Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μα εάν καταργήθηκε για τους χρυσούς της Α3, για ποιόν υπάρχει; Business Class της Α3; Χρυσούς πελάτες άλλων εταιριών; Μάλλον όχι...

Γιατί πτήσεις της Α3 και το Fastlane Sticker στην κάρτα επιβίβασης μέχρι τώρα ήτανε σχεδόν η μόνη περίπτωση που γενικά την είχες χωρίς συζητήσεις.

Εκτός από αυτό, η δική μου εμπειρία είναι ότι αυτή η Fastlane εδώ και καιρό δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Ιδιαίτερα το καλοκαίρι, με τις τεράστιες ουρές, κάποιες φορές μου είπαν ότι „σήμερα δεν έχει, γιατί έχει πολύ κόσμο και χρειάζονται όλα τα σημεία για όλους“ (μα όταν δεν έχει κόσμο δεν χρειάζομαι και Fastlane…), με πτήσεις άλλων εταιριών (Business ή χρυσή κάρτες) εξαρτάται κάπως από τον κάθε άνθρωπο εάν σου αφήνει μπροστά…

Και εάν έχεις αυτή τη πληροφορία από το προσωπικό στον έλεγχο, πραγματικά αναρωτιέμαι αν όντως άλλαξε η πολιτική της Α3 ή μάλλον η πολιτική του αεροδρομίου.
 
Έφυγα σήμερα με την OS, και ακριβώς το ίδιο. Μου είπε το προσωπικό στον έλεγχο, ότι από της 10 Νοεμβρίου έχει καταργηθεί το Fastlane. Ο υπάλληλος ήτανε πολύ ευγενικά, ζήτηση συγγνώμη. Όπως κατάλαβα, είναι απόφαση της διοίκησης του αεροδρομίου/ της πολιτικής αεροπορίας. Δηλαδή δεν έχει σχέση με την Α3 ή τα χρυσά μέλη της. Μετά στο Lounge υπήρχε συζήτηση για αυτό το θέμα, κάποιοι έγραψαν επιστολή με παράπονα στην Α3. Κι εγώ θα γράψω Feedback στην OS (αν και μάλλον η OS ακόμα λιγότερο θα μπορέσει να κάνει…).

Ας το κάνουμε όλοι, ίσως εάν πιέζουν οι αεροπορικές εταιρίες κάτι θα γίνει. Γιατί έτσι δεν είναι κατάσταση. Ακόμα σήμερα περίμενα γύρω στα 20 λεπτά, να μην σκεφτώ τις ουρές το καλοκαίρι…
 
Όντως τελικά δεν αφορούσε μόνο την Α3, όπως ήταν λογικό, αλλά πρόκειται για συνολική κατάργηση του fast lane στη Θεσσαλονίκη.
Απ' ότι κατάλαβα είναι απόφαση της διοίκησης του αεροδρομίου, που λογικά δεν θα καλοδέχτηκαν οι εταιρίες.
Συμφωνώ πως πρέπει αυτό το feedback να φτάσει στις αεροπορικές αφού για πολλούς είναι από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του business εισιτηρίου.
 
osc4r":xpw7pxpu said:
...αφού για πολλούς είναι από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του business εισιτηρίου.

Έτσι είναι. Kαι για τους κατόχους χρυσής κάρτας είναι σημαντικό κίνητρο να πετάς με την Α3/ Star alliance κλπ. που σου προσφέρουν αυτά τα προνόμια και με Economy εισιτήριο, και όχι με Ryanair και τα άλλα Low Cost, ακόμα εάν οι τελευταίες είναι πιο φθηνές. Επομένως θα έπρεπε να δείξουν κάποιο ενδιαφέρουν οι εν λόγω εταιρίες.
 
Πρώτη μέρα του νέου Miles+bonus, και έχει ανέβει μισο-κρυφά η σελίδα του:

el.aegeanair.com/new-milesandbonus/

Βλέπω πολλά ενδιαφέροντα πράγματα, αλλά χρειάζονται αρκετό ψάξιμο!
 
Εκεί που ήμουν στην μπλε κάρτα με το "προνόμιο" να έχω κάποια προτεραιότητα σε λίστα αναμονής,αν χρειαζόταν,ξαφνικά βρίσκομαι πάλι σε αρχική βαθμίδα...
Και για αναβάθμιση στην ασημένια θέλει 11000 μίλια επιπλέον αυτών που έχω μέχρι το Φεβρουάριο...Γι'αυτούς που είναι περιστασιακοί ταξιδιώτες,λόγω οικονομικών,το πρόγραμμα δεν είναι...Αν ήμουν σε εταιρεία να μου πληρώνει ταξίδια για δουλειά θα ήμουν κερδισμένος.Όχι ότι περίμενα να πάρω δωρεάν εισιτήριο.Αυτό που με ενδιέφερε είναι η προτεραιότητα σε λίστα αναμονής...
 
Πλέον και φανερά το νεο miles + bonus
 
Luz":2ig3a2e8 said:
Γι'αυτούς που είναι περιστασιακοί ταξιδιώτες,λόγω οικονομικών,το πρόγραμμα δεν είναι...

Ε,χμ, γιαυτό λέγεται frequent flyer programme ίσως. Anyway, εντυπωσιάζομαι που κάποιος χρησιμοποιούσε την προτεραιότητα στη λίστα αναμονής. Νόμιζα ότι το είχαν στα προνόμια της ασημένιας κάρτας έτσι για εφέ. Πόσες φορές σου είχα φανεί χρήσιμο; (από περιέργεια ρωτάω).

In other news, το site πότε λειτουργεί, πότε όχι, είναι εξαιρετικά αργό ενώ δεν ξέρω τι σχεδιασμός έχει γίνει αλλά φαίνεται να παίζει στο υπο-site https://a3.frequentflyer.aero/ ? Ας ελπίσουμε να λυθούν τα προβλήματα αυτά και να επανέλθει και η αναζήτηση διαθεσιμότητας.

Το καλό για τα χρυσά μέλη είναι πως τα κουπόνια (πάρκινγκ κτλ αλλά κυρίως για αναβάθμιση σε business) είναι άμεσα διαθέσιμα και για ένα χρόνο. Για να αναβαθμίσεις σε business, γίνεται μόνο μέσω τηλ. κέντρου και φυσικά υπόκειται σε διαθεσιμότητα (αν είναι της ίδιας κλίμακας με τη διαθεσιμότητα των award tickets, ζήτω που καήκαμε).
 
στην εικόνα φόντου, εχουν βάλει φτερό τετρακινητήριου. :roll:
 
jerry":21eqkiph said:
Ε,χμ, γιαυτό λέγεται frequent flyer programme ίσως. Anyway, εντυπωσιάζομαι που κάποιος χρησιμοποιούσε την προτεραιότητα στη λίστα αναμονής. Νόμιζα ότι το είχαν στα προνόμια της ασημένιας κάρτας έτσι για εφέ. Πόσες φορές σου είχα φανεί χρήσιμο; (από περιέργεια ρωτάω).

Συχνός επιβάτης μπορεί να είναι κι ένας που κάνει 40 ταξίδια το χρόνο,κι ένας που κάνει 1-2 το χρόνο.Σίγουρα δεν είναι αυτός που κάνει 1 ταξίδι στα 2 ή 3 χρόνια...

Η προτεραιότητα μπορεί να μη μου χρησίμευε ποτέ,αλλά αν έχεις στην οικογένειά σου μεγάλο άτομο σε ηλικία που μπορεί ανά πάσα στιγμή να ασθενήσει σοβαρά ή και να χάσει και τη ζωή του,δε θα ήθελες να εγκλωβιστείς π.χ στην Πολωνία μη βρίσκοντας θέση επιστροφής 3 ημέρες πριν την προγραμματισμένη σου επιστροφή.Άλλωστε όπως και οι ασφάλειες μπορεί να πληρώνεις 20 χρόνια και στον 21ο να σου χρειαστεί.Και η ταξιδιωτική ασφάλεια που έκανα όταν ταξίδευα δε μου χρειάστηκε,μέχρι το 2011 που στη Βουδαπέστη την αξιοποίησα,αλλιώς θα πλήρωνα από την τσέπη μου τα 350 ευρώ νοσηλείας...Εν ολίγοις καλό θα ήταν να υπήρχε,αφού δεν επιβαρύνει άλλωστε την εταιρεία.
 
Top