Αυτό είναι σημερινό νέο, δεν υπήρχε ο αστερίσκος έως σήμερα...
Θετικό, βεβαίως, ότι το αλλάξανε σχετικά γρήγορα μετά από το customer feedback, αρνητικό όμως, το ότι η μετάπτωση δεκάδων πτήσεων σε άλλο σύστημα δημιούργησε άλλη μία δυσλειτουργία, η οποία επηρεάζει άμεσα και αρνητικά τον τελικό πελάτη.
Και slightly off-topic, ως πελάτης, μόνο αρνητικά έχω δει έως τώρα από τη μετάπτωση, οπότε for their own good ας υποθέσουμε ότι "ήταν πολλά τα λεφτά, Άρη" για να την επιδιώξουν!
Θετικό, βεβαίως, ότι το αλλάξανε σχετικά γρήγορα μετά από το customer feedback, αρνητικό όμως, το ότι η μετάπτωση δεκάδων πτήσεων σε άλλο σύστημα δημιούργησε άλλη μία δυσλειτουργία, η οποία επηρεάζει άμεσα και αρνητικά τον τελικό πελάτη.
Και slightly off-topic, ως πελάτης, μόνο αρνητικά έχω δει έως τώρα από τη μετάπτωση, οπότε for their own good ας υποθέσουμε ότι "ήταν πολλά τα λεφτά, Άρη" για να την επιδιώξουν!