτα μέσα να χρησιμοποιούσαν όμως (πχ θείος Υπουργός), εσύ θα τους κατηγορούσες; Μην αρχίσω τα θρησκευτικά και τον πρώτο αναμάρτητο, αλλά συνήθως, οι μόνοι που δεν εκμεταλλεύονται τα "βύσματα" είναι αυτοί που δεν τα έχουν...

Δεν είμαι στην αγορά εργασίας για να απειλούμαι από τέτοιες καταστάσεις. Αλλά είμαι σε ένα χώρο (όπως όλοι μας άλλωστε) που με το "βύσμα", μπορείς να βελτιώσεις το μέλλον σου. Και όσο κι αν κατηγορώ τους "άλλους" που "βολεύτηκαν", δεν μπορώ να είμαι σίγουρος πως αν ο ΥΕΘΑ ήταν θείος μου, δεν θα το είχα ήδη εκμεταλλευτεί ποικιλοτρόπως...
 
Συμφωνώ στα περισσότερα σημεία με τον vassdel, τουλάχιστον βλέποντας το θέμα στην πράξη. Αλλά θεωρητικά;

Θεωρητικά πάντα οι εργαζόμενοι μπορούν να διαμορφώσουν τις συνθήκες πρόσληψης και εργασίας, αρκεί να έχουν ένα μικρό πραγματάκι που λέγεται συλλογικότητα. Αν υπήρχε συλλογικότητα στην Ελλάδα, θα ζούσαμε σε μια αξιοπρεπή χώρα, πόσο μάλλον να αλλάζαμε το εργασιακό κατεστημένο στην αεροπορία.

Τι θα γινόταν άραγε αν δεν υπέκυπτε κανείς στις απαιτήσεις των εταιριών και δεν πλήρωνε κανείς για τύπο;
Εχει γίνει ήδη αν θυμάστε, όχι λόγω συλλογικότητας βέβαια, αλλά συγκυριών. Η Ολυμπιακή πριν κάτι μήνες είχε αγγελία όπου ζητούσαν τύπο στα Dash και 500 ώρες. Έναν- δύο μήνες μετά έπεσαν στις 50 ώρες και τον Απρίλιο απλά type rated pilots preferred.

Στην πράξη λοιπόν, δεν κατηγορώ κανέναν που βγάζει τύπο μόνος του, δεν χαλάει την πιάτσα, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει "πιάτσα"!!

Εγώ προσωπικά δεν το κάνω και ιδεολογικά αλλά πάνω απ'όλα γιατί το θεώρω μεγάλο ρίσκο, να δώσω 15-20 χιλιάρικα χωρίς καμιά εγγύηση. Ειδικά αν σκεφτείς ότι οι προσωπικές γνωριμίες ίσως είναι πιο δυνατό "χαρτί" από έναν τύπο, γίνεται όλο και πιο πολύ "τζόγος" η απόκτηση τύπου, παρά επένδυση.
 
Top