Πιλοτοι στην Olympic Air

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
eagle1":2jc0yop7 said:
Συνεχίζουν οι σταθμοί και τα πρακτορεία να κλείνουν θέσεις στα διηπειρωτικά δρομολόγια για τον Οκτώβριο-Νοέμβριο?
Μακάρι...
Πάντως μέχρι τις εκλογές βλέπω το ρεύμα προς MIG να αυξάνει μιας και κανείς πλέον στην πΟΑ,δε μπορεί να είναι σίγουρος ότι η μετάταξη στην ΥΠΑ,τελικά θα πραγματοποιηθεί.

Ρέστης και ex-ΟΑ Α340 ίσως αποτελεί μια καλύτερη λύση για εσάς τους παλιούς,αν τελικά πραγματοποιηθεί...


viewtopic.php?f=36&t=6047

Αυτο που μπορω να σε διαβεβαιωσω, ειναι οτι η Αμερικη δεν πουλα εισητηρια απο 1/10. Εχει μπλοκαρει το "συστημα" κρατησεων. Νομιζω οτι το ιδιο ισχυει και στα υπολοιπα δι-ηπειρωτικα δρομολογια.
Η ματαταξη εχει ψηφισθει και εχει καταχωρηθει στο ΦΕΚ αρ. Φυλλου 136, απο 7/8/2009. Δεν υφισταται προβλημα. Το μονο που "εμεινε" ειναι η διαταξη (υπουργικη αποφαση) σε οτι αφορα τις αδειες ανευ αποδοχων.
Ειπαμε, το "ρευμα" προς Μιγκ θα γινει χειμαρρος, μολις μπει στην "παλια" ΟΑ ο εκκαθαριστης. Καμμια σχεση με ΥΠΑ, μιας που αυτο που προσωπικα προβλεπω, ειναι οτι στην ΥΠΑ δε θα πανε περισσοτεροι απο 70-80 .
Τελος, σε οτι αφορα το τελευταιο, μακαρι να ευδοκιμησει, αλλα προσωπκα το βλεπω δυσκολο, οχι ακατορθωτο.
 
Δεν θα υπαρξει προβλημα στο κλεισιμο-και ανοιγμα της νεας ΟΑ.
ΙΣΩΣ υπαρξει καμμια μικρη καθυστερηση, αλλα και αυτο "παιζεται".
Ο Ν3717 εχει ψηφισθει (ΦΕΚ 239 Α/26-11-200:cool:, και θα ισχυσει οπως αναφερεται στο Αρθρο 2, παρ. 13...
"οι διαταξεις του παροντος , εχουν ισχυ απο την ημερομηνια που οι εταιριες ΟΑερογραμμες ΑΕ, ΟΑ ΑΕ, και Ο.Αεροπλοιια ΑΕ, κατα περιπτωση, τιθενται σε καθεστος ειδικης εκκαθαρισης του αρθρου 14Α του νομου 3429/2005 (ΦΕΚ 314 Α'"), που προστεθηκς με το αρθρο 40 του νομου 3710/2008 (ΦΕΚ 216Α).
Τωρα αυτες τις ημερες, ο καθε "δημοσιογραφισκος" θα γραφει οτι θελει, απλα και μονο για να δημιουργησει "τζερτζελε" εις βαρος καποιου κομματικου, η προς οφελος καποιου αλλου.
Κλειστε αυτια, μην διαβαζετε.
Θα τρελλαθειτε.
 
docORL":2p7ozxva said:
eagle1":2p7ozxva said:
Αλήθεια όμως ποια είναι η τωρινή γνώμη σου για τον Κο Σιμυγδαλά?
viewtopic.php?f=36&t=6047

Ο κυριος Σιμυγδαλας, μου εμπνεει απολυτη εμπιστοσυνη, και μιας και τον γνωριζω προσωπικα πολλα-πολλα χρονια, ειναι τιμιος, ηθικος, σοβαρος, και κυριως απολυτος γνωστης σε αυτο που κανει.
Απλα δεν καταλαβα για ποιο λογο με ρωτας?

Σε ρωτώ γιατί αρκετά ακούγονται για προχειρότητες στον τρόπο που προσπάθησε να στήσει τη νέα εταιρεία με αποτέλεσμα να σας αποτρέψει από το να πάτε από την πρώτη στιγμή στη MIG(συμβάσεις,κλίμα,συνεντεύξεις,κλπ),ενώ και τα δρομολόγια που θα έπρεπε να έχει αναλάβει η νέα εταιρεία μέσα στο Σεπτ. είναι τελικά πολύ λίγα.
Αποτέλεσμα?Επιπλέον καθυστερήσεις στην πΟΑ,ιδίως στα δρομολόγια με ATR και 737.
Για την τιμιότητά του αν μη τι άλλο,δε μπορώ να αμφιβάλλω αφού δε μπορώ γνωρίζω κάτι το μεμπτό.

Όσον αφορά την μετά ΥΠΑ εποχή,έχεις δίκιο και έιμαι σίγουρος ότι το ρεύμα θα είναι πολύ μεγάλο προς όλες τις ιδιωτικές εταιρείες του Ελλαδικού χώρου και όχι μόνο.Πριν από αυτή όμως, ιδίως τώρα με τα νέα δεδομένα?
Πάντως κακές γλώσσες του "Βενιζέλος" αναφέρουν ότι κάποιοι που πέρασαν τις τελευταίες 3 μέρες από τα γραφεία της νΟΑ για συζητήσεις,αντιμετωπίστηκαν με ιδιαίτερη έπαρση και ειρωνία από κάποια στελέχη της ...
Ποιός ξέρει ίσως να το άξιζαν κιόλας ... Πιπέρι όμως,ώς εδώ!
 
Δεν πιστευω οτι ειναι "στο ποδι" η ολη διαδικασια της νεας ΟΑ.
Μπορει να εγιναν και να γινονται καποια λαθη, αλλα πιστευω οτι στο τελος η προσπαθεια θα ευδοκιμησει.

Για το θεμα "αντιμετωπισης με επαρση", εγω προσωπικα δεν εχω αντιληφθει κατι τετοιο. Μπορει και δεν το αποκλειω να υπηρξαν τετοια φαινμενα, αλλα για να ειμαστε δικαιοι, υπηρξαν και πολλοι "ολυμπιακαριοι" που πηγαν στο interview με το "ζωναρι λυμενο για καυγα". Μαγκια δηλαδη, το στυλακι....εχω τοσες ωρες, ειμαι ο ταδε, κλπ, οι οποιοι φυσικα αντιμετωπιστηκαν καταλληλως. Ειμαι ολυμπιακαριος, και τετοια ατομα δυστυχως εξεθεσαν ολους μας.
Κακως. Κακιστα. Και δικαιως λοιπον αντιμετωπιστηκαν αναλογως.
 
ασχετο/σχετικο

αν γινει κυβερνηση το πασοκ και κανει πραξη (λεμε τωρα...) αυτο που ατυπα συμφωνησε με τον Βγενο ο ΓΑΠ .... οτι δηλαδη η κυβερνηση θα "παρει" πισω την ΟΑ ..... τι θα γινει με τους πιλοτους????
 
Εδώ είδανε και πάθανε να τη ξεφωρτοθούνε και τώρα θα τη πάρουνε ξανά πίσω? Ο Γιωργάκης θα προτιμούσε βέβαια το κράτος να κρατήσει ένα ποσοστό αλλά που θα βρεί τα λεφτά να πάρει π.χ. το 30% πίσω? Η τιμή δεν είναι ίδια τώρα πια. Ο Βγενό έχει χώσει και χώνει χοντρό χρήμα.
 
Παρόλο που ο Βγενό (καλλιεργόντας για προσωπικού λόγους το προφίλ εθνοσωτήρα) είχε ανακοινώσει ότι υπάρχει άτυπη συμφωνία με το ΠΑΣΟΚ για επιστροφή της ΟΑ σε κρατικά χέρια αν το ΠΑΣΟΚ βγει κυβέρνηση και θελήσει να την πάρει πίσω, πιστεύω ότι κάτι τέτοιο θα είναι πολύ δύσκολο.
Πρώτα από όλα, νομίζω ότι ο Βγενό θα τους πει ή όλα ή τίποτα, ή την παίρνετε όλη πίσω ή όχι. Εκτός αυτού, όπως σωστά αναφέρθηκε, θα την χρυσοπληρώσει το κράτος για να την πάρει πίσω, αφού ο Βγενό έχει ρίξει χοντρό χρήμα, πρόκειται για νέα εταιρεία, που τώρα ξεκινά και άρα αν την πουλήσουν θα πρέπει να βγάλουν την χασούρα (ακόμα και χωρίς κέρδος τα λεφτά είναι πάλι πολλά)!

Οπότε, τι να πει η κυβέρνηση, ότι χρυσοπληρώσαμε τους υπαλλήλους της πΟΑ και καταφέραμε να πουλήσουμε την ΟΑ και τώρα δίνουμε μια περιουσία να την πάρουμε πίσω και να την ξανακάνουμε προβληματική;;;

Ο ΓΑΠ είπε ότι θα κοιτάξει να αναστρέψει ή να βελτιώσει τις συμφωνίες της ΝΔ σε ΟΤΕ, ΟΑ και λιμάνια. Στον ΟΤΕ δεν το συζητώ ότι οι Γερμανοί δεν θα γουστάρουν να φύγουν, αλλά θα πάνε κόντρα και αν πάνε σε καμιά Ευρωπαϊκή Επιτροπή, υπάρχει προηγούμενο με τις χρυστές μετοχές και το κράτος θα αναγκαστεί να χάσει τα προνόμια που έχει κρατήσει παρόλο που έχει μικρότερο πλέον ποσοστό από τους ιδιώτες και θα καπελωθεί τελείως οπότε δεν τους παίρνει να το παίξουν μάγκες.
Στην νΟΑ τώρα, ισχύουν αυτά που είπα παραπάνω, μπορεί να καταλήξουν σε μια συμφωνία να πάρει π.χ. το κράτος ένα ποσοστό έτσι για τα μάτια του κόσμου, αλλά να πάρει σημαντικό ποσοστό ή και τον έλεγχο, πολύ χλωμό...
 
Καλα , περασατε τους πολιτικους (σε οποια "ομαδα" και αν ανηκουν) για κοροιδα?
Εδω καταφερανε, καλως η κακως, να ξεφορτωσουνε την καυτη πατατα που ονομαζοταν ΟΑ, και θα ερθουν τωρα (αν ερθουν) οι "αλλοι", και θα πανε να ξαναφορτωσουν την καυτη αυτη πατατα?
Θα εχουν χιλια - δυο προβληματα του τοπου, και θα ασχοληθουνε με την ΟΑ?
Δεν ειδατε οτι δεν ανοιξε "μυτη', ολον αυτο τον καιρο, που περασε η εταιρια στα χερια του ιδιωτη?
Η πασοκοκρατουμενη ΟΣΠΑ, η "τρομερη" αυτη ομοσπονδια, που ελυνε και εδενε, δεν ειπε "κιχ", πλην ελαχιστων "κορονων" για τα ματια του κοσμου....
Πιστευω οτι ουτε το κρατος θα παρει πισω μετοχες, ουτε η εταιρια θα πουληθει τωρα.
 
Κάτι είχε γράψει ο Socrates πριν δύο σελίδες. Το θέμα λέει "Πιλοτοι στην Olympic Air" και πλέον μόνο αυτό δεν είναι το θέμα μας εδώ. Στο επόμενο off topic κλειδώνει αυτό το θέμα.
 
Για πιλοτους δεν θελετε να μαθετε?
Σημερα το πρωι "εφυγε" συναδελφος 44 ετων, Κυβερνητης, ο οποιος μολις προχθες υπεγραψε με την "νεα" ΟΑ. Δεν προλαβε ο ατυχος, να αρχισει εκπαιδευση, με αποτελεσμα να αφησει τον ματαιο τουτο κοσμο, ξαφνικα, χωρις να ειχε ποτε προβλημα. Θυμα και αυτος του στρες και του αγχους που μας εχει κατακυριευσει το τελευταιο εξαμηνο.
Το "θεμα" μας ομως δεν ειναι αυτο....
το θεμα ειναι, αν η νεα εταιρια θα αποζημιωσει την οικογενεια του (ασφαλεια που υποτιθεται πρεπει να εχει), μιας και η "παλια" ΟΑ, δεν τον εχει πλεον στο δυναμικο της, οπου ηταν ασφαλισμενος.
Εδω θα δουμε ΟΛΟΙ μας, αν παρεχεται ασφαλεια ζωης και πτυχιου στους χειριστες....

Ιδου η Ροδος λοιπον....
Μολις εχω νεωτερα θα σας ενημερωσω.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top