Olympic leased aircraft 2007

ppl":2mw5bpl8 said:
Poly xairomai pou vrethikan aeroplana gia enoikiasi kai etsi oi pilotoi tou 717 tha exoun kapou na petaxoun.!!!
Tha paroun kai kanena kalo type rating.

kommataki dyskolo! Dystyxws, tous blepw pisw sto ATR, plin 5-6 tiw seiras tou 82, pou ISWS telika pane sto 737. Adiko, alla blepete ta swmateia....
 
...μια ζωή τρώνε τη σάρκα τους.
 
Ena pragma tha tous swsei. H katargisi twn swmatiwn ta opoia tosa xrwnia exoun kanei diko tous to magazaki kai eidika oi tis EXPA oi poioi itan tuxairoi otan mpikan kai vrethikan stin OA anti stin AEROPLOIA.
Alla mia zwi ta hthelan ola.Ta dika mou dika mou kai ta dika sou dika mou. Mexri pou kapote thelane na ginoun kai sunidioktites tis etairias...........
 
Μήπως ξεφεύγει (για άλλη μια φορά) το θέμα; Δεν καταλαβαίνω αυτή την τάση που επικρατεί τώρα τελευταία να γράφουμε κάτι, απλά για να γράψουμε. Μήπως πρέπει να αλλάξουμε τακτική και να σβήνουμε δίχως δεύτερη κουβέντα τα off topic μηνύματα; Αν το θέλετε έτσι, εμείς δεν έχουμε πρόβλημα!
 
ppl":esc3l6gv said:
Ena pragma tha tous swsei. H katargisi twn swmatiwn ta opoia tosa xrwnia exoun kanei diko tous to magazaki kai eidika oi tis EXPA oi poioi itan tuxairoi otan mpikan kai vrethikan stin OA anti stin AEROPLOIA.
Alla mia zwi ta hthelan ola.Ta dika mou dika mou kai ta dika sou dika mou. Mexri pou kapote thelane na ginoun kai sunidioktites tis etairias...........

Θα σε λυπησω, αλλα δεν ειναι ακριβως ετσι. Πρωτον, πολλοι, οπως εγω, ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑΜΕ απο την Aviation, δωσαμε εξετασεις, και μπηκαμε στην ΟΑ, "διακινδυνευοντας" να μεινουμε εξω και απο τις δυο.
Σε οτι αφορα τα σωματεια, αυτα ειναι σε ολους τους κλαδους αναγκαια, και εχουν κατακτηθει απο τους παππουδες μας, με αιμα και κοπο. Πολλα γινονται, προς οφελος των συμφεροντων της καθε συντεχνιας. Ετσι και οι της ΕΕΧΑ (σωματειο πρωην αεροπλοιιας) κινουνται με διαφορους τροπους, για να εξασφαλισουν τα δικαιωματα τους, οπως το ιδιο κανει και η ΕΧΠΑ. Θα πρεπει να γνωριζεις, οτι η Αεροπλοιια, δημιουργηθηκε απο τον αειμνηστο Ωναση, για να εχει ο αειμνηστος επισης Αλεξανδρος με κατι να ασχολειται.(αν ζουσε σημερα, η ΟΑ θα ηταν ισως μια απο τις καλυτερες και μεγαλυτερες εταιριες στον κοσμο). Μετα τον θανατο και των δυο (ας ειναι δοξασμενο το ονομα τους), η αεροπλοιια μαραζωσε αρχικα, μετα αρχισε να μεγαλωνει, με δρομολογια "περιεργα" (αγονη γραμμη, με τα ιπταμενα ψυγεια SD330, SKYVAN), και στο τελος πηρε 717 (μετα απο πιεσεις της ΕΕΧΑ, και της τοτε διοικησης. Δημιουργηθηκαν και οι ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ. οποτε πλεον βγηκαν τα μαχαιρια, μιας και εκει ονομασθηκαν κυβερνητες χειριστες που ειχαν αμφιβολες ωρες (καποιοι εκδιωχθησαν για αυτο), μεσα σε μια νυκτα. Απο την αλλη, οι της παλιας ΟΑ, περνουσαν δια πυρος και σιδηρου, για να κατσουν αριστερα. Μεγαλη ιστορια, που θελει αλλο "τοπικ"...!
Τελος, αυτο που θελω να σου πω, ειναι οτι ολοι μας διαλεξαμε που να παμε. Καποιοι διαλεξαν Αεροπλοιια (οπως και εγω το 82), καποιοι αλλοι ΔΕΝ εδωσαν καν εξετασεις στην Αεροπλοιια, διοτι ηθελαν να μπουν στην ΟΑ (ρισκαραν και καποιοι πετυχαν), αλλοι (οπως εγω) παραιτηθηκαμε απο την Αεροπλοιια, και δωσαμε εξετασεις στην ΟΑ, αλλοι φευγουν σημερα απο τις ΟΑΕ, και πανε EMIRATES, καποιοι μαλιστα πανε στην Α3 για να βγουνε σε μερικους μηνες κ1 στο 737, μιας και ειναι 17 χρονια κ2 στο 737 με 9000 ωρες....! Δεν πρεπει να κατηγορεις λοιπον κανεναν.
Σιγουρα υπαρχουν και καποιοι (ξερω αρκετους), που για διαφορους λογους δεν καταφεραν να μπουν στην εταιρια. Καποιοι αλλοι κοπηκαν και εφυγαν (η τους εφυγαν..οπως θελεις παρτο). Και ειναι θεμιτο (αλλα πολλες φορες αδικο), να κατηγορουν το "συστημα" (δηλαδη την ΟΑ). Σκεψου το λιγακι!
 
Τα 2 νοικιασμένα ATR42, SX-BIM & SX-BIN, εκτός απροόπτου θα μας αποχαιρετήσουν σύντομα μιας και τελειώνει το leasing τους. Εκτός αν τελευταία στιγμή (ως συνήθως) αλλάξει κάτι και ανανεώσουν.
 
george_a":3lo2rikv said:
Ρε παιδιά, να τους πούμε ότι σε λίγο θα αρχίσει να αποδεσμεύει η Aegean τα 737 της, οπότε η ΟΑ θα βρίσκει πιο ...εύκολα μεταχειρισμένα για ενοικίαση. Άσε που δεν θα χρειάζεται να ταξιδεύουν μέχρι την Αμερική για να το εξετάσουν από κοντά... :D

Θά μπορούσε επίσης ο Βασιλάκης να πωλήση τά 737 του στήν ΟΑ.Ούτε κάν αλλαγή νηολογίου δέν θα χρειαστή.Ενα (ξε)βαψιματάκι :D καί θά είναι αμέσως ready-to-use.....
 
Hastaroth":2iqljlxx said:
Θά μπορούσε επίσης ο Βασιλάκης να πωλήση τά 737 του στήν ΟΑ.Ούτε κάν αλλαγή νηολογίου δέν θα χρειαστή.

Έχει δικά του 737 ο Βασιλάκης? :oops: :rolleyes:
 
737 όχι, είναι όλα με ενοίκιο και γι' αυτό μίλησα για 'αποδέσμευση'. Ωστόσο όλα τα άλλα που λέει ο Hastaroth με ...βρίσκουν σύμφωνο. :D
 
alexandros":330wlpxi said:
1 734 απο την ILFC( προφανως της Turkish)
1 733 απο την ΜacGuire,
1 734 απο την ιταλική Air One
ενω η εκπληξη φαινεται οτι ερχεται απο την Hola που οχι μονο εξεταζεται η ανανεωση των 2 733 αλλα προσφερει και ενα 3ο 733.


Na rwtisw gia ta 735 tis AF telika ti egine? to apokleisane?
 
Top