docORL
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 19/12/2007
- Μηνύματα
- 363
- Likes
- 2
- Περιοχή
- in the cockpit...
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
eagle1":2jc0yop7 said:Συνεχίζουν οι σταθμοί και τα πρακτορεία να κλείνουν θέσεις στα διηπειρωτικά δρομολόγια για τον Οκτώβριο-Νοέμβριο?
Μακάρι...
Πάντως μέχρι τις εκλογές βλέπω το ρεύμα προς MIG να αυξάνει μιας και κανείς πλέον στην πΟΑ,δε μπορεί να είναι σίγουρος ότι η μετάταξη στην ΥΠΑ,τελικά θα πραγματοποιηθεί.
Ρέστης και ex-ΟΑ Α340 ίσως αποτελεί μια καλύτερη λύση για εσάς τους παλιούς,αν τελικά πραγματοποιηθεί...
viewtopic.php?f=36&t=6047
Αυτο που μπορω να σε διαβεβαιωσω, ειναι οτι η Αμερικη δεν πουλα εισητηρια απο 1/10. Εχει μπλοκαρει το "συστημα" κρατησεων. Νομιζω οτι το ιδιο ισχυει και στα υπολοιπα δι-ηπειρωτικα δρομολογια.
Η ματαταξη εχει ψηφισθει και εχει καταχωρηθει στο ΦΕΚ αρ. Φυλλου 136, απο 7/8/2009. Δεν υφισταται προβλημα. Το μονο που "εμεινε" ειναι η διαταξη (υπουργικη αποφαση) σε οτι αφορα τις αδειες ανευ αποδοχων.
Ειπαμε, το "ρευμα" προς Μιγκ θα γινει χειμαρρος, μολις μπει στην "παλια" ΟΑ ο εκκαθαριστης. Καμμια σχεση με ΥΠΑ, μιας που αυτο που προσωπικα προβλεπω, ειναι οτι στην ΥΠΑ δε θα πανε περισσοτεροι απο 70-80 .
Τελος, σε οτι αφορα το τελευταιο, μακαρι να ευδοκιμησει, αλλα προσωπκα το βλεπω δυσκολο, οχι ακατορθωτο.