Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μόλις χθες επέστρεψα με το αεροσκάφος αυτό από το ταξιδάκι μου στη Νέα Υόρκη.

Πολύ καλό αεροπλάνο.
 
Αφου τα κραταει το δημοσιο, γιατι δεν τα δινουν στην ΠΑ να γινουν μεταφορικα, η εναεριου ανεφοδιασμου? :mrgreen: (καλα μη βαρατε ειναι περασμενη η ωρα αλλα και για να το λεω κατι ακουγεται.. )
 
Τα 340 α/φη ανεφοδιασμού;Τεράστιος στόχος και πρέπει να απασχολεί 4 μαχητικά για προστασία...Δεν περισσεύουν δυστυχώς...
Κακώς που δεν τα κράτησε η ν.Ο.Α.
 
Για που προορίζονται τα 4 Α-340;
 
Συμφωνα με αρθρο του DEFENCENET πραγματι ενδιαφερεται η ΠΑ για τα A340....
http://www.defencenet.gr/defence/index. ... &Itemid=49

Παντως θα προτιμουσα να τα δω με τα χρωματα της Π.Α. , απο το να πουληθουν στο εξωτερικο η να λιαζονται σε μια ακρη του Ελ.Βεν.



Τα 340 α/φη ανεφοδιασμού;Τεράστιος στόχος και πρέπει να απασχολεί 4 μαχητικά για προστασία...Δεν περισσεύουν δυστυχώς...
Αν χρειαζεται προστασια ενα αεροσκαφος ανεφοδιασμου δεν παιζει ρολο το μεγεθος του αλλα ο χωρος στον οποιο επιχειρει.....
 
Το ίχνος ενός Α340 είναι τεράστιο σε σχέση με ένα πιο μικρό α/φος.Και είναι αυτονόητο ότι χρειάζεται προστασία όπως προστατεύεται και το embraer με το Erieye τώρα.
 
340 με παραλλαγή, στη Τανάγρα να δω, και δε θέλω τίποτα άλλο!!

Υποθετική ερώτηση... Ποιος θα το πετάει αυτο το πράγμα??
Οι πρώην της ΟΑ?
 
Υποθέτω πως εκτός από την μετατροπή κλπ τών αεροπλάνων,θά πρέπη να υποστή μετατροπές (επιμήκυνση διαδρόμων,νέα υπόστεγα,απόκτηση εξοπλισμού κλπ) καί η αεροπορική βάση (Τανάγρα;) όπου θά εδρεύουν.

Επίσης,ένα αεροπλάνο ανεφοδιασμού δέν το πετάς ακριβώς όπως και την αντίστοιχη πολιτική "έκδοσή" του.Οι πρώην τής ΟΑ,άν αποφασιστή να πετάν αυτοί τά 340,θα πρέπη και οι ίδιοι νά εκπαιδευτούν στίς πτήσεις ανεφοδιασμού καί στην χρήση τών επιπλέον συστημάτων που θά προστεθούν στά αεροπλάνα (χειρισμός τού boom ανεφοδιασμού,διαχείριση τών refuelling tanks κλπ).Ομοίως και το προσωπικό εδάφους,που θά πρέπη να εκπαιδευτή στην συντήρηση τών συστημάτων αυτών.

Οσο γιά τό ίχνος,δέν είναι πολύ μεγαλύτερο από ένα 707.

Τέλος,οι "τρίτες χώρες" που δέν επιθυμούν να αποκτήση η ΠΑ στρατηγικές δυνατότητες,καλόν είναι να ξέρουν οτι "άν θέλη η νύφη κι'ο γαμπρός,νά πάη να κουρευτή ο πεθερός".Δηλαδή τί,άμα δούν ένα Ελληνικό 340 τάνκερ,θά το καταρρίψουν;
 
Όλα τα ιπτάμενα μέσα υποστήριξης εδρεύουν στην Ελευσίνα.Εκεί ίσως υπάρχει πρόβλημα με τα υπόστεγα.
 
Αν κατσεις και το αναλυσεις, μετατροπες, επεκτασεις, εκπαιδευσεις, κλπκλπκλπ κοστιζουν συνολικα το 40% της αρχικης τιμης 4 αεροσκαφων. Ξεχωρα που μεγαλη γκαμα ανταλλακτικων θα προσφεται στο ανοιχτο εμποριο, μιας και κατα βασει προκειται για πολιτικο αεροπλανο. Και αλλωστε, ποιος ειπε οτι πρεπει να ειναι στην Ελευσινα σταθμευμενα; Και γιατι να ειναι μονο σε ενα αεροδρομιο; Το προσωπικο μπορει να ειναι της ΠΑ αλλα και πρωην μηχανικοι της ΟΑ! Επιπλεον μειωση κοστους.. Αν το σκεφτει κανεις καλα, δεν ειναι ασχημη ιδεα η μετατροπη. Ας μην επαναληφθει το λαθος που εγινε με τα Β707 και τους Ισραηλινους.. Ειναι μιας πρωτης ταξεως ευκαιρια να καλυφθουν φτηνα και αξιοπιστα χρονιες αναγκες της ΠΑ.

PILOT23 τα Α340 γκριζα θα βαφτουν, αν και οταν βαφτουν, οπως τα C27 Spartan.. :wink:
 
Top