Όρια - χρεώσεις αποσκευών / χειραποσκευών

  • Thread starter Thread starter AndreasT
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η προσωπική μου εμπειρία,Παρασκευή πρωί 14/02 ATH-FRA η πτήση γεμάτη και ξεκίνησαν οι υπάλληλοι του gate με ερεύνα για τις εμφανώς υπερμεγέθης αποσκευές τις οποίες και έστειλαν αμπάρι (φυσικά υπήρχε το κουτί με την ζυγαριά) ! καμιά άλλη όχληση σχετικά με τις αποσκευές.Η επιβίβαση φυσικά μετά gold,business και οικογένειες με τους παραθυράτους και μερικούς που η δεν το κατάλαβαν η εκ του πονηρού μπήκαν στην ίδια σειρά ! Πτήση επιστροφής FRA-ATH Κυριακή απόγευμα 16/02 και πάλι κουτί-ζυγαριά σε πρώτο πλάνο και το κυνήγι από τους υπαλλήλους για να στείλουν όσο το δυνατόν περισσότερες αποσκευές κάτω.Επιβίβαση όπως και στην Αθήνα......
 
.
Πτήσεις Turkish airlines, business αγορά με εξαργύρωση μιλίων της Aegean, από SKG προς DXB με στάση στην Κωνσταντινούπολη.
Υπάρχει δυνατότητα στην επιστροφή, να παραδώσω μια επιπλέον αποσκευη στην Κωνσταντινούπολη (αγορές από την Πόλη) ; (1 αποσκευη DXB-IST-SKG και μια επιπλέον SKG-IST);
 
Καλησπέρα! Πόσες ωρες πριν την αναχώρηση μπορείς να δώσεις βαλίτσα aegean ?
 
Σε ποιό αεροδρόμιο? Στην Αθήνα μπορείς αρκετές ώρες πριν, ίσως και απο τό πρωί της ημέρας της πτήσης. Νομίζω ότι ειδικά στην Θεσσαλονίκη από πέρισυ ισχύει περίπου ότι και στην Αθήνα. Στα περισότερα από τα άλλα αεροδρόμια όταν ανοίξει η θυρίδα για check-in δηλαδή στο δίωρο.
 
Στην Αθήνα. Γιατί ρώτησα και λεει 1.5 ώρα πριν την αναχώρηση. Περίεργο?
 
Last edited by a moderator:
Όντως περίεργο, εγώ σχεδόν πάντα φτάνω στο αεροδρόμιο αρκετά πριν και δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα.
 
Τελικά την έδωσα 2.5 ώρες πριν. Έχεις πάει πολλές ώρες πριν ?
 
Last edited by a moderator:
Ναι, υπάρχουν περιπτώσεις που έχω δώσει βαλίτσα 3 ώρες πριν την πτήση. Ειδικά στην Αθήνα ποτέ δεν είχα πρόβλημα.
 
Στην Θεσσαλονίκη και πριν κοβιντ δίναμε βαλιτσες νωρίτερα από τις 2 ώρες στις πτήσεις Aegean
 
Στην Θεσσαλονίκη υπήρχε πάντα θέμα, γιατί δεν είχαν μεγάλο χώρο αποσκευών και υπήρχε φόβος να ανακατευτούν, για τον λόγο αυτό δεν τις έπαιρναν νωρίς. Από άποψη ηλεκτρονικού συστήματος ήταν ΟΚ.

Θυμάμαι περίπτωση που έφθασα νωρίς και η κοπέλα στο counter πήρε τηλέφωνο και ρώτησε αν μπορεί να στείλει για την πτήση μου (ενώ δεν είχε φύγει ακόμα η προηγούμενη).

Φαίνεται ότι με την επέκταση και εκσυγχρονισμό δεν υπάρχει πλέον τέτοιο πρόβλημα.
 
Top