Πιλοτοι στην Olympic Air

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
gmmour":2pk53h5z said:
... και δεν λέω ότι δεν αξίζει να μην βρεθείς στο δρόμο.

Η ζαλιστικα με αυτα που διαβαζω η κατι αλλο τρεχει.. Τι προσπαθει να πει ο ποιητης?

Ξεκολλατε γμτ.. Λες και αν χτυπηθητε εδω περα θα λυσετε τα προβληματα σας ... :wall:
 
Θελω να γινω κακος και πιστευω οτι οι νομοι αλλαζουν ,ερμηνευωνται κατα το δοκουν και ελπιζω καποτε να ταταλαβουν οι 'κυβερνοντες' η οι επομενοι που θα προκειψουν και να μην εφαρμοσουν την υποσχεση προς τους χειριστες. Καταλαβαινω να υπαρχει προβλεψη για αυτους που δεν θα προσληφθουν αλλα οχι και για αυτους που δεν θελουν. Θυμαστε τεις υποσχεσεις στους χειριστες της εξυγιανσης του 2003 ακομα περιμενουν και τρεχουν στα δικαστηρια η μηπως η ΕΧΠΑ εχει συμπεριλαβει και αυτους στην αργομησθια.
Μην ξεχνατε οτι εχουμε ενα αναξιοπιστο κρατος και ελπιζω να αποδειχθει αλλη μια φορα.!!!!!!!!
 
Ε τώρα το παράκανες

Το να έχεις μια γνώμη και να την υποστηρίζεις εντάξει, το να εύχεσαι το κακό του άλλου όμως...ντροπή.
Ελλαδάρα αθάνατη με τις πισώπλατες μαχαιριές σου.
 
Καθομαστε τωρα εμεις εδω και ασχολουμαστε με τους εργαζομενους , γενικα και οχι μονο τους πιλοτους, της πΟΑ?

Για το αν τους ευνοησε ή οχι η κυβερνηση και η καθε κυβερνηση? Σαφως και τους ευνοησε και οπωσδηποτε κι εγω αν ημουν στην θεση τους θα κοιταγα να ευνοηθω...

Ομως το θεμα δεν ειναι εκει...το θεμα ειναι τι γινεται στο συνολο του Δημοσιου τομεα... δηλαδη αλλου ειναι καλυτερα?

Τουλαχιστον, οι πιλοτοι της πΟΑ οταν επρεπε να δουλεψουν , το εκαναν και μαλιστα με τον καλυτερο δυνατο τροπο... Aλλοι που πληρωνονται απο τους Ελληνες φορολογουμενους , χωρις να κανουν απολυτως τιποτα? Τι να πουμε γι'αυτους?
 
makedonas":2150g27s said:
gmmour":2150g27s said:
... και δεν λέω ότι δεν αξίζει να μην βρεθείς στο δρόμο.

Η ζαλιστικα με αυτα που διαβαζω η κατι αλλο τρεχει.. Τι προσπαθει να πει ο ποιητης?

Ξεκολλατε γμτ.. Λες και αν χτυπηθητε εδω περα θα λυσετε τα προβληματα σας ... :wall:

Αναδιατύπωση σε απλά ελληνικά: Δεν λέω ότι άξιζε να βρεθείς στο δρόμο ή Λέω ότι δεν άξιζε να βρεθείς στο δρόμο.
 
ppl":1qad6y0u said:
Θελω να γινω κακος και πιστευω οτι οι νομοι αλλαζουν ,ερμηνευωνται κατα το δοκουν και ελπιζω καποτε να ταταλαβουν οι 'κυβερνοντες' η οι επομενοι που θα προκειψουν και να μην εφαρμοσουν την υποσχεση προς τους χειριστες. Καταλαβαινω να υπαρχει προβλεψη για αυτους που δεν θα προσληφθουν αλλα οχι και για αυτους που δεν θελουν. Θυμαστε τεις υποσχεσεις στους χειριστες της εξυγιανσης του 2003 ακομα περιμενουν και τρεχουν στα δικαστηρια η μηπως η ΕΧΠΑ εχει συμπεριλαβει και αυτους στην αργομησθια.
Μην ξεχνατε οτι εχουμε ενα αναξιοπιστο κρατος και ελπιζω να αποδειχθει αλλη μια φορα.!!!!!!!!

PPL μου μαλλον στο ppl θα μεινεις αν εχεις αυτα τα μυαλα....Το 2003 η τοτε κυβερνηση ξεγελασε τους εργαζομενους, δηλαδη τους "την φορεσε" την στιγμη που ψηφιζοταν η τροπολογια....Η σημερινη κυβερνηση ΨΗΦΙΣΕ τον 3717 οπως ακριβως συμφωνηθηκε. Οταν λοιπον ο νομος υπαρχει, με καμμια δυναμη δεν μπορει να αλλαξει....Αντε λοιπον να σκασεις απο την λυπη σου, μιας και δεν προκειται η ευχη σου να πραγματοποιηθει.
Αληθεια, ποτε δεν πιστεψα στα 33 χρονια που ειμαι στην αεροπορια, οτι υπαρχουν τοσο ΚΑΚΟΙ ανθρωποι.
Πιστευα και πιστευω ακομα, οτι οι ΑΕΟΠΟΡΟΙ διαφερουν.
Φαινεται οτι ο ppl, ειναι η εξαιρεση του κανονα που τον επιβεβαιωνει.
Σε λυπαμαι φιλε μου, που εχεις πεσει τοσο χαμηλα...
Κοιτα μην ριξεις την ταχυτητα κατω απο την vref και σκοτωθεις!
 
Έχω την γνώμη οτι το θέμα έχει ξεφύγει από το ζητούμενο, που είναι το γιατί μια εταιρεία σαν τη ΜΙG δεν καταφένει να πείσει τους υπερέμπειρους πιλότους της πΟΑ να ΣΤΕΛΕΧΟΣΟΥΝ την εταιρεία.
Οι λόγοι κατά την γνώμη μου είναι
1) Ο τρόπος που έκαναν την επιλογή των πιλότων (Πρώτα οι.... δικοί μας και μετά οι άλλοι πχ πιλότοι ΟΑ κλπ)
2) Τι αεροπλάνο θα πετάμε και τι καριέρα θα κάνουμε.
3) Οικονομίκα, 'οπου η κατοχύρωση η οποία οφείλετο απο το κράτος είναι καλύτερη.!!!
 
Να ηρεμήσουν τα πνεύματα και να επανέλθουμε στο θέμα μας το οποίο είναι Πιλότοι στην Olympic Air! Να μιλήσουμε όμως και να συζητήσουμε, όχι να μαλώσουμε!! :rant:
 
didis":3n0de2t2 said:
Έχω την γνώμη οτι το θέμα έχει ξεφύγει από το ζητούμενο, που είναι το γιατί μια εταιρεία σαν τη ΜΙG δεν καταφένει να πείσει τους υπερέμπειρους πιλότους της πΟΑ να ΣΤΕΛΕΧΟΣΟΥΝ την εταιρεία.
Οι λόγοι κατά την γνώμη μου είναι
1) Ο τρόπος που έκαναν την επιλογή των πιλότων (Πρώτα οι.... δικοί μας και μετά οι άλλοι πχ πιλότοι ΟΑ κλπ)
2) Τι αεροπλάνο θα πετάμε και τι καριέρα θα κάνουμε.
3) Οικονομίκα, 'οπου η κατοχύρωση η οποία οφείλετο απο το κράτος είναι καλύτερη.!!!

Νομίζω ότι πολλά λόγια λέμε για το τίποτα. Όλα είναι θέμα χρημάτων….οι πιλότοι της πΟΑ έπαιρναν περίπου 6.500 ευρώ τον μήνα. Πώς να πάνε στην MIG με 5.000 ή στην Αιγαίου με 4.000 ευρώ τον μήνα. Αφού ήταν μάγκες και κατάφεραν να μεταταγούν με 90% των αποδοχών τους, καλά έκαναν. Η πλάκα είναι ότι θα πάνε στην ΥΠΑ και θα πάρουν και θέσεις για να δικαιολογηθεί το τόσο υψηλό τίμημα που θα παίρνουν και θα καπελώσουν και τους εργαζόμενους της ΥΠΑ. Μα τι διασυνδέσεις έχουν αυτοί οι άνθρωποι…. Και επί εποχής Ωνάση είχαν καταφέρει τα απίστευτα (υψηλές αποδοχές – αφορολόγητα – ειδική φορολόγηση εισοδήματος) αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι ήταν ένας από τους λόγους που και τότε άρχιζε η πΟΑ να είναι ζημιογόνα και πήγε στο δημόσιο. Είναι μία κάστα ανθρώπων που από πατέρα σε γιό πήγαινε το βασίλειο. Τώρα εμείς που είμαστε έξω από τον χορό σκάμε από την ζήλια μας.
 
Ναι, αλλά γίνεσαι ερειστικός, και ξέρεις οτι τώρα θα επακολουθήσουν τα ίδια με παραπάνω, και με άλλα ποστ, για το ποιος φταίει, για το ποιος δίνει το δικαίωμα,,,Αφήστε το το θρεντ να ηρεμήσει, και να ξανασχοληθούμε με αυτό οταν ξεκινήσει η Olympic AIR με τους τότε πιλότους....!!! Έχουμε βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια, Πόσες φορές πρέπει να γραφτεί? Κάνει παράκληση και ο mod να επανέλθουμε στο θέμα, αλλά θες να το συνεχίσεις? :wall: :wall:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top