flight_instructor
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 10/08/2007
- Μηνύματα
- 49
- Likes
- 0
Καλησπέρα και πάλι από Αμερική,
Γίνεται καλός διάλογος και βέβαια όπως καταλαβαίνετε έχω κι εγώ κάποιες απόψεις .
Ας ξεκινήσουμε με τον φίλο μου τον ECO που νομίζει ότι γνωρίζει πολλά αλλά είναι εκτός θέματος και πραγματικότητας στο τι συμβαίνει στο aviation industry, με όλο τον σεβασμό πάντα, έτσι;;
Πάντα αναφέρωμαι με επιχειρήματα, νούμερα , ποσοστά και στατιστικές τα οποία εσύ δεν τα αγγίζεις καθόλου. Τα περί φασφουντάδικων σχολών στην Αμερική μάλλον έχεις λίγο άδικο γιατί αν είναι έτσι τα πράγματα εδώ τότε στην Ελλάδα μιλάμε για πατσατζίδικα και όχι για σχολές πιλότων με την δομή που διαθέτουν.
Σε άλλη σου τοποθέτηση περί επιστημονικής κατάρτησης για airline pilot πέφτεις πολύ έξω γιατί δεν χρειάζεται χαρτί πανεπιστημίου για να αποφοιτήσεις μια σχολή πιλότων και ούτε να είσαι απόφοιτος πανεπιστημίου για να μπείς στην Αιγαίο ή και στην Ολυμπιακή, όμως όλοι γνωρίζουμε τι χρειάζεται ακριβώς για να μπείς...... και φίλε μου ECO στην Αμερική ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να είσαι απόφοιτος πανεπιστημίου αν θέλεις να μπείς σε Major Airline. Αυτό σου λέει τίποτα;;;
Επί την ευκαιρία να σου επισημάνω ότι ο όρος ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ (ο οποίος δεν είναι όρος της παλιάς γενιάς, αλλά είναι όρος διαχρονικός και πάρα πολύ σεβαστός), είναι σαφώς ανώτερος από τον όρο airline pilot γιατί αναφέρεται και κειμένεται σε πολύ μεγαλύτερη γκάμα γνώσεων και εμπειριών από αυτή του airline pilot.
Επίσης για τις 250 ώρες που "θα φέρουν επάξια την πουλάδα", επέτρεψε μου να σου πώ ότι αυτοί οι πιλότοι μαθαίνουν στην πλάτη των επιβατών και είναι πολύ κρίμα και επικίνδυνο κατά την γνώμη μου. Δεν θα διάλεγα έναν πιλότο με 250 ώρες να πετάει το αεροπλάνο με την οικογένεια μου μέσα. Εσύ;;; Εγώ προσωπικά θα διάλεγα έναν πιλότο με πάνω από 1000 ώρες PLUS. Είναι πολύ μεγάλη η διαφορά αυτή και ειδικά αν είσαι/ήσουν εκπαιδευτής. Δεν θα καταλάβεις όμως τι σου λέω γιατι δεν είσαι ούτε κάν πιλότος με βάση τα λεγόμενα σου.
Τώρα για το σχόλιο σου περί "κιλών των αεροπλάνων", η γνώμη μου είναι η εξής: Καλά θα ήταν ένας πιλότος να τελειώσει το επαγγελματικό του, να πάρει το πτυχίο του εκπαιδευτή, το οποίο δεν μπορούν να το πάρουν όλοι,μετά να βάλει γύρω στις 1000 εκπαιδευτικές ώρες με τους μαθητές του/της και μετά να πετάξει κάποιο Turboprop (προπέλες όπως το λές εσύ-το οποίο να σε διαβεβαιώσω ότι είναι πολύ πιο δύσκολο να το πετάξεις από ένα Jet) μετά το Turboprop επακολουθεί να ανέβεις σε ένα Regional Jet τάξεως των 50-100 θέσεων και μετά ν'ανέβεις παραπάνω στα "Real Commercial Jets" τα οποία ονομάζεις εσύ κι όπως κατά την γνώμη μου δεν έχεις ιδέα περί του θέματος και τι λές.. Για ακόμη μιά φορά να σε ενημερώσω ότι κι εγώ AIRBUS πετάω στην εταιρία που είμαι.. Γι'αυτό πές μου...Πώς σου φαίνονται τώρα τα "κιλά μου";;;
Πάμε τώρα λίγο στο θέμα της Oxford και στο σχόλιο που λές στο ότι δεν φεύγει κανείς από εκεί για να'ρθεί Αμερική.
Άλλο ένα μεγάλο λάθος, γιατί έχω τρομερές αποδείξεις παιδιών που την εχουν παρατήσει για να'ρθουνε Αμερική. Εκ των οποίων μία απόδειξη είναι ότι ένας μαθητής μου που έφυγε από την Οξφόρδη στα μέσα του PPL και ήρθε Αμερική,τελείωσε τα πτυχία του και τώρα πετάει στην πολυπόθητη και περιβόητη Ολυμπιακή. Όμως αυτό που πάλι δεν γνωρίζεις είναι ότι μερικά παιδιά όταν τελειώσουν όλα τα πτυχία τους πάνε στην Οξφόρδη για το conversion το οποίο μερικοί από αυτούς το μετανιώνουν δια τον λόγο ότι θα μπορούσαν να το κάνουν Ελλάδα με 4-6000 EURO με τα ίδια πτυχιακά αποτελέσματα (χωρίς καμία διαφορά πτυχίου,εννοώ- απόδειξη ότι πάρα πολλά παιδιά που έχουν κάνει ακριβώς αυτό, τώρα πετάνε στην Αιγαίου κ.λ.π. )
Ακόμα να σε ενημερώσω επί των παρόντων καταστάσεων ότι δεν χρειάζεται καθόλου μα καθόλου να έχεις πέρα από των βασικών γνώσεων φυσικής και μαθηματικών για να γίνεις πιλότος. Δεν χρειάζονται μαθηματικά , χημείες και φυσικές φίλε μου καλέ ,για να πάς σε μιά σχολή να γίνεις πιλότος. Καλό θα ήταν να σταματήσεις να παραπληροφορείς για μία ακόμη φορά τα νέα παιδιά που θέλουν να κάνουν το όνειρο τους πραγματικότητα. Άφησε να μιλάνε και κάποιοι ανθρώποι που ξέρουν και είναι βαθιά μέσα στο χώρο (και δεν μιλάω για εμένα). Τα περί των Αραβων και διάφορα άλλα δεν ισχύουν γιατί κι εδώ τα ίδια γίνονται και δεν αποφοιτούν όλοι. Ειδικά στην Αμερική δεν περνάει το ρουσφέτι που έχουμε στην Ελλάδα που αν πληρώσεις γίνεται η δουλειά σου, το λεγόμενο "Βύσμα"!! Αυτό δεν υπάρχει στην Αμερική, εάν αξίζεις προχωράς,εάν όχι σε πετάνε έξω. Μήπως συμβαίνει αυτό στην Ελλάδα;;;
Και για να κλείσω με εσένα φίλε μου ECO, ούτε νευριάζω, ούτε συγχύζομαι απλά αντιπαραθέτομαι στις απόψεις σου, οι οποίες είναι κυρίως παραπληροφόρηση και όχι βοήθεια για τους/τις νέους/νέες μας. Εάν τώρα είμαι ήρεμος ή όχι άσε να το δείξουν τα πτυχία μου και οι εξεταστές μου πάνω στο αεροπλάνο,εδώ όλα κυλούν ήρεμα και καθώς πρέπει. Να ανυσυχείς για την χώρα μας και για αυτούς που έχουν να κάνουν με γραφεία και γραφειοκράτες. (Βλέπε ΥΠΑ..... Υπηρεσία Παρεμπόδισης Αεροπορίας). Επίσης καλό θα ήταν να μην βρίζεις στο φόρουμ γιατί τα βλέπουν μικρά παιδιά και ακόμα καλύτερο θα ήταν να παραμένεις και λιγάκι ήρεμος γιατί όπως καταλαβαίνω είσαι και κάποιας ηλικίας, με όλον τον σεβασμό βέβαια μην παίρνεις τίποτα προσωπικά. Κουβεντούλα κάνουμε.
Πάμε στον συνάδελφο ευελπιστώ "Eddhlyer",
Φίλε μου Πάνο να σε διαβεβαιώσω ότι, ο FAA Instructor είναι πολύ καλύτερα κατερτισμένος απο κάποιον άλλο πιλότο με 200-250 ώρες ο οποίος δεν έχει κάνει καθόλου εκπαιδευτής.
Αν δεν έχεις κάνει εκπαιδευτής δεν θα το κατλάβεις ποτέ αυτό φίλε μου και λυπάμαι γιατί όλοι νομίζουν πως με 250 ώρες είναι ικανοί να πετάξουν ένα επιβατικό αεροπλάνο. Συμφωνώ απόλυτα με τον κύριο Airbuspilot στο ότι μόνο όταν γίνεις CFI θα μάθεις να πετάς το αεροπλάνο γιατί εκεί έχεις και την πλήρη ευθύνη, και ασφάλεια μαθητού και του ίδιου σου του εαυτού, διδάσκεις και τέλος εμπεδώνεις καλά τις διαδικασίες. Το μυαλό πρέπει να είναι πάντα ένα βήμα πιο μπροστά από αεροπλάνο και μαθητή δηλαδή μαθαίνεις να σκέφτεσαι OUTSIDE THE BOX,που είναι ζήτημα Ζωής και Θανάτου. Αυτά είναι κατι τα οποία μαθαίνεις σαν εκπαιδευτής και όχι έχοντας μόνο 250 ώρες. And that's it!
Όσον αφορά τον φίλο Blue Angles ( UsNavy name?? why?) ,
αποδεικτικά να σου μιλήσω μ'ένα πολύ μεγάλο παράδειγμα που έχω αυτή την στιγμή για σένα. Έχω ένα μαθητή αυτή την στιγμή εδώ στην Αμερική που έχει τελειώσει το course στο οποίο αναφέρεσαι με το sim 737 στην ΣΕΧΟΑ. Ο άνθρωπος λέει ότι δεν έμαθε τίποτα μέσα από το course αυτό εκεί. Κι αν θέλεις να σε φέρω σε επικοινωνία μαζί του στείλε μου prv msg. Στο simulator φίλε μου θα μάθεις να κάνεις procedures αλλά δεν έχει καμία σχέση με real life emergencies και actual flying. Αυτά τα λένε οι Εγγλέζοι για να μπορούν να παίρνουν τα λεφτά του κόσμου. Όταν σου τύχει ένα αληθινό επείγον περισττικό (χτύπα ξύλο) όλα αλλάζουν και δεν έχουν απολύτως καμία μα καμία σχέση με υποτιθέμενα emergencies... γνωρίζω τι σου λέω.
Παιδιά πάνω απ'όλα για την αεροπορία και για το καλό των καινούργιων πιλότων είμαστε εδώ. Actual Pilots και καλοί επαγγελματίες.
As always with respect to each one of you.
Flight_Instructor
Γίνεται καλός διάλογος και βέβαια όπως καταλαβαίνετε έχω κι εγώ κάποιες απόψεις .
Ας ξεκινήσουμε με τον φίλο μου τον ECO που νομίζει ότι γνωρίζει πολλά αλλά είναι εκτός θέματος και πραγματικότητας στο τι συμβαίνει στο aviation industry, με όλο τον σεβασμό πάντα, έτσι;;
Πάντα αναφέρωμαι με επιχειρήματα, νούμερα , ποσοστά και στατιστικές τα οποία εσύ δεν τα αγγίζεις καθόλου. Τα περί φασφουντάδικων σχολών στην Αμερική μάλλον έχεις λίγο άδικο γιατί αν είναι έτσι τα πράγματα εδώ τότε στην Ελλάδα μιλάμε για πατσατζίδικα και όχι για σχολές πιλότων με την δομή που διαθέτουν.
Σε άλλη σου τοποθέτηση περί επιστημονικής κατάρτησης για airline pilot πέφτεις πολύ έξω γιατί δεν χρειάζεται χαρτί πανεπιστημίου για να αποφοιτήσεις μια σχολή πιλότων και ούτε να είσαι απόφοιτος πανεπιστημίου για να μπείς στην Αιγαίο ή και στην Ολυμπιακή, όμως όλοι γνωρίζουμε τι χρειάζεται ακριβώς για να μπείς...... και φίλε μου ECO στην Αμερική ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να είσαι απόφοιτος πανεπιστημίου αν θέλεις να μπείς σε Major Airline. Αυτό σου λέει τίποτα;;;
Επί την ευκαιρία να σου επισημάνω ότι ο όρος ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ (ο οποίος δεν είναι όρος της παλιάς γενιάς, αλλά είναι όρος διαχρονικός και πάρα πολύ σεβαστός), είναι σαφώς ανώτερος από τον όρο airline pilot γιατί αναφέρεται και κειμένεται σε πολύ μεγαλύτερη γκάμα γνώσεων και εμπειριών από αυτή του airline pilot.
Επίσης για τις 250 ώρες που "θα φέρουν επάξια την πουλάδα", επέτρεψε μου να σου πώ ότι αυτοί οι πιλότοι μαθαίνουν στην πλάτη των επιβατών και είναι πολύ κρίμα και επικίνδυνο κατά την γνώμη μου. Δεν θα διάλεγα έναν πιλότο με 250 ώρες να πετάει το αεροπλάνο με την οικογένεια μου μέσα. Εσύ;;; Εγώ προσωπικά θα διάλεγα έναν πιλότο με πάνω από 1000 ώρες PLUS. Είναι πολύ μεγάλη η διαφορά αυτή και ειδικά αν είσαι/ήσουν εκπαιδευτής. Δεν θα καταλάβεις όμως τι σου λέω γιατι δεν είσαι ούτε κάν πιλότος με βάση τα λεγόμενα σου.
Τώρα για το σχόλιο σου περί "κιλών των αεροπλάνων", η γνώμη μου είναι η εξής: Καλά θα ήταν ένας πιλότος να τελειώσει το επαγγελματικό του, να πάρει το πτυχίο του εκπαιδευτή, το οποίο δεν μπορούν να το πάρουν όλοι,μετά να βάλει γύρω στις 1000 εκπαιδευτικές ώρες με τους μαθητές του/της και μετά να πετάξει κάποιο Turboprop (προπέλες όπως το λές εσύ-το οποίο να σε διαβεβαιώσω ότι είναι πολύ πιο δύσκολο να το πετάξεις από ένα Jet) μετά το Turboprop επακολουθεί να ανέβεις σε ένα Regional Jet τάξεως των 50-100 θέσεων και μετά ν'ανέβεις παραπάνω στα "Real Commercial Jets" τα οποία ονομάζεις εσύ κι όπως κατά την γνώμη μου δεν έχεις ιδέα περί του θέματος και τι λές.. Για ακόμη μιά φορά να σε ενημερώσω ότι κι εγώ AIRBUS πετάω στην εταιρία που είμαι.. Γι'αυτό πές μου...Πώς σου φαίνονται τώρα τα "κιλά μου";;;
Πάμε τώρα λίγο στο θέμα της Oxford και στο σχόλιο που λές στο ότι δεν φεύγει κανείς από εκεί για να'ρθεί Αμερική.
Άλλο ένα μεγάλο λάθος, γιατί έχω τρομερές αποδείξεις παιδιών που την εχουν παρατήσει για να'ρθουνε Αμερική. Εκ των οποίων μία απόδειξη είναι ότι ένας μαθητής μου που έφυγε από την Οξφόρδη στα μέσα του PPL και ήρθε Αμερική,τελείωσε τα πτυχία του και τώρα πετάει στην πολυπόθητη και περιβόητη Ολυμπιακή. Όμως αυτό που πάλι δεν γνωρίζεις είναι ότι μερικά παιδιά όταν τελειώσουν όλα τα πτυχία τους πάνε στην Οξφόρδη για το conversion το οποίο μερικοί από αυτούς το μετανιώνουν δια τον λόγο ότι θα μπορούσαν να το κάνουν Ελλάδα με 4-6000 EURO με τα ίδια πτυχιακά αποτελέσματα (χωρίς καμία διαφορά πτυχίου,εννοώ- απόδειξη ότι πάρα πολλά παιδιά που έχουν κάνει ακριβώς αυτό, τώρα πετάνε στην Αιγαίου κ.λ.π. )
Ακόμα να σε ενημερώσω επί των παρόντων καταστάσεων ότι δεν χρειάζεται καθόλου μα καθόλου να έχεις πέρα από των βασικών γνώσεων φυσικής και μαθηματικών για να γίνεις πιλότος. Δεν χρειάζονται μαθηματικά , χημείες και φυσικές φίλε μου καλέ ,για να πάς σε μιά σχολή να γίνεις πιλότος. Καλό θα ήταν να σταματήσεις να παραπληροφορείς για μία ακόμη φορά τα νέα παιδιά που θέλουν να κάνουν το όνειρο τους πραγματικότητα. Άφησε να μιλάνε και κάποιοι ανθρώποι που ξέρουν και είναι βαθιά μέσα στο χώρο (και δεν μιλάω για εμένα). Τα περί των Αραβων και διάφορα άλλα δεν ισχύουν γιατί κι εδώ τα ίδια γίνονται και δεν αποφοιτούν όλοι. Ειδικά στην Αμερική δεν περνάει το ρουσφέτι που έχουμε στην Ελλάδα που αν πληρώσεις γίνεται η δουλειά σου, το λεγόμενο "Βύσμα"!! Αυτό δεν υπάρχει στην Αμερική, εάν αξίζεις προχωράς,εάν όχι σε πετάνε έξω. Μήπως συμβαίνει αυτό στην Ελλάδα;;;
Και για να κλείσω με εσένα φίλε μου ECO, ούτε νευριάζω, ούτε συγχύζομαι απλά αντιπαραθέτομαι στις απόψεις σου, οι οποίες είναι κυρίως παραπληροφόρηση και όχι βοήθεια για τους/τις νέους/νέες μας. Εάν τώρα είμαι ήρεμος ή όχι άσε να το δείξουν τα πτυχία μου και οι εξεταστές μου πάνω στο αεροπλάνο,εδώ όλα κυλούν ήρεμα και καθώς πρέπει. Να ανυσυχείς για την χώρα μας και για αυτούς που έχουν να κάνουν με γραφεία και γραφειοκράτες. (Βλέπε ΥΠΑ..... Υπηρεσία Παρεμπόδισης Αεροπορίας). Επίσης καλό θα ήταν να μην βρίζεις στο φόρουμ γιατί τα βλέπουν μικρά παιδιά και ακόμα καλύτερο θα ήταν να παραμένεις και λιγάκι ήρεμος γιατί όπως καταλαβαίνω είσαι και κάποιας ηλικίας, με όλον τον σεβασμό βέβαια μην παίρνεις τίποτα προσωπικά. Κουβεντούλα κάνουμε.
Πάμε στον συνάδελφο ευελπιστώ "Eddhlyer",
Φίλε μου Πάνο να σε διαβεβαιώσω ότι, ο FAA Instructor είναι πολύ καλύτερα κατερτισμένος απο κάποιον άλλο πιλότο με 200-250 ώρες ο οποίος δεν έχει κάνει καθόλου εκπαιδευτής.
Αν δεν έχεις κάνει εκπαιδευτής δεν θα το κατλάβεις ποτέ αυτό φίλε μου και λυπάμαι γιατί όλοι νομίζουν πως με 250 ώρες είναι ικανοί να πετάξουν ένα επιβατικό αεροπλάνο. Συμφωνώ απόλυτα με τον κύριο Airbuspilot στο ότι μόνο όταν γίνεις CFI θα μάθεις να πετάς το αεροπλάνο γιατί εκεί έχεις και την πλήρη ευθύνη, και ασφάλεια μαθητού και του ίδιου σου του εαυτού, διδάσκεις και τέλος εμπεδώνεις καλά τις διαδικασίες. Το μυαλό πρέπει να είναι πάντα ένα βήμα πιο μπροστά από αεροπλάνο και μαθητή δηλαδή μαθαίνεις να σκέφτεσαι OUTSIDE THE BOX,που είναι ζήτημα Ζωής και Θανάτου. Αυτά είναι κατι τα οποία μαθαίνεις σαν εκπαιδευτής και όχι έχοντας μόνο 250 ώρες. And that's it!
Όσον αφορά τον φίλο Blue Angles ( UsNavy name?? why?) ,
αποδεικτικά να σου μιλήσω μ'ένα πολύ μεγάλο παράδειγμα που έχω αυτή την στιγμή για σένα. Έχω ένα μαθητή αυτή την στιγμή εδώ στην Αμερική που έχει τελειώσει το course στο οποίο αναφέρεσαι με το sim 737 στην ΣΕΧΟΑ. Ο άνθρωπος λέει ότι δεν έμαθε τίποτα μέσα από το course αυτό εκεί. Κι αν θέλεις να σε φέρω σε επικοινωνία μαζί του στείλε μου prv msg. Στο simulator φίλε μου θα μάθεις να κάνεις procedures αλλά δεν έχει καμία σχέση με real life emergencies και actual flying. Αυτά τα λένε οι Εγγλέζοι για να μπορούν να παίρνουν τα λεφτά του κόσμου. Όταν σου τύχει ένα αληθινό επείγον περισττικό (χτύπα ξύλο) όλα αλλάζουν και δεν έχουν απολύτως καμία μα καμία σχέση με υποτιθέμενα emergencies... γνωρίζω τι σου λέω.
Παιδιά πάνω απ'όλα για την αεροπορία και για το καλό των καινούργιων πιλότων είμαστε εδώ. Actual Pilots και καλοί επαγγελματίες.
As always with respect to each one of you.
Flight_Instructor