Oxford Aviation

  • Thread starter Thread starter lorenzo
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: OAA

Απ' ότι ξέρω το Class 1 medical μπορείς να το βγάλεις και απο εδώ αφού εκδίδεται κατά JAA και να κάνεις εκεί μια αίτηση μόνο νομίζω (ή και μια βεβαίωση από τον ΑΜΕ εδώ οτι εισαι οκ..) Δες στο site της CAA για λεπτομέριες... Καλό θα είναι πάντως να το βγάλεις απο εδώ, να δεις οτι εισια και οκ.. Μην εχεις δωσει καμια προκαταβολη και την χασεις..

"Η "δυναμη" του ΑΤPL απο τη συγκεκριμενη σχολη στην Ευρωπη"... Απ' όσο ξέρω είναι τελείως αδιάφορο όταν πας να προσληφθείς σε μια εταιρία το που έχεις πάρει το πτυχίο.. Ας μιλήσουν και όσοι ξέρουν κάποια πράγματα παραπάνω αλλά δεν νομίζω οτι έχει διαφορά αν έχεις πτυχίο από την Oxford ή από την Egnatia ή την Global ή την FAS ή ή ή (μην πουνε οτι κάνω και διαφίμηση..) Πιο πολύ νομίζω οτι θα μετρήσει αν έχει κάποιες επιπλέον ώρες ήδη παρά από που ειναι το χαρτί σου.

Χωρίς να θέλω να σου αλλάξω γνώμη ή να σου χαλάσω τα σχέδια.. Επειδή η συγκεκριμένη σχολή έχει ένα Α κόστος (το οποίο για τα δικά μου σταθμά είναι πολυυυ υψηλό), αν πιστεύεις οτι με αυτά ακριβώς τα λεφτά θα είσαι οκ, κάνεις λάθος.. Πρέπει να υπολογίζεις άλλες 2000-3000-4000 λίρες (μπορει κ παραπανω) Αλλά φυσικά δικά σου τα λεφτά, δική σου και η επιλογή..

Οσο για το PPL.. Αφού σκοπεύεις να κάνεις το integrated course, δεν το χρειάζεσαι το PPL απο εδώ.. Σε ξεκινάνε στην ΟΑΑ από το 0.. Γιατί να δώσεις λεφτά εδώ για το PPL και να τα ξανακάνεις εκεί; Εκτός και αν σκοπεύεις να "γλυτώσεις" τα λεφτά του PPL εκεί και να στο αναγνωρίσουν κατ' ευθείαν... (λέμε τώρα..)
 
Re: OAA

Κοιταξε να δεις...τα λεφτα ειναι το τελευταιο πραγμα που με απασχολει απο τη στιγμη που οι δουλειες (δοξα τω Θεω) πανε πολυ καλα και υπαρχει "καβα"... Εχω υπολογισει διαμονη, φαγητο και το Intergrated...Απλα οσο θα κανω την 3η Λυκειου μονο και μονο για ενα 16 στο απολυτηριο θελω να βαλω καποιες ωρες στο logbook και δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα να κανω αλλη μια φορα το PPL στα Αγγλικα...
 
Re: OAA

MerNion":8tryh0il said:
Εκτός και αν σκοπεύεις να "γλυτώσεις" τα λεφτά του PPL εκεί και να στο αναγνωρίσουν κατ' ευθείαν... (λέμε τώρα..)

Αυτό δεν γίνεται με τιποτα.αν ξεκινησεις το ερασιτεχνικό και παρεις το ερασιτεχνικό εδώ, θα ακολουθήσεις αναγκαστικά το modular route εκτος αν θέλεις να ξαναδώσεις ξανα μανα εξετάσεις και να ξοδέψεις αλλα 10.000
17 χρονων δεν νομίζω να εχεις προβλημα για class 1 αλλα μπορεις να συμβουλευτείς την CAA..ενδεικτικά έχεις καποια χρόνια πάθηση,προβληματα καρδιας,πίεση κτλ?
οσον αφορα τη συγκεκριμένη σχολή,επειδη και γω τη σκεφτομουνα,αλλαξα γνώμη διοτι καταλαβα πως τα πραγματα δεν ειναι ετσι όπως ακριβως ακουγονται και τα πασαρουν στους εξω.απο κει και περα εσύ αποφασίζεις.η ελλαδα και το εξωτερικό ειναι γεματες σχολές,ψάξε και βρες την καλύτερη για σενα
 
Re: OAA

Εχω ηδη το Class 2 και ο γιατρος μου ειπε μονο να περιορισω λιγο το καπνισμα (εχω να αθληθω εδω και 4 χρονια και μου βρηκε δυνατη καρδια-.-)...Το μονο οτι εχω περιορισμο για φακους...Δηλαδη με το modular για να εχω Frozen ATPL οι επεκτασεις που πρεπει να κανω ειναι IR/ME κτλ ή παω κατεύθειαν στο commercial και απο κει στο Theory του ATPL? Εχω κοιταξει μονο για Intergrated...
 
Re: OAA

Πότε πρόλαβες να γίνεις θεριακλής καπνιστής , από τα 10/σου καπνίζεις για να σου πει ο γιατρός να το περιορίσεις ?? Σε συμβουλεύω να το κόψεις όχι απλά να το περιορίσεις , διότι αν πας Οξφόρδη και καπνίζεις θα σε διώξουν!
 
Re: OAA

Καταρχας για το μεντικαλ,εφοσον εχεις class 2,απο αποψη ιατρικών θεματων(καρδια,πιεση και τα σχετικα παθολογικά στοιχεία) δεν νομιζω οτι θα εχεις προβλημα για την αρχικη εξεταση ταξης 1..το οριο μυωπίας ειναι 3 αν δεν κανω λάθος

απο κει και υστερα,το IR σου μπορεις να το κανεις πριν κανεις το course για το fATPL ή μολις το παρεις

αν τελικα αποφασίσεις να παρεις το ερασιτεχνικο στην ελλαδα και συνεχισεις σε modular στην οξφορδη η σειρά έχει ως εξής..
μαζεύεις 150 ώρες σε μονοκινητήρια (SΕΡ) εκ των οποίων 100 θα είσαι Κ1,20 ώρες cross contry κτλ..μολις έχεις 150 ώρες μινιμουν στελνεις σαυτους αιτηση για sign up σενα απο τα modular courses τους.σε περνούν κάποια skill tests(μαθηματικών,φυσικής,αντιληψης,τεστ μνήμης,αγγλικων κτλ) και αναλόγως σε δέχονται στη σχολή τους..
κάνεις ενα 8μηνο ground school κ μολις τελειωσεις με ή χωρίς theory credit σε στέλνουν για hour building στην Αμερική και συγκεκριμένα στην Αριζόνα..γυρνώντας εχεις περίπου 180-200 ώρες.στη συνέχεια κάνεις το IR και βάζεις ώρες
για να προσληφθείς απο εταιρια πρεπει να έχεις CPL ή fATPL,με IR/SEP/MEP..κάποιες εταιρίες θεωρούν θετικό να έχεις MCC αλλα δεν ειναι απαραίτητο και κοστίζει λεφτά

απ την αλλη,το καλο με το integrated ειναι οτι τελειώνεις σε 1μιση χρόνο και έχεις στα χέρια σου μέχρι και MCC.δεν χρειαζεσαι ερασιτεχνικό,στα μαθαίνουν όλα αυτοί.το αρνητικό είναι ότι συγκριτικά με πάνω έχεις πολυ λιγότερες ώρες πτήσης και φυσικά τα χρήματα είναι περίπου διπλάσια :roll:
 
Re: OAA

Φίλε εγώ ξεκινάω τώρα στην ΟΑΑ στο integraded.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι σε αυτη την διαδικασια επιλογης σχολης θα ακουσεις πολλα, αρα να σου πω και εγω την αποψη μου.

Καταρχήν είδα όλες τις σχολες εδω στην Αθηνα. Ολοι εδω στην Αθηνα μου ειπαν τσαμπα λεφτα, ελα σε εμας κλπ. Εκτος απο εναν που μου ειπε "δεν σου λεω οτι εμεις δεν ειμαστε καλοι αλλα αν εχεις τα λεφτα πηγαινε χωρις σκεψη."
Ετσι και εκανα. Πήγα να δω την σχολη και να δώσω το skills assessment exams τα οποια ειναι για να σε δεχτουν. Η διαφορα λοιπον ειναι χαοτικη. Για μενα αυτη ειναι η διαφορα επαγγελματια-ερασιτεχνη.
Η αποψη μου λοιπον ειναι αν εχεις τα χρηματα να πας. Οτι πληρωνεις παιρνεις σε αυτον τον κοσμο... Αρα, integraded APP First Officer στην ΟΑΑ! Δωσε στον εαυτο σου την ευκαιρια να κανει τις καλυτερες δυνατες σπουδες.
Επισης αυτη ειναι μια πολυ καλη συγκυρια γιατι λογω ισοτιμιας ευρω-λιρας τα χρηματα δεν ειναι διπλασια!
Αν ομως δεν μπορεις να τα βρεις τα χρηματα, σιγουρα μπορεις να γινεις καλος πιλοτος και εδω!

Παντως, ακου αποψεις, μην πιστευεις, και ψαξε μονος σου.

Όσο για το medical, μπορεις να το βγαλεις εδω και να το μετατρεψεις στην Αγγλια με μια πολυ απλη διαδικασία.


Π.
 
Re: OAA

Αν ειναι έτσι φίλε μου,πάνε στην ΟΑΑ βγες με επαγγελματικο,πανε μετα στην ryanair,πληρωσε τους και κει για να σε κάνουν συγκυβερνήτη και μετα πληρωνε μια ζωή :wall:
αν θελουν οι πιλοτοι να τους σέβονται οι εταιριες και να μην τους εκμεταλλεύονται με ωραρια και πληρωμές,πρεπει κι οι ιδιοι οι πιλότοι να σέβονται τους ευατούς τους.
πολλοι ξεκινούν με την ιδεα οτι θα φτάσω μεχρι την 'ακρη του κόσμου προκειμένου να πετάξω σε εταιρία..μολις αρχίζεις να πετάς όμως και καταλαβαίνεις τι σημαίνει ωραριο και δρομολόγια,ερχεται στο νου σου το οικονομικο και το πως θα κάνεις απόσβεση τα λεφτά που ξόδεψες για την εκπαίδευση σου και φυσικά να έχεις κέρδος(οικογένεια,παιδιά,κτλ)
κακα τα ψέμματα,πολλοί ξεκινουν ως χόμπι αλλα δεν συνηδειτοποιουν οτι μπορεί να βγουν χαμένοι
ξαναλέω για να μην παρεξηγηθώ..ειναι άποψη του καθενος τι θα κάνει με τη σχολή και κανεις δεν είπε οτι η ΟΑΑ δεν ειναι μια απο τις πιο κορυφαίες σχολές
αλλα ειναι αμαρτία απο το Θεο να ξοδεψεις 80,000 ευροπουλα και να ρθεις να μπεις στην αιγαιου(όπως οι περισσοτεροι θέλουν) κ να παίρνεις 1700 ευρω το μήνα
τοτε ναι ίσως σε 40 χρονια θα χεις κάνει απόσβεση
ή μήπως πιστεύετε οτι επειδή θα βγείτε απο integrated της ΟΑΑ θα τρεξουν να σας πάρουν η British ή η FlyBe?αν ειναι ετσι,ξαναψάξτε το και μην ξεχνάτε οτι έχετε να κάνετε με κολλημένους εθνικιστες άγγλους (εργοδότες)

φιλικα
 
Re: OAA

aman":tj2txzyc said:
Ετσι και εκανα. Πήγα να δω την σχολη και να δώσω το skills assessment exams τα οποια ειναι για να σε δεχτουν. Η διαφορα λοιπον ειναι χαοτικη. Για μενα αυτη ειναι η διαφορα επαγγελματια-ερασιτεχνη.
Αυτό απο μόνο του δεν μου λέει κάτι, εμένα προσωπικά. Τι βαθμό δυσκολίας έχει τo skills assessment?
Το κομμάτι mathematical and technical capacity ασπούμε τι γνώσεις πρέπει να έχεις για να το περάσεις?
Υπάρχουν πολλοί που δεν περνάνε το συγκεκριμένο τεστ?
 
Re: OAA

Για να ξεκαθαρισω τις προθεσεις μου, τα € δεν αποτελουν προβλημα. Μπορεί αυτο να ακουγετε καπιταλιστικο και δεν θελω να το λεω αλλα καλως η κακως ετσι ειναι...

Ποτε δεν σκευτικα το αεροπλανο ως χομπυ (η μαλλον οχι μονο σαν χομπυ), παντα ηθελα να πιασω μια τετοια δουλεια.

Επισης ποτε δεν σκευτικα να παω Αγγλια και να ακουμπησω ενα Χ ποσο και μετα να σπαταλησω μια ευκαιρια ζωης στην Ελλαδα. Μια ευκαιρια που απ'οσο εχω καταλαβει δεν εχουν πολλοι.

Για το καπνισμα, το κοβω οσο εχω ακομα περιθωριο.

Στον φιλο Tolisshow, θα ηθελα να ακολουθησω το intergrated μιας και τελειωνω σε λιγοτερο καιρο. Ξερω οτι βαζω λιγοτερες ωρες, αλλα δεν αντεχω τα ντραβαλα του modular.

Ξερω ακριβως το προγραμμα τις OAA, δεν ηρθα αδιαβαστος :wink: :)



aman":1ctly9ec said:
Ετσι και εκανα. Πήγα να δω την σχολη και να δώσω το skills assessment exams τα οποια ειναι για να σε δεχτουν.

Ευχαριστω για τις πληροφοριες, μαλλον οι εμπειριες σου θα μου φανουν χρησιμες και στο μελλον :) ...Μπορεις να μου πεις τι ακριβω περιλαμβανει το skills assessment γιατι στο brochure μονο ονομαστικα τα λεει.

Οσο για γενικές γνώσεις, προσωπικά μου απάντησαν σε e-mail οτι το "Apolytirion" οπως το αποκαλουν θεωρειται ισο με τα GSCE's και δεν χρειαζεται αλλες εξετασεις.



Συγγνωμη που εχω πιασει μονοτερμα το post αλλα ηθελα την γνωμη καποιων πιο ψαγμενων, ευχαριστω για την κατανοηση.
 
Top