Νεο Website Aegean Airlines

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
σίγουρα το site έχει ελλείψεις , αν και δεδομένου ότι τα περισσότερα εισιτήρια κλείνονται μέσω αυτού ίσως μας δείχνει ότι δεν είναι " κάτω του μετρίου " .. :rolleyes: :)

μακάρι να το βελτιώσουν ΄ :?
 
Το ότι ο κόσμος έχει μάθει να χρησιμοποιεί υπολογιστή και να κλείνει εισιτήρια μέσω ίντερνετ δείχνει ότι μπαίνει σιγά σιγά ο Έλληνας στην εποχή της τεχνολογίας. Πέρα από αυτό, υπάρχουν 2 τύποι ανθρώπων που κλείνουν εισιτήρια μέσω pc: αυτοί που ψάχνουν το φτηνότερο και αυτοί που δεν γουστάρουν να τρέχουν σε πρακτορεία και καταλαβαίνουν πως το online booking είναι ασφαλές και φτιάχτηκε για τη δικιά τους ευκολία. Αν το site είναι καλό ή όχι, δεν έχει καμία σχέση με το πόσοι το χρησιμοποιούν. Αν θες να πετάξεις με Α3 και έχεις PC, οι επιλογή σου είναι το site. Είτε σου αρέσει, είτε όχι....
Υ.Γ. Όσο δύσχρηστο κι αν είναι το site, είναι 100000000 φορές ευκολότερο από το τηλεφωνικό σύστημα κρατήσεων. Έλεος με τις αναμονές πια....
 
Έχει κάνει κάποιος προσπάθεια να αλλάξει την κράτησή του μέσω της ιστοσελίδας της Aegean;
Προσπαθώ να "μπω" στην κράτησή μου, βάζοντας τον κωδικό κράτησης και το όνομα επιβάτη, έτσι ώστε να προσθέσω τον αριθμό miles & bonus αλλά μου βγάζει ένα μήνυμα το οποίο λέει:
"Δεν βρέθηκε κάποια κράτηση με κωδικό 'χχχχχ', παρακαλούμε ελέγξτε τα παρακάτω στοιχεία και προσπαθήστε ξανά", τα οποία "παρακάτω στοιχεία" είναι ο κωδικός κράτησης και το ονοματεπώνυμό μου (τα οποία συμπληρώνω σωστά).
 
Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν η αρχική κράτηση έχει γίνει τηλεφωνικά στην Α3 αλλά η έκδοση έχει γίνει από ταξιδιωτικό γραφείο. Οφείλεται σε αδυναμία του συστήματος της Α3. Αν η κράτηση έχει γίνει εξ αρχής από το GDS του ταξιδιωτικού γραφείου δεν υπάρχει πρόβλημα. Το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο κατά τη διαδικασία του CLAIM PNR από το εφαρμογή της SITA που χρησιμοποιεί η Απόλυτη (Ελληνική Αεροπορική Εταιρεία) προς το GDS.

Η κράτηση δεν έχει κανένα πρόβλημα, ασχέτως με το μήνυμα σφάλματος που βλέπεις (ίσως δεν μπορέσεις να κάνεις check-in online).
 
aakunz":36089ey8 said:
Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν η αρχική κράτηση έχει γίνει τηλεφωνικά στην Α3 αλλά η έκδοση έχει γίνει από ταξιδιωτικό γραφείο...
Όντως η κράτηση έγινε τηλεφωνικά και η έκδοση από ΙΑΤΑ πρακτορείο.

aakunz":36089ey8 said:
...ίσως δεν μπορέσεις να κάνεις check-in online.
Κοίταξα αν μπορώ να κάνω online check in και μου βγάζει κανονικά τις πτήσεις που αφορά η συγκεκριμένη κράτηση (φυσικά με την ένδειξη "Το web check-in είναι διαθέσιμο 24 ώρες έως 30 λεπτά πριν την απογείωση.")
 
Γι' αυτό την επόμενη φορά κάνε απ' ευθείας την κράτηση στο ταξιδιωτικό γραφείο ή κάνε την από το σάιτ, ούτως ώστε να αποφευχθεί το CLAIM PNR.

Περιμένω από την Αιγαίου να βάλει επιτέλους ένα πραγματικά αξιόπιστο σύστημα που να διευκολύνει τους χρήστες του. Ελπίζω η ένταξη στην Αστροσυμμαχία να τους υποχρεώσει να το κάνουν.
 
aakunz έγραψε:...ίσως δεν μπορέσεις να κάνεις check-in online

Σχετικά με το check in on line δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Το έχω δοκιμάσει στο παρελθόν και δούλεψε μια χαρά, τα εισιτήρια τα είχα κλείσει από
ταξιδιωτικό γραφείο.
 
Άλλο έγραψε όμως ο aakunz:
aakunz":317p4xnn said:
Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν η αρχική κράτηση έχει γίνει τηλεφωνικά στην Α3 αλλά η έκδοση έχει γίνει από ταξιδιωτικό γραφείο...
Κράτηση στην Aegean, έκδοση σε πρακτορείο.
Εσύ μιλάς για κράτηση και έκδοση σε πρακτορείο.
 
Ναι, έχεις απόλυτο δίκιο, δεν διάβασα πολύ καλά την απορία...
 
Στον χαρτη κλικάροντας στην Αθηνα εχει αναμεσα στα αλλα και μια γραμμη που παει ανατολικα-νοτιοανατολικα περναει πανω απο την κυπρο και βγαίνει έξω απο τον χαρτη! Βug ή εκπληξη?
 
Top