Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προφανώς,σ'αυτήν την φάση,που η εταιρεία αναδιοργανώνεται και "σουλουπώνεται",το καλύτερο που έχει να κάνη είναι να αναπτύξη τίς γραμμές εκείνες που είναι σίγουρο οτι θά τής φέρουν ικανοποιητικά κέρδη μέ μικρό κόστος.Βέβαια τά A340 "κολλάνε" επιχειρησιακά ώς τύπος μέ τά A319 -οι πιλότοι τού 319 μπορούν να πετάξουν και τό 340 μέ μικρή εκπαίδευση- αλλά δέν είναι πλέον και από τά οικονομικώτερα αεροπλάνα.Καί τά υπερατλαντικά δρομολόγια έχουν και..υπερατλαντικό κόστος λειτουργίας.Οπότε καλά κάνει ο MIGάτος καί δέν ασχολείται μ'αυτά.

Οταν,κάποια στιγμή,έρθη η ώρα τής νέας ΟΑ ν'ανοίξη "φτερά" γιά πιό μακρυνούς προορισμούς,θά βρεθή σίγουρα ο κατάλληλος τύπος αεροπλάνου γι'αυτήν.Εξ άλλου,όπως έγραψε πιό πάνω ο aas59,καλύτερα νά υπάρχη ΟΑ "στήν πιάτσα" έστω και ώς regional,παρά να μήν υπάρχη καθόλου.

Τώρα,τί θα κάνη το κράτος μέ τά "μακρυνάρια" που τού μείναν στο χέρι,αυτό είναι άλλο θέμα.Κατά την ταπεινή μου άποψη θά μπορούσε να προκηρύξη διεθνή διαγωνισμό γιά να τά κάνη dry lease,ώστε να βγάλη και κανένα ευρώ απ'όλη αυτή την υπόθεση...
 
Δυστυχώς δεν θεωρώ πως μπορεί να υπάρξει εμπιστοσύνη σε ότι αφορά στο ελληνικό δημόσιο σχετικά με τη βέλτιστη χρήση των Α340 από εδώ και πέρα. Υποθέτω θα εκποιηθούν τώρα που υπάρχει έντονη ανάγκη από ρευστό. Τώρα αν αυτό θα γίνει έναντι μικρού τιμήματος δεν το αποκλείω καθώς οι καιροί είναι δύσκολοι.

Όσο για τα υπερατλαντικά της ΟΑ, το ερώτημα είναι αν τα υπάρχοντα slots πουληθούν, ενοικιασθούν (αν μπορεί κάτι τέτοιο να γίνει) ή διατηρηθούν (σε αυτή την περίπτωση υποθέτω με "ταβάνι" στο διάστημα μη εκμετάλλευσης τους). Αναλόγως των παραπάνω θα μάθουμε και τα μελλοντικά σχέδια της MIG.
 
Βλέπω να συζητάμε σε λίγα χρόνια για "graffiti στα ιστορικά A340 που πήγαν JFK" :(

Δε βάζουν τουλάχιστον το ένα στο ελληνικό δίπλα στο 747 και δυο φύλακες και να κόβουν ένα εισιτηριάκι να πηγαίνουμε κ εμείς να τα βλέπουμε... Ειδικά αν τα άνοιγαν να βλέπαμε και μέσα θα ήταν απίστευτο... :)
 
aas59":1kq2yfxm said:
Αν ήθελε η MIG να πουλήσει στην Α3 να είσαι σίγουρος πώς τώρα θα είχε ήδη πουλήσει και με κέρδος.........

Πράγματι! :lol: :lol: :lol:

------------------------------
Τα δικαιώματα των υπερατλαντικών δρομολογίων δε θα χαθούν αφού η συνεργασία με τις ξένες αεροπορικές εταιρίες και η χρήση του κωδικού της εταιρίας σε αυτά,αποσκοπεί σε αυτό ακριβώς.
Στο να διατηρηθούν δηλαδή τα δικαιώματα των χρονοθυρίδων (slots) και να ενεργοποιηθούν-χρησιμοποιηθούν ξανά στο μέλλον,όταν αυτό θεωρηθεί σκόπιμο.
 
Γενικότερα γράφοντας τώρα,τα δικαιώματα των υπερατλαντικών δρομολογίων δε θα χαθούν αφού η συνεργασία με τις ξένες αεροπορικές εταιρίες και η χρήση του κωδικού της εταιρίας σε αυτά,αποσκοπεί σε αυτό ακριβώς.
Στο να διατηρηθούν δηλαδή τα δικαιώματα των χρονοθυρίδων (slots) και να ενεργοποιηθούν-χρησιμοποιηθούν ξανά στο μέλλον,όταν αυτό θεωρηθεί σκόπιμο.
 
aas59":150kkv98 said:
Αν ήθελε η MIG να πουλήσει στην Α3 να είσαι σίγουρος πώς τώρα θα είχε ήδη πουλήσει και με κέρδος.........

Πράγματι! :lol: :lol: :lol:

---------------------------
Γενικότερα γράφοντας τώρα,τα δικαιώματα των υπερατλαντικών δρομολογίων δε θα χαθούν αφού η συνεργασία με τις ξένες αεροπορικές εταιρίες και η χρήση του κωδικού της εταιρίας σε αυτά,αποσκοπεί σε αυτό ακριβώς.
Στο να διατηρηθούν δηλαδή τα δικαιώματα των χρονοθυρίδων (slots) και να ενεργοποιηθούν-χρησιμοποιηθούν ξανά στο μέλλον,όταν αυτό θεωρηθεί σκόπιμο.
 
Το αν θελει η οχι δε μπορει να φανει ακομα για τον απλουστατο λογο που δε δεχτηκαν τη προταση της Α3.Λογοι ανταγωνισμου.
Μπορει σε 2-3 χρονια να μη παει καλα, η ακομα και να επιχειρησει απο μονος του ο ομιλος ΜΙG συνεργασια.Μπορει να γινει και το αντιθετο (ενωση αλλα με εξαγορα της Α3). Αυτα απο τωρα εκ των πραγματων δε μπορουν να φανουν γιατι πρεπει πρωτα να ανοιξει η νεα ΟΑ... Μετα θα γινουν σιγουρα πολλα.
 
ToSofoPaidi":3tqgjx4u said:
Δυστυχώς δεν θεωρώ πως μπορεί να υπάρξει εμπιστοσύνη σε ότι αφορά στο ελληνικό δημόσιο σχετικά με τη βέλτιστη χρήση των Α340 από εδώ και πέρα. Υποθέτω θα εκποιηθούν τώρα που υπάρχει έντονη ανάγκη από ρευστό. Τώρα αν αυτό θα γίνει έναντι μικρού τιμήματος δεν το αποκλείω καθώς οι καιροί είναι δύσκολοι.

εάν κρίνουμε από την ιστορία των 747,
προβλέπω να τα βλέπουμε για πολύ καιρό να σαπίζουν στην πίστα του Βενιζέλος ...
Ευτυχώς που έκλεισε το Ελληνικό, γιατί θα τα βλέπαμε και αυτά στο ίδιος νεκροταφείο αεροπλάνων με το 747 .....
 
Θα προτιμουσα αν ειναι να σαπισουν να τα δω μαζι με το 747.

Αν και 10 χρονων αεροπλανα αποκλειεται να τα αφησουν ετσι!Εδω σε λιγο θα πουλανε εμας εναν-εναν.Σιγουρα θα τα "σκοτωσουν" οσο-οσο, οπως κανουν και με οτιδηποτε δημοσιο τοσο καιρο...
 
Πώς θα σας φαινόταν να τα νοικιάσει/αγοράσει η Α3 για να ξεκινήσει κανένα Newark-Καναδά-Dubai 8) ?
Άλλωστε μισοτιμής θα τα πάρει και θα της κάνουν και καμμιά εκπτωσούλα αν πάρει και τα 4 μαζί...
Βλέπω πολύ sci-fi? :mrgreen:
Προσωπικά πάντως I'd give it a shot... Μόνοι τους θα είναι στην αρχή, ότι codeshares και να κάνει η νΟΑ
Παρακαλώ μη βαράτε... :great:
 
Top