pkarpathakis
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 09/08/2011
- Μηνύματα
- 5
- Likes
- 0
Σε ευχαριστω πολύ Μιχαλη για τις πληροφοριες σου! Νομιζω κατατοπιστηκα πολύ καλά! Μην ανησυχεις δεν με αποτρεπεις! Ειμαι αρκετα ρεαλιστης και ξερω ποσο δυσκολα ειναι τα πραγματα! Αρα λοιπον σχεδον μηδαμινες πιθανοτητες για εξασφαλιση δουλειας με 200 ωρες fatpl! Μου φαινεται λογικό βεβαια... δεν σε παιρνει κανεις να πετας κοσμο με 200 ωρες πτησεις! Παντως οι εταιριες που κοιταξα ελληνικες και ξενες ζητανε OΛΕΣ πανω απο 1200 ωρες τουλάχιστον και Flight rating 500 ωρες για κ2! Λες δήλαδη οτι καποια στιγμη προκηρησουν θεσεις για low timers με 200-250 ωρες μονο? Δεν εχω δει ουτε μια τετοια προκηρηξη! Και ποσες θεσεις ειναι αυτες και ποσοι περιμενουν? Καλά... γιατι διαβασα στο φορουμ οτι μεχρι το 2025 θα υπαρχει τεραστια ζητηση που ακομη και οι σχολες ολης της γης δεν θα προλαβαινουν να εκπαιδευουν πιλοτους? Μαλιστα μιλανε για 300.000 θεσεις παγκοσμιως! Ειναι τρελοι? Με τετοια παγκοσμια κριση? Που ειναι αυτη η ζητηση? Αν ειναι ετσι... γρηγορα παιδια να προλαβουμε... ενημερωστε και τους γειτονες.... Αστειευομαι! Δυσκολο να το πιστεψω!
Μηπως υπάρχει απο χρονια παρομοια ζητηση? Εννοω μηπως υπάρχουν παρα πολλες θεσεις στο εξωτερικο και δεν βρισκονται πιλοτοι με τοσες ωρες πτησεις και type rating για να πάνε η ακομη χειροτερα......αυτοι που εχουν τα προσοντα και τις ωρες κοβονται λογω του medical η λογω ηλικιας? Δεν ξερω τι να πιστεψω πραγματικα!
Να ρωτησω κατι αλλο... Σαν εκπαιδευτης μου φαινεται πιο ευκολος τροπος για να κανεις built up! Εχεις πιθανοτητες? Εννοω υπάρχει ζητηση? Τι προσοντα πρεπει να εχουν περα απο τo FI?
ΥΓ: Ποσοι απο το airliners που ειναι μελη εδω δουλεύουν εστω καπου και ποσοι καθονται χωρις δουλεια? (Ας απαντησει σας παρακαλώ οποιος βλέπει το φορουμ) Και αυτοι που καθονται γιατι καθονται? Ποσες ωρες εχουν και δεν βρισκουν δουλεια? Γιατι δεν πανε να βρουν την τυχη τους στο Νοτιο sudan οπως λες? Εγω αν δεν εβρισκα εδω θα ειχα φυγει ηδη! Και κατι αλλο... Αν αυτοι δεν βρισκουν εγω γιατι να βρω? Επειδη λογου χαρη.... κανω πιο καλά την προσγειωση απο καποιον αλλον η ειμαι πιο εξυπνος?
Μηπως υπάρχει απο χρονια παρομοια ζητηση? Εννοω μηπως υπάρχουν παρα πολλες θεσεις στο εξωτερικο και δεν βρισκονται πιλοτοι με τοσες ωρες πτησεις και type rating για να πάνε η ακομη χειροτερα......αυτοι που εχουν τα προσοντα και τις ωρες κοβονται λογω του medical η λογω ηλικιας? Δεν ξερω τι να πιστεψω πραγματικα!
Να ρωτησω κατι αλλο... Σαν εκπαιδευτης μου φαινεται πιο ευκολος τροπος για να κανεις built up! Εχεις πιθανοτητες? Εννοω υπάρχει ζητηση? Τι προσοντα πρεπει να εχουν περα απο τo FI?
ΥΓ: Ποσοι απο το airliners που ειναι μελη εδω δουλεύουν εστω καπου και ποσοι καθονται χωρις δουλεια? (Ας απαντησει σας παρακαλώ οποιος βλέπει το φορουμ) Και αυτοι που καθονται γιατι καθονται? Ποσες ωρες εχουν και δεν βρισκουν δουλεια? Γιατι δεν πανε να βρουν την τυχη τους στο Νοτιο sudan οπως λες? Εγω αν δεν εβρισκα εδω θα ειχα φυγει ηδη! Και κατι αλλο... Αν αυτοι δεν βρισκουν εγω γιατι να βρω? Επειδη λογου χαρη.... κανω πιο καλά την προσγειωση απο καποιον αλλον η ειμαι πιο εξυπνος?