Olympic Air website

Re: Ιστοσελίδα Olympic Air

Στο οτι μπαίνει κάποιος στο site της Olympic Airlines και όχι στης Olympic Air,δεν νομίζω οτι φταίει η εταιρεία. Εξάλλου το Google γι'αυτό υπάρχει,ούτε 10 δευτερόλεπτα υπόθεση δεν είναι να βρεί κάποιος το νέο site...Δεύτερον,παρότι δεν είμαι καθόλου εξοικειωμένος με το site της εταιρείας,τηλέφωνο επικοινωνίας βρήκα πανεύκολα!! Θα μπορούσε να το έχει σε πιο εμφανές σημείο,δεν αντιλέγω...Αλλά δεν είναι κρυμμένο όπως λανθασμένα παρουσιάζεται! Και μετά από όλα αυτά δεν ξέρω κατά πόσο έφταιγε το σύστημα της Olympic Air για το web check in και όχι τα λάθη αυτού που ήθελε να το κάνει...Πάντως η εταιρεία αποκλείεται να χάσει άλλους πελάτες για τους λόγους αυτούς,γιατί απλά οι λόγοι αυτοί δεν θα απασχολήσουν κάποιον άλλο...

Φιλικά
 
Re: Ιστοσελίδα Olympic Air

Μιας και εχει γινει σλογκαν στο airliners, ας το πουμε και σε αυτο το topic... Στα περισσοτερα sites υπαρχει το κουμπι "Αναζητηση". Αν δεν βρισκεις κατι πατας τη λεξη "κρατησεις" και μετα το βελακι και το πρωτο αποτελεσμα εχει ΟΛΕΣ τις πληροφοριες για το τμημα κρατησεων της ΟΑ.
Try yourselves. :roll

Δευτερον, δεν φταιει η νΟΑ για το οτι η πΟΑ δεν εβαλε καποιο μηνυμα... Αλλωστε δεν συνδεονται τα 2 "μαγαζια" (οπως τα αναφερεις). Επισης, τοσος ντορος εγινε και τοσες διαφημισεις εχουν βγει... Ακουσε κανενας καμια εταιρια Olympic Airlines? Olympic Air λεγεται η εταιρια.

«Καλημέρα σας, πετάω για Θεσσαλονίκη σήμερα, με αριθμό ηλεκτρονικού εισιτηρίου τάδε, δεν μπορώ να κάνω web check-in. Θα έπρεπε η υπηρεσία web check-in να είναι διαθέσιμη σε κάθε πτήση, σωστά; Ε εμένα βγάζει πως η πτήση δεν είναι διαθέσιμη για web check in, αφού βάλω τους κωδικούς και τις πληροφορίες». «Ναι, λυπούμαστε δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε αν δεν μπορείτε να κάνετε web check in, βλέπω πως έχετε και ναύλο economy. Ευχαριστούμε που καλέσατε».
Δεν υπαρχει καμια περιπτωση να απαντησε καποιος ετσι, τα ατομα του τηλεφωνικου κεντρου ειναι ολα ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΑ (με κεφαλαια!) και βοηθανε σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ προβλημα προκυψει!

Τελος, δεν γινεται να μην ειναι διαθεσιμη καποια πτηση για check-in. ΟΛΕΣ οσες αφορουν ενεργοποιημενες πολεις ειναι διαθεσιμες:
OA web check-in":3gkibcfp said:
Διάθεση: από 24 ώρες έως 1 ώρα πριν την αναχώρηση
Αυτα απο μενα...
 
Re: Ιστοσελίδα Olympic Air

Η αλήθεια είναι ότι το νούμερο του τηλεφωνικού κέντρου είναι λίγο κρυμμένο. Λογικά, για μένα θα έπρεπε να είναι στο ''Επικοινωνία''.
 
Re: Ιστοσελίδα Olympic Air

το άκουσα κι αυτό!!! ή μάλλον το διάβασα κι αυτό!!!
δηλαδή δεν μπορώ να καταλάβω μερικούς εδω μέσα, τι ρόλο βαράνε.
ελεος, έστω και λίγο να ασοχληθεί κάποιος με την πολιτική αεροπορία ξέρει ότι εδω και κάτι μήνες η airlines δεν υπάρχει πια.
έχω κάνει 500 web-check σε φίλους και εμένα επισης χωρίς κανένα πρόβλημα, έχω ταξιδέψει με την νέα Ολυμπιακή χωρίς κανένα πρόβλημα
έχω πει ότι Α3 ΚΑΙ ΟΑ πλέον είναι το ίδιο και το αυτό.
Ωρες ώρες αμφιβάλω αν καποιοι εδώ μέσα μπαίνουν απλά για να θάψουν εταιρείες και να λένε το μακρύ και το κοντό.
 
Μερικές φορές μπορεί να υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα και να μη λειτουργήσει το web check-in. Σε οποιαδήποτε εταιρεία. Δεν είναι μεμπτό και δεν είναι ανάγκη να το κάνουμε θέμα.

Κι εγώ τα έχω ξαναδιαβάσει αυτά, γιατί τα ξανάγραψες κάμποσες μέρες πριν σε άλλο θέμα. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι έχεις δίκιο. Ούτε η Olympic Air είναι το ίδιο με την Aegean, αλλά δεν είναι το θέμα μας αυτό κι έτσι δεν πρόκειται να επεκταθώ. Δεν «μπαίνουμε απλά για να θάψουμε εταιρείες και να λέμε το μακρύ και το κοντό». Είναι κακό να έχουμε άποψη;
 
Δημιουργήθηκε θέμα χωρίς καν να υπάρχει,νομίζω....Πιστεύω ο φίλος να κατάλαβε οτι θέλει λίγο ψάξιμο πριν κράξεις δημοσίως μια εταιρεία!!! Γιατί αφενός μπορεί να δημιουργήσεις κακές εντυπώσεις σε κάποιους που δεν ξέρουν "τί παίζει"...και αφετέρου μπορεί να εκτεθείς αν λες πράγματα που δεν στέκουν ή που είναι αστείο να δημιουργείς θέμα γι'αυτά! Με λίγη καλή θέληση λοιπόν όλα τα βρίσκεις! Το να ψάξεις να βρείς το τηλέφωνο της Olympic Air άντε να σου πάρει 3 λεπτά (σιγά τα OA)...Το να μην λειτουργεί το web check-in,μία στο τόσο,δεν κάνει κακή εταιρεία την Olympic Air-(σιγά τα ΟΑ)!
Ήθελα να ξέρω αν όλα αυτά γινόταν με την Emirates...Θα υπήρχε η ίδια μίζερη διαμαρτυρία;; Αλλά ξέχασα! Οι ξένοι οτι κάνουν,το κάνουν καλά και σε αυτούς ποτέ δεν διαμαρτυρόμαστε.... :wall:

Υ.Γ. Θέλω να πιστεύω οτι ο travel.air δεν έριξε τη "διαμαρτυρία" και εγκατέλειψε
 
καλά ρε παιδιά μην τα παίρνετε όλα πατριωτικά κ οπαδικά..δεν ξέρουμε αν το παράπονο ισχύει όπως το γραψε ο φίλος αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κάποιος ψεύτης επειδή παραπονιέται. Ούτε δημοσία διαπόμπευση είναι το φόρουμ, είναι γνωστό ότι ο καθένας μας γράφει ότι θέλει χωρίς επιπτώσεις, αν θέλετε πιστέψτε τον. Οι πιο πολλοί εδώ μέσα έχουμε ίδια άποψη για τις 2 ελληνικές.

Κ να μην λειτουργεί το web checking θα ζήσουμε, δεν χρειάζεται να το αναλύουμε κιόλας, πέρα από μια παρατήρηση..Από την άλλη κάποιοι μιλάτε σαν να είναι η ΟΑ η privatair..

(ΥΓ για την Emirates: μην συγκρίνουμε βούρτσες με οδοντόβουρτσες)
 
Αν απευθήνεσαι σε μένα...Δεν το πήρα καθόλου οπαδικά! Απλά είναι γνωστή η μιζέρια του Έλληνα για μικροπράγματα και κάθετι καινούριο το αντιμετωπίζει με καχυποψία,να μην πω οτι είναι και κακοπροαίρετος (ο Έλληνας γενικώς όχι ο συγκεκριμένος φίλος)...Το να εκτεθείς (που έγραψα παραπάνω) δε σημαίνει οτι θα σε διαπομπεύσουμε κιόλας,αλλά ο καθένας απ΄τα γραφόμενα του χαρακτηρίζεται ως αξιόπιστος ή οχι...Αυτό μόνο...

Υ.Γ. Σαφώς δεν σύγκρινα Εmirates-Olympic!!! :wall: Είπα ξεκάθαρα οτι εάν κάτι ανάλογο συνέβαινε στην Emirates (ή την LH ή την BA) δεν θα διαμαρτυρόταν κανένας νεοέλλην. Και μακάρι να πέφτω έξω.....

Φιλικά
 
Re: Ιστοσελίδα Olympic Air

flesland":1xnkscuc said:
Η αλήθεια είναι ότι το νούμερο του τηλεφωνικού κέντρου είναι λίγο κρυμμένο. Λογικά, για μένα θα έπρεπε να είναι στο ''Επικοινωνία''.
+1
Τα υπόλοιπα μάλλον για υπέρβολη μου μοιάζουν, αλλά αυτό σωστό.
 
Καλημέρα και πάλι. Φυσικά και δεν εγκατέλειψα, μετά το post μου. Θεωρώ τον εαυτό μου έμπειρο όσον αφορά στις αεροπορικές εταιρίες, τις ιστοσελίδες τους, το booking εισιτηρίων και τα web check-ins, καθώς έχω υπάρξει επιβάτης και έχω κάνει δεκάδες φορές web check-in σε εταιρίες όπως Air France, Alitalia, British, Emirates, Singapore, Thai, China, Shanghai, LAN Peru, American, Delta, United, EasyJet, Qatar, GulfAir, EgyptAir, Bangkok, Siem Reap, Pulkovo, ClickAir, Royal Jordanian, Swiss, Iberia, Vueling, Aerolineas Argentinas, lufthansa και φυσικά Aegean Air (κάποια θα ξεχνάω, αλλά εντάξει). Πιστεύω, λοιπόν, πως δεν είμαι πρωτάρης για να κάνω «λάθη» στο web check-in. Θα μπορούσε η κοπέλα στο κέντρο εξυπηρέτησης να μου απαντήσει «λυπούμαστε, αλλά μάλλον κάποιο τεχνικό πρόβλημα θα υπάρχει», πράγμα που είναι φυσιολογικό και απόλυτα αποδεκτό, και όχι «βλέπω είσαστε στον οικονομικό ναύλο». Τι παιδιά ψέματα να πω; Ε αυτό μου απάντησε! Μάλιστα, δεν το έβαλα κάτω. Το web check-in, τελικά, “άνοιξε” ακριβώς 3 ώρες πριν την πτήση (και όχι 23) και το ολοκλήρωσα με επιτυχία. Επιπλέον, όπως αναφέρει σωστά ο φίλος μας flesland όλου του κόσμου οι εταιρίες που έχω πετάξει αναγράφουν τηλέφωνα επικοινωνίας στο «επικοινωνία» και δεν τα “θάβουν”. Ακόμα καλύτερα, στην πρώτη σελίδα. Τα τελευταία χρόνια και λόγω δουλειάς και λόγω αναψυχής ταξιδεύω, μένω μεγάλα διαστήματα στο εξωτερικό. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα να μπω σε κάποια ιστοσελίδα μιας εταιρίας και να βρω το τηλέφωνο επικοινωνίας σε λιγότερο από 20-30 s, σχεδόν σε όποια γλώσσα και να είναι γιατί υπάρχει ένα “pattern”.
Φυσικά και όλοι οι ξένοι δεν το κάνουν καλύτερα. Έχω τη χειρότερη γνώμη π.χ. για το entertainment program και την οικονομική θέση-κάθισμα της BA στα longhaul ή τη “φτώχεια” που φαίνεται στη Gulf Air με τα λαδωμένα μαντίλια των αεροσυνοδών (ναι μπορεί να ήταν τυχαίο μια φορά, να μην το αναφέρω; Μου έκανε άσχημη εντύπωση!) ή την “ανευθυνότητα” της LAN να πετάει επιβάτες από τα αεροσκάφη επειδή γέμισαν με κάποιο group και να τους μεταφέρει σε πτήσεις άλλων ημερών (Ναι, μπορεί να έτυχε μια φορά, να μην το αναφέρω;)! Απλά θεώρησα πως το airliners.gr θα ήταν ένα καλό σημείο να αναφέρω την εμπειρία μου με την ελληνική ΟΑ που δεν κρύβει καμιά μιζέρια ελληνική από μέρους μου, όπως αναφέρεται παραπάνω.
Ναι, συμφωνώ, δεν πιστεύω πως η Olympic Air είναι υπεύθυνη για την ιστοσελίδα της Olympic Airlines, αλλά δεν κοστίζει μια απλή παρατήρηση που έκανα και θα μπορούσε να γίνει και προς τους υπεύθυνους για την ιστοσελίδα της Olympic Airlines, γιατί “δεν είναι under maintenance” πια.
Ναι, συμφωνώ, είμαι πάντα καυστικός στα άκρα, αλλά δεν το κάνω μόνο για την ελληνική πραγματικότητα, αλλά για κάθε «στραβό» που κατά τη γνώμη μου πρέπει να αλλάξει.
 
Top