Προφανώς,σ'αυτήν την φάση,που η εταιρεία αναδιοργανώνεται και "σουλουπώνεται",το καλύτερο που έχει να κάνη είναι να αναπτύξη τίς γραμμές εκείνες που είναι σίγουρο οτι θά τής φέρουν ικανοποιητικά κέρδη μέ μικρό κόστος.Βέβαια τά A340 "κολλάνε" επιχειρησιακά ώς τύπος μέ τά A319 -οι πιλότοι τού 319 μπορούν να πετάξουν και τό 340 μέ μικρή εκπαίδευση- αλλά δέν είναι πλέον και από τά οικονομικώτερα αεροπλάνα.Καί τά υπερατλαντικά δρομολόγια έχουν και..υπερατλαντικό κόστος λειτουργίας.Οπότε καλά κάνει ο MIGάτος καί δέν ασχολείται μ'αυτά.
Οταν,κάποια στιγμή,έρθη η ώρα τής νέας ΟΑ ν'ανοίξη "φτερά" γιά πιό μακρυνούς προορισμούς,θά βρεθή σίγουρα ο κατάλληλος τύπος αεροπλάνου γι'αυτήν.Εξ άλλου,όπως έγραψε πιό πάνω ο aas59,καλύτερα νά υπάρχη ΟΑ "στήν πιάτσα" έστω και ώς regional,παρά να μήν υπάρχη καθόλου.
Τώρα,τί θα κάνη το κράτος μέ τά "μακρυνάρια" που τού μείναν στο χέρι,αυτό είναι άλλο θέμα.Κατά την ταπεινή μου άποψη θά μπορούσε να προκηρύξη διεθνή διαγωνισμό γιά να τά κάνη dry lease,ώστε να βγάλη και κανένα ευρώ απ'όλη αυτή την υπόθεση...
Οταν,κάποια στιγμή,έρθη η ώρα τής νέας ΟΑ ν'ανοίξη "φτερά" γιά πιό μακρυνούς προορισμούς,θά βρεθή σίγουρα ο κατάλληλος τύπος αεροπλάνου γι'αυτήν.Εξ άλλου,όπως έγραψε πιό πάνω ο aas59,καλύτερα νά υπάρχη ΟΑ "στήν πιάτσα" έστω και ώς regional,παρά να μήν υπάρχη καθόλου.
Τώρα,τί θα κάνη το κράτος μέ τά "μακρυνάρια" που τού μείναν στο χέρι,αυτό είναι άλλο θέμα.Κατά την ταπεινή μου άποψη θά μπορούσε να προκηρύξη διεθνή διαγωνισμό γιά να τά κάνη dry lease,ώστε να βγάλη και κανένα ευρώ απ'όλη αυτή την υπόθεση...