Μηνυση ΕΧΠΑ και ΕΠΤΑΟΑ, κατα Χατζηδακη

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Εγώ δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο πολλοί προβάλουν το επιχείρημα οτι θα μείνει τόσος κόσμος άνεργος απο το κλείσιμο της ΟΑ.
Δεν το κατάλαβα όλοι έχουμε ανθρώπινες ευαισθησίες (γι αυτούς που μπήκαν στην ΟΑ με την αξία τους και προσφέρουν πραγματικά για τους βισματίες δεν μου καίγεται καρφί ας το σκέφτοταν όταν μπήκαν με ρουσφέτι σε μια ήδη προβληματική εταιρεία) αλλά απο την άλλη υπάρχουν πολύ περισσότεροι απλοί πολίτες ανθρωποί μισθωτοί που με το υστέρημα τους ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ "ταίζουν" εργαζόμενους της ολυμπιακής.
Και κάτι τελευταίο: Θα αποροφηθούν λέει σε άλλες θέσεις στο δημόσιο...ΜΠΡΑΒΟ!επειδή ήδη απασχολούμε λίγους στο δημόσιο τομέα να φορτωθούμε κι΄ άλλους για να τους ξαναπληρώνουμε με διαφορετικό τρόπο.
 
ΦΙΛΕ ΙΠΤΑΜΕΝΕ ΓΙΑΤΡΕ -flying Doc- μη μου τα λες εμενα αυτα.Απλως παραθετω το πως θα πρεπει να λειτουργει η ελευθερη αγορα.....Οι μη εχωντες ή πεθαινουν ή πεθαινουν δεν υπαρχει αλλη λυση.Το κοινωνικο κρατος το τελειωσανε.Και οπως διαβαζω το φορουμ βρυθει απο εχοντες και θιασωτες αυτης της αγορας.Και η μη υπαρξη κοινωνικου κρατους(οχι αλλα ελληνικα ομως) δημιουργει ζουγκλα και στις μεταφορες και στην υγεια και οπου αλλου Ειναι επιλογες ζωης και συμφεροντων μικρων ή μεγαλων φιλε μου.Ζωη να εχουμε και θα τα δουμε μπροστα μας τα αποτελεσματα της ελευθερης αγορας......................
 
Γενικώς δεν συμμετέχω στις συζητήσεις περί ΟΑ, αλλά έτυχε να διαβάσω το παρακάτω και δεν γινόταν να μην το σχολιάσω.

amokios":2lm6g8kw said:
αλλά απο την άλλη υπάρχουν πολύ περισσότεροι απλοί πολίτες ανθρωποί μισθωτοί που με το υστέρημα τους ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ "ταίζουν" εργαζόμενους της ολυμπιακής.

Τα χρέη της ΟΑ δεν τα έχουν δημιουργήσει οι μισθοί των υπαλλήλων της! Αλοίμονο. Και με αυτή τη λογική θα πρέπει να καταργήσουμε όλους τους δημόσιους υπαλλήλους, επειδή τους πληρώνουν όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες...

:wall:
 
xristos":3bukowxq said:
Τα χρέη της ΟΑ δεν τα έχουν δημιουργήσει οι μισθοί των υπαλλήλων της! Αλοίμονο. Και με αυτή τη λογική θα πρέπει να καταργήσουμε όλους τους δημόσιους υπαλλήλους, επειδή τους πληρώνουν όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες...
Χρήστο, έχω δυο-τρεις αντιρήσεις:

1. Στα έξοδα μιας επιχείρησης περιλαμβάνονται και οι μισθοί και σε αρκετές από αυτές οι οποίες χαρακτηρίζονται "εντάσεως εργασίας" μπορεί να τις οδηγήσουν σε υπερχρεώση.

2. Η Ο.Α. είναι μια εμπορική επιχείρηση που λειτουργεί υποχρεωτικά στα πλαίσια του ελεύθερου ανταγωνισμού και δεν πρέπει να συγκρίνεται με τη δημόσια διοίκηση ως προς την απαίτηση να μην είναι ζημιογόνα. Το ότι όλοι μεγαλώσαμε με το μοντέλο των "ΔΕΚΟ" κατά νουν, δε σημαίνει ότι αυτό ανταποκρίνεται στη σημερινή πραγματικότητα.

3. Ποιός είπε ότι δεν έχουμε υπερβολικές δαπάνες μισθών στο Δημόσιο, και μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις σε περιττές δραστηριότητες που είναι αποτέλεσμα της γραφειοκρατίας?






.
 
Οι μισθοί δεν μπορούν από μόνοι τους να δημιουργήσουν υπέρογκα χρέη.Το προσωπικό που δεν είναι κατάλληλα τοποθετημένο μπορεί να δημιουργήσει,από την άποψη ότι η απόδοση δε θα είναι η αναμενόμενη.Για παράδειγμα,αν στο λογιστήριο μιας εταιρείας,χρειάζονται 4 άτομα και έχουν μαζευτεί 9,το αποτέλεσμα είναι και το λογιστήριο να μη λειτουργεί σωστά λόγω προβλημάτων συντονισμού.Σε μια τέτοια περίπτωση,απλώς μετακινείς το επιπλέον προσωπικό σε θέσεις που έχουν έλλειμμα.Μεγάλη συμμετοχή στα χρέη μιας εταιρείας,έχει η υποτιμολόγηση του προϊόντος,το κόστος παραγωγής από την άποψη των ενεργοβόρων μηχανών,η λάθος τακτική διάθεσης του προϊόντος.Πολλοί επιχειρηματίες στην Ελλάδα,ζητούν απελευθέρωση των απολύσεων,και μειώσεις μισθών,διότι υποστηρίζουν ότι έχουν ζημίες.Κανείς από αυτούς όμως δεν έχει πει ότι διαθέτει μηχανήματα προηγουμένων δεκαετιών,ανεπαρκή προώθηση στην αγορά των προϊόντων,χρησιμοποιεί για τη μεταφορά τους ακριβά μέσα.Το εύκολο βέβαια είναι να απολύσεις προσωπικό.Αλλά αν δεν αλλάξεις μηχανήματα που θα λειτουργούν με το μειωμένο προσωπικό,αλλά θα παράγουν μεγαλύτερη ποσότητα και καλύτερης ποιότητας προϊόντα,δε θα κάνεις τίποτα.Τα κέρδη σου σε απόλυτες τιμές ελάχιστα ως καθόλου θα αυξηθούν.
 
Όπως και ο xristos, έτσι και εγώ απέχω από αυτές τις συζητήσεις που δεν βγάζουν πουθενά. Και δεν βγάζουν πουθενά καθώς δεν έχουμε καμμία πιθανότητα εμείς να αλλάξουμε την κατάσταση.

Επίσης όλοι ξέρουμε τι γίνεται στην ΟΑ τόσες δεκαετίες. Απλά όσοι από εμάς είμαστε απ'έξω και θα στήναμε _ _ _ _ για να είμαστε μέσα πρίν είκοσι χρόνια, τα δείχνουμε τα (πολλά) κακώς κείμενα και φωνάζουμε.
Όσοι είναι από μέσα, φοράνε ρόζ γυαλιά και αρνούνται να αποδεχτούν ότι το γάλα της αγελάδας στέρεψε.

Ό μόνος λόγος που γράφω αυτές τις γραμμές είναι ο εξής. Μία από τις αγαπημένες μου φράσεις είναι το "μία εικόνα χίλιες λέξεις".

Έβλεπα τις ειδήσεις σε κάποιο κανάλι χθές, και έδειχνε τους εργαζομένους στο ...αμαξοστάσιο της ΟΑ. Οδηγοί λεωφορείων και μηχανικοί. Δεν χρειάζεται να έχεις κάν την ένταση της τηλεόρασης ανεβασμένη.

Μόνο η εικόνα του μηχανικού, με το τζάκετ με το logo OLYMPIC πλάτη, να αγωνιά για το πώς θα θρέψει τα παιδιά του και να δουλεύει σκληρά επιδιορθώνοντας ενα........σασμάν από λεωφορείο!!! Υπάλληλος αεροπορικής εταιρείας.

Εν έτει 2007, που οι πιό κερδοφόρες αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν ούτε ΚΑΝ μηχανικούς αεροσκαφών στο payroll , η ΟΑ έχει οδηγούς και μηχανικούς λεωφορείων (και φυσικά λεωφορεία).

Σαφώς και υπάρχουν κι΄άλλες εκατοντάδες θέσεις εργασίας, πλήρως ασύμβατες με μία αεροπορική εταιρεία στην ΟΑ. Δεν ανακάλυψα την πυρίτιδα. Απλά η εικόνα με βάρεσε λίγο κατακέφαλα χθές.

Αλήθεια, ποιά είναι η χρήση των λεωφορείων στην ΟΑ? Την γενική απάντηση την ξέρω. Την ουσιαστική ψάχνω.
 
xristos":2p0gausd said:
Τα χρέη της ΟΑ δεν τα έχουν δημιουργήσει οι μισθοί των υπαλλήλων της! Αλοίμονο. Και με αυτή τη λογική θα πρέπει να καταργήσουμε όλους τους δημόσιους υπαλλήλους, επειδή τους πληρώνουν όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες...

:wall:

Χristos σαφώς και συμφωνούμε σ'αυτό που λες μόνο που δεν έγινα κατανοητός .
Δεν είπα ποτέ οτι τα προβλήματα στην ΟΑ τα δημιουργούν οι μισθοί των υπαλλήλων της(τουλάχιστον όχι μόνο αυτοί).
Απ' την άλλη όμως το θεωρώ αντιδημοκρατικό να επιβάλεις σε κάποιον να πληρώνει μια ζημιογόνο εταιρεία (που σίγουρα δεν είναι ζωτικής σημασίας να υπάρχει και μην ακούσω πάλι περι ανταγωνισμού και κοινωνικής προσφοράς) μόνο και μόνο επειδή κάποιοι θα μείνουν στο δρόμο.
Η κρατική μέριμνα για τους ιδιωτικούς υπάλληλους σε τέτοιες περιπτώσεις που είναι?Θα επιβάλει κανείς στον Κ. Βασιλάκη και στον κάθε κύριο Βασιλάκη να μεταφέρει τους υπαλλήλους του σε άλλες του επιχειρήσεις αν φαλιρίσει η ΑΕGEAN και η κάθε ΑΕGEAN?ή οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι άλλης κατηγορίας πολίτες απ αυτούς που δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα?
Όπως και να έχει με το προηγούμενο μου Post ήθελα να εξηγήσω οτι δεν γίνεται να κολάει η οποιαδήποτε εταιρεία στο κλείσιμο ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για τους υπαλλήλους της ειδικά η ολυμπιάκή με το χάλι στο οποίο έφτασε και όχι οτι για το χάλι της ΟΑ φταίνε οι μισθοί των υπαλλήλων της.


Υ.Γ1: Αλήθεια όλοι αυτοί που στηρίζουν τα επιχειρήματα τους στον ανταγωνισμό που ήταν την δεκαετία του 90 να μας πούν όταν υπήρχε το μονοπώλιο της ΟΑ και πλήρωνες τότε 35.000-40.000 οne way domestic?

Υ.Γ2: Πιστεύετε οτι και μόνη της να μείνει η ΑΕGEAN θα μείνει για πολύ καιρό ?ΟΥΔΕΙΣ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ

Υ.Γ.3: Προσωπικά δεν γνωρίζω κανένα νόμο που να λέει οτι άγονες γραμμές μπορούν να επιδοτηθούν μόνο σε "εθνικούς αερομεταφορείς".

Συνεπώς πολύ θα ήθελα απο όλους αυτούς που υποστηρίζουν να συνεχίσει να πετάει η ολυμπιακή να ακούσω κάποιο πιο "σοβαρό" επιχείρημα.
 
Ας γράψω και εγώ την γνώμη μου εδώ μιας και μόνο για την μύνηση της ΕΧΠΑ δεν συζητάμε!
Αν ήταν για την διάσωση ή οτιδήποτε άλλο οπιασδήποτε εταιρείας λιγότερο ή περισσότερο σημαντικής για την χώρα μας σίγουρα κάτι θα είχε βρεθεί και λυθεί το πρόβλημα εν τη γενέσει του.
Η ΟΑ που αποτελεί μικρογραφία της κοινωνίας μας καθρεφτίζει όλη της την παρακμή και την αδυναμία προσαρμογής στις σύγχονες απαιτήσεις και προοπτικές.
Τώρα που η ΕΕ απαιτεί και σε αυτό τον τομέα τη σύγκληση εμείς είμαστε προσκολλημένοι σε αρχές της δεκαετίας του '80.
Επίσης, είμαι πλέον σίγουρος ότι στο κουφάρι της εταιρείας γίνεται ένα πολύ ενδιαφέρον πείραμα, όχι φυσικά αν θα σωθεί η ΟΑ, αλλά για να δοκιμαστούν τα σκληρότερα αντεργατικά μέτρα σε μια χώρα με πολύ ισχυρό και ταυτόχρονα βολεμένο εργατικό κίνημα καλυμένα, από το πέπλο του εκσυγχρονισμού και της ελεύθερης αγοράς.
Δεν αποδεικνύουν τα παραπάνω οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου, οι μειώσεις των μισθών και δικαιωμάτων, η εργασιακή ανασφάλεια και το δίλημα ή κλείσιμο ή ιδιωτικοποίηση;
Για σκεφτείτε το λίγο. Όλα αυτά που τα συναντάμε όλο και περισσότερο στο στη σημερινή αγορά εργασίας, εφαρμόστηκαν πρώτη φορά στην Ολυμπιακή (από τα τέλη της δεκαετίας του '80), μία εταιρεία οι λειτουργοί της οποίας θεωρούνταν και από μερικούς εξακολουθούν να να θεωρούνται προνομιούχοι.
 
Δηλαδη μετα τις δηλώσεις Καραμάριου για κέρδη , ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ πόσο πολύ μας κοροιδεύουν και προσπαθούν να σκοτωσουν την Ολυμπιακη;
Μήπως να αναστηθει ο Ωνάσσης και να την ξαναγοράσει;
 
Ειναι η αποψη ενος βουλευτη. Δηλαδη οτι γραφει ο καθε βουλευτης θα πρεπει και να το υοθετουμε; Οχι παντοτε.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top