Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
1) Η τράπεζα και η Aegean κερδίζουν έσοδα από κάθε συναλαγή με κάρτες Alpha Bank, πιστωτικές ή χρεωστικές.

2) Η Aegean Visa μετατρέπει τους πόντους σε μίλια για φθηνότερες εξαργυρώσεις.
 
Να πω και το παράπονό μου... σε πολλές πτήσεις του εξωτερικού η aegean διαθέτει δύο εισιτήρια ανά διαδρομή για τους δικαιούχους του προγράμματος !!! Εντάξει το καταλαβαίνω πως δε μπορεί να διαθέτει και τη μισή πτήση, αλλά και όταν πας να κλείσεις εισιτήρια πχ. για τον ερχόμενο Ιούνιο και υπάρχουν μόνο δύο εισιτήρια διαθέσιμα και είσαι τριμελής οικογένεια, κάπου λες πως δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα να μαζεύεις μίλια... Σημειώνω πως η διαθεσιμότητα των δύο εισιτηρίων ανά πτήση ισχύει για τον συγκεκριμένο προορισμό για όλους τους μήνες, όχι μόνο τη συγκεκριμένη ημερομηνία... και όταν λέω διαθεσιμότητα εννοώ τα 11.000 μίλια εξαργύρωση / άτομο.
 
Πολύ δίκαιο το παράπονο.

Ας ελπίσουμε πως θα αυξηθούν έστω και λίγο οι διαθέσιμες για εξαργύρωση θέσεις με την έναρξη του νέου προγράμματος.
 
Από την άλλη πλευρά κάποιες φορές μπορούσα να κλείσω Award λίγες μέρες πριν από την πτήση ή/και όταν οι τιμές για τα κανονικά εισιτήρια ήτανε στα ύψη (βέβαια για 1 άτομο και Business). Αλλά συμφωνώ, θα έπρεπε να δώσει περισσότερα εισιτήρια για Awards, έτσι ώστε μπορεί να ταξιδέψει και μια οικογένεια… Αφού μάλιστα αυτά τα 2 δεν είναι μόνο για τα μέλη του Miles&Bonus, αλλά και των άλλων προγραμμάτων της Star Alliance.

Και αναρωτιέμαι τί θα γίνει όταν με το καινούργιο πρόγραμμα έρχονται και τα Seat Upgrades για τα χρυσά μέλη. Σε κάποια δρομολόγια η Α3 δίνει 1-2 Awards στην Business και καθόλου στην Economy. Εάν ο ναύλος Ι (Award) χρησιμοποιείται και για τα Seat Upgrades, τα διαθέσιμα Awards θα μειωθούν ακόμα περισσότερο. Ή θα κάνει διαφορά ανάμεσα σε I για Business Award και Seat Upgrade;
 
Αν και στο FT 1-2 μέλη λέγανε ότι τα seat upgrades θα είναι ανεξάρτητα από το booking class, το βλέπω λίγο δύσκολο να γίνεται.

Μάλλον θα υπάρξει κάποια πολιτική που λέει ότι μόνο τα Y,B,M,H fares θα είναι αναβαθμίσιμα. Αυτό βέβαια θα κάνει τα seat upgrades σχεδόν αποκλειστικά για business travel, καθώς σχεδόν κανένας τουρίστας δεν θα δώσει τόσα λεφτά για ένα ταξίδι.

Παρ'όλα αυτά, μακάρι να είναι αναβαθμίσιμοι όλοι οι ναύλοι! Γιατί εγώ πχ που κάνω μερικά TATL τον χρόνο και μερικά ταξίδια LHR/LGW-SKG , δεν έχω και πολύ καλό λόγο να χρησιμοποιώ το M&B . Με 50% earning rate στα περισσότερα Υ εισητήρια σε UA/AC/LX μου είναι δύσκολο να μην επιλέξω πχ το miles &smiles
 
Δηλαδή τα upgrades θα είναι για όλο το Alliance, και όχι μόνο για A3 metal;
 
Όπως το παλιό, και το νέο πρόγραμμα συμφέρει κυρίως σε άτομα που πετάνε πολύ με Α3 ή/και δεν πετάνε αρκετά να πάρουν χρυσή κάρτα αλλού. Βέβαια με κάποια επιπλέον πλεονεκτήματα για τα χρυσά μέλη σε πτήσεις με Α3. Εγώ με εβδομαδιαίες πτήσεις εντός Ευρώπης (τις περισσότερες με LH-Group και Α3) μαζεύω στο Miles&More, απλά φέτος με την απευθείας πτήση Θεσσαλονίκη – Βρυξέλλες (ξανα-) άρχισα να χρησιμοποιήσω και την κάρτα της Α3.

Σύμφωνα με την νέα ιστοσελίδα, για τα Upgrades με μίλια χρειάζεσαι εισιτήριο στην κατηγορία Flex, μάλλον θα ισχύει το ίδιο και για τα Upgrades για τα χρυσά μέλη. Όπως εγώ το καταλαβαίνω, μόνο για πτήσεις Α3.
 
Καλησπερα σας. Κανω μια εργασια στα πλαισια του μετεπτυχιακου προγραμματος σπουδων μου σχετικα με την κατασταση στον τομεα των αεροπορικων μεταφορων στη χωρα. Θα ηθελα σε ενα κεφαλαιο να αναφερθω στο επιπεδο εξυπηρετησης οσον αφορα το προγραμμα Miles&Βonus για την περιοδο 2010-2014.
Δηλαδη εαν και πως μεταβληθηκαν οι παροχες που προσφερει το προγραμμα για αυτο το συγκεκριμενο χρονικο διαστημα. Ηταν οι ιδιες το 2010 με τωρα? Η εξαγορα της OA απο την Aegean αλλαξε προς το χειροτερο ή προς το καλυτερο το προγραμμα? Εχει μεταβληθει ο τροπος συγκεντρωσης και εξαργυρωσης μιλιων σε αυτο το διαστημα? Αν ναι πως?
Δεν ξερω αν καποιος εχει κρατημενο αρχειο σχετικα με την χρονικη εξελιξη του προγραμματος (πχ εαν στελνει η Aegean καποιο ενημερωτικο δελτιο στα μελη του προγραμματος). Αν υπαρχει θα με βοηθουσε πολυ. Σας ευχαριστω για το χρονο και την βοηθεια εκ των προτερων.
 
Ulrike":2rpr404t said:
Σύμφωνα με την νέα ιστοσελίδα, για τα Upgrades με μίλια χρειάζεσαι εισιτήριο στην κατηγορία Flex, μάλλον θα ισχύει το ίδιο και για τα Upgrades για τα χρυσά μέλη. Όπως εγώ το καταλαβαίνω, μόνο για πτήσεις Α3.

Μόλις ξαναέψαξα στο http://www.newmilesandbonus.com/ αλλά δεν βρήκα κάπου αναφορά στο ότι τα 4 upgrades σε business είναι εξαργυρώσιμα μόνο με flex ναύλους. Μπορείς να μας πεις που είναι (γιατί πολύ απλά μπορεί να μην το βλέπω). Ακόμη και σε flex να είναι όμως , αν συμπεριλαμβάνονται όλοι οι flex ναύλοι, θα γίνει χαμός καθώς βρίσκεις άνετα flex ATH-LHR με καμιά 180 ευρώ σε περίοδο προσφοράς... Και 180 RT για J class , ξοδεύοντας 2 από τα 4 vouchers μου φαίνεται υπερβολικά γεναιόδορο... Αλλά μακάρι :)

Επίσης, βγάζει νόημα τα upgrades να είναι μόνο στο aegean metal, γιατί δεν θα περίμενα η aegean να πληρώσει στην UA πχ τουλάχιστον 2-3 χιλιάδες ευρώ για να κάνω αναβάθμιση σε business για κάποιο super-longhaul.

Φαντάζομαι για να έχουμε οριστική απάντηση θα πρέπει να περιμένουμε, ή να έχουμε insider info !
 
Αυτό με τα Flex εισιτήρια γράφεται στις συχνές ερωτήσεις (Πώς υπολογίζονται τα μίλια που χρειάζονται για εξαργύρωση σε αναβάθμιση κατηγορίας θέσης με την Aegean). Βέβαια σχετικά την αναβάθμιση με μίλια, δεν ξέρω εάν το ίδιο θα ισχύει και για τα 4 Upgrades για τα χρυσά μέλη. Επίσης δεν γράφουν εάν ίσως στις πιο μακρινές πτήσεις χρειάζεσαι 2 (έτσι για παράδειγμα το κάνει το Miles&More, για Upgrade σε Longhaul θέλει 2 Vouchers).

Kai το προνόμιο της αναβάθμισης σε πτήσεις της Α3, εγώ το καταλαβαίνω ότι ισχύει για πτήσεις που εκτελούνται από την Α3 (όχι κάποια Codeshares ή πτήσεις άλλων εταιριών).

Αν και σε μένα μου φαίνεται αρκετά γενναιόδωρο. Ή με άλλα λόγια, αναρωτιέμαι μήπως τελικά δεν μπορείς να τα χρησιμοποιείς, αφού δεν δίνουν τη μισή Business Class για Upgrades, αλλά 1-2 σε κάθε πτήση…
 
Top