Νεο Website Aegean Airlines

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Trip report και στην Aegean.
Φαίνεται ότι ο Βασιλάκης (όχι ο Καϊλας, ο άλλος) ζήλεψε την ενότητα "Trip report" του φόρουμ και λανσάρει το "yourstory.gr" με "πλούσια δώρα" όπως
α) 3ήμερο ταξίδι σε οποιοδήποτε προορισμό της εταιρείας (δεν έχει και κανένα μεγάλο δίκτυο που θα μας κάνει να ζηλέψουμε βέβαια, δεν πρέπει όμως να παραγνωρίζουμε ότι άλλοι έχουν MIGρότερο) και

β) 9 εισιτήρια (για δύο άτομα) διακεκριμένης θέσης για να απολαύσουμε τα υπέροχα & πεντανόστιμα γεύματα που θαυμάζουμε σε πολλές φωτογραφίες της φωτοθήκης του airliners.gr.
 
Re: Ενδιαφέρουσες (γενικα) σελίδες στο διαδίκτυο

Διαβασα ετσι στα πεταχτα δυο τρια ..... καμια σχεση :twisted: , δεν ξερω αν επεσα στα τελειως "αλλου" αλλα τα μηνυματακια που διαβασα ηταν αυτο που γραφω , μηνυματακια που σε καποιο σημειο μεσα στα ασχετα ( με τα του αεροπορικου μερους ) εγραφαν οτι πεταξαν με Αegean :mrgreen:
 
Καλημέρα,

Η συγκεκριμένη ιδέα είναι ιδέα της εταιρείας που έχει το web κομμάτι του διαφημιστικού λογαριασμού της Aegean.
 
Re: Ενδιαφέρουσες (γενικα) σελίδες στο διαδίκτυο

aias":1c9tu6da said:
Διαβασα ετσι στα πεταχτα δυο τρια ..... καμια σχεση :twisted: , δεν ξερω αν επεσα στα τελειως "αλλου" αλλα τα μηνυματακια που διαβασα ηταν αυτο που γραφω , μηνυματακια που σε καποιο σημειο μεσα στα ασχετα ( με τα του αεροπορικου μερους ) εγραφαν οτι πεταξαν με Αegean :mrgreen:

Ναι βασικά όσοι γράφουν ότι πέταξαν με AEGEAN έτσι με κεφαλαία γράμματα παίρνουν και πολλούς ψήφους…… :shock:
 
Ύστερα από τη μεταφορά στο νέο σύστημα κρατήσεων και κατόπιν της "αναβάθμισης" (;) της ιστοσελίδας, παρατηρώ ότι λείπει η επιλογή "Διαχείρηση/αλλαγή κράτησης".
 
Όλο το site αυτή τη στιγμή είναι "κάτω".

Βγάζει μήνυμα "Bad Request (Invalid Hostname)" σε φαντεζί γραμματοσειρά.
 
Παιδιά h Aegean δούλευε με ένα πανάρχαιο σύστημα κρατήσεων. Έβαλε το Amadeus το Σαββατοκύριακο και μέχρι να το εγκαταστήσουν και να επιλύσουν όλα τα προβλήματα θα περάσουν κάποιες μέρες, λογικό είναι. Γίνεται προσπάθεια για το καλύτερο. Υπομονη δυο τρεις μερούλες.. Όσο για τη διαχείριση-αλλαγή κράτησης, μέχρι να αποκατασταθεί μπορείτε να καλείτε και στο Call Center, δεν έχει διαφορά στη χρέωση για αλλαγή.
 
georgiaA3":2c610oy9 said:
...Υπομονη δυο τρεις μερούλες...
Όπως επίσης, με αρκετή υπομονή πρέπει να οπλιστούν οι υπάλληλοι στην έκδοση εισιτηρίων της Aegean. Χτές το μεσημέρι που ήμουν στο αεροδρόμιο γινόταν ένας χαμός στα εκδοτήρια (από κόσμο, δυσλειτουργίες και φυσικά γκρίνιες).
 
Αναβαθμισμενο το site της Αιγαίου...... :cool:
 
Top