Όρια - χρεώσεις αποσκευών / χειραποσκευών

  • Thread starter Thread starter AndreasT
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Χειραποσκευές παίρνουν δωρεάν σε όλες τις πτήσεις; Δηλαδή πάμε στο γκισέ και τη δίνουμε όποτε θέλουμε για να μη την κουβαλάμε; Δεν έχω δει κάτι τέτοιο. Χειραποσκευές ήξερα πως παίρνουν στο gate. Εξακολουθώ να μη καταλαβαίνω το φάουλ του υπαλλήλου. Είχες μια checked-in βαλίτσα, την παρέδωσες στο αυτόματο μηχάνημα, τελος. Τα υπόλοιπα δε βγάζουν λογική.

Επίσης οι υπάλληλοι στο αεροδρόμιο δεν είναι υπάλληλοι της Aegean αλλά της εταιρίας που κάνει το handling. Κι αν ήσουν σε εκείνη τη θρυλική πτήση που αντί για τη Θεσσαλονίκη πάτησε στη Ρουμανία, θα καταλάβαινες τη διαφορά του να κλείνεις με ryanair.

Είμαι υπέρ του να είμαστε απαιτητικοί με τις παρεχόμενες υπηρεσίες που πληρώνουμε αλλά εδώ νομίζω πως πρόκειται για "παραπονο για το παράπονο".

Φιλικά :great:
 
Μπορείς να παραδώσεις τη χειραποσκευή σου στο desk, ναι. Βέβαια, εάν η πτήση δε γεμίζει, μπορεί να ζητηθεί να πληρωθεί σαν αποσκευή. Βέβαια, αυτό είναι πολύ σπάνιο έως απίθανο.

Όπως προανέφερα, υπάρχει πίεση να προωθηθούν τα SBDO για την εξοικείωση των επιβατών, εξου και η εμπειρία του polman.
 
Καλοί μου φίλοι. Βλέπω στην συζήτησή σας τον όρο SBDO και δεν καταλάβαινα τι σημαίνει, νόμιζα πως είναι subido!!!!. Έψαξα στο λεξικό και βρήκα αυτά:
Acronym Definition
SBDO Small Business Development Office (various locations)
SBDO Space Business Development Operation
SBDO Selective Bile Duct Obstruction
Τελικά τι σημαίνει? είναι κάτι σοβαρό να το μάθω και εγώ? Ευχαριστώ
 
Self Baggage Drop Off
 
Η φόρτωση των χειραποσκευών στο αμπάρι του αεροπλάνου γίνεται όταν υπάρχει μεγάλη πληρότητα και για τη διευκόλυνση της επιβίβασης. Πολλοί επιβάτες, εκμεταλλεύονται αυτήν την πρακτική, θεωρώντας δεδομένο ότι θα παραδώσουν την χειραποσκευή τους για φόρτωση και θα έχουν μαζί τους μία μικρότερη. Εάν εφαρμοστεί ο κανονισμός, κάθε χειραποσκευή που παραδίδεται στο check-in, χωρίς να ζητηθεί από την αεροπορική, θα πρέπει να υπόκειται σε χρέωση παραδοτέας αποσκευής. Κάποια στιγμή, θα πρέπει να καταλάβουμε και να αποδεχθούμε το ότι οι παραχωρήσεις τέτοιου είδους δεν είναι ο κανόνας αλλά η εξαίρεση.

Η Cyprus Airways, το προχώρησε ακόμα πιο μπροστά το πράγμα, εφαρμόζοντας την εξής πολιτική:

α) Επιβάτες FLEX: παίρνουν 10κιλη χειραποσκευή στην καμπίνα + προσωπικό αντικείμενο.
β) Επιβάτες BASIC: παραδίδουν υποχρεωτικά την 10κιλη χειραποσκευή για φόρτωση στο αμπάρι και παίρνουν μαζί τους μόνο το προσωπικό αντικείμενο. Εάν θέλουν να έχουν μαζί τους και την 10κιλη χειραποσκευή, πληρώνουν €20 και την παίρνουν στην καμπίνα.
Απλά και ξεκάθαρα. Ούτε χάρες, ούτε τίποτα.
 
joker2013":mtq58mje said:
Χειραποσκευές παίρνουν δωρεάν σε όλες τις πτήσεις; Δηλαδή πάμε στο γκισέ και τη δίνουμε όποτε θέλουμε για να μη την κουβαλάμε; Δεν έχω δει κάτι τέτοιο. Χειραποσκευές ήξερα πως παίρνουν στο gate. Εξακολουθώ να μη καταλαβαίνω το φάουλ του υπαλλήλου. Είχες μια checked-in βαλίτσα, την παρέδωσες στο αυτόματο μηχάνημα, τελος. Τα υπόλοιπα δε βγάζουν λογική.

Επίσης οι υπάλληλοι στο αεροδρόμιο δεν είναι υπάλληλοι της Aegean αλλά της εταιρίας που κάνει το handling. Κι αν ήσουν σε εκείνη τη θρυλική πτήση που αντί για τη Θεσσαλονίκη πάτησε στη Ρουμανία, θα καταλάβαινες τη διαφορά του να κλείνεις με ryanair.

Είμαι υπέρ του να είμαστε απαιτητικοί με τις παρεχόμενες υπηρεσίες που πληρώνουμε αλλά εδώ νομίζω πως πρόκειται για "παραπονο για το παράπονο".

Φιλικά :great:
Υπήρχε ένας "άγραφος" κανόνας ότι όταν είχες μεγάλη αποσκευή + χειροαποσκευή και πήγαινες στο γκισέ, έλεγες μπορώ να δώσω και την χειροαποσκευή μου? Και τόσα χρόνια τώρα, πάντα μου έλεγαν ναι μετά χαράς. Το οποίο πάντα έκανα. Πολλές φορές το έλεγαν και μόνοι τους (βασικά από εκεί το έμαθα - δεν απαίτησα κάτι). Φυσικά και η χειροαποσκευή μου είναι 100% εντός οριών και κάτω από 8 κιλά. Οπότε και να μην την έπαιρνα, οκ θα την έπαιρνα μαζί μου, που πάντοτε την έπαιρναν.. Δηλαδή τους έκανα και εξυπηρέτηση δημιουργόντας χώρο αφού μέσα στην καμπίνα ο καθένας φέρνει ότι θέλει. (τα κορυφαίο είναι οι κυθάρες και τα stands για τις κάμερες...)

Δεν πήγαινα με σκέτη χειροαποσκευή στο γκισέ να τους πω να την πάρουν.

Για τους υπαλλήλους δεν λέει κάτι ότι δεν είναι της Aegean.. Από την Aegean πληρώνονται και τηρούν τις εντολές της.

Ναι μπορεί να ακούγεται λίγο γκρίνια για την γκρίνια, αλλά όπως το βλέπω εγώ είναι μια ακόμη μείωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Θα το εκτιμούσα αν μου έλεγε ότι μπορείτε να πάτε κι από εκεί αλλά ουσιαστικά δεν υπήρχε επιλογή. Ε σε λίγο θα μειώσουν και τα γκισέ και θα πρέπει να πηγαίνουμε τρεις ώρες πριν. Και δεν με πείραξε που κουβαλούσα την χειροαποσκευή όσο το υποχρεωτικό του να πας σε SBDO.

υ.γ. κάτι που δεν ανέφερα είναι ότι το scanner αδυνατούσε να διαβάσε το qr από το κινητό (που είχα κάνει mobile check in) και όταν ρώτησα την (μια) υπάλληλο μου είπε ότι συμβαίνει που και που (!) και να παω να εκτυπώσω στα μηχανήματα το boarding pass. Και αφού ξαναπήγα πίσω, ο πολύ "ευγενικός" υπάλληλος πάλι δεν με άφησε να παω στα check in με υπάλληλο και με έβαλε να το εκτυπώσω και να ξαναπεριμένω στην ουρά. Εντάξει δεν το λες και αναβάθμιση υπηρεσιών...

Φιλικά :)
 
Μα αυτή είναι η γενικότερη τάση. Από προσωπική εμπειρία, σε CPH, ARN, LHR και AMS δύσκολα βρίσκεις κάποιον για να σε βοηθήσει, πόσο μάλλον να σου κάνει check-in σε ξεχωριστό γκισέ. Τα γκισέ είναι όντως μόνο για όσους πρέπει να πληρώσουν ή για υπηρεσίες UMNR, PETC, AVIH κλπ, καθώς και για τους επιβάτες μπίζνες και κατόχους premium καρτών.

(Όχι, ούτε εμένα μου αρέσει αυτό, αλλά κάπως θα πρέπει να εξοικονομηθούν οι απαραίτητοι πόροι για την επιβίωση ή την κερδοφορία).

Αυτό που δε μπορώ να «καταπιώ» είναι το χρεώσιμο check-in που κάνουν οι Ryanair, Volotea, airBaltic και Ukraine International και ακόμα περισσότερο όταν έχεις κάνει το check-in αλλά δεν έχεις εκτυπώσει την κάρτα και σου ζητούν χρήματα για να σου την εκτυπώσουν.
 
Πληροφορήθηκα ότι η aegean προτίθενται σχετικά σύντομα να λανσάρει ναύλους χωρίς χειραποσκευή :shock:
 
Όπως και flex χωρίς βαλίτσα :wall:

Και άλλα πολλά...

(κάπως πρέπει να βγουν τα έξοδα για τα neo)
 
Πάντως από την έως τώρα εμπειρία μου δε μπορώ να πω ότι εφαρμόζεται η διαδικασία όπως πρέπει και ως Έλληνες συνήθως αν δε μας "τσούξει" δε θα μάθουμε.
Για παράδειγμα προχθές ταξίδευα με τους γονείς μου RHO-ATH.
Είχαμε 3 απόσκευές (1 ο καθένας) με πληρωμένη να στείλουμε τη 1.
Μας είπαν αν θέλουμε να στείλουμε τις άλλες 2 χωρίς χρέωση.
Η μία ηταν 7.6Kgr και η άλλη 6.9.
Στο gate έφθασαν αρκετοί που είχαν κάνει self check-in χωρίς να εμφανιστούν στα counter. Επειδή η πτήση ήταν αρκετά γεμάτη, άρχισε το προσωπικό εδάφους να τοποθετεί μια-μια τη βαλίτσα στον ειδικό ζυγό. Από όσους ήρθαν με "χειραποσκευές" τουλάχιστον σε 20-25 άτομα το βάρος ήταν > 9-10 kg ενώ σε 8-10 δεν χωρούσε καν σαν μέγεθος στην υποδοχή.
Όλοι τις παρέδωσαν χωρίς χρέωση.
Σε άλλες εταιρείες το ίδιο γίνεται?
Αν τους έβαζαν να πληρώσουν θα συμμορφώνονταν την επόμενη φορά??
 
Top