Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ακόμη μία ανάλυση του CAPΑ για Α3/ΟΑ με πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία από τα οποία μου έκανε εντύπωση η μεγάλη μείωση των charter που φτάνει και το 80% :!: (σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα).

Παίζει η μείωση να "βγαίνει" από τα πολλά hybrid charter που φέτος αυξήθηκαν όπως τα HER-BOD, ATH-NTE, HER-MRS, HER-TLV κοκ.

http://centreforaviation.com/analys...c-but-parent-company-losses-grow-in-1q-170327
 
ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για το πρώτο τρίμηνο του έτους, τα charters είναι πραγματικά ασήμαντα (από 1.5 εκ. σε 0.8 εκ, σε σύνολο 120 εκ και 114 εκ, αντίστοιχα). Τα πραγματικά charters είναι στο 2ο και στο 3ο τρίμηνο.
 
Τα στοιχεία αναφέρονται στο 1ο τρίμηνο του '14, όντως το πιό πεθαμένο απ' όλα και ειδικά στα τσάρτερ. Τα hybrid & pure charter θα φανούν στο 2ο τρίμηνο πιά, πιθανόν τα τσάρτερ να είναι πιό κάτω σε σχέση με πέρσι μιάς και ανοίγουν πολλά δικά τους φέτος που σημαίνει ότι δεσμεύονται α/φη, ταυτόχρονα όμως μεγαλώνει και ο στόλος. Για να δούμε...
 
Σήμερα ή αύριο θα έχουμε 1H14; Είδα ότι και η μετοχή τσίμπησε, για να δούμε...
 
Κηφισιά, 21 Ιουλίου 2014
Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. θα ανακοινώσει τα οικονομικά αποτελέσματα του Πρώτου Εξαμήνου 2014 την Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014, πριν την έναρξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών.
 
Και ιδού τα αποτελέσματα

Πιο αναλυτικές πληροφορίες εδώ

- Αύξηση εσόδων κατά 8%
- Ενίσχυση του EBITDA κατά 99%
- Αύξηση κερδών μετά από φόρους κατά 131% (από 6.9 εκ. σε 16 εκ.)
- Πληρότητα αυξήθηκε από το 74% στο 76%
- Τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε 357εκ ευρώ (φαντάζομαι κάτι αρκετά σπάνιο για ελληνική εταιρεία τη σήμερον ημέρα).

Στο αναλυτικό έντυπο αναφέρονταικαι οι προτεραιότητες του ομίλου που περιλαμβάνουν τα ακόλουθα (bold δικά μου):

* Τη δημιουργία επιπλέον εσόδων ανά επιβάτη από την διακριτή τιμολόγηση επιπρόσθετων υπηρεσιών όπως έσοδα αποσκευών ανάλογα με την κατηγορία του ναύλου, αλλά και την πώληση υπηρεσιών τρίτων όπως ξενοδοχεία, και ενοικιάσεις αυτοκινήτων.

* Τον περαιτέρω περιορισμό του κόστους δίνοντας έμφαση στα γενικά έξοδα στα έξοδα διανομής, στην επίγεια εξυπηρέτηση και την συντήρηση αεροσκαφών.

* Τη συνέχιση της εκμετάλλευσης των ωφελειών της συμμετοχής στη συμμαχία Star Alliance και του προγράμματος πιστότητας της εταιρείας, που αναμένεται να παίξουν σημαντικότερο ρόλο στα πλαίσια του ανταγωνισμού με εταιρείες χαμηλού κόστους.

* Την βελτίωση της παραγωγικότητας των πτήσεων, τόσο με αύξηση της χωρητικότητας των αεροσκαφών με νέα καθίσματα όσο και με καλύτερες πληρότητες

Φαντάζομαι το nobag-golight ήρθε για να μείνει. Ώρα είναι να δούμε και άλλες εξτρά χρεώσεις (π.χ. για θέση σε έξοδο κινδύνου κτλ).
 
Πιθανότατα να ξεπεράσει φέτος η εταιρία και τους 10 εκατ επιβάτες...
 
Σε έσοδα και κέρδη να δούμε τι θα κάνει, η μετοχή της σύμφωνα με αναλυτές είναι υποτιμημένη ωστόσο τα αποτελέσματα εξαμήνου δίνουν την αίσθηση ότι φέτος θα έχει αυξημένα κέρδη. Νομίζω πάντως ότι θα ήταν πρέπον να μοιράσει και ένα μικρό κλάσμα απ' αυτά στο προσωπικό της για διάφορους λόγους...
 
Στη παρουσίαση της εταιρείας που δημοσιεύτηκε τον Σεπτέμβριο υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι τα σχέδια της εταιρείας για τον στόλο της. Μιλάει για λήξη μίσθωσης 2-3 αεροσκαφών τον χρόνο καθώς και για στόλο νέας γενιάς (A320neo προφανώς) μετά το 2020.

Αλλά ενδιαφέρον σημεία

-Οι ανταποκρίσεις με Α3 αυξήθηκαν κατά 25% (Ιαν-Αυγ 2014)
-Οι πτήσεις charter μειώθηκαν κατά 15% το πρώτο εξάμηνο του έτους συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
-Ανάμεσα στους μελλοντικούς στόχους η τόνωση των ανταποκρίσεων και η ανάπτυξη της Αθήνας με προσθήκη προορισμών. (Φαντάζομαι αυτά τα δύο συνδέονται).

http://bit.ly/AEGEANPRE
 
Top