Olympic Air website

Καλό είναι το airliners.gr για τέτοιες περιπτώσεις αλλά μας τα παρουσιάζεις λίγο διαφορετικά τώρα.Με τη ΒΑ,με τη LAN,με τη Gulf θα ξαναπετάξεις λοιπόν,αφου η ΟΑ σε έχασε απο πελάτη;
Υ.Γ.:Σκέφτηκες οτι η υπάλληλος που σου απάντησε οτι "ταξιδεύεις σε οικονομικό ναύλο" είναι πιθανό να εννοούσε οτι έβλεπε στην οθόνη της τη κράτησή σου;Αν πάντως είσαι τόσο αυστηρός ίσως να έπρέπε να μη ξαναπροτιμήσεις γενικά το αεροπλάνο ως μέσο για τις μετακινησεις σου καθώς όλες οι αεροπορικές εταιρείες "πάσχουν" απο τέτοιες σοβαρές ασθένειες.
 
@cross
δε διαφωνώ ότι μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στο όλο σύστημα, μηχανήματα είναι αυτά όλο και κάτι θα πάθουν ή όπως λεει και γιαγια μου αυτά είναι πράγματα του διαβόλου.
απλά εχουμε καταντήσει να είμαστε σε 2 στρατόπεδα και να γράφουμε και να θάβουμε είτε τη μία είτε την άλλη εταιρεία. (εκεί πήγαινε το μακρύ και το κοντό, γιατί λέμε ότι να ναι)
Είμαι στο χώρο και όσο μπορώ παρακολουθώ τα πράγματα και τα βλέπω και ίσως με δικό μου τρόπο.

υ.γ1 ότι και να λέτε εγώ ακόμα πιστευω οτι το προιόν των 2 εταιρειων είναι το ιδιο.
Υ.Γ Η emirates είναι και ....της εταιρείες αλλα και αυτοί έχει τα μικροπροβλήματα της (και προτού την οικονομική κρίση). Ολες οι εταιρείες έχουν καποια στιγμή το κόλημα τους.
Υ.Γ3 προσπαθω απο χτες το βράδυ να κάνω web chwck in cyprus airways χωρίς κανένα αποτέλεσμα, μήπως θα έπρεπε να κράξω την εταιρεία και την swissport επειδή δεν μπορώ να το κάνω? :D (δεν προκειται να το κάνω φυσικά)
 
Όπως ανέφερα και στο προηγούμενο e-mail παρατηρήσεις κάνω. Δηλαδή πότε πρέπει να κάνουμε παρατηρήσεις; Όταν δεν μπορώ στις 5 φορές ή στις 6 να κάνω web check-in; Φυσικά και αν έχω άλλη επιλογή δεν θα προτιμήσω τη BA για LongHaul ή τη Gulf ή σε καμιά περίπτωση τη LAN για πτήσεις μια και είχα αυτό το απίστευτα ατυχές περιστατικό να με πετάξουν έξω από πτήση 2 εβδομάδες πριν την πτήση λόγω ενός group booking που γέμισε το αεροπλάνο. Ακόμα και την Iberia που σε longHaul πτήσεις κοιμούνται όλοι οι αεροσυνοδοί, ενώ σε άλλες εταιρίες περνάνε με νερά και πορτοκαλάδες καθ όλη τη διάρκεια της πτήσης. Φυσικά και δεν θα σταματήσω να πετάω με αεροπλάνο, αλλά επιλογές υπάρχουν, κακό είναι να αναφέρουμε περιστατικά; Συλλογή απο εμπειρίες και παρατηρήσεις - σκέψεις κάνουμε ;) Δεν νομίζω να αποτρέψω κάποιον να κλείσει με ΟΑ και σε καμία περίπτωση δεν ανέφερα "κάθε φορά που προσπαθώ να κάνω web check-in δεν τα καταφέρνω στην ΟΑ", ώριμα παιδιά είμαστε. Όσον αφορά στη συνομιλία με την υπάλληλο στην ΟΑ, στο τηλεφωνικό κέντρο, την κράτηση την είχε βρει πολύ πριν στη συνομιλία και τα στοιχεία της κράτησης μου τα είχε αναφέρει πολύ πριν, δεν το πέταξε το "οικονομικός ναύλος" στο τέλος της συζήτησης επειδή εκείνη τη στιγμή το έβλεπε στην κράτηση ;). Ένα "έχουμε τεχνικό πρόβλημα, λυπάμαι" δεν θα με τσάντιζε τόσο πολύ! Συνέπεσαν μαζί - το ψάξιμο του τηλεφώνου στην ιστοσελίδα που δεν το βρήκα με την πρώτη, όπως έχω συνηθίσει, και το πρόβλημα στο web check-in χωρίς ανταπόκριση από το τηλ κέντρο.
 
Φίλε travel.air στην αρχική σου δημοσίευση δεν έκανες κάποια παρατήρηση,αλλά ουσιαστικά επίθεση στην Οlympic Air...Συμφωνώ απόλυτα στο να κάνουμε παρατηρήσεις-συζητήσεις επί τέτοιων θεμάτων,γι'αυτό άλλωστε υπάρχει και το forum...Ίσως να σου έπεσαν και πολλά μαζί...Πάντως σε καμία περίπτωση,προσωπικά,δεν νομίζω οτι τα όσα σου συνέβησαν με την νΟΑ δικαιολογούν το "ένας χαμένος πελάτης"...Δηλαδή τί να πει κανείς γι'αυτό που σου έκανε η LAN πχ! Εκεί μαζί σου με χίλια...Για να κλείσω το post,να κάνουμε παρατηρήσεις-να δείχνουμε τί μας ενοχλεί αλλά μην τρελαινόμαστε κιόλας...Ψυχραιμία....

Φιλικά πάντα
 
Ναι,κάνε παρατηρήσεις όταν ΜΙΑ (έτσι δεν είπες;) φορά δε δούλεψε το web check-in ή κάτι άλλο δε πήγε καλά.Πες μας κιόλας οτι δε δουλεύει καθόλου και οτι το ίδιο δεν έχει συμβεί ποτέ σε καμμιά άλλη αεροπορική εταιρεία.Αλλά όπως πολύ σωστά κάποιοι επεσήμαναν,έχουν μερικοί αναγάγει την εμπάθεια σε επάγγελμα και έχουν ταχθεί σε "στρατόπεδα".
Ευθέως,η κρίση σου δεν είναι αντικειμενική.
 
Το είδαμε και αυτό!
έκανα μια κράτηση για Λάρνακα για 2 άτομα και ενώ έβααζα τον αριθμό της κάρτας μου στην τράπεζα Κύπρου(την Ελληνική)
μου εμφάνισε να επικοινωνίσω με την τράπεζα!!παίρνω και εγώ τηλέφωνο και μου είπαν πως για την συγκεκριμένη εταιρία υπάρχει όριο 200 ευρώ ανά πληρωμη γιατί είχαν πολλές καταγγελίες!!που ακούστηκε αυτο? :wall:
αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω μια άλλη κάρτα που έχω στην Citibank την οποία όμως προσπαθούσα εδώ και καιρό να εξοφλήσω!
Περίεργο όμως όλο αυτό!
 
Μας εξηγείς λίγο το "είχαν πολλές καταγγελίες"; Ποιος για ποιους;
 
είχαν αμφισβητήσεις χρεώσεων!
δηλαδή κάποιοι είδαν την χρέωση στον λογαριασμό τους απο την Olympic air και πήραν την τράπεζα και αμφισβήτησαν την χρέωση!
και γι αυτό έβαλαν όριο 200 ευρώ ανα συναλαγή!
 
Μάλιστα... κατανοητό. Υπάρχει τεράστιο κύκλωμα με απάτες σε κωδικούς πιστωτικών καρτών και πολλοί άνθρωποι έχουν εξαπατηθεί, οπότε "φύλαγε τα ρούχα σου, να έχεις τα μισά". έκαναν αγορά ακριβών εισιτηρίων με κωδικούς καρτών από υποκλοπές, οπότε... άστα να μη σου τύχει.
 
Μήπως ξέρει κανείς τι συμβαίνει με τις on-line κρατήσεις της OA; Προσπαθώ εδώ και μέρες να κάνω μια κράτηση σε Semi Flexible ναύλο αλλά μου βγάζει συνεχώς το παρακάτω μήνυμα:

Η τιμή που διαλέξατε δεν είναι πλέον διαθέσιμη. Παρακαλώ επιλέξτε άλλη

Οι τιμές στις πτήσεις που θέλω αλλάζουν μέρα με τη μέρα, ανεβαίνουν, κατεβαίνουν αλλά συνεχίζει να βγάζει το ίδιο μήνυμα. Τους κάλεσα τώρα αλλά έχει κλείσει το τηλεφωνικό κέντρο στις 8.
 
Top