Μηνυση ΕΧΠΑ και ΕΠΤΑΟΑ, κατα Χατζηδακη

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Και μη ξεχνάμε τους 32 χειριστές των Μακεδονικών που κάθονταν και πληρώνονταν από το Φεβρουάριο του 2004 μέχρι το Μάρτιο του 2005.
Για να μη πάμε στους ιπτάμενους μηχανικούς...
 
imaginas":q9248x63 said:
Hastaroth":q9248x63 said:
Δέν νομίζω οτι υπάρχει αεροπορική εταιρεία στον κόσμο που προσλαμβάνει πιλότους ή άλλο ιπτάμενο προσωπικό μέ την συμφωνία να πετούν μόνο ένα συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου.Κι'αυτό επειδή οι ανάγκες τών αεροπορικών εταιριών σέ αεροπλάνα μεταβάλλονται ανάλογα μέ τους στόχους και σχεδιασμούς τής διοίκησης,οι οποίοι στόχοι και σχεδιασμοί δέν μπορούν νά καθορίζωνται από το τί είδους προσωπικό έχει η εταιρεία-το σωστό είναι να γίνεται τό αντίθετο.

Μέ την ίδια λογική θά έπρεπε όσοι πιλότοι τής Air France ή τής BA είχαν δουλέψει στά Concorde,νά κάθωνται αμειβόμενοι μέχρι οι εταιρείες τους να αποκτήσουν άλλο υπερηχητικό σέ αντικατάσταση αυτού πού αποσύρθηκε....

Δεν ξέρω τι συμβαίνει στις αεροπορικές εταιρείες,αλλά σε άλλες εταιρείες υπάρχουν στελέχη που προσλαμβάνονται για συγκεκριμένο αντικείμενο,και συνήθως για ορισμένο χρόνο,που μπορεί να παραταθεί.

1.Δέν αντιλαμβάνομαι τί θέλεις να πής.Σαφώς κάποιες εταιρείες προσλαμβάνουν άτομα γιά συγκεκριμένα καθήκοντα,τά οποία όμως όταν πάψουν να είναι απαραίτητα,τά άτομα αυτά είτε μετατάσσονται σέ άλλα τμήματα τών εταιρειών ή απολύονται.

2.Καί οι πιλότοι λοιπόν είναι στελέχη που προσλαμβάνονται γιά το συγκεκριμένο αντικείμενο τού να είναι χειριστές αεροπλάνων.Αυτό είναι το αντικείμενο,όχι κάποιος τύπος αεροπλάνων.Εφ'όσον η εταιρεία έχει αεροπλάνα,έχει το δικαίωμα να απασχολήση σ'αυτά τους πιλότους της.Οταν πάψη να έχη έστω και ένα αεροπλάνο,τότε τους απολύει.Δέν τους κρατάει στη εταιρεία μέχρι να ξανααποκτήση αεροπλάνα.
 
Hastaroth":3aitlfra said:
1.Δέν αντιλαμβάνομαι τί θέλεις να πής.Σαφώς κάποιες εταιρείες προσλαμβάνουν άτομα γιά συγκεκριμένα καθήκοντα,τά οποία όμως όταν πάψουν να είναι απαραίτητα,τά άτομα αυτά είτε μετατάσσονται σέ άλλα τμήματα τών εταιρειών ή απολύονται.

2.Καί οι πιλότοι λοιπόν είναι στελέχη που προσλαμβάνονται γιά το συγκεκριμένο αντικείμενο τού να είναι χειριστές αεροπλάνων.Αυτό είναι το αντικείμενο,όχι κάποιος τύπος αεροπλάνων.Εφ'όσον η εταιρεία έχει αεροπλάνα,έχει το δικαίωμα να απασχολήση σ'αυτά τους πιλότους της.Οταν πάψη να έχη έστω και ένα αεροπλάνο,τότε τους απολύει.Δέν τους κρατάει στη εταιρεία μέχρι να ξανααποκτήση αεροπλάνα.

1)Προσλαμβάνονται όντως κάποιοι για καθήκοντα τα οποία όταν λήξουν τελειώνει και η σύμβαση.Υπάρχει όμως η περίπτωση να έχουν μεικτή σύμβαση έργου και χρόνου,και να τελειώσει ένα έργο πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα για το οποίο έχουν συμφωνήσει οι δύο πλευρές.

2)Με το σκεπτικό σου,και ένα οικονομολόγος όταν προσλαμβάνεται από μια εταιρεία για να βοηθήσει σε ένα σχέδιο (project) προσλαμβάνεται ως οικονομολόγος,και μετά μπορεί να κάνει άλλη δουλειά.Αν όμως έχει προσληφθεί για να τελειώσει ένα project σε 1 χρόνο και η εταιρεία το εγκαταλείψει στους 7 μήνες,και δεν υπάρχει συγκεκριμένη πρόβλεψη,ο οικονομολόγος δεν απολύεται.Ή αν απολυθεί,πρέπει να του καταβληθούν και οι αποδοχές που θα έπαιρνε για τους υπόλοιπους 5 μήνες συν τη συμφωνηθείσα αποζημίωση.

Αν δεν ξέρουμε με τι σύμβαση προσελήφθησαν οι πιλότοι,λοιπόν,καλό είναι να αποφεύγουμε να παίρνουμε θέση.
 
Στο δεύτερο τμήμα της απάντησής σου κάνεις μία λογική υπέρβαση.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα που θέτεις αν λήξει το project σε 7 μήνες όπως λές και η εταιρεία θέλει να χρησιμοποιήσει τον οικονομολόγο σε άλλο project δεν είναι παράλογη απαίτηση. Ο οικονομολόγος δεν μπορεί να επικαλεσθεί ότι " η πρόσληψή μου είναι για συγκεκριμένο project άρα εγώ δεν μπορώ να ασχοληθώ με άλλο" .

Κατ επέκταση και ο πιλότος δεν μπορεί να επικαλεσθεί ότι "εγώ προσελήφθην για να πετώ με συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους (Φυσικά πάντα στα πλαίσια της εκπαίδευσής του) και δεν καταδέχομαι άλλον τύπο"........
 
aas59":m1m1br9r said:
Στο δεύτερο τμήμα της απάντησής σου κάνεις μία λογική υπέρβαση.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα που θέτεις αν λήξει το project σε 7 μήνες όπως λές και η εταιρεία θέλει να χρησιμοποιήσει τον οικονομολόγο σε άλλο project δεν είναι παράλογη απαίτηση. Ο οικονομολόγος δεν μπορεί να επικαλεσθεί ότι " η πρόσληψή μου είναι για συγκεκριμένο project άρα εγώ δεν μπορώ να ασχοληθώ με άλλο" .

Κατ επέκταση και ο πιλότος δεν μπορεί να επικαλεσθεί ότι "εγώ προσελήφθην για να πετώ με συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους (Φυσικά πάντα στα πλαίσια της εκπαίδευσής του) και δεν καταδέχομαι άλλον τύπο"........

Δεν είναι έτσι όπως τα λες.Όταν πρόκειται για σύμβαση με στέλεχος και όχι με απλό υπάλληλο είναι σαφώς προσδιορισμένο τι θα κάνει για ποσο καιρό.Αν,για να επανέλθουμε στο θέμα μας,η Ο.Α είχε υπογράψει συμφωνία με τους πιλότους,ότι τους προσλαμβάνει να πετάνε με τον "τάδε τύπο α/φους,και η ισχύς της σύμβασης είναι π.χ 3 χρόνια,χωρίς να έχει συμφωνηθεί τι θα γίνει αν αλλάξουν τα αεροπλάνα,η εταιρεία δεν μπορεί να τους απολύσει χωρίς να τους καταβάλλει τους μισθούς που θα έπαιρναν και την αποζημίωση που τυχόν είχαν συμφωνήσει.Εν ολίγοις,χωρίς να ξέρουμε το περιεχόμενο των συμβάσεων τους,δεν πρέπει να τους κατηγορούμε.
 
:arrow: Σελίδες εντός θέματος: 1 (συνολικά).
:!: Σελίδες εκτός θέματος: 8 (χώρια τα posts που διαγράφτηκαν ενδιάμεσα)
:idea: Topics που κλειδώνονται: 1
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top