Oxford Aviation

Σεβαστα και αγια τα οσα λες φιλε μου ΑΟΑ αλλα ξερεις πως μια εταιρια ισως και καλυτερα απο εμενα δεν ειναι μοναστηρι, ειναι επιχειρηση και καθε υγιεις επιχειρηση κοιταει το συμφερον και το κερδος της σε πρωτη φαση και το Σαβουρ Βιβρ σε δευτερη. Εγω θα κανω μια ερωτηση κοινη για ολους αλλα θα ηθελα πολυ να μαθω και την δικη σου γνωμη, αλλωστε δεν εχουμε να χωρησουμε κατι...φιλικα παντα. Γιατι και συγνωμη για τα κεφαλαια γραμματα αλλα γιατι ολες η ευρωπαικες εταιριες δεν προσλαμβανουν ΜΟΝΟ απο ΟΞΦΟΡΔΗ ΜΟΝΟ απο ΚΑΜΠΑΙΡ ΜΟΝΟ απο ΙΝΤΕΡΚΟΚΠΙΤ ΜΟΝΟ απο ΣΕΝΤΡΑΛ ΓΟΥΙΝΚΣ ΓΙΑΤΙ? Και γιατι πολλοι απο τους ανωτερω αποφοιτους μενουν στην απεξω εχοντας χασει μια θεση απο ''εμενα'' (τον καθενα εμενα) που γυρισα απο Αρκαδια (Μεγαρα για την ακριβεια) εως το Camarillo του Los Angeles....ΓΙΑΤΙ..μηπως γιατι δεν στηριχτηκα στην δυναμικη του ονοματος της σχολης μου και αυτοβελτιωθηκα......γιατι οποιος μου πει πως γινεσαι πιλοτος στην σχολη η ειναι ασχετος η απλως ειναι πολλες μα πολλες δεκαετιες πισω.


Φιλικα παντα Τασος
 
Φίλε Τάσο σου απαντώ στις ερωτήσεις σου για να ανταλλάσουμε απόψεις με γενικότερη άποψη επί του θέματος.
1/ Η αγορά είναι αρκετά μεγάλη για να επαρκούν όλοι οι απόφοιτοι των Σχολών που αναφέρεις
2/ Αντικειμενικά οι σπουδές στις πρώτης γραμμής Ακαδημίες εξ αντικειμένου είναι καλύτερες και πληρέστερες
3/ Ιδιαίτερα στις παρούσες συνθήκες, λόγω χαλεπών καιρών έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες να προσληφτείς σε οποιαδήποτε εταιρία στο κόσμο όταν είσαι απόφοιτος μιας περισσότερο διεθνώς αναγνωρισμένης Σχολής με δεδομένη την αξιοπιστία της
4/ Σίγουρα δεν γίνεσαι πιλότος μόνο απο τη Σχολή ,αλλά η Σχολή είναι η ΒΑΣΗ της μάθησης/γνώσης/εκπαίδευσης, πολλώ δε μάλλον στις σύγχρονες συνθήκες εξέλιξης των Αεροπλάνων καθότι η "μαγκιά" και το "χάρισμα" μόνο δεν επαρκούν. Οι Πιλότοι σήμερα εκτός των προηγούμενων προϋποθέσεων είναι Managers σε πολύ κρίσιμα, πολύπλοκα , πολύ υπεύθυνα κι απαιτητικά "γραφεία".
5/ Συμφωνώ ότι δεν είναι πανάκια αν είσαι απόφοιτος αυτών των Σχολών ,όμως πάντα ξεκινάς με άλλον αέρα και μπορεί να είσαι προτιμητέος, υπάρχουν βέβαια πάντα εξεραίσεις στο κανόνα , απλά μεγιστοποιείς τις πιθανότητες και τις καλύτερες συνθήκες αποδοχής για να αντοποκριθείς πληρέστερα σε όποιο Διαγωνισμό.Γι'αυτό σου είπα ότι πολλοί με πολλές ώρες συμμετείχαν στο διαγωνισμό της Α3 αλλά προτίμησαν περισσότερο αυτούς με τις ολοκληρωμένες σπουδές των 250 ώρων, που έχουν μπεί ήδη στο δρόμο του επαγγελματία. Πιστεύω δε οι integrated έχουν μεγαλύτερη επιτυχία για τις εταιρίες που θέλουν να "φτιάξουν" line pilots περισσότερο από τους modular. Το σπουδαίο είναι να έχεις λίγη τύχη να βρείς δουλειά γρήγορα ( κι αυτό είναι το σπουδαιότερο, που μπορεί να μεγιοστοποιεί τις πιθανότητες η καλή Σχολή ) πριν σε πάρει ο χρόνος καθυστέρησης σβάρνα κι έχεις συνεχώς validations κλπ. αλλά και η ηλικία/σημαντικό!
 
Καλησπερα και απο εμενα ,φιλε tasara συμφωνω απολυτα με την αποψη σου,δυστυχως καποια παιδια εχουν την δυνατοτητα για εκμαθηση σε μια σχολη του κυρους της oxford .Αλλα το μεγαλο αλλα ειναι οτι αν δεν το εχεις μεσα σου και χρησιμοποιησεις απλα το ΟΝΟΜΑ καποιου μεγαλου οικου δεν ειναι η λυση για την σταδιοδρομια σου σε οποιοδηποτε επαγγελμα και να κανεις .
Με αυτα που αναφαιρω παραπανω σε καμια περιπτωση δεν δηλωνω οτι η oxford δεν ειναι καλη σχολη ,
θεωρω οτι ειναι απο τις κορυφαιες .
Με λιγα λογια η το εχεις η οχι ,αν το εχεις λοιπον και στην σχολη αεροποριας του βοκτας να πας, σιγουρα θα πετυχεις πολλα και δεν ειναι λιγα τα παιδια που ξεκινησαν απο χαμηλες σχολες και τωρα βρισκονται σε μεγαλες εταιριες του εξωτερικου και εσωτερικου
 
Ο καθενας εχει δικα του κριτηρια και αποψεις οποτε.....ο καθενας κρινει, σκεφτεται, αποφασιζει και πρατει..... :cool:
 
Φίλε mb αν διαβάσεις προσεκτικότερα αυτά που γράφω θα συμφωνήσεις, δεν απαξιώνω καμία Σχολή , δεν απαξιώνω κανένα υποψήφιο, άλλωστε όσοι αποφασίζουν για το πιλοτιλίκι "τόχουν", διότι είναι ένας ιδιάιτερος χώρος , έστω και σαν επιθυμία ασχέτως αντικειμενικών προσόντων.
Πάντως κι αυτοί που επιλέγουν το ΟΝΟΜΑ μάλλον και "τόχουν" και το μπορούν αφού αποφοιτούν επιτυχώς ( εκτός του κόστους / δεν συζητώ ποτέ για το κόστος, δυστυχώς δε το αποφεύγει κανείς , εκτός των Ικάρων ,μακάρι να ήταν αλλιώς ο κόσμος με πραγματικές ίσες ευκαιρίες, τι νά κάνουμε ?? ας μην τα μπλέκουμε ) Για όλα τα επαγγέλματα φίλε έχει σημασία το back ground που κουβαλάς, δεν το χρησιμοποιείς όπως λες, απλά σε σπρώχνει με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση την οποία σου δίνει το επίπεδο γνώσεων που αποκτάς εκεί. Και βέβαια επειδή είναι ιδιαίτερο επάγγελμα κι όσοι πραγματικά το θέλουν το καταφέρνουν είτε από Οξφόρδη είτε απο οπουδήποτε ???? Χαίρομαι για τα παιδιά που το παλεύουν επειδή δεν έχουν την οικ δυνατότητα και το ψάχνουν... με τη γα@@@νη σουπερ φιλελεύθερη οικονομία
 
Καλησπέρα. Να συμπληρώσω σε αυτα που λέει ο Τασαρας ό,τι με αλλα 20000ευρω κολλας ενα type rating στα Α320 στην intercockpit ή όπου αλλού θέλεις και ετσι έχεις κ την "σοβαροτητα" μιας γνωστης σχολής και καταλήγεις να εχεις ppl, atpl, FI, FII, MEI, type rating και πάνω απο 1500ωρες minimum πτητικής εμπειρίας. Επίσης τα πτυχεια σου ειναι και κατα το αμερικανικο αλλα και κατά ευρωπαϊκο συστημα. Πόσες ευκαιριες στην παγκοσμια αγορα σου ανοιγει αυτο??? Και κόστος? Γυρω στα 70000ευρω. Αν δε, πιο πρίν εχεις και πτυχειο ΑΕΙ...πειτε μου...ποιος δε θα σου δωσει δουλεια?
 
Φιλε ΑΟΑ εχω διαβασει προσεκτικα αυτα που γραφεις παραπανω και εχω να σου πω μονο το οτι δεν εχεις αδικο αλλα οπως λες και εσυ αυτη η γ@@@@@@η φιλελευθερη οικονομια πολλες φορες μας κανουν ολους να αγανακτουμε και να λεμε γιατι αυτος και οχι εγω ,η διαφορα μας ειναι στα μηδενικα στην τραπεζα.Ολες οι αποψεις που γραφονται ειναι σωστες με τα κριτηρια το καθενος.Αυτο που εχουμε ολοι μας κοινο ειναι αγαπη των αιθερων .
 
Πολύ σωστά φίλε promytheus, σεβαστές όλες οι απόψεις, εγώ όμως ως επιμυθεύς θα κάνω μερικές επισημάνσεις μεγαλύτερος ών!
1/ίσως χρήσιμο το δεύτερο πτυχίο για τη μετέπειτα καριέρα όχι όμως να αποκτηθεί πριν του Πιλότου και πάντα βέβαια σχετικό με το κλάδο που αφορά την Αεροπορία.
2/ Η αεροπορικός κλάδος είναι μοναδική και κυρίαρχη επιλογή, κανείς που αγαπάει το χώρο δεν πάει προγραμματισμένα πρώτα στο Πάντειο π.χ ή όπου αλλού με στόχο να ακολουθήσει μετά σπουδές πιλότου.
3/ Το μυαλό "σφουγγάρι", το μεράκι που απαιτεί ο χώρος για γνώση, εκπαίδευση κλπ δεν αφήνει περιθόρια μεταγενέστερου χρόνου . Οι επιδόσεις το ανάλογο περιβάλλον κλπ είναι ο, τι καλύτερο για το συγκεκριμένο στόχο στα 18-23.
4/ Ο χρόνος είναι ποολυτιμότατος, αν λοιπόν πας 27-28 μαζί με στρατό + 2-3 μετά για σπουδές πιλότου, θα βγείς πιθανόν στα 32-33, οπότε αρχίζουν και σφίγγουν τα πράγματα ( + το επι πλέον κόστος, μιας και μιλάμε για κόστος / κι αν βάλεις και το τύπο που λες ...πάει πολύ πίσω , ο χρόνος μετράει ανάποδα )
5/ Το οποιοδήποτε πτυχίο μπορεί να έχει επιμορφωτικό και ίσως χρήσιμο χαρακτήρα , οπότε όταν θα είσαι στην ίδια παραπάνω ηλικία 32-33+ που μάλλον θα είσαι Κ1 , με άνεση χρόνου, με οικ προΥποθέσεις καλύτερες, χωρίς ιδιαίτερο άγχος κλπ κάνεις ένα ωραίο distance learning ,management course που μπορεί να χρησιμεύσει στη παραπέρα πορεία/καριέρα σου ( εγώ βεβαια δεν συμφωνώ , οι πιλότοι ο, τι επι πλέον σπουδές κι αν κάνουν , που ούτως ή άλλως είναι αρκετές δια βίου , θα πρέπει να έχουν σχέση με τη κύρια δραστηριότητά τους, δηλαδή , το flying κι όχι το διοικητικό ή εμπορικό management! )
 
Πολύ σωστα αυτα που λες φιλε ΑΟΑ και συμφωνω. Προσωπικα εγω οταν τελειωσω ολα αυτα χωρις τυπο θα ειμαι λιγο πριν τα 30, οποτε πιστευω ειμαι σε καλή μοιρα. Απλα, η όλη υποθεση θελει μεγάλο ψαξιμο και μερακι. Πολυ καλη η Οξφόρδη και όλες οι άλλες μεγαλες σχολές αλλά με τα ιδια ή και λιγοτερα χρηματα μπορεις να επιτυχεις περισότερα, οι σχολές αυτες δεν αποτελουν μονοδρομο χωρις να θελω να τις μειωσω, μιάς που εχουν αποδειξει την αξία τους σε βαθος πολλών ετών.
 
OAA

Καλησπερα!

Το πρωτο μου post εδω (γιουπι!) ζηταει κατι πολυ συγκεκριμενο και θα ηθελα συγκεκριμενες απαντησεις επισης αν ειναι ευκολο! :)

Ειμαι 16 στα 17 τωρα...τον Σεπτέμβρη εκτος απροοπτου ξεκιναω για το PPL στην Αερολέσχη Μεσογειων.
Αυτό που θέλω να ρωτησω όμως ειναι τι παίζει με σπουδές εκτός Ελλάδας και συγκεκριμένα στην Oxford Aviation Academy. Εχω τσεκάρει τα πάντα για το Intergrated προγραμμα που δινουν! το μόνο το οποιο με απασχολει ειναι: το Class 1 Medical και το αν μπορω να το βγαλω απο δω καθως και η "δυναμη" του ΑΤPL απο τη συγκεκριμενη σχολη στην Ευρωπη. Τι δυσκολίες μπορει να συναντησω?

Ελπιζω να ημουν ξεκαθαρος
Γιαννης
 
Top