Είχε συμβεί και σε μένα, είχα απεγκαταστήσει την εφαρμογή ΚΑΙ είχα διαγράψει την cache και στη συνέχεια επανεγκατέστησα την εφαρμογή και λειτούργησε. Έχω την εντύπωση ότι για κάποιο περίεργο λόγο, μπορείς να συνδεθείς ευκολότερα στην εφαρμογή της Aegean με χρήση βιομετρικών στοιχείων (δακτυλικό αποτύπωμα ή αναγνώριση προσώπου) παρά με εισαγωγή κωδικών κάθε φορά. Ωστόσο χρειάζεται τουλάχιστον μία φορά μετά την επανεγκατάσταση, να συνδεθείς με τους κωδικούς και μετά να ρυθμίσεις τα βιομετρικά.