Olympic Air Dash8 Q400

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Να τολμήσω να ρωτήσω για CRJ900 και CRJ1000, το καναδικό cigar ;)

Μετά απο τα παλιά της ΟΑ, η επόμενη φορά που πέταξα με ATR ηταν με Aeromar. Η καμπίνα ήταν πολύ ανανεωμένη σε σχέση με αυτό που είχα στο μυαλό μου και δεν μου φάνηκε τόσο loud ενω είναι, συγκριτικά με το Q400 και αισθητά ποίο αργό.

Δυστυχώς, η βιομηχανία δεν μπορεί η δεν την συμφέρει να προσαρμοστεί τόσο γρήγορα όσο αλλάζουν τα δεδομένα για τους operators οπότε σε regional, σχεδιαστικά είναι αρκετά πίσω. Δεδομένου ότι ειναι niche markets, δεν βλέπω φως στο τούνελ. Ίσως δούμε κάτι απο Βραζιλία :rolleyes:
 
Να τολμήσω να ρωτήσω για CRJ900 και CRJ1000, το καναδικό cigar ;)

Δεν έχω πετάξει με τα πιο καινούρια CRJ, μόνο με το 200άρι (μια χαρά ήταν...)!

 
Το περίεργο είναι ότι έχεις πετάξει με το 200αρι που έχει εξαφανιστεί εδώ και πολλά χρόνια ;)
Το concept ειναι το ίδιο, με πολύ περισσότερες θέσεις, άρα και πολύ περισσότερο κόσμο γύρο σου και χωρίς έξοδο πίσω.
Κατ εμέ, ειναι πολύ τίμιο. Το ταξίδι με τον τύπο το βρίσκω αρκετά άνετο και για παραπάνω απο μια ώρα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πόσο κοντά είναι τα cash operating costs στο 700 σε σχέση με το Q400. Αν δεν υπάρχουν επιχειρησιακα θέματα (short runways), η προπέλα δεν έχει τεράστιο νόημα για commuter airlines.
 
Όλα τα παραπάνω ωχριούν μπροστά στο ανυπέρβλητο D228.
Μια φορά - μονο, δυστυχώς - πέταξα μαζί του και είναι από τις αγαπημένες μου πτήσεις. Το αγάπησα!

Να τολμήσω να ρωτήσω για CRJ900 και CRJ1000, το καναδικό cigar ;)
Έχοντας πετάξει με CRJ200, 900 & 1000, τα βρίσκω μια χαρά αλλά στην άνεση ωχριούν μπροστά στα αντίστοιχα embraer.
 
... Αν δεν υπάρχουν επιχειρησιακα θέματα (short runways), η προπέλα δεν έχει τεράστιο νόημα για commuter airlines.
Tα ελικοοφόρα πάντα υπερτερούνε των jet σε χαμηλά ύψη-ταχύτητες. . .
Post automatically merged:

...

Έχοντας πετάξει με CRJ200, 900 & 1000, τα βρίσκω μια χαρά αλλά στην άνεση ωχριούν μπροστά στα αντίστοιχα embraer.

Τα ERJ εννοείς;;
 
Και στη σύγκριση CRJ200 με ERJ140 (άλλη διάταξη καμπίνας βέβαια, 2+2 έναντι 1+2) και στη σύγκριση CRJ900/1000 με ERJ190/195, τα ERJ μου φάνηκαν πιο ευρύχωρα.
 
Top