Oxford Aviation

Φίλε Lorenzo, η δική μου γνώμη είναι να πας σε κάποια άλλη σχολή, που όποια και να διαλέξεις θα είναι σαφώς οικονομικότερη, να φροντίσεις να παρακολουθήσεις integrated course το οποίο πριν ξεκινήσεις θα έλεγα να σου δωθεί μια ιδέα πως λειτουργεί γιατί υπάρχουν σχολές με διδασκαλία "φάντασμα", όχι ότι δεν γίνεται αλλά είναι "5 διαφάνειες και τελειώσαμε", και με τη διαφορά που βγαίνει από την οξφόρδη ΑΝ λέμε ΑΝ δεις πως δεν προσλαμβάνεσαι κάνεις ένα τύπο στην τελική και τότε δεν νομίζω πως υπάρχει πιθανότητα να μη σε πάρουν...
 
Καλησπέρα,
εγώ μιλάω από προσωπική εμπειρία, και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια ΟΑΑ με τα 1000.
Σε προσωπική μου επαφή με τον ΔΠΕ της ΒΑ, ο ίδιος (και πολλές άλλες εταιρίες) δεν ενδιαφέρονται να δουν το βιογραφικό σου αν δεν εχεις τελειώσει μια σοβαρή σχολή(οι οπόιες είναι μετριμένες στα 2 σου δάκτυλα...)
όταν πας στην ΟΑΑ και δεις, τότε θα καταλάβεις για το τι επίπεδο μιλάμε. οι υπόλοιπες σχολες είναι αιώνες πίσω(χωρίς να θέλω να προσβάλω άτομα τα οπόια εχουνε πάει σε άλλες σχολες). εγώ πιστέυω ότι πληρώνεις πέρνεις
 
nikos_k.":k1d5w0zc said:
Η Oxford είναι μία σχολή πρωτοπόρος στην αεροπορική εκπαίδευση, που είναι αναγνωρισμένη σε όλο τον πλανήτη!
Από εκεί και πέρα φυσικά, όπως έχω γράψει επανειλλημένα, κανείς δεν εγγυάται επαγγελματική αποκατάσταση και επιτυχία!
Επίσης το όνομα μιας σχολής σίγουρα βοηθάει στο να "κερδίσεις" ενδεχομένως κάποιες συνεντεύξεις για την πολυπόθητη πρώτη δουλειά!.



αυτό που λες ισχύει αν κάνεις αίτηση π.χ.στην malaysian airlines για να σε πάρουν εφόσον η οαα είναι αναγνωρισμένη σ ολο τον πλανήτη άρα και στη μαλαισία..γενικά οπουδήποτε εκτός ευρώπης..ναι εκει θα σε πάρουν..όσον αφορά την ευρώπη τωρα τα πράγματα νομίζω πως είναι κάπως διαφορετικά
πιστεύω οτι οι περισσοτεροι εδω μέσα συμφωνουμε πως η σχολή μετράει αρχικά στην επαγγελματική αποκατάσταση..το θέμα είναι άλλο..γιατι να πάω στην οαα ενώ μπορώ με 15.000-20.000 ευρω λιγότερα(bristol,flight safety,lufthansa) να έχω ίσες αξίες και πιθανότητες να εργαστώ σε μια επαγγελματική καταξιωμένη εταιρία..απλά αυτός της oxford εχει περισσότερες πιθανότητες να προσληφθει στην ΒΑ ή στη Fly Be,αυτός της Bristol/flight safety στην ryanair ή στην easyjet και αυτός της λουφτχανσα στη λουφτχάνσα..συνεπώς η κάθε σχολή έχει τα κονε της με τις αεροπορικές εταιρίες..τώρα αν όλοι εσείς εκει έξω θέλετε να βγάλετε μια σχολή και γυρίσετε στην ελλαδίτσα για να δουλεψετε στη αιγαίου ή δεν θέλετε να πετάτε DHC 8 αλλά μόνο 734 είναι δική σας επιλογή...όλοι εμείς οι "πιλότοι/χειριστές" ξέρουμε καλά οτι μας ενδιαφερει αρχικά να ΠΕΤΑΜΕ..το σε ποια εταιρία πεταμε και τι αεροπλάνο πετάμε είναι το λιγότερο που μας απασχολεί..στον ευρωπαικό χώρο όλες οι σοβαρές σχολές πάνω κάτω έχουν τις ακρες τους..κάτι θα βρουν και για μας είτε λέγονται οαα είτε λέγονται οπως λέγονται..
 
Η Ευρώπη είναι μέρος του πλανήτη μας... Όπως η Μαλαισία, η Σιγκαπούρη, η Ουγκάντα και φυσικά η Ελλάδα! Οπότε η Oxford μετράει και στην Ευρώπη!
Άλλο αν στην Ελλάδα μετράει το βύσμα πάνω από κάθε άλλο προσόν, οπότε όσοι ενδιαφερόμενοι προνοήστε εγκαίρως ;)
Για τα υπόλοιπα που γράφεις, λίγο πολύ συμφωνώ.
 
Θα ηθελα να ρωτησω,αν πιστευεται οτι οι εταιρειες και στην Ελλαδα,και στην Ευρωπη προτιμανε μαθητες που να εχουν τελιωσει καποιο Integraded course?Γιατι δυστυχως δεν εχω τα χρηματα για καποιο integraded αλλα για modular ναι δοξα τον Θεο.Η οξφορδη τωρα εχει το "WAYPOINT PILOT PRAOGRAMME"στα 28000(Pounds)Πρεπει να παρεις ppl και να κανεις και hour building.Oποτε 15000 περιπου,+30000+10000 περιπου για διαμονη...εεε και καλα ειναι...
Τι προτεινεται? :great: :)
 
Τι να πω ρε παιδια πια ο καθενας πιστευει και λεει οτι θελει εγω προσωπικα εχω γνωστους που ειναι σε εταιρια/ες κολοσους χωρις να εχουν τελειωσει καποια σπουδαια σχολη. Δεν ξερω καποιοι ισως πριν τρομοκρατουν οσους θελουν να μαθουν να φροντισουν να γνωριζουν οι ιδιοι πρωτα, ελεος σε αυτο το φορουμ πλεον....... να μας φιλαει ο Θεος απο πασαν νοσον και πασαν μαλακιαν.... :thx:
 
Oxford Aviation Academy

Θα μπορουσε καποιος πιλοτος ή και αποφοιτος της Οχford Aviation Academy να με ενημερωσει για ποσο ογκο διαβασματος μιλαμε για το προγραμμα APP FIRST OFFICER, λαμβανοντας υποψιν πως καποιος δεν εχει ιδιαιτερες γνωσεις για αεροπλανα παρα την επιθυμια απο μικρος να γινει πιλοτος και φυσικα ατελειωτες ωρες μπροστα στο pc παιζοντας Flight Simulator. Θα μπορουσε ενας 'ασχετος' να ανταπεξελθει στις απαιτησεις γιατι ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι πολυ υψηλες!Το λεω αυτο γιατι δεν ξερω αν θα μπορουσα να ανταπεξελθω καθως ειναι κατι εντελως καινουργιο για εμενα σε συνδυασμο παντα με το υπερογκο ποσο που θα πρεπει να επενδυσω χωρις να εχω την δυνατοτητα ,φυσικα απαξ και το αποφασισω, να κανω πισογυρισμα. Θα μου πειτε αν καποιος το θελει πολυ δεν φοβατε και τα καταφερνει και θα συμφωνησω αλλα ειναι πολλα αλλα που παιζουν ρολο. Ευχαριστω πολυ.

Υ.Σ. Δεν θα ηθελα να παρεξειγηθω επειδη αναφερομαι μονο στην Οxford Aviation Academy, ουτε να υποτιμησω αποφοιτους αλλων σχολων απλα ρωταω μονο γι αυτην γιατι αρχικα γι αυτην ενδιαφερομαι.
 
Ο θεωριτικός όγκος ύλης διαβάσματος είναι αρκετός και πληρέστατος ,το διάβασμα είναι αρκετό σε συνδυασμό με το πτητικό μέρος και απαιτείται σοβαρή προσπάθεια. Αν έχεις καλό επίπεδο κατάρτισης και γνώσεων των βασικών μαθημάτων ( Μαθηματικών, Φυσικής, Αγγλικής & καλή γνώση, χειρισμό pc / δεν συζητώ βέβαια για αυτονόητα ψυχοσωψματικής υγείας κλπ ), θα είναι ο,τι καλύτερο μεταξύ ελαχίστων άλλων εξίσου ισότιμων Σχολών, να επιλέξεις για το μέλλον σου ( ασχέτως διαφορετικών απόψεων περί ΟΑΑ ,για να μην παρεξηγηθώ κι εγώ με τη σειρά μου , μιας και ρωτάς μόνο για την Οξφόρδη κι αρχίσουν πάλι τα όργανα κι οι αντιπαραθέσεις!)
 
Πολυ σωστα οσα λεει ο φιλος παραπανω ΑΟΑ, εχω ομως μια παρενθεση να κανω. Δεν μπορω να καταλαβω ποιος ο λογος εφοσον υπαρχουν τα χρηματα να δοθουν σε μια σχολη οπως η ΟΑΑ περιπου 100,000 ευρω.. ποιος ο λογος και η αιτια....
και παραθετω ενα παραδειγμα. Καποιος παιρνει το ppl 50 ωρες περιπου βαζει και 100 ωρες build up με πολυ λιγοτερα λεφτα....σε μια αερολεσχη ας πουμε, φευγει παει αμερικη περνει cpl, me, ir, cfi, cfii, mei με συνολικο κοστος που δεν ξεπερνα καν τα χρηματα που θες για ppl και build up στην Οξφορδη, στο διαστημα αυτο η Οξφορδη κανει τον αλλο φιλο να αποταχθει την μητερα του Χριστου (κοινως σου βγαζει την παναγια) στο Ground School o φιλος που βρισκετε ΗΠΑ και εχωντας τα ανωτερω πτυχεια ειδη βαζει ωρες ενα minimum 100 ωρων ανα μηνα, ερχομενος Ελλαδα κανει την μετατροπη σε JAR και βλεπεις σε ενα ιδιο χρονικο διαστημα 2,5-3 χρονια (νομιζει κανεις πως τελειωνεις ποιο γρηγορα απο Οξφορδη) ο ενας εχει FAA και JAA πτυχεια, 1500 ωρες το λιγοτερο με ενα κοστος της ταξης των 60,000 ευρω ισως να λεω και πολλα. Ο δε αλλος φιλος απαλαγμενος πλεον και απο τον ιδιο τον Χριστο (κοινως του εβγαλαν και τον Χριστο και την Παναγια) οντας μειον 100,000 στην καλη περιπτωση και εχωντας 300 ωρες ψαχνει δουλεια......αν ησασταν chief pilot εταιριας με το χερι στην καρδια ποιον θα περνατε...? Θα ηθελα καποιος να μου πει με σοβαρα επιχειρηματα ποιος ο λογος να κανεις στην Οξφορδη ppl και build up με 260 λιρες ανα ωρα για το μονοκινητηριο και να μην πας λογου χαρη (και δεν κανω διαφημηση απλως ξερω τιμες) στην αερολεσχη Αρκαδιας με 160 ευρω ανα ωρα το dual και 130 το σολο, δεν ειπαμε, να πας οξφορδη να κανεις cpl,me,ir, mcc, joc αλλα ppl και build up για ποιο λογο να χαρισεις λεφτα στους Αγγλους !?! Και κατι ακομα η Aegean παιρνει χειριστες απο Global απο Αμερικη κτλπ....ξεφυγετε απο την νοοτροπια του ελληνα μικροαστου.... :great:

Φιλικα Τασος
 
Φίλε Τάσο, καλά τα λες αλλά υπάρχει ένα μεγάλο ΑΛΛΑ!!!!!!!!! Μιας και αναφέρθηκες στις προσλήψεις της Α3, μήπως ξέρεις πόσοι υποψήφιοι αυτού του τύπου παρουσιάστηκαν στο τελευταίο διαγωνισμό της Α3 ?? 3/ψήφιος αριθμός , ξέρεις ότι ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός απ'αυτούς δεν κατάφεραν να "πιάσουν" τις μιν προϋποθέσεις επιτυχίας και όπως μαθαίνω η Α3 εντός ολίγου θα κάνει πάλι νέο διαγωνισμό για να μην καλύπτει τα κενά της προσλαμβάνοντας και αλλοδαπούς / για πολλούς λόγους ??
Μπορεί να είναι έτσι όπως τα λές αλλά μπορεί και όχι, εγώ έχω αντίθετη άποψη, προκειμένου να τριγυρνάς από την Αρκαδία μέχρι το Μαϊάμι και πάλι πίσω, μετατροπές κλπ. με πιθανό κόστος ίσως μικρότερο αλλά με "προϊόν" σίγουρα διαφορετικό" !
Το βασικότερο είναι ότι ανάλογες Σπουδές, όπως Αεροπόρων, Αξιωματικών γενικότερα κλπ.είναι αναγκαίο να γίνονται σε ενιαίο χώρο και συγκροτημένες Ακαδημίες για πολλούς και προφανείς λόγους κι όχι σκρόπια, ως εκ τούτου θα πριτιμούσα μια Global integrated όπως λες, τη Flight Safety ή άλλη ισότιμη, αφού την ΟΑΑ τη βλέπεις ως "νοοτροπία μικροαστού" με standards και Κανόνες ,με ανάλογο περιβάλον και πειθαρχία για να βγείς ένας real commercial pilot ,παρά να κάνω το γύρο του κόσμου με θεωρητικές βασεις σκρόπιες με το χάπι των περισσοτέρων ωρών του Flight Instructor. Ο πιλότος απαιτείται να έχει ανάλογο περιβάλον, νοοτροπία, πειθαρχία ,επίπεδο μάθησης/εκπαίδευσης ενιαίο και συγκροτημένο, συνεχή θεωριτική και πτητική κατάρτιση για να έχει τις ελάχιστες προϋποθέσεις έτοιμος για FO με CRM + MCC κλπ, πράγματα σχεδόν ανύπαρκτα για άλλες μισοβέζικες επιλογές, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ αντιληπτό στις Επιτροπές προλήψεων όλων των εταιριών ( ακόμα και με βύσμα, διότι θα στραβώσει πιο κάτω η ιστορία / όπως ξέρεις το "άθλημα" έχει συνεχείς αξιολογήσεις επιδόσεων κλπ. το λέω αυτό για να μην λένε μερικοί ότι τους έκοψε ο Γερμανος εξεταστής κλπ) Δυστυχώς οι περισσότεροι βλέπουν αναγκαστικά το κόστος κι όχι τα υπόλοιπα , μεταξύ των οποίων ΚΑΙ το δικό τους επίπεδο επιδόσεων και γνώσεων σε συγκεκριμένα μαθήματα, για να επιλέξουν "βαρβάτες Σχολές".Γνωρίζεις φαντάζομαι το αποδεκτό επίπεδο επιδόσεων π.χ της Oxford Academy , Lufthansa Academy ( 80% - 100% ) /Μιλάω για Ευρώπη/ , χωρίς βέβαια να απαξιώνω πολλές ισάξιες άλλες !
Προς θεού μην αρχίσουμε πάλι κόντρες! ( καλοπροαίρετες απόψεις εκφράζω )
 
Top