Περί σχολών και πτυχίων EU-US

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Tolisshow":2hayqqra said:
πλέον και η ευρώπη ανοιξε τα μάτια της και το JAA πτυχίο έχει μεγάλη αξία..νομίζω καλύτερα ελλάδα/ευρώπη για σχολή και μετά βλέποντας και κάνοντας :rolleyes:

Καλύτερα Ευρώπη σκέτο.. Μην βάζεις την Ελλάδα στο ίδιο καζάνι γιατί ειμαστε ακόμα πολύ πίσω.. Και σκέψου και το αλλο.. Μας πήρε πόσο καιρο να εναρμονιστούμε με τα JAR (και ακόμα υπάρχουν προβλήματα), σκέψου τι θα γίνει οσονούπο που θα γινει η μεταβαση από την JAA στην EASA.. Τα JAR θα μετατραπούν σε EASA regulations και άντε πάλι 5 χρονια να φτιαχτούν νομοσχέδια και να ψηφιστούν, να τα εφαρμόσει η ΥΠΑ και τρεχα γυρευε..
Γι αυτό σου λεω.. μην βάζεις την Ελλάδα.. Σε αεροπορική εκπαιδευση (και παιδεία) ειμαστε από τους τελευταιους στην ήπειρο..

Αν τώρα θες να συζητησουμε για την σχέση μεταξύ σχολών EU-US, τοτε ευχαριστως :)
 
Το βλεποντας και κανοντας φιλε tolisshow ειναι για τα παιδια που εχουν μπαμπα που τους τα χωνει χοντρα καθε μηνα,και οχι για αυτους που με το που τελειωσουν το flight training θελουν να δουλεψουν...Σας ειπα ενα f atpl απλο απο ελληνικη σχολη διχως mcc,crm κτλ πιστεψε με δεν ειναι καθολου ανταγωνιστικο στο εξωτερικο,εκτος βεβαια αν ο μπαμπας εχει κονε......και εχεις σιγουρη θεση σε ελληνικη εταιρια
Φυσικα μιλαω για την πλειοψηφεια καθως υπαρχουν και ανθρωποι που εχουν τελειωσει σε ελληνικη σχολη,αλλα εχουν φτυσει αιμα για να αποκτησουν ΜΟΝΟΙ τους τις γνωσεις που σε καμια περιπτωση δεν τους παρειχε η σχολη και τωρα 2-3 απο αυτους πετανε σε αγγλικες εταιριες.

Καθε ενας επιλεγει και μαθαινει να ζει με τις επιλογες του..!!!

Πολυ ουσιαστικο φιλε mernion θα ηταν να παραθεσεις με τις αλλαγες που επερχοντε αν γνωριζεις φυσικα,τι θα γινεται με τις μετατροπες των πτυχιων τοτε,ποτε θα γινει αυτο κτλ?

φιλικα p767
 
Βλέποντας και εγώ την όλη κουβέντα, θέλω να παραθέσω την άποψη μου που βασίζεται όχι σε προσωπική εμπειρία(σχολών, τρόπου εκπαίδευσης κτλ) , αλλά σε κουβέντα που έχω κάνει ο ίδιος με πιλότους της ΟΑ,όταν έκανα πρακτική στο αεροδρόμιο. Και οι δύο είχαν πάει Αμερική, μάλιστα ο ένας μου πρότεινε και δυο σχολές που θεωρεί αξιόπιστες, και μετά γύρισαν και έκαναν convertion . Όπως φαντάζεστε η γνώμη τους ήταν απόλυτη. "Αν σε ενδιαφέρει επαγγελματικά το θέμα, πήγαινε Αμερική, μην μείνεις Ελλάδα" μου είπαν και μάλιστα ο ένας έκανε και σχόλιο συγκρίνοντας και Ελληνική σχολή και τους μαθητές της. Τώρα, αυτοί κάτι παραπάνω δεν θα ξέρουν για να το λένε αυτό;; Ούτε μπαίνει στην μέση ο παράγοντας δόλος ή κάποιο προσωπικό τους ώφελος, πιστεύω.
Έκανα την παράθεση επειδή βλέπω υπάρχουν και άλλοι εκτός εμού που ψάχνονται σοβάρά και είναι κρίμα να χάνουμε χρόνο, που πλέον είναι χρήμα, το οποίο δύσκολα το βγάζουμε.
Εύχομαι καλή επιτυχία στις επιλογές σας.. :great: :great:
 
Εχουν ηδη ξεκινήσει οι διαδικασιες στο Ευρωπαικό κοινοβούλιο και εχει ψηφιστει το γενικό πλαισιο λειτουργίας της EASA αλλά ακόμα ειναι στην φάση της σύνταξης των κειμένων σχετικά με όλα τα υπόλοιπα.. Υπάρχουν drafts βέβαια που μπορεις να δεις τι παιζει αλλά από μια γρηγορη ματιά βλέπω ένα σωρό αλλαγές..

https://www.cirrus147.com/index.php?opt ... id=1000116
Ενα άρθρο που έχει το resume (ειναι στα αγγλικά).. Προβλέπω μπαχαλοοοο! Το καλό ειναι οτι όσα πτυχια/πιστοποιητικά κλπ έχουν εκδοθει με JAR θα θεωρούνται οτι έχουν εκδοθει με τα IR (Implementing Rules) της EASA.. Ετσι προτεινουν στο draft τουλάχιστον..
Είμαστε εν μεσω της διαδικασιας και κανεις δεν ξέρει ακριβως τι θα γινει..

Αλλα ας μην ξεφευγουμε από το topic..
 
Η μετατροπή απο JAA σε EASA θα είναι πλέον γεγονός..Οι ειδικοί πιστεύουν οτι σε 2 χρόνια απο τώρα θα έχουν καταφέρει όλα πλέον να είναι EASA και οχι JAA..κι αυτό γιατί Ουσιαστικά αυτά τα 2 χρόνια μαζεύονται όλα τα ισχύοντα JAR-OPS(μπάχαλο,μπουρ..λο όπως θέλετε πείτε το) με σκοπό να συσσωρευθούν όλα σεναν φάκελο και μόνο της ΕΑSA ..
Μια νέα καινοτομία της θα είναι οτι όλα της τα ΟPS θα είναι υποχρεωτικά για κάθε κράτος μέλος της..αυτό σημαίνει πολλά για την τριτοκοσμική ελλάδα..

π.χ. άγνωστο το γιατι αλλα για κάποιο λόγο η ΥΠΑ απαγόρευσε τις night VFR flights ενώ μεγάλες ευρωπαικές CAA τις επέτρεπαν..με την μετατροπή της jAΑ σε ΕΑSA,αυτόματα κάθε κράτος μέλος της θα είναι πλέον υποχρεωμένο να εφαρμόζει τις διατάξεις της τελευταίας..Αυτό αυτόματα σημαίνει οτι η ΥΠΑ πλέον θα επιτρέπει με VFR να πετάμε νύχτα..καλό,κακό,ποιός ξέρει?

Κατα τη γνώμη μου μόνο οφέλη μπορει να φέρει αυτή η μετατροπή πάντως και φυσικά το ΕΑSA ATPL μπορεί να γίνει ανταγωνιστικότερο του FAA ATPL..
 
για τον φιλο flight instructor

Ειπατε οτι θα ειστε αυτες τις ημερες στην Αθηνα , που μπορουμε να σας βρουμε ? Ευχαριστω , καλες πτησεις σε ολους.

Κατι αλλο , διαβασα για το μεντικαλ οτι ακομη κι αν εχεις κανει επεμβαση για τη μυωπια τους ενδιαφερει και ποσους βαθμους μυωπια ειχες πριν κανεις την επεμβαση ( γραφει να μην ξεπερνουν τους 5) , αληθευει αυτο , κι αν ναι πως θα το ελεγξουν μετα την επεμβαση , θα φαινεται ποση μυωπια ειχες πριν , αν μπορει ενας γιατρος να μας διαφωτισει
 
Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ αν θες να δουλεψεις αμερικη εννοειται οτι καλο θα ειναι να πας σε αμερικανικη σχολη αν ομως στοχος ειναι η ευρωπη θα ηταν καλυτερη η επιλογη ευρωπαικης σχολης ...περασαν τα χρονια που υπηρχε μονο η οξφορδη και η flight safety academy υπαρχουν απειρες σχολες πλεον που προσφερουν πολυ καλο επιπεδο γνωσεων////μα καμια αγορα δεν ειναι τελειως ανοιχτη δυστυχως θελει ψαξιμο!!!το θεμα ειναι οτι αν τελειωσεις αμερικη και θες να δουλεψεις ευρωπη χρειαζεται και σχετικη μετατροπη πτυχιου που λογω των γνωσεων που λαμβανει καποιος απο αμερικα ειναι χαμηλου επιπεδου θα δυσκολευτει απιστευτα!!Καμια σχολη δεν εγγυαται επαγγελματικη αποκατασταση και σε καμια σχολη το κοστος δεν ειναι σταθερο αντιθετα στις βεντετες το κοστος υπερβαινει το προκαθορισμενο κατα πολυ ενω σε καποια λιγοτερο γνωστη λιγο και ειναι λιγικο διοτι βρισκεται στη διαδικασια χτυσιματος ονοματος!!Μονο προσοχη στα μικρομαγαζα υπαρχουν παντου και παρα πολλα!!μη ξενυτευτειτε δηθεν για καλυτερα και γυρισετε με αδεια βαλιτσα και κατα 40000 μειων!!
Φιλικα γνωσεις μεταδιδομενες απο φιλο επαγγελματια!!
 
Φιλε lorentzo

Αφου απο τι φαινεται δεν υπαρχει καποιος εδω να ελεγχει πραγματικα τι γραφεται θα σου πω και εγω οχι τι μου λενε <<επαγγελματιες φιλοι>> μου,αλλα τι λεω εγω.
Απο μικρο με ελεγαν απειθαρχο,ζωηρο και ολα αυτα ξερεις γιατι>>??Γιατι ποτε μου δεν ανεχτηκα να κανω οτι μου ελεγαν οι αλλοι επειδη αυτοι θεωρουσαν καλο κατι για τον ΔΙΚΟ τους και ΜΟΝΟ εαυτο,και φυσικα οποτε μου ελεγαν τετοιες ΠΑΠΑΡΙΕΣ αντιδρουσα και τους ξεμπροστιαζα για την αμαθια τους.

Ετσι μη μποροντας λοιπον να παρακολουθω τις ΔΙΚΕΣ σου Ή τις ΠΑΠΑΡΙΕΣ του φιλου σου που λέγεται μαλιστα και <<επαγγελματιας>>

Σε ρωτο ΔΗΜΟΣΙΟΣ να μου απαντησεις στα εξης ερωτηματα κυριε ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ

1.Γιατι οι γνωσεις εκ faa(ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΜΗΠΩς ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ?) ειναι κατωτερες?Επειδη δεν εξηγουν τα βιβλια γιατι το μηλο επεσε κατω απτη μηλια και γιατι η θαλλασα ειναι μπλε και δεν ειναι κοκκινη???

2.Μηπως ο μπαμπας του <<φιλου>> σου ηταν λεφτας και τον εστειλε οξφορδη και επειδη τελειωσε εκει ολοι οι αλλοι ειναι κατωτερου επιπεδου?

3.ολοι εμεις που επιλεξαμε τη flight safety h kαποια αλλη αξιολογη αμερικανικη σχολη ειμαστε κατωτερου επιπεδου?ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΟΥ γιατι ολοι οι basic aviation traders(CATHEY PACIFIC κτλ),,εχουν Πληρωματα σε πολυ μεγαλο ποσοστο ΜΕ FAA ΠΤΥΧΙΑ και ατομα που προερχονται απο αμερικανικες major airlines. ενα cpl ξερεις ποσο στοιχιζει στην αμερικη και μεσα σε τι εγκαταστασεις?Στην ελλαδα αντιστοιχα ξερεις ποσο στοιχιζει και σε τι εγκαταστασεις???? Αν οντως ειναι κατωτερα τα πτυχια της αμερικης φιλε μου,τοτε εξηγησε μου γιατι εταιριες οπως (mesa airlines,commute air,american eagle και τοσες αλλες...που οι <<ΜΕΓΑΛΕΣ>> ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ δεν ειναι ουτε μια τρ..α απτα αρχ..ια τους,να στο πω και ετσι ωμα) σε προσλαμβανουν απλα με ενα cpl kai ena instrument rating??Θα σου πω εγω το γιατι,Γιατι στο αμερικα φιλε μου το ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΙΟ πρεπει να φτυσεις αιμα για να το παρεις και το παιρνεις ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.Στην ευρωπη φιλε χριαζεται να Κουραστεις για ενα και μονο πτυχιο Το πολυποθητο atpl,που και τουβλο να εισαι 1,2,3,4,5, στο τελος θα το παρεις.Το cpl στην ευρωπη θεωρητικα σου παρεχει το δικαιωμα να δουλεψεις σαν επαγγελματιας ομως εγω δεν εχω δει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ να παιρνει ατομα με αυτο το πτυχιο.Ξερεις γιατι?Γιατι υπαρχει ενα απεραντο καρτελ σχολων και εταιριων...ωστε να εχουν και οι 2 κερδος,η μεν σχολη γιατι θα αναγκαστεις να παρεις ΚΑΙ ΤΟ ATPL με οτι αυτο συνεπαγεται mcc κτλ η δε εταιρια γιατι δεν θα αναγκαστει να πληρωσει αυτες τις εκπαιδευσεις.Ενας χειριστης μπαινοντας στα πραγματα σε δημιουργικη ηλικια στην αμερικη(19-25) σε μια δεκαετια οι περισσοτεροι εχουν 5-6 type ratingsκαι αν αξιζεις σε 1-2 χρονια max βγαινεις cpt ενας αντιστοιχως ευρωπαιος τα ιδια τα πετυχαινει μετα απο πολυ περισσοτερο.....Οπως ειχε πει και ο αξιολογος gonso σε καποιο του ποστ,οπου και να τελειωσεις τη βασικη εκπαιδευση,ειναι σταγονα στον ωκεανο μπροστα σε αυτη που θα λαβεις μετεπειτα στην καριερα σου.
Θα το πω μια τελευταια φορα.Πιλοτο-επαγγελματια δεν σε κανει ουτε η faa,ουτε η jaa,αλλα αντιθετα η παιδεια απο το σπιτι σου,ο χαρακτηρας σου και η προσωπικοτητα σου.Αν πιλοτος γινεις για τη στολη τοτε εισαι 100% σιγουρα ενας αποτυχημενος,αν γινεις επειδη γουσταρεις το διαβασμα,γουσταρεις να πετας,πολλες φορες θα λες χρονια πολλα αγαπη μου απο καποιο αεροδρομιο στη γυναικα σου,πολλες φορες θα ασπρισουν τα μαλλακια σου οταν πετας νυχτα με καιρο και δεν ξερεις τι σκατα θα αντιμετωπισεις εκει που πετας,πολλες φορες θα χρειαστει να μεινεις σπιτι να κοιμηθεις γιατι πετας στις 6 οταν τα φιλαρακια σου θα ειναι εξω για μπιρακια ΚΑΙ ΠΛΗΘΟΣ αλλες καταστασεις.Αν φιλε μου loretzo εχεις φτασει να εισαι 24-25>?με πτυχιο οικονομολογου ανωτατης σχολης,και δεν εχεις μαθει αυτα που σου λενε οι φιλοι σου οι <<επαγγελματιες>>να τα επεξεργαζεσαι λυπαμαι....αλλα το ελληνικο πανεπιστημιο αντι να βγαζει επιστημονες.....βγαζει υποβουλα πλασματα και παθητικους δεκτες οπως εσενα.

Και πραγματικα ΜΑΘΕΤΕ ΑΥΤΟ
Συμφωνα με το φιλο lorentzo επειδη οσοι προερχονται απο αμερικανικες σχολες ειναι κατωτερου επιπεδου...Ειμαστε πραγματικα τυχεροι που καθε δευτερολεπτο δεν πεφτει και απο ενα αεροπλανο στις Η.Π.Α αλλα και ανα την ευρωπη...Θεος φυλαξει...
Ο κυριος που προσγειωσε το α320 στον Hadson river προσφατα,μη γελιεστε δεν ηταν θεμα τυχης...ειχε περασει εκπαιδευση στην ευρωπη.....
ΑΑΑΑΑ και ο αλλος που πριν μερικα χρονια ειχε διασχισει το 1/3 το ωκεανου χωρις καυσιμα με το α330 της Air transat τι νομιζετε>>???Εκπαιδευση ευρωπαικη και αυτος.....

********Ενα συγνωμη στους διαχειριστες του φορουμ αλλα και στα υπολοιπα μελη για τον τονο μου,ενιωσα πραγματικα την αναγκη να πω καποια πραγματα επειδη πολλοι απο εσας ειστε στο ψαξιμο,προσεχετε ποιους εμπιστευεστε και ρωτατε(να επεξεργαζεστε οτι σας λενε) αλλα επειδη νιωθω να προσβαλλοντε ατομα εδω επειδη ο καθε ασχετος γραφει οτι του καπνισει.
 
ειλικρινα λυπαμαι ...ηξερα ικαρους με ηθος και αρχες...το να πουλας το κορμι σου υποστηριζοντας σχολες συγκεκριμενς επειδη εχεις συμφερον απο αυτες ειναι ορισμενες φορες στοιχειο αποτυχιας του καθε ελληνα !!!εγω μιλησα για χαμηλο επιπεδο...ξερεις πολυ καλα η μετατροπη σε jaa σας ζοριζει αφανταστα...παρολαυτα το μονο που μπορεις να κανεις σαν ενας ελεος επαγγελματιας ειναι να επιτηθεσαι φραστικα στα μελη του φορουμ οταν εχουν αντιθετη αποψη με τη δικη σου....δυστυχως ειτε το θες ειτε οχι μονο στις επικοινωνιες ειστε καλοι ir kai cpl κλαψτα χαραλαμπε....αν σε λενε χαραλάμπο!!επισης δεν εχω την ορεξη να μιλω σε 20 χρονους που ακομα βρισκονται στην διαδικασια επιλογης σχολης και το παιζουν επαγγελματιες...εσυ πηγαινε αμερικη και μεινε αιωνια εκει και καποια μερα τελειωσε πανω σενα διδυμο εκαστοτε πυργο...να εισαι καλα!! :banana:
 
Oπως βλεπεις παραπανω μιλαω με επιχειρηματα.....αιτιολογω οτιδοιποτε,αν δεν καταλαβαινεις κατι για αυτο υπαρχει η παραθεση...

Επιπλεον,εχεις δικιο....τα παιρνω <<χοντρα>> απο την faa...kai τη flight safety kai ολες τις αμερικανικες σχολες επειδη λεω 2-3 πραγματα που εχω δει με τα ματια μου εδω που ειμαι και μεταδιδω τις εμπειριες μου....Οσο για το που βρισκομαι εγω αστο........μακαρι να βρισκοσουν και εσυ στο <<ψαξιμο>> που βρισκομαι...στο ευχομαι...

Αν παρατηρησες καλα πιο πανω για ξαναδες τι ειπα:Θα το πω μια τελευταια φορα.Πιλοτο-επαγγελματια δεν σε κανει ουτε η faa,ουτε η jaa,αλλα αντιθετα η παιδεια απο το σπιτι σου,ο χαρακτηρας σου και η προσωπικοτητα σου.Αν πιλοτος γινεις για τη στολη τοτε εισαι 100% σιγουρα ενας αποτυχημενος,αν γινεις επειδη γουσταρεις το διαβασμα,γουσταρεις να πετας,πολλες φορες θα λες χρονια πολλα αγαπη μου απο καποιο αεροδρομιο στη γυναικα σου,πολλες φορες θα ασπρισουν τα μαλλακια σου οταν πετας νυχτα με καιρο και δεν ξερεις τι σκατα θα αντιμετωπισεις εκει που πετας,πολλες φορες θα χρειαστει να μεινεις σπιτι να κοιμηθεις γιατι πετας στις 6 οταν τα φιλαρακια σου θα ειναι εξω για μπιρακια ΚΑΙ ΠΛΗΘΟΣ αλλες καταστασεις

αν απο αυτο καταλαβαινεις οτι ειμαι ειτε faa fun or jaa fun τοτε πραγματικα ντρεπομαι για <<τζιβανια>>των ελληνικων πανεπιστημιων ........
Εχεις και παλι δικιο εμεις που παιρνουμε πτυχια απο αμερικη ζοριζομαστε να παρουμε το atpl,καθως εκτος απο 2-3 σχολες τις ευρωπης(που οντως αναλυουν καθε γραμμη των βιβλιων...oxford,cabair,central wings,intercockpit)....ολες οι αλλες σου δινουν κατι φυλλαδια-cd με ερωτησεις να σε ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ TA ΕΧΑΜS ΤΕSTS τιποτα παραπανω....και την επομενη μερα δεν θυμασε τιποτα ουσιαστικο......ολη αυτη η γνωση φιλε μου για να την μαθεις χρειαζετε καιρος....και οχι 6-8 μηνες....
Να στο κανω πιο λιανα(ακομα πιο λιανα!!!!!!!!!!),γιατι μου δειχνεις σημαδια αργοστροφιας....(κακο για τη δουλεια που σου αρεσει.......),λεω απλα οτι το ευρωπαικο συστημα βγαζει πιλοτους-ακαδημαικους και το αμερικανικο πιλοτους-εργατες,τοσο απλα τοσο κατανοητα...,το θεμα ειναι οι λογοι που γινονται αυτα και τι αντικρσμα εχει στο cockpit,δηλαδη εχει οντως νοημα να μαθαινεις πραγματα μη εφαρμοσιμα>>?εχει οντως νοημα αντιστοιχα να ξερεις πρακτικα να πετας καλα και ας μην ξερεις ποτε γεννηθηκε ο νευωνας?? Τα ερωτηματα ειναι ρητορικα.....
Να στο πω αλλιως....με οικονομικα που εχεις και πτυχιο....
Στην οικονομικη κατασταση που βρισκομαστε σαν ευρωπη....τη μεγαλυτερη επιδραση του φαινομενου την εχουν χωρες με βαρια βιομηχανια δηλαδη:βρετανια,γαλλια,γερμανια.Εν προκειμενου ηδη σε σχολες οπως η cabair....φλερταρει με το λουκετο(διαβαστε ξενα σιτες)...Εδω ο κοσμος δεν εχει να φαει πιλοτοι θα πανε να γινοντε...με τι?με δανειο?ποιο τραπεζικο ιδρυμα αυτη τη στιγμη εγγκρινει σπουδαστικα για τους νεους??Σε λιγα χρονια(οχι πολλα...)οταν οι ΜΕΓΑΛΕΣ σχολες θα σε παρακαλανε να πας Τζαμπα και μετο που βρεις δουλεια να τους ξεπληρωνεις θα δειτε τιμες....και θα καταλαβετε τι κερδη ειχαν ολα αυτα τα χρονια......

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ...Λες
lorenzo":1kikiyrw said:
υστυχως ειτε το θες ειτε οχι μονο στις επικοινωνιες ειστε καλοι ir kai cpl
εχεις δικιο αν ειμασταν καλοι σε κατι αλλο θα γινομασταν,επικοινωνιολογοι,μανατζερς η κατι αλλο πιασαρικο(οπως λενε....)

Τελος,τα υπολοιπα μελη μπορουν να διακρινουν ποιοι ειναι εδω οι 20χρονοι που το παιζουν επαγγελματιες και ποιοι οχι.......
Σου εγγραψα ενα ολοκληρο κειμενο με ξεκαθαρες ερωτησεις...και εγγραψες ενα κειμενακι γενικο,αοριστο λεγοντας μου με ουσιαστικα <<τι μας λες..)δειχνοντας ετσι σαφως την πανεπιστημιακη σου μορφωση.
Οπως επισης αυτο
lorenzo":1kikiyrw said:
εσυ πηγαινε αμερικη και μεινε αιωνια εκει και καποια μερα τελειωσε πανω σενα διδυμο εκαστοτε πυργο...να εισαι καλα!!
¨ να υποθεσω επιδειξη επιπεδου και μορφωσης?ΑΑ και δεν χρειαζετε να παω ειμαι ηδη εκει π λες(Η.Π.Α),


*ο εξυπνος ανθρωπος παραδεχεται
*ο πονηρος ανθρωπος δικαιολογειται
*ο ανοητος ανθρωπος επιμενει
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top