Olympic leased aircraft 2007

  • Thread starter Thread starter thanosp
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτες τις στασεις και απεργιες δεν τις καταλαβαινω...
Αντι να δουνε οτι πανε κατα διαολου αυτοι κανουν με καθε ευκαιρια στασεις!!!!
Ειναι σαν να λεω εγω σημερα δεν δουλευω στο μαγαζι που εργαζομαι γιατι θελω ανακαινηση και ας παει αυτο για φουντο!!!!
 
Ε, εντάξει δεν είναι και ακριβώς έτσι. Μάλλον ατυχής η παρομοίωση :? . Δεν μπορείς να παρομοιάσεις την ενοικίαση νέων αεροσκαφών με ανακαίνιση. Ανακαίνιση θα λέγαμε αν τα πληρώματα έκαναν στάση για να αγοράσει η ΟΑ καινουρια αεροπλάνα.
Τα πληρώματα ξέρουν πολύ καλά τι προκειται να επακολουθήσει με τόσα λίγα αεροπλάνα και με το ίδιο προγραμμα πτήσεων με πέρυσι. Και επίσης ξέρουν πολύ καλά ποιοί θα την πληρώσουν, αν δεν νοικιαστούν σύντομα κάποια αεροσκάφη.
 
η απεργία είναι ο μόνος τρόπος διεκδίκησης των αιτημάτων των εργαζομένων και πρεπει να το σεβόμαστε
 
H απεργία είναι ο ύστατος τρόπος, όχι ο μόνος. Εξ ορισμού, πρέπει να χρησιμοποιείται μόνον όταν όλοι οι άλλοι τρόποι έχουν αποτύχει.

leandros":2s9mlhca said:
η απεργία είναι ο μόνος τρόπος διεκδίκησης των αιτημάτων των εργαζομένων και πρεπει να το σεβόμαστε
 
To να σχολιαζουμε τις αποφασεις της διοικησης (βλεπε αποφασεις ΥΜΕ), για το b.plan των ΟΑΕ, ειναι σαν να προσπαθουμε να κουρεψουμε εναν ψυλο.
Θα πρεπει να εχετε καταλαβει, οτι στην Ελλαδα, οι αποφασεις εχουν "αλλο σκοπο". Και ο σκοπος, σε οτι αφορα την ΟΑ και την Αιγαιου, ειναι ενας.
Κρατηστε την ΟΑ σε ημηθανη κατασταση, για να μπορεσει η Α3 να μπει στο ΧΑΑ, για ευνοητους λογους. Και μαλιστα, πρωτη η Α3, ΔΕΝ θελει το κλεισιμο της ΟΑ (διοτι το κενο της θα το κλεισουν οι ευρωπαιοι low-costers, με αρνητικο αποτελεσμα για αυτην), οπως επισης ΔΕΝ θελει την πωληση της ΟΑ, διοτι γνωριζει εκ των πραγματων, οτι ενας νεος σωστος ιδιοκτητης, με ενα Brand name οπως της ΟΑ, δεν θα ειναι απλα ενας "σκληρος παικτης", αλλα ο "νεκροθαφτης" της.
Σε οτι αφορα τα Α320, σιγουρα ειναι αεροσκαφη πιο ανετα (σαφως) για τους επιβατες, απο τα 737, αλλα εχουν ενα μοναδικο "μειονεκτημα", το οποιο ακουει στο ονομα flight by wire. Οσοι εχουν πεταξει και τις δυο "σχολες" (BOEING-AIRBUS), ξερουν καλα τι εννοω.
Ομως αυτο ειναι ενα αλλο θεμα, και ευχαριστως θα μπορουσα να σας γραψω πολλα, αν καποιος "ανοιγε" ενα τετοι θεμα.
Τελος, οι "απεργια" (σταση εργασιας), ειναι μια μορφη αντιδρασης της ΕΧΠΑ, προς την διοικηση της ΟΑ, για την ενοικιαση αεροσκαφων. Δεν μας εχει μεινει και τιποτα αλλο, για να αντιδρασουμε. Εχουμε κανει "συνεντευξη τυπου" αλλα .....πλην ελαχιστων, ουδεις γραφει η αναφερει.
Δεν θελουμε να γινει η ιδια διαδικασια...Δηλαδη, φτανει το καλοκαιρι, νοικιαζουμε wet και πληρωνουμε.....σαν να ειχαμε νοικιασει dry 4 αεροπλανα για 3 χρονια.
 
επιστροφη στο θεμα με νεο αρθρο(http://www.capital.gr/news.asp?Details=237055)

1 734 απο την ILFC( προφανως της Turkish)
1 733 απο την ΜacGuire,
1 734 απο την ιταλική Air One
ενω η εκπληξη φαινεται οτι ερχεται απο την Hola που οχι μονο εξεταζεται η ανανεωση των 2 733 αλλα προσφερει και ενα 3ο 733.

Η εταιρεία πάντως πρέπει να βρει λύση και για 2 ATR (ελικοφόρα), των οποίων η μίσθωση λήγει τον Μάιο.
 
Ρε παιδιά, να τους πούμε ότι σε λίγο θα αρχίσει να αποδεσμεύει η Aegean τα 737 της, οπότε η ΟΑ θα βρίσκει πιο ...εύκολα μεταχειρισμένα για ενοικίαση. Άσε που δεν θα χρειάζεται να ταξιδεύουν μέχρι την Αμερική για να το εξετάσουν από κοντά... :lol:
 
Poly xairomai pou vrethikan aeroplana gia enoikiasi kai etsi oi pilotoi tou 717 tha exoun kapou na petaxoun.!!!
Tha paroun kai kanena kalo type rating.
 
Να δούμε το ...serial με το ότι οι χειριστές των 717 προέρχονται από την αεροπλοϊα και οι χειριστές της ...αεροπορίας τους θέλουν ξεχωριστά...
 
Top