Περί σχολών και πτυχίων EU-US

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
MindTraveller, κάνε μου την χάρη για λίγο και βγάλε το καθ΄αυτό θέμα της συζήτησης στην άκρη.

Μιλάμε γιά το ύφος και τον τρόπο επιχειρηματολογίας. Αν είσαι από αυτούς που σαγηνεύτονται από τους διαξιφισμούς, τα μεγάλα λόγια, τους αφορισμούς και τα "κάτσε κάτω ρε, και ποιός είσαι εσύ που θα μου πείς εμένα και ξέρεις ποιός είμαι εγώ ....." , λυπάμαι.

Λυπάμαι αλλά ταυτόχρονα δεν εκπλήσομαι. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι στήνονται στην τηλεόραση για να δούνε τον Κακαουνάκη να βρίζεται με τον Τράγκα. Δεν ενδιαφέρει το τί λένε. Αρκεί που τους ακούνε να κοκορομαχούν.

Ξεκαθάρισα στο πόστ μου ότι συμφωνώ ότι η Αμερική είναι η καλύτερη λύση για εκπαίδευση (για διαφορετικούς λόγους από τον flight instructor). Aν έστελνα τον γιό μου να γίνει πιλότος αύριο, εκέι θα τον έστελνα.

Το μόνο που φιλικά και ταπεινά συμβουλέυω είναι η πιό "φιλική" και λιγότερο υπεροπτική επιχειρηματολογία. Και πάλι λυπάμαι που διαφωνείς με την προτροπή μου.
 
gonso":3rnfwbp2 said:
flight instructor, μπορούμε να βάλουμε δύο-τρία πραγματάκια στην θέση τους?

1) Όπως πάμπολες φορές έχω γράψει σε διάφορα τόπικ, ο τρόπος με τον οποίο εκφράζουμε τις απόψεις μας, πολλές φορές αδικεί τα ίδια μας τα επιχειρήματα. Ας θεωρήσουμε ότι είσαι ο πλέον ειδικός για να μιλήσεις για αεροπορική εκπαίδευση. Επίσης ας θεωρήσουμε ότι αυτά που λές για την ανωτερότητα της αμερικανικής αεροπορικής εκπαίδευσης είναι 100% σωστά. Δεν καταλαβαίνεις ότι με τον τρόπο που υπερασπίζεσαι αυτές τις απόψεις (που εγώ σου λέω είναι σωστές), κάνεις τους "ακροατές" σου να φοράνε ωτοασπίδες? Αντί να είναι σφουγγάρια που αποροφούν και την τελευταία λέξη που λές, φοράνε γάντια του μπόξ, λύνουν τα ζωνάρια και μαζέυουν τα μανίκια για να πλακωθούν μαζί σου.

2) Επίσης πάμπολες φορές έχω υποστηρίξει ότι η Αμερική είναι η καλύτερη λύση για εκπαίδευση. Κυρίως για οικονομικούς λόγους (αφενός λόγο χαμηλότερων τιμών και αφετέρου λόγω του "εξευτελισμού" του δολλαρίου). Αυτό δεν σημαίνει ότι η εκπαίδευση είναι καλύτερη. Ούτε χειρότερη. Απλά είναι πολύ διαφορετική.
Με αφορισμούς του στύλ : " χάσιμο χρόνου, ευτελής, ελλειπή " κλπ, νομίζεις ότι ενισχύεις το επιχείρημά σου? Θα σου πώ ένα μυστικό και να μείνει μεταξύ μας. Κακό κάνεις στο επιχείρημά σου.

3) Μας έχεις πεί αρκετά για την καρριέρα σου μέχρι τώρα. Δεν μας έχεις πεί πόση εμπειρία εκπαίδευσης έχεις στην Ευρώπη. Δηλαδή, έχεις περάσει κάποιες ώρες στο θρανίο στην Ευρώπη? Έχεις λάβει ή δώσει εκπαίδευση στο αεροπλάνο στην Ευρώπη ποτέ, και πόσο?
Δεν μιλάμε τί έχεις ακούσει και τι σου έχουν πεί. Μιλάμε για προσωπική εμπειρία.
Αν η απάντησή σου στην ερώτησή μου είναι "Όχι", δεν είναι μειονέκτημα. Δεν σημαίνει ότι είσαι χειρότερος από τους Ευρωπαίους αεροπόρους. Όμως σε καθιστά αυτομάτως "ανίκανο και αναρμόδιο" να μπορείς να κάνεις συγκριτικά τέστ μεταξύ των δύο ηπέιρων σε θέματα αεροπορικής εκπαίδευσης.
Όπως και του γιού μου που λέει ότι το BigMac είναι καλύτερο από το κοκορέτσι και επιμένει κιόλας. Κοκορέτσι δεν έχει βάλει στο στόμα του ποτέ !

4) Ελπίζω να μή κάνεις το λάθος να θεωρείς ότι η Ελληνική αεροπορική εκπαίδευση είναι αντιπροσωπευτική της Ευρωπαικής εκπαίδευσης. Επειδή δηλαδή ο μαθητής σου ήταν μαθητής της ΣΕΧΟΑ και σου περιέγραψε ιστορίες για αγρίους, μην παρασυρθείς και νομίζεις ότι κάπως έτσι είναι και η Lufthansa Flight Training. Θα έχεις κάνει τεράστιο σφάλμα !!!


Να είσαι καλά και happy landings.

Γεια σου φιλε μου Gonso με τισ θεωριες σου.
Λοιπον ας ξεκινησουμε με το να πω σε σενα γιατι αλλα παιδια μου λενε αλλα σε (πμ) οτι δεν ειμαι ο πλεον ιδικος για την αεροπορικη εκπεδευση αλλα εχω καποια εμπειρια 10 ετω στον χωρο των σχολων και γνωριζω παρα πολλα για την αμερικανικη εκπεδευση και πολλα για την ευρωπαικη εκπεδευση.
Τωρα ο τροπος που τα λεω διαφερει απο ανθρωπο σε ανθρωπο και δεν ειμαι εδω να κανω δημοσιες σχεσεις οπως μερικοι (αλλοι).Εγω απλα λεω την αληθεια οπως εχει με κανενα ενδιασμο και καμια θεωρητικη κατασταση.Οποιος θελει να φορεσει οτοασπιδες πολυ καλα αλλα νομιζω οτι θα το πληρωσει ακριβα αργοτερα με το να ασχοληθει με ευρωπαικα πτυχια τα οποια ειναι πανακριβα και πολυ χρονοβωρα και δεν εγγυουνται και τιποτα παρα μονο ενα πτυχιο και στην συνεχεια θα πρεπει να πληρωσεις ξανα για να παρεις καποιο type rating μηπως και προσληφθεις απο καποια ευρωπαικη εταιρια .(παρα πολλα παιδια εχουν πεσει σε αυτην την πραγματικοτητα).....ΚΡΙΜΑ!!!!! Τωρα οποιος θελει να τσακωθει που λες εσυ μαζι μου δεν νομιζςω οτι χρειαζεται εισαι εκτος θεματος και πραγματικοτητας.
Οπωσ ειπα μιλαω στην καρδια των παιδιων με αλιθιες και παραδειγματα οχι θεωριες ευρωπαικου style.
Oσον αφορα την εκπεδευση στην Αμερικη ΘΕΣ ΔΕΝ ΘΕΣ... ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ για πολλους λογους .ν
Να αναφερω μερικους ξανα οι οποιοι δεν υπαρχουν στην Ευρωπη.

1) USA 50000 Dollars vs 70000+ EURW=90000 Dollars
me to FAA παιρνεις kai CFI CFII MEI an oxi, the price drops to 34000 dollars.
2) Training time USA 6-12 months for everything.Europe 1-3 years without CFI CFII MEI. Σαφως ανωτερα Πτυχια.
3) Αποκατασταση kαι εurεsη δουλειας USA αμεσως sσαν instructor kai in 6 months airline job.europe u have to buy in most cases your own type rating (25000-35000 euros on top of the 70000 euros) kai μετα θα δουμε αν πιασεις δουλεια.Στην Αμερικη δεν χρειαζεται να ξαναπληρωσεις τιποτα στην ζωη σου ολα θα ειναι πληρωμενα απο την εταιρεια που θα σε προσλαβει for ever.
4).Νight training in USA more than 60 hours.Europe les than 10 if that
5) USA more than 35 ILS APCH before completion of IR (without sim,Actual flying and including night IMC heavy weather etc).
In Europe 10 and then in SIM trainer.
6) professional communications in busy airports (controled Uncontroled....ready for jfk after that, etc).
Eυρωπη και συγγεκριμενα Ελλαδα σχεδον ανυπαρκτα και Oxford gia πollous πou εxouν την Oxforδh για καλη.Μπειτε στο site να δειτε που ειναι το αεροδρομιο και τι να περιμενετε απο αυτο.ενας πυργος και αυτο με το ζορι.Αξειζουν τα 80000 Ευρω για αυτα ?????
7) Αεροπορικες εγαταστασεις και υποστηρηχεις (services ΑTC Ground support) (οτανπροσγειωθεις σε cross country που θα κανεις σε περιμενει free rental car na να κανεις και μια βολτα στην πολη που θα εισαι.
Και παρα πολλα αλλα επιχειρηματα που αν καποιος θελει μπορω να αναφερω .
Τωρα αναφερεσαι οτι κανω κακο στο επιχειρημα μου.Δεν εχω κανενα επιχειρημα απλα ενημερωνω τον κοσμο με τα τρεχονται στο χωρο . Μπορει ο καθενας να βγαλει τα συμπερασματα του.
Κατι αλλο.μερικοι απο εσας με ρωτατε τι εχω κανει στην ζωη μου και ποση εμπειρια εχω στον χωρο και αλλα.τα εχω χαναπει και αν καποιος αλλος θελει ας γυρισει λιγο πισω να δει τι εχω κανει.οσο για ευρωπη εχω εκπεδευσει και εκει αλλα οχι οσο στην αμερικη.
Κανεις ομως απο εσας που λετε την γνωμη σας δεν βγαινει να πει για τον εαυτο του.ολοι ρωτατε εμενα.Οπως βλεπετε ομωσ δεν εχω κανενα προβλημα να τα πω.
Να ξερετε ομως οτι εχω ασχοληθει παρα πολυ με τον ευρωπαικο τομεα αλλα και τον αμερικανικο.
Τωρα η ελληνικη εκπεδευση ειναι ευρωπαικη εκπεδευση και βεβαιως αντιπρςσωπευτικη.αλλα και οι υπολοιπες οπως αναφερεσαι like Lufthansa flight training δεν παει και πολυ πισω στην εκμεταλευση του κοσμου αν αναλογειστεις οτι τον τελευταιο καιρο στελνει τους μαθητες της στην αμερικη για εκπεδευση .Και η οχφορδη το ιδιο κανει και μην μου πεις οτι το κανουν γιατι ειναι καλυτερος ο καιρος και το καυσιμο γιατι δεν εχει να κανει καθολου με αυτο.τοσα λεφτα παιρνουν παραπανω και πιο παλια τι εκαναν?Ρε παιδια δειτε βαθια μεσα απο αυτα που σας πασσαρουν.ειναι πολυ μεγαλη η εκμεταλευση για να μπορεις να τους πιστεψεις τους ευρωπαιους.
Για το επειχηρημα σου για τον μαθητη απο την ΣΕΧΟΑ ....δεν ειναι ενας ειναι πανω απο 10 παιδια που εχουν ερθει εδω και μιλανε για την τεραστια διαφορα σε χρηματα και ποιοτητα.Απο GLOBAL ta δια και απο αλλες Ευρςπαικες εταιρειες (Οχφορδη κτλπ)
Οπως εχω ξαναπει δεν εχω δει κανεναν να φευγει απο την αμερικη να παει στην ευρωπη για pilot training.ΓΙΑΤΙ???????
Και οσα λεφτα και να πληρωσεις στην lufthansa για να γινεις πιλοτος δεν αξιζει τον κοπο γιατι εστω και να σε παρει (που ειναι παρα πολυ δυσκολο) θα κανεις αποσβεση μετα απο πολλα χρονακια,και εγω βοηθαω τα παιδια που δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε στην lufthansa και προσπαθουν να κανουν το ονειρο τους πραγματικοτητα με λιγοτερα λεφτα .Στην συγεκριμενη περιπτωση τα λιγοτερα λεφτα θα σου φερουν και καλυτερη ποιοτητα αν πας στην αμερικη.
Για να κλεισω εγω απλα ενημερωνω τον κοσμο με επειχηρηματα και οχι με θεωριες ευωςπαικες.Δεν εχω δει κανεναν να βαζει κατω το οικονομικο της οξφορδης και της Lufthansa αν και κανουν την εκπεδευση στην αμερικη!!!!!.
Και στο κατω κατω γιατι να πληρωσω τοσα λεφτα σε αυτες τισ 2 σχολες και να με στειλουν στην αμερικη να κανω το training? Και δεν το κανω στην αμερικη με το ενα τριτο της τιμης και πιο γρηγορα? Και τωρα καποιος θα πει /......ναι αλλα στην ευρωπη κανεις πολυ θεωρια. χεχε και θα δωσω τοσα λεφτα για να κανω θεωρια ρε παιδια?Προς ΘΕΟΥ μωρε παιδια.Ο πιλοτος δεν ειναι δουλεια ακαδημαικου δεν θα γεινεις δασκαλος θα γεινεις ανθρωπος της ΤΡΙΤΗΣ διαστασης που θα παλευεις με τα φαινομενα του καιρου και τησ τεχνολογιας.δεν θα εισαι στο θρανιο ποτε να εχεις την ωρα να το σκεφτεις.
Η θεωρια που γινεται στην Ευρωπη καλη ειναι δεν λεω γιατι οτι μαθαινεις καλο ειναι αλλα μετα απο 2 μηνες τα ξεχνας τα περισσοτερα και σου μενει πιο πολυ η εμπειρια. Εχω κατσει παρα πολυ στα θρανια και στα simulators αλλα τιποτα οπως στο αληθινο αεροπλανο.
οποις θελει ας παρει τα σωστα απο αυτην τη συζητηση και ας αφησει τα προσωπικα στην ακρη.εγω τουλαχιστον ειμαι εδω για να πω τα πραγματα με το ονομα τους
το industry εχει αλλαξει.
Αλλο ενα νεο που πειραμε απο την ALPA (AILRINE PILOTS ASSOCIATION)
ειναι οτι σε λιγο καιρο τα πτυχια FAA -JAA-CAA θα εξισωθουν μετα απο REQUEST ΤΗΣ ευρωπης. Ελληψη μεγαλη πιλοτων.....!!!!!
Gonso sorry αν σε θηγω αλλα δεν ειναι αυτος ο στοχος μου.
Good luck to every1!!!!!
Flight_instructor
 
Φίλε μου flight instructor, δεν με θίγεις. Πώς σου πέρασε αυτή η ιδέα?
Επειδή λές για τις "θεωρίες μου" και ότι "είμαι εκτός θέματος και πραγματικότητας"? Δεν βαριέσαι, καλή καρδιά.
Εγώ να βοηθήσω την συζήτηση θέλω γιατί το θέμα απασχολεί πολλά νέα παιδια. Και η συζήτηση θέλει βοήθεια όταν αδικείς το εαυτό σου λέγοντας :

flight_instructor":2iwnidqu said:
Τωρα αναφερεσαι οτι κανω κακο στο επιχειρημα μου.Δεν εχω κανενα επιχειρημα απλα ενημερωνω τον κοσμο ........................................................Για να κλεισω εγω απλα ενημερωνω τον κοσμο με επειχηρηματα και οχι με θεωριες ευωςπαικες.

Η' όταν λές ότι "ο πιλοτος δεν ειναι δουλεια ακαδημαικου δεν θα γινεις δασκαλος". O flight instuctor τι είναι? Δεν είναι δάσκαλος?

Άφού λοιπόν οι θεωρίες μου δεν πιάνουν τόπο, να μιλήσουμε για το ψητό.

Η θέση μου είναι γνωστή, αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις αυτά που έγραψα πιό πάνω.

Όμως με επιχειρήματα αυτού του στύλ, νομίζω ότι αστειεύεσαι:
flight_instructor":2iwnidqu said:
Οπως εχω ξαναπει δεν εχω δει κανεναν να φευγει απο την αμερικη να παει στην ευρωπη για pilot training.ΓΙΑΤΙ???????

Θέλεις να σου πώ πόσο έχει το γαλλόνι καυσίμου εδώ ή το ξέρεις ήδη?
Ξέρεις ότι ένα Whopper with Cheese Super meal στο Burger King στην Αγγλία έχει 13 ΔΟΛΛΑΡΙΑ?
Ξέρεις πόσο χρεώνει το Σέσσνα152 την ώρα η χειρότερη αερολέσχη της Γερμανίας?
Πουλάνε μπουκαλακι νερό πουθενά στην Αμερική με 2μιση ΔΟΛΛΑΡΙΑ?

Σοβαρά πιστεύεις ότι αυτό είναι αποδεικτικό ανωτερότητας της εκπαίδευσης? Το ότι δεν έρχονται οι Αμερικάνοι στην Ευρώπη? Με τί πορτοφόλι να έρθουν? Κορόιδα είναι?

Ίσα ίσα. Οι ευρωπαίοι πρέπει να αρπάξουν την ευκαιρία από τα μαλλιά και να πιάσουν κορόιδο το ίδιο το σύστημα και να σπουδάσουν στις ΗΠΑ.

Το νερό κυλάει από ψηλά στα χαμηλά, όχι το ανάποδο. (οικονομικά εννοώ, μην αρπαχτείς.)


Και τέλος, να επαναλάβω κάτι που έιχα πεί πρίν χρόνια σε αυτό το φόρουμ και "ξύνησε" πολλούς. Η σχολή που θα αποφοιτήσει κάποιος, λίγη σημασία παίζει. Αρκεί να πάρει τα πτυχία του. Η αρχική εκπαίδευση είναι σταγόνα μπροστά στους τόνους εκαπίδευσης που θα περάσει στην καρριέρα του ένας χειριστής. Βέβαια και οι βάσεις παίζουν τον ρόλο τους αλλά το ρητό μου για το θέμα είναι:
" Το λουλούδι και στα σ..τά να το πετάξεις, λουλούδι είναι. Το σ..τό και στα λουλούδια να το πετάξεις, σ..τό θα παραμείνει."
 
Η' όταν λές ότι "ο πιλοτος δεν ειναι δουλεια ακαδημαικου δεν θα γινεις δασκαλος". O flight instuctor τι είναι? Δεν είναι δάσκαλος?

μα και βεβαια ειναι αλλα στισ Ευρωπαικες σχολες δεν πουλανε τιποτα τετοιο ποθλανε θεωρια full την οποια θα την ξεχασεις σε λιγο καιρο και πολυ λιγη εμπειρια (hands on training).
Αν ειναι λοιπον να γινεις εκπεδευτησ τοτε μαλιστα να διαωασεις οπωσ διαβαζουν ολοι αλλα για να παρω ενα κατεπσυγμενο πτυχιο .....εεεε οχι ρε παιδια κοροιδια ειναι.





Θέλεις να σου πώ πόσο έχει το γαλλόνι καυσίμου εδώ ή το ξέρεις ήδη?
Ξέρεις ότι ένα Whopper with Cheese Super meal στο Burger King στην Αγγλία έχει 13 ΔΟΛΛΑΡΙΑ?
Ξέρεις πόσο χρεώνει το Σέσσνα152 την ώρα η χειρότερη αερολέσχη της Γερμανίας?
Πουλάνε μπουκαλακι νερό πουθενά στην Αμερική με 2μιση ΔΟΛΛΑΡΙΑ?

Σοβαρά πιστεύεις ότι αυτό είναι αποδεικτικό ανωτερότητας της εκπαίδευσης? Το ότι δεν έρχονται οι Αμερικάνοι στην Ευρώπη? Με τί πορτοφόλι να έρθουν? Κορόιδα είναι?

Ίσα ίσα. Οι ευρωπαίοι πρέπει να αρπάξουν την ευκαιρία από τα μαλλιά και να πιάσουν κορόιδο το ίδιο το σύστημα και να σπουδάσουν στις ΗΠΑ.

Το νερό κυλάει από ψηλά στα χαμηλά, όχι το ανάποδο. (οικονομικά εννοώ, μην αρπαχτείς.)


Ε τοτε βαλε τους ελληναρες να μας πουν γιατι πανε και τα ακουμπανε στην οχφορδη? μην ρωτας εμενα εγω το εχω δει το εργο επανελημενως.

ομως και παλια που ηταν η διαφορα δολλαριου αναποδα απο οτι εναι σημερα παλι απο την Ευρωπη εφευγε ο κοσμος οπως εκανα και εγω και πληρωσα του κοσμου τα λεφτα σε σχεση με σημερα για να παρω ποιοτικη εκπεδευση και μονο.
Και τέλος, να επαναλάβω κάτι που έιχα πεί πρίν χρόνια σε αυτό το φόρουμ και "ξύνησε" πολλούς. Η σχολή που θα αποφοιτήσει κάποιος, λίγη σημασία παίζει. Αρκεί να πάρει τα πτυχία του. Η αρχική εκπαίδευση είναι σταγόνα μπροστά στους τόνους εκαπίδευσης που θα περάσει στην καρριέρα του ένας χειριστής. Βέβαια και οι βάσεις παίζουν τον ρόλο τους αλλά το ρητό μου για το θέμα είναι:
" Το λουλούδι και στα σ..τά να το πετάξεις, λουλούδι είναι. Το σ..τό και στα λουλούδια να το πετάξεις, σ..τό θα παραμείνει."

Τωρα μαλιστα σε αυτο συμφωνουμε 100% και ειναι ακριβως αυτο που λεω στον κοσμο τα τελευταια 10 χρονια......Τα πραγματα εχουν αλλαξει.δεν ενδιαφερονται οι εταιρειες που προσλαμβανουν πιλοτους απο που τελειωσες και πια σχολη εβγαλες.Παλια μπορει να το κοιτουσαν τωρα πια ομως οχι και αυτο το εγγυαμαι παιδια γιατι το βλεπω καθε μερα.Υπαρχει μεγαλη ελλειψη πιλοτων για να μπορουν να διαλεγουν κιολας.
Ειναι κριμα τα νεα παιδια να πληρωνουν τοσα λεφτα αφου θα σε παρει η αεροπορικη εταιρεια απο οπου και να ερχεσαι απο οπου και αν τελειωσες.

flight_instructor

p.s καθεσαι ολη νυχτα να βλεπεις το φορουμ????? χεχε get some sleep mate we all need it
 
Re: ΠΕΡΙ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΩΝ EU-US

Φίλοι gonso + nikos,

Λόγω απουσίας μου "μπήκα" λίγο σήμερα για μια βόλτα στο αγαπημένο μας forum και διεπίστωσα κατά το ρητόν >> οι Γερνανοί..... >> " Οι Αμερικανοί ξανάρχονται μέσω Ικάρων "
Σας συμβουλεύω να μην παρασύρεστε σε ανούσιες αντιπαραθέσεις με δύο λαογραφικές και μια εκ των αρχαίων προγόνων μας ρήσεις :

1) Στου κωφού την πόρτα όσο θέλεις βρώντα!

2) Η ημιμάθεια χειρότερη της αμαθείας!

3) Ουκ εν τω πολλώ το ευ!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
 
Καλησπέρα σε ολους.
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι πολύ συγκεκριμένο και παρακαλώ να απαντήσουν μόνο άτομα που γνωρίζουν.Η ερώτηση είναι η εξής.Είναι δυνατόν κάποιος που έχει τελειώσει τα θεωρητικά του ΑΤΡL(14 μαθήματα) να ολοκληρωσει την πτητική εκπαίδευση σε μια σχόλη στην Αμερική?Εννοώντας να πάει κάποιος στην Αμερική και να "βάλει" minimum 200 ώρες που ορίζουν τα JARs.Είναι κάτι τέτοιο εφικτό?Θα χορηγηθεί το πτυχείο (fATPL) αφότου συμπληρωθούν αυτές οι ώρες ή "παίζει" ρόλο το ότι η πτητική εκπαίδευση δεν έγινε στην Ευρώπη?Παρακαλώ όσοι γνωρίζουν να παραθέσουν τις πληροφορίες τους.Ευχαριστώ.
 
Αν και η ερώτηση έχει κενά (Τι πτυχίο έχεις? Κανένα πτυχίο?PPL? CPL? CPL/IR και σου λείπουν ώρες μέχρι τις 200? Εχεις μισοτελειωμένη εκπαίδευση?Ελληνική?Εχεις εκπαίδευση άλλης χώρας? Ευρώπης ή τρίτης χώρας?FAA:part 61 or 141? etc etc)θα τολμήσω μια πρώτη απάντηση:

Δεν υπάρχει πτυχίο frozen ATPL. Η έκφραση αυτή είναι ενδεικτική της επαγγελματικής κατάστασης ενός χειριστού δηλ είναι κάτοχος ενός πτυχίου χειριστού PPL, CPL και έχει περάσει και τις γραπτές εξετάσεις για το ATPL. Απλώς θεωρείται πρόσθετο προσόν όταν προσλαμβάνεται ένας χειριστής ως airliner ώστε μέσα σε 2 χρόνια από τότε που πέρασε τα γραπτά και βάλει τις ώρες που απαιτούνται, να παίρνει το ATPL χωρίς καθυστέρηση.

Αν απλώς έχεις περάσει τα θεωρητικά του ATPL και πας στην Αμερική για να πάρεις τα πτυχία σου και να βάλεις τις 200 ώρες, τότε , όταν γυρίσεις στην Ελλάδα θα υποχρεωθείς να κάνεις την θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση που απαιτείται για την μετατροπή των πτυχίων από FAA σε JAR. (Προσοχή: Και οι 200 ώρες πρέπει να είναι εκπαιδευτικές. Εάν πάρεις το PPL -ας πούμε- δεν μπορείς να πλακωθείς και να βάλεις σαν τρελλός τις 100 ώρες σολο που απαιτούνται, σε ταξίδια. Διότι όταν καταθέσεις το logbook σου στην ΥΠΑ και δουν ότι έχεις 100 ώρες ταξίδια μπορεί να σου πούν "πήγαινε να βάλεις 100 ώρες εκπαίδευση step-by-step solo-dual όπως ορίζει η FAA και ξαναέλα να τα πούμε". Δηλ δεν μπορείς να βάλεις εκπαίδευση πχ στα stalls μόνο dual. Θέλει και σολο γιατί έτσι προβλέπει και το Part 61, 141 και η Ευρώπη.)

Αυτά και τα ξαναλέμε.

Aν δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση είσαι δεν νομίζω πως θα μπορέσουμε να πούμε τη γνώμη μας οι περισσότεροι εδώ μέσα...
 
Kαλησπέρα και πάλι.
Ίσως είναι περίεργη η ερώτηση μου και δεν έγινα αντιληπτός.Η κατάστασή μου είναι η εξής.Εχω περάσει και τα 14 μαθήματα του ATPL(πήγα στην ΥΠΑ έδωσα εξέτασεις,ολοκλήρωσα επιτυχώς).Έχω επίσης 78 ώρες πτητική εκπαίδευση.'Ολα αυτά σε ευρωπαϊκή χωρα.Τώρα η ερώτηση μου είναι η εξής.Εάν πάω στην Αμερική να πετάξω για να συμπληρώσω τις υπόλοιπες ώρες που χρειάζομαι για να "πάρω" το πτυχείο μου, θα αναγνωριστούν αυτές οι ώρες που θα "μπούν" σε χώρα FAA?Με λίγα λόγια επιτρέπεται να κάνω την θεωρία στην Ευρώπη και το πτητικό μέρος της εκπαίδευσης στην Αμερική? Παρακαλώ όποιος γνωρίζει σχετικά με την ερωτησή μου να απαντήσει.Ευχαριστώ.
 
Τώρα που έχουμε πλήρη εικόνα μπορώ να σου πω τη γνώμη μου (δεν φταίω εγώ που δεν έγινες αντιληπτός, πάντως...).
Το ότι έχεις περάσει τα γραπτά του ATPL δεν έχει καμμία σημασία και συσχέτιση με την υπόλοιπη εκπαίδευση και τα πτυχία που θα πάρεις.
Θα πας λοιπόν σε μια σχολή στην Αμερική για FAA εκπαίδευση. Θα σε βγάλει ένας εκπαιδευτής στον αέρα να διαπιστώσει πόση πίστωση (credit) θα σου δώσει. Αν είσαι ευπερεπέστατος, χαμηλών τόνων, πετάξεις καλά έστω και με μικροσφάλματα λόγω μακράς αποχής από πτήσεις, τα καταφέρεις στις επικοινωνίες κλπ κλπ και γενικά δείξεις ότι προσπαθείς να σου αναγνωριστεί το μάξιμουμ των 78 ωρών σου μπορεί να σου πεί ότι παίρνεις πίστωση μέχρι και 70 ώρες (σούπερ τυχερός!).
Θα κάνεις όλες τις εκπαιδεύσεις που θέλεις στη βάση αυτή.
Θα πάρεις τα πτυχία που θέλεις.
Θα έρθεις στην Ελλάδα να κάνεις μετατροπή σε JAR. Τη μετατροπή αυτή μπορείς να την κάνεις και στην Αμερική ή να έρθεις με JAR κατευθείαν (υπάρχουν σχολές που συνεργάζονται με ευρωπαϊκές και κάνουν αυτή τη δουλειά, οπότε θα έρθεις έτοιμος από εκεί).
Και βέβαια θα είναι αναγνωρισμένη όλη η εκπαίδευσή σου κι αυτή που έκανες σε ευρωπαϊκή χώρα κι αυτή που έκανες στην Αμερική.Αλλωστε όλες οι εκπαιδεύσεις πρέπει να συνοδεύονται και να μπορούν να επαληθεύονται από τα αποδεικτικά στοιχεία, χαρτιά, βιβλία ωρών πτήσεων κλπ.
Θέλω να πω ότι πρέπει να ξεχάσεις τα γραπτά του ATPL. Δεν μπορούν να σου βάλουν μέσα στο φάκελλο γραπτά ανωτέρου πτυχίου (ATPL) και πρακτική εν πτήσει εξέταση ή εκπαίδευση μετατροπής κατωτέρου πτυχίου (CPL). Θα δώσεις κανονικά τις γραπτές εξετάσεις που αναλογούν στο πτυχίο που ζητάς. Το ίδιο πχ συμβαίνει και με έναν χειριστή που ενώ ζητάει να βγάλει PPL δίνει γραπτά -και τα περνάει -του CPL.Σ αυτόν δεν μπορεί να υπάρξει αναγνώριση frozen CPL!!!
Και για να σε βάλω λίγο στο κλίμα: Στην Αμερική, στην Ευρώπη και σ όλον τον κόσμο που έχουν Υπηρεσίες Πολιτικής Αεροπορίας όταν έχεις Instrument Rating Airplane και θέλεις να πάρεις Instrument Rating Helicopter πετάς 10 ώρες εκπαίδευση όργανα ελικόπτερο και το παίρνεις με πρακτική εν πτήσει εξέταση. Στην Ελλάδα πρέπει να κάνεις 40 ώρες εκπαίδευση (40 ώρες live ελικόπτερο ή 20 ώρες live και 20 ώρες simulator) σαν αν μην είχες ποτέ ειδικότητα Instrument Rating.Οσο για το αν υπάρχει νόμος ή υπουργική απόφαση επ αυτού, ρώτα έναν νομικό αεροπορικού δικαίου, την ΥΠΑ κλπ.
Καλού-κακού ρώτα και την ΥΠΑ πριν φύγεις για Αμερική αν θα ξαναδώσεις γραπτά για το CPL αφού γυρίσεις. Δηλ τι να γυρίσεις, μείνε εκεί, εδώ δεν αξίζει να τραβηχτείς...
 
alexp":22526ygj said:
Kαλησπέρα και πάλι.
Ίσως είναι περίεργη η ερώτηση μου και δεν έγινα αντιληπτός.Η κατάστασή μου είναι η εξής.Εχω περάσει και τα 14 μαθήματα του ATPL(πήγα στην ΥΠΑ έδωσα εξέτασεις,ολοκλήρωσα επιτυχώς).Έχω επίσης 78 ώρες πτητική εκπαίδευση.'Ολα αυτά σε ευρωπαϊκή χωρα.Τώρα η ερώτηση μου είναι η εξής.Εάν πάω στην Αμερική να πετάξω για να συμπληρώσω τις υπόλοιπες ώρες που χρειάζομαι για να "πάρω" το πτυχείο μου, θα αναγνωριστούν αυτές οι ώρες που θα "μπούν" σε χώρα FAA?Με λίγα λόγια επιτρέπεται να κάνω την θεωρία στην Ευρώπη και το πτητικό μέρος της εκπαίδευσης στην Αμερική? Παρακαλώ όποιος γνωρίζει σχετικά με την ερωτησή μου να απαντήσει.Ευχαριστώ.

Ναι φιλε μου μπορεις εφοσων αποκτησεις FAA Instrument and Commercial. τιποτα αλλο.συμφωνω kai με τον φιλο μου τον scanavo.
Flight_instructor
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top