gonso":3rnfwbp2 said:
flight instructor, μπορούμε να βάλουμε δύο-τρία πραγματάκια στην θέση τους?
1) Όπως πάμπολες φορές έχω γράψει σε διάφορα τόπικ, ο τρόπος με τον οποίο εκφράζουμε τις απόψεις μας, πολλές φορές αδικεί τα ίδια μας τα επιχειρήματα. Ας θεωρήσουμε ότι είσαι ο πλέον ειδικός για να μιλήσεις για αεροπορική εκπαίδευση. Επίσης ας θεωρήσουμε ότι αυτά που λές για την ανωτερότητα της αμερικανικής αεροπορικής εκπαίδευσης είναι 100% σωστά. Δεν καταλαβαίνεις ότι με τον τρόπο που υπερασπίζεσαι αυτές τις απόψεις (που εγώ σου λέω είναι σωστές), κάνεις τους "ακροατές" σου να φοράνε ωτοασπίδες? Αντί να είναι σφουγγάρια που αποροφούν και την τελευταία λέξη που λές, φοράνε γάντια του μπόξ, λύνουν τα ζωνάρια και μαζέυουν τα μανίκια για να πλακωθούν μαζί σου.
2) Επίσης πάμπολες φορές έχω υποστηρίξει ότι η Αμερική είναι η καλύτερη λύση για εκπαίδευση. Κυρίως για οικονομικούς λόγους (αφενός λόγο χαμηλότερων τιμών και αφετέρου λόγω του "εξευτελισμού" του δολλαρίου). Αυτό δεν σημαίνει ότι η εκπαίδευση είναι καλύτερη. Ούτε χειρότερη. Απλά είναι πολύ διαφορετική.
Με αφορισμούς του στύλ : " χάσιμο χρόνου, ευτελής, ελλειπή " κλπ, νομίζεις ότι ενισχύεις το επιχείρημά σου? Θα σου πώ ένα μυστικό και να μείνει μεταξύ μας. Κακό κάνεις στο επιχείρημά σου.
3) Μας έχεις πεί αρκετά για την καρριέρα σου μέχρι τώρα. Δεν μας έχεις πεί πόση εμπειρία εκπαίδευσης έχεις στην Ευρώπη. Δηλαδή, έχεις περάσει κάποιες ώρες στο θρανίο στην Ευρώπη? Έχεις λάβει ή δώσει εκπαίδευση στο αεροπλάνο στην Ευρώπη ποτέ, και πόσο?
Δεν μιλάμε τί έχεις ακούσει και τι σου έχουν πεί. Μιλάμε για προσωπική εμπειρία.
Αν η απάντησή σου στην ερώτησή μου είναι "Όχι", δεν είναι μειονέκτημα. Δεν σημαίνει ότι είσαι χειρότερος από τους Ευρωπαίους αεροπόρους. Όμως σε καθιστά αυτομάτως "ανίκανο και αναρμόδιο" να μπορείς να κάνεις συγκριτικά τέστ μεταξύ των δύο ηπέιρων σε θέματα αεροπορικής εκπαίδευσης.
Όπως και του γιού μου που λέει ότι το BigMac είναι καλύτερο από το κοκορέτσι και επιμένει κιόλας. Κοκορέτσι δεν έχει βάλει στο στόμα του ποτέ !
4) Ελπίζω να μή κάνεις το λάθος να θεωρείς ότι η Ελληνική αεροπορική εκπαίδευση είναι αντιπροσωπευτική της Ευρωπαικής εκπαίδευσης. Επειδή δηλαδή ο μαθητής σου ήταν μαθητής της ΣΕΧΟΑ και σου περιέγραψε ιστορίες για αγρίους, μην παρασυρθείς και νομίζεις ότι κάπως έτσι είναι και η Lufthansa Flight Training. Θα έχεις κάνει τεράστιο σφάλμα !!!
Να είσαι καλά και happy landings.
Γεια σου φιλε μου Gonso με τισ θεωριες σου.
Λοιπον ας ξεκινησουμε με το να πω σε σενα γιατι αλλα παιδια μου λενε αλλα σε (πμ) οτι δεν ειμαι ο πλεον ιδικος για την αεροπορικη εκπεδευση αλλα εχω καποια εμπειρια 10 ετω στον χωρο των σχολων και γνωριζω παρα πολλα για την αμερικανικη εκπεδευση και πολλα για την ευρωπαικη εκπεδευση.
Τωρα ο τροπος που τα λεω διαφερει απο ανθρωπο σε ανθρωπο και δεν ειμαι εδω να κανω δημοσιες σχεσεις οπως μερικοι (αλλοι).Εγω απλα λεω την αληθεια οπως εχει με κανενα ενδιασμο και καμια θεωρητικη κατασταση.Οποιος θελει να φορεσει οτοασπιδες πολυ καλα αλλα νομιζω οτι θα το πληρωσει ακριβα αργοτερα με το να ασχοληθει με ευρωπαικα πτυχια τα οποια ειναι πανακριβα και πολυ χρονοβωρα και δεν εγγυουνται και τιποτα παρα μονο ενα πτυχιο και στην συνεχεια θα πρεπει να πληρωσεις ξανα για να παρεις καποιο type rating μηπως και προσληφθεις απο καποια ευρωπαικη εταιρια .(παρα πολλα παιδια εχουν πεσει σε αυτην την πραγματικοτητα).....ΚΡΙΜΑ!!!!! Τωρα οποιος θελει να τσακωθει που λες εσυ μαζι μου δεν νομιζςω οτι χρειαζεται εισαι εκτος θεματος και πραγματικοτητας.
Οπωσ ειπα μιλαω στην καρδια των παιδιων με αλιθιες και παραδειγματα οχι θεωριες ευρωπαικου style.
Oσον αφορα την εκπεδευση στην Αμερικη ΘΕΣ ΔΕΝ ΘΕΣ... ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ για πολλους λογους .ν
Να αναφερω μερικους ξανα οι οποιοι δεν υπαρχουν στην Ευρωπη.
1) USA 50000 Dollars vs 70000+ EURW=90000 Dollars
me to FAA παιρνεις kai CFI CFII MEI an oxi, the price drops to 34000 dollars.
2) Training time USA 6-12 months for everything.Europe 1-3 years without CFI CFII MEI. Σαφως ανωτερα Πτυχια.
3) Αποκατασταση kαι εurεsη δουλειας USA αμεσως sσαν instructor kai in 6 months airline job.europe u have to buy in most cases your own type rating (25000-35000 euros on top of the 70000 euros) kai μετα θα δουμε αν πιασεις δουλεια.Στην Αμερικη δεν χρειαζεται να ξαναπληρωσεις τιποτα στην ζωη σου ολα θα ειναι πληρωμενα απο την εταιρεια που θα σε προσλαβει for ever.
4).Νight training in USA more than 60 hours.Europe les than 10 if that
5) USA more than 35 ILS APCH before completion of IR (without sim,Actual flying and including night IMC heavy weather etc).
In Europe 10 and then in SIM trainer.
6) professional communications in busy airports (controled Uncontroled....ready for jfk after that, etc).
Eυρωπη και συγγεκριμενα Ελλαδα σχεδον ανυπαρκτα και Oxford gia πollous πou εxouν την Oxforδh για καλη.Μπειτε στο site να δειτε που ειναι το αεροδρομιο και τι να περιμενετε απο αυτο.ενας πυργος και αυτο με το ζορι.Αξειζουν τα 80000 Ευρω για αυτα ?????
7) Αεροπορικες εγαταστασεις και υποστηρηχεις (services ΑTC Ground support) (οτανπροσγειωθεις σε cross country που θα κανεις σε περιμενει free rental car na να κανεις και μια βολτα στην πολη που θα εισαι.
Και παρα πολλα αλλα επιχειρηματα που αν καποιος θελει μπορω να αναφερω .
Τωρα αναφερεσαι οτι κανω κακο στο επιχειρημα μου.Δεν εχω κανενα επιχειρημα απλα ενημερωνω τον κοσμο με τα τρεχονται στο χωρο . Μπορει ο καθενας να βγαλει τα συμπερασματα του.
Κατι αλλο.μερικοι απο εσας με ρωτατε τι εχω κανει στην ζωη μου και ποση εμπειρια εχω στον χωρο και αλλα.τα εχω χαναπει και αν καποιος αλλος θελει ας γυρισει λιγο πισω να δει τι εχω κανει.οσο για ευρωπη εχω εκπεδευσει και εκει αλλα οχι οσο στην αμερικη.
Κανεις ομως απο εσας που λετε την γνωμη σας δεν βγαινει να πει για τον εαυτο του.ολοι ρωτατε εμενα.Οπως βλεπετε ομωσ δεν εχω κανενα προβλημα να τα πω.
Να ξερετε ομως οτι εχω ασχοληθει παρα πολυ με τον ευρωπαικο τομεα αλλα και τον αμερικανικο.
Τωρα η ελληνικη εκπεδευση ειναι ευρωπαικη εκπεδευση και βεβαιως αντιπρςσωπευτικη.αλλα και οι υπολοιπες οπως αναφερεσαι like Lufthansa flight training δεν παει και πολυ πισω στην εκμεταλευση του κοσμου αν αναλογειστεις οτι τον τελευταιο καιρο στελνει τους μαθητες της στην αμερικη για εκπεδευση .Και η οχφορδη το ιδιο κανει και μην μου πεις οτι το κανουν γιατι ειναι καλυτερος ο καιρος και το καυσιμο γιατι δεν εχει να κανει καθολου με αυτο.τοσα λεφτα παιρνουν παραπανω και πιο παλια τι εκαναν?Ρε παιδια δειτε βαθια μεσα απο αυτα που σας πασσαρουν.ειναι πολυ μεγαλη η εκμεταλευση για να μπορεις να τους πιστεψεις τους ευρωπαιους.
Για το επειχηρημα σου για τον μαθητη απο την ΣΕΧΟΑ ....δεν ειναι ενας ειναι πανω απο 10 παιδια που εχουν ερθει εδω και μιλανε για την τεραστια διαφορα σε χρηματα και ποιοτητα.Απο GLOBAL ta δια και απο αλλες Ευρςπαικες εταιρειες (Οχφορδη κτλπ)
Οπως εχω ξαναπει δεν εχω δει κανεναν να φευγει απο την αμερικη να παει στην ευρωπη για pilot training.ΓΙΑΤΙ???????
Και οσα λεφτα και να πληρωσεις στην lufthansa για να γινεις πιλοτος δεν αξιζει τον κοπο γιατι εστω και να σε παρει (που ειναι παρα πολυ δυσκολο) θα κανεις αποσβεση μετα απο πολλα χρονακια,και εγω βοηθαω τα παιδια που δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε στην lufthansa και προσπαθουν να κανουν το ονειρο τους πραγματικοτητα με λιγοτερα λεφτα .Στην συγεκριμενη περιπτωση τα λιγοτερα λεφτα θα σου φερουν και καλυτερη ποιοτητα αν πας στην αμερικη.
Για να κλεισω εγω απλα ενημερωνω τον κοσμο με επειχηρηματα και οχι με θεωριες ευωςπαικες.Δεν εχω δει κανεναν να βαζει κατω το οικονομικο της οξφορδης και της Lufthansa αν και κανουν την εκπεδευση στην αμερικη!!!!!.
Και στο κατω κατω γιατι να πληρωσω τοσα λεφτα σε αυτες τισ 2 σχολες και να με στειλουν στην αμερικη να κανω το training? Και δεν το κανω στην αμερικη με το ενα τριτο της τιμης και πιο γρηγορα? Και τωρα καποιος θα πει /......ναι αλλα στην ευρωπη κανεις πολυ θεωρια. χεχε και θα δωσω τοσα λεφτα για να κανω θεωρια ρε παιδια?Προς ΘΕΟΥ μωρε παιδια.Ο πιλοτος δεν ειναι δουλεια ακαδημαικου δεν θα γεινεις δασκαλος θα γεινεις ανθρωπος της ΤΡΙΤΗΣ διαστασης που θα παλευεις με τα φαινομενα του καιρου και τησ τεχνολογιας.δεν θα εισαι στο θρανιο ποτε να εχεις την ωρα να το σκεφτεις.
Η θεωρια που γινεται στην Ευρωπη καλη ειναι δεν λεω γιατι οτι μαθαινεις καλο ειναι αλλα μετα απο 2 μηνες τα ξεχνας τα περισσοτερα και σου μενει πιο πολυ η εμπειρια. Εχω κατσει παρα πολυ στα θρανια και στα simulators αλλα τιποτα οπως στο αληθινο αεροπλανο.
οποις θελει ας παρει τα σωστα απο αυτην τη συζητηση και ας αφησει τα προσωπικα στην ακρη.εγω τουλαχιστον ειμαι εδω για να πω τα πραγματα με το ονομα τους
το industry εχει αλλαξει.
Αλλο ενα νεο που πειραμε απο την ALPA (AILRINE PILOTS ASSOCIATION)
ειναι οτι σε λιγο καιρο τα πτυχια FAA -JAA-CAA θα εξισωθουν μετα απο REQUEST ΤΗΣ ευρωπης. Ελληψη μεγαλη πιλοτων.....!!!!!
Gonso sorry αν σε θηγω αλλα δεν ειναι αυτος ο στοχος μου.
Good luck to every1!!!!!
Flight_instructor