To να σχολιαζουμε τις αποφασεις της διοικησης (βλεπε αποφασεις ΥΜΕ), για το b.plan των ΟΑΕ, ειναι σαν να προσπαθουμε να κουρεψουμε εναν ψυλο.
Θα πρεπει να εχετε καταλαβει, οτι στην Ελλαδα, οι αποφασεις εχουν "αλλο σκοπο". Και ο σκοπος, σε οτι αφορα την ΟΑ και την Αιγαιου, ειναι ενας.
Κρατηστε την ΟΑ σε ημηθανη κατασταση, για να μπορεσει η Α3 να μπει στο ΧΑΑ, για ευνοητους λογους. Και μαλιστα, πρωτη η Α3, ΔΕΝ θελει το κλεισιμο της ΟΑ (διοτι το κενο της θα το κλεισουν οι ευρωπαιοι low-costers, με αρνητικο αποτελεσμα για αυτην), οπως επισης ΔΕΝ θελει την πωληση της ΟΑ, διοτι γνωριζει εκ των πραγματων, οτι ενας νεος σωστος ιδιοκτητης, με ενα Brand name οπως της ΟΑ, δεν θα ειναι απλα ενας "σκληρος παικτης", αλλα ο "νεκροθαφτης" της.
Σε οτι αφορα τα Α320, σιγουρα ειναι αεροσκαφη πιο ανετα (σαφως) για τους επιβατες, απο τα 737, αλλα εχουν ενα μοναδικο "μειονεκτημα", το οποιο ακουει στο ονομα flight by wire. Οσοι εχουν πεταξει και τις δυο "σχολες" (BOEING-AIRBUS), ξερουν καλα τι εννοω.
Ομως αυτο ειναι ενα αλλο θεμα, και ευχαριστως θα μπορουσα να σας γραψω πολλα, αν καποιος "ανοιγε" ενα τετοι θεμα.
Τελος, οι "απεργια" (σταση εργασιας), ειναι μια μορφη αντιδρασης της ΕΧΠΑ, προς την διοικηση της ΟΑ, για την ενοικιαση αεροσκαφων. Δεν μας εχει μεινει και τιποτα αλλο, για να αντιδρασουμε. Εχουμε κανει "συνεντευξη τυπου" αλλα .....πλην ελαχιστων, ουδεις γραφει η αναφερει.
Δεν θελουμε να γινει η ιδια διαδικασια...Δηλαδη, φτανει το καλοκαιρι, νοικιαζουμε wet και πληρωνουμε.....σαν να ειχαμε νοικιασει dry 4 αεροπλανα για 3 χρονια.