Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πάνω στα αποτελέσματα 6μηνου, το Βήμα σήμερα είχε περισσότερες πληροφορίες απ' το δ/τ της Α3, ίσως να ήταν ειδικό δ/τ για χρηματιστήριο κτλ, όπου ξεχωρίζουν οι προτεραιότητες:
Όπως αναφέρεται, οι προτεραιότητες της AEGEAN παραμένουν:

- Η συνεχής βελτίωση του μοναδιαίου κόστους και των υπηρεσιών,

- H δημιουργία επιπλέον εσόδων ανά επιβάτη από πώληση επιπρόσθετων υπηρεσιών,

- Η διατήρηση της ισχυρής σχέσης με τον καταναλωτή με ενίσχυση της σχέσης τιμής / αξίας,

- Η συνέχιση της εκμετάλλευσης των ωφελειών της ένταξης στη συμμαχία Star Alliance,

- Η συνεχής αξιολόγηση και προσαρμογή του δικτύου ανάλογα με την εξέλιξη της οικονομίας και η διατήρηση της ευελιξίας στην προσαρμογή του μεγέθους του στόλου.
Το 2ο και 5ο σημείο ιντριγκάρουν λιγάκι...
 
Μία ακόμη διεθνής παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για το 6μηνο του 2013. Πολύ δημοσιότητα, αυτό καλό για το marketing της εταιρείας.

http://centreforaviation.com/analysis/a ... ing-126327
 
Γνωρίζετε αν στο κύκλο εργασιών συμπεριλαμβάνονται και οι μεταφορές εμπορευμάτων.
Και γιατί άραγε δεν κάνουν αναφορά αυτών των αποτελεσμάτων αφού όσοι ταξιδεύουμε για Κύπρο βλέπουμε πολύ συχνά να φόρτωνονται εμπορεύματα.
Θέλω να πω πως αν έχεις μείωση της επιβατικής κίνησης αλλά αύξηση στην μεταφορά εμπορευμάτων λίγο-πολύ ισόσταθμίζεις τις απώλειες από επιβάτες πιθανόν να βγάζεις και περισσότερα.
 
Ο κύκλος εργασιών εννοείται ότι συμπεριλαμβάνει και τα έσοδα από μεταφορά εμπορευμάτων. Δεν γίνεται ποτέ αναφορά γιατί στο σύνολο του κύκλου εργασιών η διακίνηση εμπορευμάτων αποτελεί ποσοστό μικρότερο του 5%.

Για παράδειγμα, το 2012 ο κύκλος εργασιών ήταν €653 εκατ. Από αυτά, τα λοιπά λειτουργικά έσοδα ήταν μόλις €33 εκατ. Σημειώνω ότι τα λοιπά έσοδα αφορούν τη διακίνηση εμπορευμάτων αλλά και τις πωλήσεις που γίνονται μέσα στο αεροπλάνο.

Φαντάζομαι ότι γίνονται προσπάθειες για αυτό που λες αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι συνταρακτικό. Το 2011 με μεγαλύτερο κύκλο εργασιών στα €668 εκατ. τα λοιπά έσοδα ήταν €30,9. Άρα από 4,6% το 2011 αυξήθηκαν σε 5.0% το 2012.

Έχω την αίσθηση ότι με τα A320/321 αλλά και ένα δίκτυο σαν και αυτό της Aegean δεν υπάρχει δυνατότητα μεγάλης ανάπτυξης του cargo. Ας μας διαφωτίσει κάποιος που να γνωρίζει περισσότερα.
 
Παραθέτω εδώ το πληροφοριακό δελτίο της Aegean για την εξαγορά της Olympic Air καθώς περιλαμβάνει αρκετές οικονομικές πληροφορίες και όχι μόνο.

Είναι αρκετά περιεκτικό και ενδιαφέρον για όσους έχουν όρεξη να διαβάσουν.

http://el.aegeanair.com/files/1/Content ... tus_GR.pdf

Ανυπομονώ να δώ τον επόμενο ισολογισμό ο οποίος θα έχει τη μορφή Ομίλου πια!
 
Ο κύκλος εργασιών της ΑEGEAN το εννεάμηνο του 2013 ανήλθε σε 532,4 εκ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 21% σε σύγκριση με το 2012. Κατά την ίδια περίοδο, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 59,2 εκ. ευρώ, σε σύγκριση με ζημίες 8,7 εκ. ευρώ το 2012.

Η βελτίωση του κύκλου εργασιών και του αποτελέσματος προέρχεται εξολοκλήρου από την επένδυση στην ανάπτυξη και την απόδοση του δικτύου εξωτερικού, που ενισχύθηκε περαιτέρω λόγω και των ευνοϊκών συνθηκών που επεκράτησαν στη χώρα κατά τη θερινή περίοδο, αλλά και της ωρίμανσης της παρουσίας της εταιρείας σε νέες αγορές.

Η AEGEAN μετέφερε 3,2 εκ. επιβάτες στο δίκτυο εξωτερικού την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2013, παρουσιάζοντας αύξηση 15% σε σχέση με το 2012. Η μέση πληρότητα των τακτικών πτήσεων στο δίκτυο εξωτερικού ενισχύθηκε κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες στο 80%, γεγονός που συνέβαλε σημαντικά στη βελτίωση του αποτελέσματος. Η AEGEAN μετέφερε 9% περισσότερους επιβάτες στο δίκτυο εξωτερικού της Αθήνας, ενώ σημαντική αύξηση 22% επιτεύχθηκε στην κίνηση εξωτερικού από και προς τις άλλες 6 βάσεις της εταιρείας σε περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.

Η επιβατική κίνηση εσωτερικού παρέμεινε στα ίδια περίπου επίπεδα με το 2012 με την AEGEAN να μεταφέρει 2,1 εκ. επιβάτες. Συνολικά η AEGEAN μετέφερε 5,3 εκ. επιβάτες στο δίκτυο εσωτερικού και εξωτερικού, παρουσιάζοντας αύξηση 9% στη συνολική επιβατική κίνηση σε σχέση με το 2012.

http://www.euro2day.gr/article/1160233/ ... tails.aspx
 
Οικονομικά στοιχεία της Aegean

Γνωρίζω οτι αρκετοί ενδιαφέρονται για τα οικονομικά στοιχεία των αεροπορικών εταιρειών. Βρήκα λοιπόν το link http://centreforaviation.com/analysis/a ... 014-157212 , που έχει αρκετούς πίνακες με συγκριτικά στοιχεία για οικονομικά αλλά και επιβατική κίνηση
 
Δεν βρήκες ένα απλό λίνκ, βρήκες ανάλυση του CAPA :)

Κι απ' την ανάλυση προσωπικά βλέπω μια κεχαριτωμένη νύφη που έστρωσε χαρακτήρα, με ενδιαφέρουσα πρώτη κατοικία και αρκετά "εξοχικά" σε μια ενδιαφέρουσα χώρα, ειδικά αν αποδείξουν φέτος ότι έχει συνέχεια η στροφή :cool:

Νομίζω πάντως ότι είτε τους γουστάρουμε είτε όχι, οφειλούμε να αναγνωρίσουμε ότι αυτά που πέτυχαν δεν είναι λίγα, ιδιαίτερα μέσα στην δική μας, ελληνική, πραγματικότητα. Και έχω την αμυδρή εντύπωση ότι αν και φέτος έχουν ανάλογα αποτελέσματα τότε πάνε για προαγωγή. Ο καιρός γαρ εγγύς...
 
Top