joker2013
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 08/12/2013
- Μηνύματα
- 236
- Likes
- 234
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- KOR
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDB
Greg.CHQ":1a85n57t said:Παιδιά, το OTP (on time performance) είναι βασικός στόχος όλων των εταιρειών. Οι περισσότερες (για να μην γράψω όλες) έχουν στα GOM (Ground operational manual) τους την διαδικασία την συλλογή χειραποσκευών στο Gate. Δεν θεωρώ ότι να ζυγίζουν τις αποσκευές είναι λάθος, αντιθέτως είναι θέμα safety και δεν θα χαρακτηρίσω την κίνηση αυτή ως LCC πρακτική.
Δεν μπορεί κάποιος να μεταφέρει χειραποσκευή πάνω από το επιτρεπόμενο όριο που ορίζει ο κάθε αερομεταφορέας. Οι παράγοντες αρκετοί, ας μην τους αναλύσουμε εδώ ... σκεφτείτε μόνο την περίπτωση μιας έντονης ανατάραξης όπου μία χειραποσκευή ζυγίζει παραπάνω από το επιτρεπόμενο όριο πόσο επικίνδυνη μπορεί να γίνει για τον επιβάτη που κάθετε από κάτω. Κακά τα ψέματα, αρκετοί ταξιδεύουν με μια χειραποσκευή και βάζουν μέσα διάφορα πράγματα και στο τέλος η χειραποσκευή ζυγίζει 15 - 16κιλά. Υπάρχει κόσμος που δεν μπορεί να την σηκώσει και να την τοποθετήσει μόνος του πάνω στα overhead lockers με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές τα πληρώματα να αναγκάζονται να τις σηκώσουν και να τις τοποθετήσουν σωστά. Θυμηθείτε, δεν είναι η δουλεία τους.
Συνοψίζοντας: Gate bags = μια έξυπνη λύση για τις αεροπορικές ώστε να βελτιώσουν το ΟΤP, και για να αυξήσουν το revenue.
Θελει τεραστια προσπαθεια να κανεις τη χειραποσκευη 15-16κ. Το εχω κανει μια φορα και ηταν λογω μινι μετακομισης. Απο τοτε ταξιδευω συνεχεια, με γεματη τη βαλιτσουλα και παντα ειμαι στο πολυ στα 10-11κ κι αυτο χειμωνα με βαρια ρουχα μεσα. Επισης δε ξερω αν αυτο με το βαρος οντως επηρεαζει την ασφαλεια, γιατι η Easyjet δεν εχει οριο βαρους στις χειραποσκευες.