Olympic Air Dash8 Q400

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Τα recirc fans θα ακούς εσύ
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι γίνεται με τα αφη και τα πληρώματα που αναφέρουν κάποιοι της FlyBe (;).Tι σχέδιο και προγραμματισμός υπάρχουν;Τι πρόκειται να γίνει;Θα τα χρησιμοποιήσει για πολύ η ΟΑ;
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

chania27":1y9spxmz said:
seven4seven":1y9spxmz said:
Ασυρματο πρεπει ν αλλαξουν στα Q. Δεν αντεχεται αυτο το "ΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒΒ" του κινητηρα που ακουγεται στο φοντο (και κανει και την εκπομπη χαλια)

Τα recirc fans θα ακούς εσύ

Οτι και να ειναι, οι εκπομπες τους ειναι τραγικες! Σε πολλες περιπτωσεις πνιγουν τη φωνη, και αρχιζει ο ΕΕΚ τα "station calling,say again?"
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

billos_340":3nthcuy0 said:
Ο θείος μου είναι πιλότος στα Q400.Μου λέει πως είναι πολύ καλά αεροπλάνα(σε σχέση με ATR που πέταγε παλιά).Μου είπε και μια μικρή ιστορία.

Ήταν στην Κώ και ήταν δίπλα(στην πίστα) με ένα AVRO της AEGEAN.Ο θείος μου έφυγε 3 λεπτά μετά από αυτούς και τους πέρασε πάνω από την Μύκονο :twisted: .Όταν ο ένας κινητήρας του είναι όσο οι δύο του ΑΤR(σε άλογα μιλώντας)και με ταχύτητα πλεύσης 700 χλμ τότε καταλαβένεις την διαφορά.
Αδύνατο, max cruising speed: Q400 0,58 mach & Avro RJ 100 0,72 mach
Απλά ο ΕΕΚ έβαλε πρώτα τον χαμηλότερο !!!!!
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Το συμβολαιο που εχει η ΟΑ με την FLY BE ειναι νομιζω μεχρι τελη ΑΥΓ. η αρχες ΣΕΠΤ.
Αλλα εχει ακουστει οτι απο τον ιουνιο και μετα θα φευγουν ενα -ενα τα α/φη και απλα το τελευταιο θα αποχωρησει γυρω στο σεπτεμβριο.
Παντως εγω που εχω τυχει σε αρκετες πτησεις με αυτα τα α/φη, μια χαρα ηταν απο αποψη πτησης και οι πιλοτοι τους
καλοι. Ετυχα και σε αρκετα δυσκολους καιρους με φοβερες αναταραξεις και ηταν ολα μια χαρα.
Τι να πω!!!!! Εγω παντως τα προτιμω απο τα ATR.
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Το avro 3 λεπτα μπροστα σημαινει 10 νμ διαφορα που μεγαλωνει λογω μεγαλυτερης ταχυτητας ως να μεταφερθουν τα 2 α/φη
στο ath appch.Για να μπει πρωτα το χαμηλοτερο στην καλυτερη περιπτωση πρεπει να μην ειναι πανω απο 10 νμ πισω.
Αρα ,η ο θειος εβαλε νιτρο,η ο αλλος πηγαινε με 250 γιατι ηθελε να βαλει ωρες!! :D
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

didis":27tl8xfy said:
Αδύνατο, max cruising speed: Q400 0,58 mach & Avro RJ 100 0,72 mach
Απλά ο ΕΕΚ έβαλε πρώτα τον χαμηλότερο !!!!!

Η διαφορά στο cruising speed την καταλαβένεις αν βάλεις τα δύο αεροπλάνα να πετάξουν δρομολόγιο Αθήνα-Λονδίνο,στο Κώς-Αθήνα φυσικά και υπερισχίει το ελικοφόρο.
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

billos_340":16ab8xxr said:
στο Κώς-Αθήνα φυσικά και υπερισχίει το ελικοφόρο.

Mπορείς να εξηγήσεις γιατί συμβαίνει αυτό; Θα έλυνες μια μεγάλη απορία αρκετών νομίζω εδώ μέσα...Ευχαριστώ :)
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Το εξηγησαμε φιλε Τασο.Νιτρο...!!
Η,ο αλλος θειος ειναι ελεγκτης.... :D
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Ο χρονος πτησης ειναι συνδεδεμενος με το groundspeed(g/s)!
TAS= True Airspeed. Αυτη συνδεεται με τη θερμοκρασια. Οσο πιο χαμηλη η θερμοκρασια τοσο μικροτερη η TAS.
W/C= Wind Component

g/s= TAS+W/C

Το Avro πιθανοτατα συναντησε περισσοτερο headwind και σιγουρα πετουσε σε μεγαλυτερο υψος(αρα χαμηλοτερη θερμοκρασια).

Κυριως λογος ομως για μια τετοια συγκυρια (Q400vsAvro) μπορει να ειναι οταν 2 αεροσκαφη δεν εχουν ικανοποιητικη αποσταση μεταξυ τους προτεραιοτητα στη προσεγγιση εχει εκεινο με το μικροτερο υψος.
 
Top