Περί σχολών και πτυχίων EU-US

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Φίλε alexp επειδή οι προλαλλήσαντες αναφέρθηκαν στη διαδικασία για την Αμερική θέλω να τοποθετηθώ όσον αφορά τα της Ευρώπης, διότι αν κατάλαβα καλά, θέλεις να πάρεις τα ευρωπαϊκά πτυχία και ουσιαστικά να κάνεις μόνο hour building στις ΗΠΑ! Από όσα ξέρω είναι εφικτό να πας σαν ιδιώτης στην Αμερική, να μαζέψεις ώρες, μετά να γυρίσεις Ευρώπη, να δεις πόσες ώρες θα σου αναγνωρίσουν εδώ, να πετάξεις τις υπόλοιπες απαιτούμενες ώρες στην Ευρώπη (Ελλάδα) και να αποκτήσεις τα JAR πτυχία.
Το μόνο "αγκάθι" είναι πως για να πετάς στην Αμερική πρέπει να έχεις κάποια άδεια της FAA! Αλλά αν δεν κάνω λάθος, μπορείς να πάρεις FAA licence αν έχεις JAR licence χωρίς να πρέπει να κάνεις όλη την εκπαίδευση για FAA πτυχία. Βγάζεις δηλαδή ένα FAA PPL βασισμένο στο JAR PPL και είσαι μια χαρά!
Γενικά ρώτα σχολές στην Ελλάδα και στην Αμερική για το πως γίνεται, γιατί σίγουρα μεσολαβεί αρκετή γραφειοκρατία που δεν κάνει τα πράγματα εύκολα!
 
Αυτα ειναι που λεω....παραπληροφορηση στο full και ολα αυτα για τισ εντυπωσεις.
Οσον αφορα την αποκτηση F-ATPL JAR μεσω της αμερικης.
εχεις το πτυχιο σου PPL-JAR στελνεις μια αιτηση στην FAA (αν δεν την εχεις μπορω να σου την στειλω,η πηγαινε στο http://www.faa.gov) για το λεγομενο FAA Validation.Περιμενεις περιπου ενα μηνα και σου στελνει η FAA το χαρτι το οποιο σε κανει νομιμο να πετας στην αμερικη με το ευρωπαικο σου πτυχιο εφοσον το πτυχιο σου ειναι valid (δεν εχει ληξει....γιατι τα πτυχια στην ευρωπη ληγουν-επεγγελματισμος δεν υπαρχει πουθενα).
Αν ληξει το ευρωπαικο σου πτυχιο και το medical certificate, ληγει και το validation.they both have to be valid.
μετα μπαινεις σε ενα προγραμμα να κανεις καποιες ωρες νυχτα και για το πτυχιο δια οργανων,τελειωνεις και παιρνεις και το πτυχιο,συνεχιζεις με το επαγγελματικο τελειωνεις και με αυτο και γυριζεις ελλαδα να κανεις περιπου 10-15 επιπλεων ωρες και δινεις εξετασεις με ενα pilot examiner JAR, και εγινες F-ATPL.
Aυτο ειναι ολο φιλε μου.
ουτε χρειαζεσαι κανεις buid-time ουτε χρειαζεται να σου αναγνωριστουν οι ωρες ουτε τιποτα αλλο.και σε οποια σχολη και να πας τα ιδια θα σου πουνε.το κοστος ομως μπορει να ειναι διαφορετικο.
καλη τυχη.αν θελεις βοηθεια με κατι αλλο.....let me know
flight_instructor
 
O flight instructor εχει απολυτο δικιο,φιλε alexp μην ακους το καθε ειδημονα εδω μεσα,υπαρχουν ατομα που δεν εχουν ιδεα και λενε τα δικα τους.Και τι δεν εχουν πει εντωμεταξει για τον flight instructor ο οποιος οτι εχει πει μεχρι τωρα ειναι βασιμο και σωστο.Το αν καποιοι πιστευουν οτι ειναι σε σχολη κτλπ εδω θα γελασω επειδη πολυ απλα δεν εχει αναγκη τα λεφτα της σχολης,το παλικαρι ειναι airline pilot χρονια τωρα με μισθους αμερικης,οχι ελλαδας.Και αυτα τα ξερω επειδη ημουν ενα απο αυτα τα παιδια,τα παρα πολλα παιδια που πηρε απο το χερι,τους βοηθησε σε ολη τη διαρκεια της εκπαιδευσης,τους βοηθησε με προσωπικα προβληματα στα ρεπο του χανοντας χρονο για καποιουs που τους γνωρισε εκει και βοηθησε αρκετους και οικονομικα,οχι μονο δεν πηρε ποτε δεκαρα απο ελληνες αλλα δανεισε και χρηματα σε καποιους.Τελος παντων φιλε αυτα που γραφει ο flight instructor οσο αναφορα τις ωρες κτλπ ειναι σωστα,αν εχεις καποια αλλη απορια στειλε μου μην.File flight instructor ισως δε καταλαβαινεις ποιος ειμαι αν και με ξερεις καλα προσωπικα,ειχα αποφασισει να μη κσαναποσταρω σε αυτο το φορουμ για πολλους λογους αλλα οταν διαβασα αυτα που σου προσαπτουν ενιωσα υποχρεωση μου στο να ξεκαθαρισω το ποιος εισαι και το ποσο πολυ βοηθησες και βοηθας ακομη τα ελληνακια που ερχονται εκει φιλε. Να εισαι καλα,happy landings.
 
Ρε παιδιά ως που θα φτάσει ποια η βλακεία μερικών εδω μέσα δηλ πρέπει να είσαι πολυ βλήμα ή ανόητος για να μην καταλάβεις πως ο ανθρωπος--> Flight Instructor <---οχι απλά γνωρίζει αλλα προσπαθέι μεσα απο την παράθεση των όσων γνωρίζει να βοηθάει και τους υπολοιπους για αυτό ας τον ακούμε και μερικοί ας παψουν να παίζουν το ποιος την εχει μεγαλύτερη έλεος ποια......μάθετε να ακούτε ποια Έλληνες...
 
Γίνονται συναντήσεις της FAA με JAA με σκοπό την εξωμείωση πτυχίων.
Βέβαια αυτό δε σημαίνει τίποτα μια και δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο πότε θα συμφωνήσουν.

Το βέβαιο είναι ότι όταν και αν βρουν κάποια αποδεκτή λύση θα περιλαμβάνει εξωμείωση πτυχίων ATP/ATPL και μόνο σε πιλότους με κάποια minimum εμπειρία π.χ. 1500 ώρες κυβερνήτες σε multicrew aircraft.
 
τελικα εχουμε κανα νεο για FAA με JAA με σκοπό την εξωμείωση αυτων των πτυχίων??αμερικη παντως αντεδεικνυται αν θες να δουλεψεις ευρωπη διοτι η μετατροπη του πτυχιου θα κοστισει και το συνολο αμερικη και μετατροπη πτυχιου θα αγγιξει και ευχομαι να μη ξεπερασει το κοστος αν το ειχες κανει ελλαδα.δυστυχως αποσο γνωριζω οι εξεταστες στην αμερικα κοβουν για πλακα...αρα απο τα πολλα κοψιματα το κοστος ανεβαινει ,,,αρα τελικα συμφερει η αμερικα....σιγουρα συμφερει αν θες να μεινεις και να εργασθεις εκει για ολη τη ζωη σου καθοτι ειναι ανεπτυγμενο το αεροπορικο στοιχειο...πολλες πτησεις πολλες εταιριες και πολλες θεσεις εργασιας ομως με πολλους πιλοτους...αρα μια η αλλη ισως.

Δεν υπαρχει σχολη που να μη ταξει εμεσα επαγγαλματικη αποκατασταση ,,,ειναι θεμα marketing...παντως αποτι φαινεται δεν ειναι ευκολη αλλα αμα το αγαπας θα πετυχεις!!
 
file loretzo

Nα σε ρωτησω τα εξης πραγματα:
1)εχεις επισκεφτει καποια αμερικανικη σχολη,η καποια γνωστη ευρωπαικη ωστε να εχεις αποψη πανω σε αυτο το θεμα?
2)το ενδεχομενο να κοβεσαι για ''πλακα'' στην αμερικη κατα την πτητικη εξεταση μηπως εχεις σκεφτει οτι ειναι ενα φιλτρο εξαγωγης σωστων επαγελματιων?
3)αληθεια εχεις παρει ποτε τηλεφωνο να ρωτησεις σε καποια αμερικανικη σχολη το κοστος και για ποια πτυχια,η επαφιεσαι μονο σε οτι διαβαζεις στις ιστοσελιδες της καθε σχολης?
4)κακα τα ψεματα το επαγγελμα το πιλοτου ειναι απαιτητικο-ιδιαιτερο(τον ορο δυσκολο δεν τον αποδεχομαι καθως δεν πιστευω οτι υπαρχει καποιο ευκολο επαγγελμα εκτος απο αυτου του εισοδηματια...),ετσι λοιπον το να πας στην αλλη ακρη του κοσμου η οπουδοιποτε αλλου για να σπουδασεις αυτο το επαγγελμα μπορει εντελει να σε οδηγησει στο συμπερασμα οτι δεν κανεις γι αυτο...δεν ειναι κακο να το παραδεκτεις οι περισσοτεροι ομως το ριχνουν στις σχολες κτλ,γτ ομως δεν αναφερεσαι και στους χιλιαδες ευρωπαιους που εχουν παει στην αμερικη και εχουν εκπαιδευτει αρχης εξαρχης?
5)επιπλεον,εχω γνωρισει δεκαδες ατομα να εκπαιδευονται στην αμερικη και μετα να μετατρεπουν τα πτυχια τους εδω...το αντιθετο ποτε..αν και το ηθελαν
Παψτε ορισμενοι εδω να παραπληροφορειτε ετσι τον κοσμο,χωρις να εχετε καμια επαφη με το αντικειμενο,γτ με τον τροπο σας διωχνετε ατομα σοβαρα και που οντως εχουν τις γνωσεις και την εμπειρια να βοηθησουν

Παιδια το μονο που χρειαζεστε ειναι ορεξη(για διαβασμα,μαθηση),υπομονη,θαρρος,θεληση,εναν εκπαιδευτη fulltime,ενα full equipment αεροδρομιο βαση της σχολης σας(vor,dme,ils)ωστε να μαθετε να πετατε καλα instrument χωρις να ειναι απαραιτητο να πηγαινετε σε αεροδρομια 1-2 ωρες μακρια απο τη βαση σας μονο και μονο για ενα full ils approach και λιγα χρηματα για το αρχικο κεφαλαιο,αν δεν τα εχετε απλα θα αργησετε λιγο περισσοτερο την εκπαιδευση τα παντα ειναι θεμα θελησης.

Αυτα απο καποιον που ουτε τα ''παιρνει'' χοντρα απο καποια σχολη της αμερικης,ουτε απτην faa,ta συμπερασματα δικα σας
καλη τυχη

*το μυστικο της επιτυχιας ειναι:να πεσεις 7 φορες και να σηκωθεις 8.
 
φιλτατε pilot767

Για να συστηθουμε, οικονομολογος είμαι από δημόσιο πανεπιστήμιο της ελλάδος(αει) όνειρο μου είναι η πολιτική αεροπορία αν και περνούσα βαθμολογικά στην ικάρων δεν το επέλεξα καθότι η συν΄θήκες ειναι αρκετά ιδιαίτερες και δεν ξέρεις αν θα ανταποκριθέι ο οργανισμός σου και στην ιδέα του καραβανά εδαφους θέλω αναβολη (χε χε χε). Οπότε τώρα είμαι στην αναζήτηση σχολής..παίρνω γνώμες από παντού και κυρίως από επαγγελματιες όταν μου δινεται η ευκαιρία καθότι τυγχανει να έχω μόνον ένα γνωστο ιπτάμενο πολιτικής και εναν πολύ φίλο οικογνειακό πολεμικής.
Το θέμα των εξετασθών της αμερικης μου το ανέπτυξε επαγγελματίας χειριστής σε ελληνική εταιρία με 11000 ώρες πτήσης, εκπαιδευτης και εξετασθής της ΥΠΑ ο οποίος τυγχανει να έχει τελειώσει σχολή στην αμερική η οποία και εχει κλεισει. Το ότι ισχύει το θεμα της αυστηρότητας των εξετασθών εκει είναι δεδομένο και δε νομιζω να φερεις αντιρρηση σε αυτο διότι φαίνεσαι και πολύ σχετικός με το αντικείμενο και παντα μιλας με επιχειρηματολογία!!
Είναι πολύ καλό να είναι αυστηροί διότι βγάζουν σωστούς επαγγελματίες , όμως το συχνό κόψιμο πόσο συμφερον ειναι για το τελικό κόστος ? Επίσης το να πάρεις τις βαλιτσούλες σου και να επιστρέψεις επειδή έπεσες έξω στον προυπολογισμό σου και τελικά η σχολη ξεπερνά το κόστος που φανταζόσουν έπειτα απο το ξετιναγμα της μπανκα σου πόσο άσχημο έιναι? Έχεις επενδύσει ένα ποσό και στις βαλιτσες της επιστροφής αντί να εχεις το πτυχιακι σου εχεις αέρα κοπανιστο. Αν κάνω καπου λαθος παρακαλώ διόρθωσέ με!! Φαντάζομαι ότι τόνειρο του επαγγελματία χειριστή θα πρέπει να χτυπα μονο πλούσιες πόρτες? Η μήπως να ειναι όνειρο πολλών και τελικά πραγματοποιήσιμο απο λίγους λόγω κόστους?? Σίγουρα αν είχα κάβα 150.000 θα πηγαινα στη καλύτερη παγκοσμίως σχολη ειτε ειναι ευρώπης ειτε αμερικής ειτε στη ζιμπάμπουε! Παλία υπήρχε μια οξφόρδη και μια safety αντε και καποιες αλλες αμερικανικες τώρα όμως βλεπεις μανι μανι στην ελλαδα τουλάχιστον 10 με 3 καλες ρουμανια αλλες τοσες τουρκια ισπανια γαλλια γερμανια...κλπ κλπ έχει ανοίξει η αγορα γιατι να ξενητευτείς??
Μια σχολή μένα κάλό επιπεδο ground school για να κατανοεις τι διαβαζεις και να εισαι αψογος σε επικειμενες εξετάσεις είτε της ΥΠΑ είτε της εταιρίας που θα σε προσλαβει και με έναν καλο fi για να αποκτήσεις καλο χέρι!! Μήπως είμαστε δυσπιστοι με τη χώρα μας?? Δηλαδη αμα πηγαινες σε μια ελληνικη σχολή με μεγάλο στόλο και τεραστιες εγκαταστασεις σου βάζανε και ένα δύσκολο pre entry test και σου ζητούσαν και 100.000 ευρω θα την εμπιστευόσουν πιο εύκολα ( ο κάθε εσύ , το ερώτημα είναι ρητορικό)
Εν κατακλείδι σκοπός μου είναι να κα΄νω διάλογο και μέσα από την έκθεση πολλών απόψεων να βγαλω εγω και ολοι ενα νόημα και όχι να ποσταρω κοντραριζομενος χωρίς επιχειρηματολογια ακατάπαυστα και να οδηγώ κάθε ποστ σε αδιέξοδο...μιλάω πάντα βάσει το τι μου έχουν πεί επαγγελματιες χειριστες, ποτε ομως με βασει τα γεγραμμενα σε διάφορα φορουμ. Ειδικα όταν αυτα κατακλίζονται από λατρεις πολλούς και πολύ λιγους επαγγελματίες...μετρημενους στα δακτηλα του ενος χεριού. Μακάρι να είχα προσοπική εμπειρία και άποψη , ελπίζω όμως σύντομα να έχω, που θα πάει σε 2 μηνακια τελειώνω και τις υποχρεώσεις μου στη μαμά πατριδα και εύχομαι κάποια στιγμη να σας μιλώ και με κάποιες ωρες πτησεις στη πλατη σαν χειριστής και όχι σαςν επιβάτης και το εύχομαι και στον καθένα ξεχωριστά εδω μεσα!!
ΦΙλικά Λορένζο
 
Αγαπητε lorentzo

Απ'οτι καταλαβαινω εισαι ενα σοβαρο ατομο απλα βρισκεσαι σε συνχηση,ισως γτ εχεις μιλισει ειτε με λαθος ανθρωπους ειτε εχεις ακουσει λιγες αποψεις ωστε να διαμορφωσεις μια ολοκληρωμενη αποψη.

Σε καμια περιπτωση δεν αμφισβητω την προσπαθεια των ελληνικων σχολων πως ομως μπορει να εκπαιδευτει ενας σωστος επαγγελματιας πιλοτος οταν

1)Η υ.π.α καθοριζει τον τροπο εκπαιδευσης στην ουσια,δηλαδη μονο modular(για ρωτα και το γνωστο σου εξεταστη στην υ.π.α)
2)οταν πληρη εξοπλισμενα αεροδρομια(vor,dme,ils)ειναι 3 ολα κ'ολα(ροδος,αθηνα,θεσσαλονικη),οταν σε αγγλια και αμερικη μεχρι και στο τελευταιο χωριο τα εχουν>?
3)Πως να εκπαιδευτω σωστα οταν εχω καταθεσει σχεδιο πρεβεζα-θεσσαλονικη σε απλη ιδιωτικη πτηση vfr και λιγα μιλια εξω απ'τη θεσσαλονικη δεν με δεχεται επειδη εχει πολλους τσαρτεραδες?Παρτε το χαμπαρι οτι η ελλαδα ειναι η ουγκατα της αεροποριας στην ευρωπη,ολοι οι ευρωπαιοι ιδιωτες προτιμουν την τουρκια,βουλγαρια,κροατια και αλλα τετοια πολιτισμενα κρατη για τις αεροπορικες διακοπες τους,διαβαστε σε ξενα φορουμ και δειτε τι λενε για την ελλαδιτσα μας....
4)Επισης πιλοτο δεν σε κανει ενα atplfr)kai τουβλο να εισαι αμα στρωθεις θα το παρεις.Επισης αμερικη δεν συνεπαγεται με επιτυχια επαγγελματισμο κτλ,παντου υπαρχουν μαγαζακια σχολες και ιδιαιτερακει οπου υπαρχουν περι τις 850 σχολες σε ολες τις πολιτειες,οποτε και εκει πρεπει να ξερεις εκτων προτερων οτι πας σε ενα αξιολογο εκπαιδευτικο οργανισμο.Πληροφοριακα στην flightsafety θες περιπου 50.000$ για 0 το cfii,και σου λεω και εγω 8.000 ευρω η μετατροπη...γυρω στις 60.000 ευρω,οταν οι ελληνικες θελουν 50.000(που παντα βγαινουν αρκετα περισσοτερα πιστεψε με...)χωρις crm,χωρις mcc,kai φυσικα χωρις flight simulator.
5)Eγω προσωπικα παντως ξεροντας οτι υπαρχουν ατομα σε ελληνικες εταιριες(και μεγαλες........)που μπηκαν με 200 ωρες και atpl f χωρις ουτε μια ωρα night,εκτος τις ελαχιστες για οσους ειχαν το night certificate...δεν πολυεμπιστευομαι να μπαινω βραδυ και με καιρο στα αεροπλανα τους....
6)επιπλεον κατι που ελπιζω να αποδεικνυει το αληθες των λεγομενων μου ειναι ο παρα πολυ μικροςαριθμος εκεινων που εκπαιδευτικαν σε ελληνικη σχολη και τωρα πετανε στο εξωτερικο.Αντιθετα οσοι ελληνες τελειωνουν εξωτερικο εχουν σχεδον τις ιδιες πιθανοτητεςμε τους ξενους να βρουν δουλεια ...


Τελος,απλα ευχομαι να επιλεξεις οτι εσυ θεωρεις σωστο και καλυτερο για την επικειμενη καριερα σου
φιλικα p767
 
Αναμφισβήτητα η αμερική είναι και θα είναι χρόνια μπροστά απο αποψη εκπαίδευσης και εμπειρίας γιατι απλά το αεροπλάνο είναι στην καθημερινότητα των περισσοτερων αμερικανων..θεωρούν το αεροπλάνο σαν ταξί και ενα μεγάλο μέρος του πληθυσμού έχει δίπλωμα ερασιτέχνη χειριστή..Η ζήτηση πιλότων είναι μεγάλη, αλλα ταυτόχρονα μεγάλος και ο αριθμός των υποψηφίων..Γενικά όμως δεν νομίζω οτι υπάρχει λόγος να πας αμερική..οι παλιες φουρνιες(σ.σ. οι 45αρηδες τώρα) πήγαιναν εκει επειδή δεν υπήρχαν σχολές στην ελλάδα και η ευρωπη τότε ήταν παρα πολύ πίσω στον αεροπορικό τομεα συγκριτικά με την αμερική..πλέον και η ευρώπη ανοιξε τα μάτια της και το JAA πτυχίο έχει μεγάλη αξία..νομίζω καλύτερα ελλάδα/ευρώπη για σχολή και μετά βλέποντας και κάνοντας :rolleyes:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top