Περί σχολών και πτυχίων EU-US

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

flight_instructor

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
10/08/2007
Μηνύματα
49
Likes
0
Καλησπέρα και πάλι από Αμερική,



Γίνεται καλός διάλογος και βέβαια όπως καταλαβαίνετε έχω κι εγώ κάποιες απόψεις .
Ας ξεκινήσουμε με τον φίλο μου τον ECO που νομίζει ότι γνωρίζει πολλά αλλά είναι εκτός θέματος και πραγματικότητας στο τι συμβαίνει στο aviation industry, με όλο τον σεβασμό πάντα, έτσι;;
Πάντα αναφέρωμαι με επιχειρήματα, νούμερα , ποσοστά και στατιστικές τα οποία εσύ δεν τα αγγίζεις καθόλου. Τα περί φασφουντάδικων σχολών στην Αμερική μάλλον έχεις λίγο άδικο γιατί αν είναι έτσι τα πράγματα εδώ τότε στην Ελλάδα μιλάμε για πατσατζίδικα και όχι για σχολές πιλότων με την δομή που διαθέτουν.
Σε άλλη σου τοποθέτηση περί επιστημονικής κατάρτησης για airline pilot πέφτεις πολύ έξω γιατί δεν χρειάζεται χαρτί πανεπιστημίου για να αποφοιτήσεις μια σχολή πιλότων και ούτε να είσαι απόφοιτος πανεπιστημίου για να μπείς στην Αιγαίο ή και στην Ολυμπιακή, όμως όλοι γνωρίζουμε τι χρειάζεται ακριβώς για να μπείς...... και φίλε μου ECO στην Αμερική ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να είσαι απόφοιτος πανεπιστημίου αν θέλεις να μπείς σε Major Airline. Αυτό σου λέει τίποτα;;;
Επί την ευκαιρία να σου επισημάνω ότι ο όρος ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ (ο οποίος δεν είναι όρος της παλιάς γενιάς, αλλά είναι όρος διαχρονικός και πάρα πολύ σεβαστός), είναι σαφώς ανώτερος από τον όρο airline pilot γιατί αναφέρεται και κειμένεται σε πολύ μεγαλύτερη γκάμα γνώσεων και εμπειριών από αυτή του airline pilot.
Επίσης για τις 250 ώρες που "θα φέρουν επάξια την πουλάδα", επέτρεψε μου να σου πώ ότι αυτοί οι πιλότοι μαθαίνουν στην πλάτη των επιβατών και είναι πολύ κρίμα και επικίνδυνο κατά την γνώμη μου. Δεν θα διάλεγα έναν πιλότο με 250 ώρες να πετάει το αεροπλάνο με την οικογένεια μου μέσα. Εσύ;;; Εγώ προσωπικά θα διάλεγα έναν πιλότο με πάνω από 1000 ώρες PLUS. Είναι πολύ μεγάλη η διαφορά αυτή και ειδικά αν είσαι/ήσουν εκπαιδευτής. Δεν θα καταλάβεις όμως τι σου λέω γιατι δεν είσαι ούτε κάν πιλότος με βάση τα λεγόμενα σου.
Τώρα για το σχόλιο σου περί "κιλών των αεροπλάνων", η γνώμη μου είναι η εξής: Καλά θα ήταν ένας πιλότος να τελειώσει το επαγγελματικό του, να πάρει το πτυχίο του εκπαιδευτή, το οποίο δεν μπορούν να το πάρουν όλοι,μετά να βάλει γύρω στις 1000 εκπαιδευτικές ώρες με τους μαθητές του/της και μετά να πετάξει κάποιο Turboprop (προπέλες όπως το λές εσύ-το οποίο να σε διαβεβαιώσω ότι είναι πολύ πιο δύσκολο να το πετάξεις από ένα Jet) μετά το Turboprop επακολουθεί να ανέβεις σε ένα Regional Jet τάξεως των 50-100 θέσεων και μετά ν'ανέβεις παραπάνω στα "Real Commercial Jets" τα οποία ονομάζεις εσύ κι όπως κατά την γνώμη μου δεν έχεις ιδέα περί του θέματος και τι λές.. Για ακόμη μιά φορά να σε ενημερώσω ότι κι εγώ AIRBUS πετάω στην εταιρία που είμαι.. Γι'αυτό πές μου...Πώς σου φαίνονται τώρα τα "κιλά μου";;;

Πάμε τώρα λίγο στο θέμα της Oxford και στο σχόλιο που λές στο ότι δεν φεύγει κανείς από εκεί για να'ρθεί Αμερική.
Άλλο ένα μεγάλο λάθος, γιατί έχω τρομερές αποδείξεις παιδιών που την εχουν παρατήσει για να'ρθουνε Αμερική. Εκ των οποίων μία απόδειξη είναι ότι ένας μαθητής μου που έφυγε από την Οξφόρδη στα μέσα του PPL και ήρθε Αμερική,τελείωσε τα πτυχία του και τώρα πετάει στην πολυπόθητη και περιβόητη Ολυμπιακή. Όμως αυτό που πάλι δεν γνωρίζεις είναι ότι μερικά παιδιά όταν τελειώσουν όλα τα πτυχία τους πάνε στην Οξφόρδη για το conversion το οποίο μερικοί από αυτούς το μετανιώνουν δια τον λόγο ότι θα μπορούσαν να το κάνουν Ελλάδα με 4-6000 EURO με τα ίδια πτυχιακά αποτελέσματα (χωρίς καμία διαφορά πτυχίου,εννοώ- απόδειξη ότι πάρα πολλά παιδιά που έχουν κάνει ακριβώς αυτό, τώρα πετάνε στην Αιγαίου κ.λ.π. )
Ακόμα να σε ενημερώσω επί των παρόντων καταστάσεων ότι δεν χρειάζεται καθόλου μα καθόλου να έχεις πέρα από των βασικών γνώσεων φυσικής και μαθηματικών για να γίνεις πιλότος. Δεν χρειάζονται μαθηματικά , χημείες και φυσικές φίλε μου καλέ ,για να πάς σε μιά σχολή να γίνεις πιλότος. Καλό θα ήταν να σταματήσεις να παραπληροφορείς για μία ακόμη φορά τα νέα παιδιά που θέλουν να κάνουν το όνειρο τους πραγματικότητα. Άφησε να μιλάνε και κάποιοι ανθρώποι που ξέρουν και είναι βαθιά μέσα στο χώρο (και δεν μιλάω για εμένα). Τα περί των Αραβων και διάφορα άλλα δεν ισχύουν γιατί κι εδώ τα ίδια γίνονται και δεν αποφοιτούν όλοι. Ειδικά στην Αμερική δεν περνάει το ρουσφέτι που έχουμε στην Ελλάδα που αν πληρώσεις γίνεται η δουλειά σου, το λεγόμενο "Βύσμα"!! Αυτό δεν υπάρχει στην Αμερική, εάν αξίζεις προχωράς,εάν όχι σε πετάνε έξω. Μήπως συμβαίνει αυτό στην Ελλάδα;;;
Και για να κλείσω με εσένα φίλε μου ECO, ούτε νευριάζω, ούτε συγχύζομαι απλά αντιπαραθέτομαι στις απόψεις σου, οι οποίες είναι κυρίως παραπληροφόρηση και όχι βοήθεια για τους/τις νέους/νέες μας. Εάν τώρα είμαι ήρεμος ή όχι άσε να το δείξουν τα πτυχία μου και οι εξεταστές μου πάνω στο αεροπλάνο,εδώ όλα κυλούν ήρεμα και καθώς πρέπει. Να ανυσυχείς για την χώρα μας και για αυτούς που έχουν να κάνουν με γραφεία και γραφειοκράτες. (Βλέπε ΥΠΑ..... Υπηρεσία Παρεμπόδισης Αεροπορίας). Επίσης καλό θα ήταν να μην βρίζεις στο φόρουμ γιατί τα βλέπουν μικρά παιδιά και ακόμα καλύτερο θα ήταν να παραμένεις και λιγάκι ήρεμος γιατί όπως καταλαβαίνω είσαι και κάποιας ηλικίας, με όλον τον σεβασμό βέβαια μην παίρνεις τίποτα προσωπικά. Κουβεντούλα κάνουμε.

Πάμε στον συνάδελφο ευελπιστώ "Eddhlyer",
Φίλε μου Πάνο να σε διαβεβαιώσω ότι, ο FAA Instructor είναι πολύ καλύτερα κατερτισμένος απο κάποιον άλλο πιλότο με 200-250 ώρες ο οποίος δεν έχει κάνει καθόλου εκπαιδευτής.
Αν δεν έχεις κάνει εκπαιδευτής δεν θα το κατλάβεις ποτέ αυτό φίλε μου και λυπάμαι γιατί όλοι νομίζουν πως με 250 ώρες είναι ικανοί να πετάξουν ένα επιβατικό αεροπλάνο. Συμφωνώ απόλυτα με τον κύριο Airbuspilot στο ότι μόνο όταν γίνεις CFI θα μάθεις να πετάς το αεροπλάνο γιατί εκεί έχεις και την πλήρη ευθύνη, και ασφάλεια μαθητού και του ίδιου σου του εαυτού, διδάσκεις και τέλος εμπεδώνεις καλά τις διαδικασίες. Το μυαλό πρέπει να είναι πάντα ένα βήμα πιο μπροστά από αεροπλάνο και μαθητή δηλαδή μαθαίνεις να σκέφτεσαι OUTSIDE THE BOX,που είναι ζήτημα Ζωής και Θανάτου. Αυτά είναι κατι τα οποία μαθαίνεις σαν εκπαιδευτής και όχι έχοντας μόνο 250 ώρες. And that's it!

Όσον αφορά τον φίλο Blue Angles ( UsNavy name?? why?) ,
αποδεικτικά να σου μιλήσω μ'ένα πολύ μεγάλο παράδειγμα που έχω αυτή την στιγμή για σένα. Έχω ένα μαθητή αυτή την στιγμή εδώ στην Αμερική που έχει τελειώσει το course στο οποίο αναφέρεσαι με το sim 737 στην ΣΕΧΟΑ. Ο άνθρωπος λέει ότι δεν έμαθε τίποτα μέσα από το course αυτό εκεί. Κι αν θέλεις να σε φέρω σε επικοινωνία μαζί του στείλε μου prv msg. Στο simulator φίλε μου θα μάθεις να κάνεις procedures αλλά δεν έχει καμία σχέση με real life emergencies και actual flying. Αυτά τα λένε οι Εγγλέζοι για να μπορούν να παίρνουν τα λεφτά του κόσμου. Όταν σου τύχει ένα αληθινό επείγον περισττικό (χτύπα ξύλο) όλα αλλάζουν και δεν έχουν απολύτως καμία μα καμία σχέση με υποτιθέμενα emergencies... γνωρίζω τι σου λέω.

Παιδιά πάνω απ'όλα για την αεροπορία και για το καλό των καινούργιων πιλότων είμαστε εδώ. Actual Pilots και καλοί επαγγελματίες.

As always with respect to each one of you.


Flight_Instructor
 
Αγαπητέ flight instructor,

Επειδή παρατηρώ ότι πολλά Μέλη δυσανασχετούν με το επίπεδο και τον τρόπο που αντιπαρατίθεσαι ( διότι κουβέντα κάνουμε όπως λες/ Κυριακή είναι σήμερα ας χαλαρώσουμε κουβεντιάζοντας ηλεκτρονικά λοιπόν , αφού κι εγώ αγαπάω ειλικρινά την Αεροπορία ) , σου απαντώ για τελευταία φορά σε προσωπικό επίπεδο εκφράζοντας γενικότερα σχόλια και όχι ειδικά περί των αεροπορικών που δεν είμαι «ειδικός», αλλά έχω έστω κάποια σχετική άποψη περί της Αεροπορικής εκπαίδευσης και όχι μόνο και μπορώ να εκθέτω τις απόψεις μου έστω για να βοηθάω την συζήτηση μεταξύ των Μελών μεταξύ των οποίων αρκετοί είναι ήδη Πιλότοι , για να βοηθάμε καλύτερα τους νεότερους υποψήφιους πιλότους.

Λυπάμαι διότι παρόλο που είσαι instructor, και θα έπρεπε να επιδεικνύεις μια καλύτερη γενική εικόνα στον αντίλογό σου που να διακρίνει το ύφος του χαρακτήρα σου, αντιλαμβάνομαι ότι μάλλον δεν κατανοείς αυτά που τόσο εγώ όσο και άλλα Μέλη καταθέτουν και έχεις στο νου σου μόνο αυτά που θες να πεις εσύ , δηλαδή μόνο ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ και εγωιστικό πάθος χωρίς να σέβεσαι τουλάχιστον τους συναδέλφους σου πιλότους ( όχι εμένα ) , απαντώντας με τα τεκμηριωμένα επιχειρήματά σου μεν αλλά με διαφορετικό ΥΦΟΣ δε ,για να μπορούν να μαθαίνουν οι νεότεροι και όχι με την απαράδεκτη έπαρσή σου να κατεβάζεις το επίπεδο !!!
Είμαι δε σίγουρος από τον τρόπο που εκφράζεσαι γενικότερα ( εκτός των ειδικών αεροπορικών γνώσεών σου) δεν έχεις το απαιτούμενο για την ηλικία και την ιδιότητά σου back ground, όπως και η φίλη σου captain G, γι’αυτό δεν κατανοείτε εννοιολογικά αυτά που εμείς οι υπόλοιποι αντιπαραθέτουμε με τις απόψεις μας.

Προσωπικά δεν βρίζω κανέναν όπως αναφέρεις,, απεναντίας προσπαθώ να σε κάνω να αλλάξεις τρόπο σκέψης ,έκφρασης και λόγου για να μην απαξιώνεις ή ενδεχομένως να αδικείς τον εαυτό σου κι ούτε κατηγόρησα τις accredited Αμερ.Σχολές.

Εγώ απλά υποστηρίζω το σύστημα Αεροπορικών Σχολών Ευρώπης κι εσύ των ΗΠΑ και τι έγινε ?? Κι εγώ Αμερική είχα επιλέξει για τις μεταπτυχιακές μου σπουδές !! Λέμε τις απόψεις μας και προχωράμε , εσύ δε πλέον ειδικότερος εμού περί των αεροπορικών πρέπει να σέβεσαι τις απόψεις όλων και περισσότερο βέβαια των συναδέλφων σου που γνωρίζουν περισσότερο εμού το αντικείμενο, άσχετα αν είναι υπέρ ΗΠΑ ή ΕΕ.

Και μερικές τελευταίες παρατηρήσεις για να καταλάβεις τι εννοώ , διότι πάλι δεν κατάλαβες τα λεγόμενά μου >>
Πρώτον, όταν λέω «επιστημονικό επίπεδο» Θεωρητικής γνώσης ,εννοώ αυτό καθαυτό το επίπεδο Βαθμίδας Φοίτησης και εκπαίδευσης των Αερ.Σχολών, δηλαδή η Oxford είναι μεταξύ αυτών που είναι accredited & certified Aviation Academy επιπέδου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ,όπως ενδεχομένως η Flight Safety από πλευράς ΗΠΑ/ , ενώ οι περισσότερες αφενός δεν είναι και επειδή το επίπεδο όλο και ανεβαίνει σε σχέση με την εξέλιξη και τις απαιτήσεις της τεχνολογίας αυτών καθαυτών των αεροσκαφών άρα και του επιπέδου εκπαίδευσης των Πιλότων , υπάρχει αυτή η «κόντρα » μεταξύ FAA + JAR γενικότερα αφετέρου , διότι τα πάντα ΜΕΤΡΩΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ!!

Δεύτερον, δεν εννοώ ότι πρόσθετο Πανεπιστημιακό πτυχίο πέραν του Πιλότου είναι απαραίτητο για να προσληφτεί κάποιος σε Αερ. εταιρία / αν τύχει κάποιος να έχει ήδη ή να αποκτήσει στη συνέχεια πρόσθετο Παν. πτυχίο σίγουρα είναι + περισσότερο για τον ίδιο και την ενδεχόμενη μελλοντική επαγγελματική του εξέλιξη , όταν «κατέβει από το αεροπλάνο»!

Τρίτον, πάλι δεν κατάλαβες ότι δεν διαφωνώ μαζί σου στον όρο «Αεροπόρος »

Τέταρτον, πιστεύω ότι ο airline pilot με τις αρχικές 250 ώρες δεν γίνεται Κ1 μόλις μπει στο αεροπλάνο, αυτονόητα πράγματα δεν είναι επιχειρήματα και ούτε πιστεύω αν κάποιος έχει 500 ή 1000 ώρες σε Piper και ιδιαίτερα αρχίζοντας με PPL και Modular εκπαίδευση, θα είναι καλύτερος από ένα άλλο AB INITIO /FROZEN ATPL που μπαίνει από την αρχή στη φιλοσοφία της ενιαίας εκπαίδευσης του airline pilot και αρχίζει με 250 ώρες ή και περισσότερες στη συνέχεια και καλύτερα προετοιμασμένο για employment ??

Ας μείνουμε εδώ και συνεχίστε εσείς οι ειδικότεροι εμού την συζήτηση χωρίς παρατράγουδα με διαφορετικό ύφος και επίπεδο τουλάχιστον από το μέρος το δικό σου και της Αμερ. ομάδας σου.
Σου εύχομαι και πάλι Safe flights
ECO
 
Re: ΠΕΡΙ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΩΝ EU-US

Εισαγωγικά να πω σε κάποιους πως σε έναν άνθρωπο που ηλικιακά είναι πατέρας σας, οφείλετε να εκφράζεστε καλύτερα, όσο αγανακτισμένοι, τσατισμένοι είστε ή όσο δίκιο και να νομίζετε οτι έχετε.Και περνάω στην κριτική!

flight_instructor":2foqo16v said:
Πάντα αναφέρωμαι με επιχειρήματα, νούμερα , ποσοστά και στατιστικές
Εγώ πάντως δεν έχω δει τίποτα από τα παραπάνω! Εκτός αν εννοείς the american way of doin´it! Δηλαδή τίποτα!!!

flight_instructor":2foqo16v said:
Τα περί φασφουντάδικων σχολών στην Αμερική μάλλον έχεις λίγο άδικο
Δηλαδή στην Αμερική όλες οι σχολές είναι top.... Τι μαθαίνει κανείς...


flight_instructor":2foqo16v said:
στην Αμερική ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να είσαι απόφοιτος πανεπιστημίου αν θέλεις να μπείς σε Major Airline.
Αυτό γίνεται σε ένα μεγάλο βαθμό για να εξισωθούν οι χειριστές πολιτικής αεροπορίας με τους πρώην USAF/USN χειριστές οι οποίοι μετά από την αποφοίτησή τους από τις στρατιωτικές ακαδημίες έχουν πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

flight_instructor":2foqo16v said:
Επίσης για τις 250 ώρες που "θα φέρουν επάξια την πουλάδα", επέτρεψε μου να σου πώ ότι αυτοί οι πιλότοι μαθαίνουν στην πλάτη των επιβατών και είναι πολύ κρίμα και επικίνδυνο κατά την γνώμη μου.
Για μένα είναι πιο επικίνδυνοι οι εκπαιδευτές στην Αμερική που μαθαίνουν στην πλάτη των μαθητών αυτά που έπρεπε να μάθουν στην εκπαίδευσή τους!


flight_instructor":2foqo16v said:
Για ακόμη μιά φορά να σε ενημερώσω ότι κι εγώ AIRBUS πετάω στην εταιρία που είμαι.. Γι'αυτό πές μου...Πώς σου φαίνονται τώρα τα "κιλά μου";;;
Καλά είσαι αλλά κατέβα από το καλάμι που έχεις καβαλήσει.


flight_instructor":2foqo16v said:
Ακόμα να σε ενημερώσω επί των παρόντων καταστάσεων ότι δεν χρειάζεται καθόλου μα καθόλου να έχεις πέρα από των βασικών γνώσεων φυσικής και μαθηματικών για να γίνεις πιλότος. Δεν χρειάζονται μαθηματικά , χημείες και φυσικές φίλε μου καλέ ,για να πάς σε μιά σχολή να γίνεις πιλότος.
Πάντως στην Ευρώπη πριν ξεκινήσεις επαγγελματική αεροπορική εκπαίδευση πρέπει να αποδείξεις ότι έχεις γνώσεις Αγγλικών, Μαθηματικών και Φυσικής! Αν έχεις πχ απολυτήριο από θεωρητική κατεύθυνση, τότε πρέπει να κάνεις τεστ στα άνωθι μαθήματα και να πετύχεις συγκεκριμένη βαθμολογία!

flight_instructor":2foqo16v said:
Ειδικά στην Αμερική δεν περνάει το ρουσφέτι
Are you kidding me???

flight_instructor":2foqo16v said:
λυπάμαι γιατί όλοι νομίζουν πως με 250 ώρες είναι ικανοί να πετάξουν ένα επιβατικό αεροπλάνο.
Αν δεν ήταν θα έπεφταν στην Ευρώπη κάθε μέρα αεροπλάνα!

flight_instructor":2foqo16v said:
Στο simulator φίλε μου θα μάθεις να κάνεις procedures αλλά δεν έχει καμία σχέση με real life emergencies και actual flying. Αυτά τα λένε οι Εγγλέζοι για να μπορούν να παίρνουν τα λεφτά του κόσμου. Όταν σου τύχει ένα αληθινό επείγον περισττικό (χτύπα ξύλο) όλα αλλάζουν και δεν έχουν απολύτως καμία μα καμία σχέση με υποτιθέμενα emergencies... γνωρίζω τι σου λέω.
Δηλαδή κατά τη γνώμη σου και τα εξαμηνιαία proficiency checks των αεροπορικών εταιριών, όπου δοκιμάζονται A&E σενάρια, είναι λάθος και χάσιμο χρόνου γιατί δεν γίνονται στο αληθινό αεροσκάφος!!!


Το τελευταίο μου ποστ στην διαμάχη EU-USA γιατί από ένα σημείο και μετά καταντά βαρετό και βλακώδες να μιλάμε για πράγματα που είναι για τον μέσο ανθρώπινο νου αυτονόητα και κατανοητά!
Όποιος θέλει να ξεκινήσει αεροπορική εκπαίδευση και έχει απορίες ας μου στείλει πμ.
ΤΕΛΟΣ.
 
καλησπερα και παλι .Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να ασχοληθω με τον κυριο Νικο (Noυμερο) αλλα ευτυχως που υπαρχουν και αλλοι να λενε την γνωμη τους για να μπορει ο κοσμος να βγαζει τα δικα του συμπερασματα.
να χαναπω λοιπον ακομα μια φορα για τα πτυχια μεταχυ των 2 χωρων.
με περιπου 32000 δολλαρια γινεσαι επαγγελματιας στην αμερικη και με αλλα 15000 δολλαρια γινεσαι και εκπεδευτης με σιγουρη δουλεια μετα την αποφοιτηση σου για δυο χρονια και επεται και συνεχεια.ολα αυτα σε accredited σχολη οπως θελει ο κυριος ΕΚΟ.η ποιοτητα εκπεδευσης ειναι λιαν εποιικως 10 φορες καλυτερη απο οτι στην ελλαδα και οπως βλεπετε και τα χρηματα ειναι πολυ καλυτερα.το 90% των παιδιων που εχουν αποφοιτησει απο εδω εχουν δουλεια αυτη την στιγμη σε Ευρωπη Αμερικη Ασια και Αφρικη.μιλαω με Ντοκουμεντα και οχι αερολογιες και θεωριες.
Ολα τα υπολοιπα που λετε ειναι κριμα να προσπαθειτε να πεισετε τον κοσμο να παει στην Ευρωπη να κανει τα πτυχια του γιατι ειναι χασιμο χρηματων χασιμο χρονου και η εκπεδευση ειναι ευτελεις και ελειπης.
να ειστε ολοι καλα και ελπιζω να μην πατε Ευρωπη για την ασφαλη εκπεδευση σας.

ακουστε ρε παιδια και καποιους που τα εχουν κανει ολα αυτα για το δικο σας το καλο.

flight_instructor[/b]
 
Να πω κι εγώ ο αδαής τη γνώμη μου για τις αεροπορικές εκπαιδεύσεις ένθεν και ένθεν του Ατλαντικού.

Συγγνώμη αν κάνω σολοικισμούς αλλά δεν είμαι του χώρου.

Θα μπαίνατε εσείς οι υπέρμαχοι των FAA πτυχίων ως επιβάτες σε αεροπλάνο με κυβερνήτη ο οποίος δεν γνωρίζει μετεωρολογία?Πού πάτε κύριε χωρίς να γνωρίζετε τι είναι η εντροπία και η ενθαλπία του αέρα?

Αν ήσασταν εργοδότης θα προσλαμβάνατε ποτέ χειριστή με FAA πτυχίο για υπερατλαντικές πτήσεις κάποιον που δεν γνωρίζει αεροναυτιλία? Εμπιστεύεσαι το Β747 σου σε κάποιον που δεν ξέρει να βγάλει το Ρoint of No Return και το Critical Point με τον ΕC-6B Computer?

Tι γνώμη θα είχατε για τις γνώσεις ενός χειριστού ( με πτυχίο FAA ) επί της αεροδυναμικής εάν τον είχατε συγκυβερνήτη και ενώ πετάτε εσείς το αεροπλάνο ως κυβερνήτης κι ερχεστε για προσγείωση σε βρεγμένο διάδρομο δεν ξέρει να σας απαντήσει ότι η ταχύτητα στην οποία θα πρέπει να σας κάνει hydroplanning το αεροπλάνο είναι: 9 επί την τετραγωνική ρίζα της πιέσεως των ελαστικών?

Γιαυτό θα πρέπει να γίνεται μια πολύ εμπεριστατωμένη παράθεση επιχειρημάτων πριν αναφωνήσουμε ζήτω για την οποιαδήποτε εκπαίδευση.
 
Ακυρός και Αχρι....
Εισαι πιλοτος και μιλας λες και τα ξερεις ολα;;;
 
Φιλε σκεψου η βορεια αμερικη και ο καναδας δεν εχουν καλοκαιρια ολο το χρονο.

Η καλοκαιρια ειναι το -20 με -35 (στο καναδα) το χειμωνα....
 
flight instructor, μπορούμε να βάλουμε δύο-τρία πραγματάκια στην θέση τους?

1) Όπως πάμπολες φορές έχω γράψει σε διάφορα τόπικ, ο τρόπος με τον οποίο εκφράζουμε τις απόψεις μας, πολλές φορές αδικεί τα ίδια μας τα επιχειρήματα. Ας θεωρήσουμε ότι είσαι ο πλέον ειδικός για να μιλήσεις για αεροπορική εκπαίδευση. Επίσης ας θεωρήσουμε ότι αυτά που λές για την ανωτερότητα της αμερικανικής αεροπορικής εκπαίδευσης είναι 100% σωστά. Δεν καταλαβαίνεις ότι με τον τρόπο που υπερασπίζεσαι αυτές τις απόψεις (που εγώ σου λέω είναι σωστές), κάνεις τους "ακροατές" σου να φοράνε ωτοασπίδες? Αντί να είναι σφουγγάρια που αποροφούν και την τελευταία λέξη που λές, φοράνε γάντια του μπόξ, λύνουν τα ζωνάρια και μαζέυουν τα μανίκια για να πλακωθούν μαζί σου.

2) Επίσης πάμπολες φορές έχω υποστηρίξει ότι η Αμερική είναι η καλύτερη λύση για εκπαίδευση. Κυρίως για οικονομικούς λόγους (αφενός λόγο χαμηλότερων τιμών και αφετέρου λόγω του "εξευτελισμού" του δολλαρίου). Αυτό δεν σημαίνει ότι η εκπαίδευση είναι καλύτερη. Ούτε χειρότερη. Απλά είναι πολύ διαφορετική.
Με αφορισμούς του στύλ : " χάσιμο χρόνου, ευτελής, ελλειπή " κλπ, νομίζεις ότι ενισχύεις το επιχείρημά σου? Θα σου πώ ένα μυστικό και να μείνει μεταξύ μας. Κακό κάνεις στο επιχείρημά σου.

3) Μας έχεις πεί αρκετά για την καρριέρα σου μέχρι τώρα. Δεν μας έχεις πεί πόση εμπειρία εκπαίδευσης έχεις στην Ευρώπη. Δηλαδή, έχεις περάσει κάποιες ώρες στο θρανίο στην Ευρώπη? Έχεις λάβει ή δώσει εκπαίδευση στο αεροπλάνο στην Ευρώπη ποτέ, και πόσο?
Δεν μιλάμε τί έχεις ακούσει και τι σου έχουν πεί. Μιλάμε για προσωπική εμπειρία.
Αν η απάντησή σου στην ερώτησή μου είναι "Όχι", δεν είναι μειονέκτημα. Δεν σημαίνει ότι είσαι χειρότερος από τους Ευρωπαίους αεροπόρους. Όμως σε καθιστά αυτομάτως "ανίκανο και αναρμόδιο" να μπορείς να κάνεις συγκριτικά τέστ μεταξύ των δύο ηπέιρων σε θέματα αεροπορικής εκπαίδευσης.
Όπως και του γιού μου που λέει ότι το BigMac είναι καλύτερο από το κοκορέτσι και επιμένει κιόλας. Κοκορέτσι δεν έχει βάλει στο στόμα του ποτέ !

4) Ελπίζω να μή κάνεις το λάθος να θεωρείς ότι η Ελληνική αεροπορική εκπαίδευση είναι αντιπροσωπευτική της Ευρωπαικής εκπαίδευσης. Επειδή δηλαδή ο μαθητής σου ήταν μαθητής της ΣΕΧΟΑ και σου περιέγραψε ιστορίες για αγρίους, μην παρασυρθείς και νομίζεις ότι κάπως έτσι είναι και η Lufthansa Flight Training. Θα έχεις κάνει τεράστιο σφάλμα !!!


Να είσαι καλά και happy landings.
 
Αγαπητέ gonso,
βάσει αυτών που έγραψες
gonso":1mgo5opm said:
Δεν καταλαβαίνεις ότι με τον τρόπο που υπερασπίζεσαι αυτές τις απόψεις (που εγώ σου λέω είναι σωστές), κάνεις τους "ακροατές" σου να φοράνε ωτοασπίδες? Αντί να είναι σφουγγάρια που αποροφούν και την τελευταία λέξη που λές, φοράνε γάντια του μπόξ, λύνουν τα ζωνάρια και μαζέυουν τα μανίκια για να πλακωθούν μαζί σου.
θέλω να ρωτήσω τα εξής:

Τί σε κάνει να νομίζεις ότι μπορείς να μιλάς εξ ονόματος όλων των μελών (''ακροατών'' του) που διαβάζουν αυτο το τόπικ?
Ή ακόμα περισσότερο πώς είσαι τόσο σίγουρος ότι οι απόψεις “5” μελών αντιπροσωπεύουν όλους όσοι παρακολουθούν αυτό το θέμα και πιο συγκεκριμένα σε ότι αφορά στις απόψεις του f.i.?
Φιλικά.
 
Σε ένα τραγούδι του ο Μανώλης Μητσιάς λέει:

"...στο βάθος τον ζηλεύουμε αυτόν που ρεζιλεύουμε..."

και ο νοών νοείτω...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top