Olympic Air A319/A320

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μπορείς να δεις τα Model numbers. Πχ SX-OAK - Olympic Air - Airbus A319-132 το δεύτερο νούμερο είναι 3 αν φοράει IAE engines ενώ αν είναι 1 φοραει CFM π.χ SX-OAG AIRBUS A319-112. Το ίδιο και για τα Α320/Α321.

A319-111 CFM56-5B5 or 5B5/P
A319-112 CFM56-5B6 or 5B6/P or 5B6/2P
A319-113 CFM56-5A4 or 5A4/F
A319-114 CFM56-5A5 or 5A5/F
A319-115 CFM56-5B7 or 5B7/P
A319-131 IAE Model V2522-A5
A319-132 IAE Model V2524-A5
A319-133 IAE Model V2527M-A5

A320-111 CFM56-5A1 or 5A1/F
A320-211 CFM56-5A4 or 5A4/F
A320-212 CFM56-5A3
A320-214 CFM56-5B4 or 5B4/P or 5B4/2P
A320-216 CFM56-5B6
A320-231 IAE Model V2500-A1
A320-232 IAE Model V2527-A5
A320-233 IAE Model V2527E-A5
 
Και ενώ τα SX-OAP και SX-OAM είναι "στο δρόμο" για παράδοση, φαίνεται ότι νεότερες πληροφορίες περιπλέκουν τα πράγματα.
Το SX-OAP είναι το 4065 και είναι Α320.
Το SX-OAS είναι το 4094 και είναι Α319 και όχι Α320 όπως είχα υποθέσει εξαρχής.
Τα 4190 & 4193 είναι A320 επί παραγγελία όπως είχαμε πει από παλιότερο post αλλά ιδιόκτητα.
Τα 2 νοικιασμένα Α320 από την ALAFCO δεν θα είναι τα 2 παραπάνω αλλά τα 4083 και 4088.

Αυτά ανεβάζουν τον αριθμό των Airbus σε 19!
 
Το planespotters.net τα αναφερει ως leased απο την ALAFCO και τα 4.. Τελικα τι ισχυει.. :mrgreen:

SX- 4083 Airbus A320-232 (On Order) lsf ALAFCO
SX- 4088 Airbus A320-232 (On Order) lsf ALAFCO
SX- 4190 Airbus A320-232 (On Order) lsf ALAFCO
SX- 4193 Airbus A320-232 (On Order) lsf ALAFCO

( στο τελος της λιστας ! ! ! )
 
Το επομενο αεροσκαφος της Olympic Air που βαφτηκε με τα νεα του χρωματα και πηρε ελληνικο νηολογιο ειναι το SX-OAM. Εδω μπορειτε να το δειτε. 8)
 
Το οποίο αναμένεται σήμερα το βράδυ στις 20:30 τοπική από το Bordeaux όπου βάφτηκε.
 
Υπάρχει κάποιος κινητήρας που να είναι καλύτερος απο τον άλλο; αναφέρομαι κυρίως σε θέματα κατανάλωσης και θορύβου.
 
προσωπικα θεωρω τους ΙΑΕV2500 πολυ καλυτερους απο θεμα θορυβου..φοβερο τσιρυγμα και ουρλιαχτο ειδικα σε full ή reverse στοιχεια.οσον αφορα την καταναλωση,και οι 2 καινε πανω κατω τα ιδια
 
Δεν κατάλαβα τι θεωρείς καλύτερο στο θέμα θορύβου όταν τσιρίζουν και ουρλιάζουν...?????.... :?:
 
Γενικά οι V2500 θεωρούνται περισσότερο οικολογικοί απ'τους CFM. Απ'την άλλη λένε ότι οι CFM ξεπερνάνε τους V2500 σε αξιοπιστία και ευκολία συντήρησης κι αυτό σημαίνει λιγότερες ώρες στο hangar της τεχνικής βάσης. Όλα βέβαια εξαρτώνται πάντα απ'τον κύκλο χρήσης. Σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες στην Ελλάδα τα narrowbody χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερα κι επομένως λιγότερο συχνά δρομολόγια λόγω των αποστάσεων με τα ευρωπαϊκά hubs. Άρα μάλλον οι V2500 είναι προτιμότεροι (κάτι θα ξέρουν στην aegean και την OAir).

Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι δεν συμφέρει την OAir να συντηρεί δύο διαφορετικούς κινητήρες στον ίδιο τύπο αεροσκάφους. Με τα A319 που έχουν cfm τί γίνεται; Θα αντικατασταθούν; Γενικά έχουν αποφασίσει να κρατήσουν τα A319/-20;
 
Top