Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν υπάρχουν και πολλά αεροδρόμια να υποστηρίξουν α/φη υποστήριξης πέραν της Ελευσίνας.Τα άλλα είτε είναι πτέρυγες μάχης είτε εκπαίδευσης.
Πάντως πολύ φοβάμαι ότι αν βρεθεί αγοραστής θα πωληθούν για να καλύψουν τρύπες στο δημοσιονομικό έλλειμμα...
 
Είμαστε περίπτωση.... Τα πουλήσαμε, τα μετατρέψαμε, τα βάψαμε, τα εξοπλίσαμε, τα επανδρώσαμε, τα παρκάραμε και όλα αυτα μέσα σε 5 ποστ. :lol:
 
makedonas":53swb5cg said:
Αν κατσεις και το αναλυσεις, μετατροπες, επεκτασεις, εκπαιδευσεις, κλπκλπκλπ κοστιζουν συνολικα το 40% της αρχικης τιμης 4 αεροσκαφων. Ξεχωρα που μεγαλη γκαμα ανταλλακτικων θα προσφεται στο ανοιχτο εμποριο, μιας και κατα βασει προκειται για πολιτικο αεροπλανο. Και αλλωστε, ποιος ειπε οτι πρεπει να ειναι στην Ελευσινα σταθμευμενα; Και γιατι να ειναι μονο σε ενα αεροδρομιο; Το προσωπικο μπορει να ειναι της ΠΑ αλλα και πρωην μηχανικοι της ΟΑ! Επιπλεον μειωση κοστους.. Αν το σκεφτει κανεις καλα, δεν ειναι ασχημη ιδεα η μετατροπη.

Γιά το θέμα τής έδρας τους,τά είπε και ο imaginas.Αλλά άν όντως ισχύει αυτό γιά την τιμή,είναι πράγματι καλή ιδέα η μετατροπή τους.Γιά τά ανταλλακτικά,ναί μέν υπάρχουν και στό ανοιχτό εμπόριο,αλλά η ΠΑ δέν είναι ο κάθε τυχών πλούσιος εμίρης που πάει και ψωνίζει γιά τό ιδιωτικό του τζέτ,θά χρειαστή να γίνωνται διεθνείς διαγωνισμοί και ενδεχομένως να υπάρχουν κάποιες πιστοποιήσεις για τά εξαρτήματα αυτά.Αλλωστε,και οι εταιρείες που χρησιμοποιούν τον τύπο αυτό δέν πάνε στο κάθε "ανταλλακτικατζίδικο",υποθέτω παίρνουν ανταλλακτικά από τους κατασκευαστές τους.

makedonas":53swb5cg said:
Ας μην επαναληφθει το λαθος που εγινε με τα Β707 και τους Ισραηλινους.. Ειναι μιας πρωτης ταξεως ευκαιρια να καλυφθουν φτηνα και αξιοπιστα χρονιες αναγκες της ΠΑ.

Μεγάλη πονεμένη ιστορία αυτά τά 707 (καί τά 720 επίσης...).Θά μπορούσαν νά γίνουν cargo (άν θυμάμαι καλά ένα από αυτά είχε γίνει) καί να βγάζη η ΟΑ χονδρό χρήμα από τέτοιες πτήσεις.Φυσικά επίσης μπορούσαν να γίνουν και τάνκερ (μέ επίβλεψη τής μετατροπής από τους Ισραηλινούς,αντί να τά αγοράσουν).Αλλά φαίνεται οι καρφίτσες και τά τηγάνια έχουν πιό πολλή ζήτηση.....

PILOT23":53swb5cg said:
Είμαστε περίπτωση.... Τα πουλήσαμε, τα μετατρέψαμε, τα βάψαμε, τα εξοπλίσαμε, τα επανδρώσαμε, τα παρκάραμε και όλα αυτα μέσα σε 5 ποστ.

Την ταινία "άρπα κόλλα" τού Νίκου Περάκη την έχεις δεί;Κάτι τέτοιο έκαναν και οι πρωταγωνιστές της...μόνο που τότε δέν υπήρχε internet καί οι συζητήσεις εγένοντο live...
 
Η αλήθεια είναι ότι αν αποφασίσει να τα κρατήσει το ελληνικό κράτος, τότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως κυβερνητικά αεροσκάφη. Μην ξεχνάτε πως για να πάει ο Πρόεδρος ή ο Πρωθυπουργός Αμερική ή Κίνα θα πρέπει με τα υπάρχοντα κυβερνητικά αεροσκάφη να κάνει στάση ανεφοδιασμού. Δεν ξέρω βέβαια αν υπάρχει κι η δυνατότητα προσθήκης επιπλέον δεξαμενής καυσίμων, ώστε να μεγαλώσει η ακτίνα πτήσης του, αλλά σε μία τέτοια περίπτωση φαντάζομαι ίσως να μπορούσε να πετάξει και Αυστραλία χωρίς στάση. Ίδωμεν....
 
Πρωτα απο ολα η ΠΑ εχει στον στολο της το Gulfstream V το οποιο εχει την δυνατοτητα να παει απευθειας στην νεα υορκη. Οσον αφορα το 340 για φανταστειτε τα εξοδα που θα εχει για να μεταφερει το πολυ 30 ατομα.
 
Συγγνώμη για την αφέλεια, αλλά γιατί η ΠΑ χρειάζεται τάνκερ? Ακόμα κ φτηνή να είναι η μετατροπή δικαιολογεί το κόστος συντήρησης τις πιθανές αποστολές που μπορεί να αναλάβει; Εκτός αν τα τζετ μας πάνε μακρύτερα από τον Σαγγάριο. :?

Τώρα για κυβερνητικό, ας βολευτούν με τα ταπεινά gulfstream κ embraer, συντήρηση τεράστιων αεροπλάνων για 1-2 υπεραντλαντικά τον χρόνο (+ ταξίδια της χαράς βλ eurovision, Εθνικές, Ολυμπιακοι κτλ) δεν νομίζω ότι θέλουν να πληρώνoυν πολλοί.

Πριν κλείσω να ευχηθώ στην ΟΑ σύντομα αντικατάσταση από Α380 8)
 
Για κυβερνιτικο, ας παρουν καλυτερα κανενα Α319CJ ή ενα 737-700BBJ. Ειναι και της μοδας αλλωστε! :lol:

Οσον αφορα για τα Α340 της πΟΑ, μαλλον τα βλεπω να πετανε με ξενες εταιρειες... :( Αλλωστε τα 340 αυτα ειναι σχετικα καινουργια και καλοδιατηρημενα. Ξερετε τι θα εδινε η Iberia ή η Air Comet να τα παρει?
Τα βλεπω να πανε ή Ασια ή Λατινικη Αμερικη...
 
flesland":fjzze01j said:
Συγγνώμη για την αφέλεια, αλλά γιατί η ΠΑ χρειάζεται τάνκερ? Ακόμα κ φτηνή να είναι η μετατροπή δικαιολογεί το κόστος συντήρησης τις πιθανές αποστολές που μπορεί να αναλάβει; Εκτός αν τα τζετ μας πάνε μακρύτερα από τον Σαγγάριο. :?

Αν χρειάζεται λέει......
Ξέρεις πόσο ελάχιστο χρόνο διαθέσιμο για την όποια αναχαίτιση έχει ένα φορτωμένο F-16???
Άς μην μπούμε σε λεπτομέρειες ......
Υπάρχουν forums που μιλάνε αναλυτικά για αυτά τα θέματα............
 
Φίλε Στέφο πήγες να ανάψεις φωτιές πάλι , δικαιολογείσαι όμως διότι ήταν χαράματα όταν έριξες την ιδέα μετατροπής των 340 σε μεταγωγικά ή τάνκερ. Ευτυχώς οι λογικότεροι "έσωσαν" το thread , διότι λίγο το άρθρο του κόπανου δημοσιογράφου στο defence που θυμήθηκε τα 707 , έριξε και την ιδέα λέγοντας "αφού δεν υπάρχουν αντίστοιχα 340 , ε..μια μετατροπούλα σου λέει, επειδή υπάρχει η πατέντα για τα 330/τανκερ κι είμαστε οκ, λες κι η Ελλάδα είναι Ισραήλ ! Το καλύτερο που έχει να κάνει το Δημόσιο είναι πούλημα σε όποιον τυχόν υποψήφιο αγοραστή ενδιαφερθεί να τα αγοράσει, παρόλο που δεν προτιμώνται πλέον, επειδή έχουν μπόλικο ψωμί ακόμα, διαφορετικά θα έχουν τη τύχη του 747!!
 
Αν δεν κάνω λάθος, ο Έλληνας ηγέτης προσπαθεί με νύχια κ με δόντια τα τελευταία 7 χρόνια να συναντήσει τον Αμερικανό ομόλογό του και τα κατάφερε μία φορά. Ίσως η μετατροπή των αφών σε τάνκερ να κρίνεται από κάποιους ανούσια (που δεν είναι, αλλά είναι σίγουρα offtopic), αλλά το να τα κρατήσουμε ως "κυβερνητικά" είναι περισσότερο ανούσια. Εκτός αν θέλουμε να το παίζουμε λάάάάάάρτζ.....
 
Top